Jouw onzinnigste talent.

13-04-2014 22:17 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat kan alleen jij heel goed en verder (bijna) niemand die je kent?

Ik heb er twee: ik kan mijn neus dichthouden zonder mijn handen, dus van binnenuit. Daarnaast kan ik met mijn tong de 'five crinkled tongue' nadoen. (Je tong zo vouwen dat hij allemaal golfjes heeft)

Super nutteloos maar wel grappig. En jullie?

Edit: ik kan ook nog het bovenste kootje van mijn pinken helemaal naar achter klappen. Leuk als je in de bediening werkt.
quote:Witchy schreef op 13 april 2014 @ 22:29:

Ik kan in spiegelbeeld schrijven.Ik ook!
quote:clemance schreef op 13 april 2014 @ 22:21:

wat een leuk topic!

Mijn onzinnigste talent is dat ik het dekbed altijd een kwartslag verkeerd in het dekbedovertrek prop. Waarom is dat een talent?
Ik kan mezelf wakker maken vanuit een nachtmerrie.

Ik kan mezelf wakker maken, 5 minuten, voordat mijn wekker gaat.
En oja mijn vingers buigen heel erg (extreem) naar achteren.

Maar heb hyper mobiliteit, wat wel pijnlijk is. Dus heel blij ben ik er niet mee
Ik kan een mand met strijkgoed negeren tot ik werkelijk niets meer heb om aan te trekken.
Ik kan uitzonderlijk goed vals zingen (expres ). En ik kan heel goed stemmen herkennen, ook over de telefoon.
Ga in therapie!
quote:mademoisellef schreef op 13 april 2014 @ 22:26:

6 battembergs achter elkaar eten zonder misselijk te worden!

Wat is dat?

Ik kan misselijk zijn na één blokje chocolade terwijl ik er niet allergisch voor ben en het ook niet vies vind.
Ik kan mijn tenen spreiden net zoals je met je vingers kan.
Ik weet altijd overal de datum van. Soms handig, ik vergeet zelden een afspraak maar soms ook volkomen nutteloos, ik weet nog steeds de verjaardag van mijn turnleraar van 25 jaar terug. Ieder jaar op 17 september denk ik aan hem
quote:Lotte35 schreef op 13 april 2014 @ 22:33:

Ik kan een mand met strijkgoed negeren tot ik werkelijk niets meer heb om aan te trekken.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Ik kan met allebei mijn handen mijn middelvinger over mijn wijsvinger leggen en mijn ringvinger over mijn pink. Ik ken niemand die dat ook kan.
quote:clemance schreef op 13 april 2014 @ 22:21:

wat een leuk topic!

Mijn onzinnigste talent is dat ik het dekbed altijd een kwartslag verkeerd in het dekbedovertrek prop. Caarop aansluitend, als ik in bed lig voel ik dat dekbed+hoes gedraaid is (dus het gat verkeerd ligt), ook als het gat aan de kant van mijn vriend zit. Het vervelendste is dat ik dat niet kan negeren. Ik MOET, ja MOET, dan het bed uit om de dekens goed te leggen. Doe ik dat niet dan slaap ik ook niet.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:Tomatensoep schreef op 13 april 2014 @ 22:34:

[...]

Wat is dat?

Ik kan misselijk zijn na één blokje chocolade terwijl ik er niet allergisch voor ben en het ook niet vies vind.
quote:danivo schreef op 13 april 2014 @ 22:31:

[...]

Synesthesie is een vermenging van zintuigen. Kan van alles zijn. Geuren bij muziek bv. Google it....

Kleuren bij nummers komt het vaakst voor.

Ik zag laatst mijn huisarts lopen en toen zag ik ineens bruin-groen-blauw-rood-blauw-blauw als een soort kleurflitsen.

En dat is inderdaad zijn telefoonnummer.

Mijn zusje heeft het ook, maar ziet andere kleuren bij de nummers.Wat bijzonder. Ik heb wel dat ik sommige nummers "aardig" vind (6, 9, 16, 19 etc.) en nummers die ik niet aardig vindt (3, 5, 13, 15 etc.). 1,2,4,7,8 zijn neutraal voor mij . Ik spoor niet .
quote:GreetBilspleet schreef op 13 april 2014 @ 22:34:

Ik kan met allebei mijn handen mijn middelvinger over mijn wijsvinger leggen en mijn ringvinger over mijn pink. Ik ken niemand die dat ook kan.Dat is toch simpel?
quote:maze schreef op 13 april 2014 @ 22:20:

Als ik 's nachts wakker word, dan weet ik altijd zonder op mijn telefoon te kijken hoe laat het is. Zit er zelden meer dan 5 minuten naast.

Ik kan 'half' scheel kijken: met één oog naar mijn neus en met het andere rechtdoor. Een ontzettend nuttige gave.
Had ik maar een motto.
Oh ja en ik onthoud de meeste nutteloze informatie, bv dat een ijsbeer linkshandig is en dat we ons eten prakken omdat er meer vitamine vrijkomen, waarom hondjes aan elkaars kontje ruiken. Dat soort dingen.
quote:emma77emma schreef op 13 april 2014 @ 22:31:

[...]

Ik ook!

En ik ook.

Dus niet zo'n heel uitzonderlijk talent blijkbaar.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lotte35 schreef op zondag 13 april 2014 22:33 Ik kan een mand met strijkgoed negeren tot ik werkelijk niets meer heb om aan te trekken.Dat kan ik ook!!!
quote:GreetBilspleet schreef op 13 april 2014 @ 22:34:

Ik kan met allebei mijn handen mijn middelvinger over mijn wijsvinger leggen en mijn ringvinger over mijn pink. Ik ken niemand die dat ook kan.Even geprobeerd, ik kan het ook!
Ga in therapie!
quote:Ephina schreef op 13 april 2014 @ 22:36:

[...]

Wat bijzonder. Ik heb wel dat ik sommige nummers "aardig" vind (6, 9, 16, 19 etc.) en nummers die ik niet aardig vindt (3, 5, 13, 15 etc.). 1,2,4,7,8 zijn neutraal voor mij . Ik spoor niet .Oh ja, ik vind de 5 niet aardig. Terwijl ik de kleur van 5 wel leuk vind.
Ik ben goed in verkeerde opmerkingen maken. Een talent dat je niet wil hebben:

- met andere mensen in auto zitten en langs huis met enorme voortuin rijden. Goh daar heb je ook niks aan..zo'n voortuin. Oog dat hebben wij ook.

- collega die spastisch is een opmerking geven dat hij in ieder geval niet met het verkeerde been uit bed is gestapt.

- denken dat iets anoniem is. Kritische opmerking opschrijven en dan en plein public de schooldirecteur voor schut zetten

En zo zijn er vast meer😢
quote:dubiootje schreef op 13 april 2014 @ 22:33:

Ik kan uitzonderlijk goed vals zingen (expres ). En ik kan heel goed stemmen herkennen, ook over de telefoon.Haha dat kan ik dus echt niet, expres vals. Helemaal in de war raak ik dan.
quote:danivo schreef op 13 april 2014 @ 22:31:

[...]

Synesthesie is een vermenging van zintuigen. Kan van alles zijn. Geuren bij muziek bv. Google it....

Kleuren bij nummers komt het vaakst voor.

Ik zag laatst mijn huisarts lopen en toen zag ik ineens bruin-groen-blauw-rood-blauw-blauw als een soort kleurflitsen.

En dat is inderdaad zijn telefoonnummer.

Mijn zusje heeft het ook, maar ziet andere kleuren bij de nummers.Mijn oudste zoon en ik hebben dat ook en 'ruziën' regelmatig omdat we vinden dat de ander de verkeerde kleur ziet.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Scamp schreef op 13 april 2014 @ 22:36:

[...]

Dat is toch simpel?He jammer, dacht dat ik nog een uitzonderlijk talent had
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven