Jouw onzinnigste talent.

13-04-2014 22:17 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat kan alleen jij heel goed en verder (bijna) niemand die je kent?

Ik heb er twee: ik kan mijn neus dichthouden zonder mijn handen, dus van binnenuit. Daarnaast kan ik met mijn tong de 'five crinkled tongue' nadoen. (Je tong zo vouwen dat hij allemaal golfjes heeft)

Super nutteloos maar wel grappig. En jullie?

Edit: ik kan ook nog het bovenste kootje van mijn pinken helemaal naar achter klappen. Leuk als je in de bediening werkt.
Ik kan met mijn ogen trillen, ik was heel klein toen ik erachter kwam en hoopte dat het iets magisch was en dat ik kon toveren ermee

Ik kan ook m'n hele vuist in m'n mond doen.
quote:Trotter schreef op 14 april 2014 @ 08:06:

[...]

Volgens mij kunnen vooral mensen van Afrikaanse of Indonesische afkomst het. En mijn ex, die kon het ook, ook al was hij van Nederlandse afkomst.

Mijn man is Marokkaans en die kan het niet.

Hij blijft maar verbaasd staan dat ik het wél kan (met gemak, platte voeten, enz.).
quote:mafalda schreef op 14 april 2014 @ 06:08:

is dat raar op je hurken zitten met je voeten plat op de grond?

Is mijn lievelingshoiding, zit heel vaak zo en mijn kinderen ook.

Mijn man heeft ooit wel eens gezegd dat het apart is.Dat kan toch iedereen?
quote:titato schreef op 13 april 2014 @ 22:51:

Ik kan (hoop dat jullie het snappen haha) mijn pink "vastzetten" bij de knokkel en dan los schieten .. Geeft een lekker eng geluid

Kan met mijn tenen een geluid maken tegen de grond door ze te bewegen zonder van de grond te laten

Mijn knieschijven bewegen (of kan iedereen dAt?)Jaaaaa, ik ook! Nog nooit iemand ontmoet die ze ook kan 'knokken'!
quote:MarianneDavids schreef op 14 april 2014 @ 09:18:

Drie soepballetjes tegelijkertijd draaienCool! hoe doe je dat?
quote:Trotter schreef op 14 april 2014 @ 08:06:

[...]

Volgens mij kunnen vooral mensen van Afrikaanse of Indonesische afkomst het. En mijn ex, die kon het ook, ook al was hij van Nederlandse afkomst.

Ik kan het ook. Wist in eerste instantie niet dat het bijzonder was, maar iedereen blijkt z'n evenwicht te verliezen en om te vallen. Ik vind het fijn zitten en kan het ook lang volhouden. Ben trouwens gewoon Nederlands.
quote:Istar_ schreef op 14 april 2014 @ 22:14:

[...]

Dat kan toch iedereen?Nee, dat zou je nog verbazen, heel veel mensen blijven balanceren op de tenen en het voorste deel van hun voet en vallen om als ze hun voet helemaal plat neerzetten. Ik kan hem wel plat neerzetten en zo gehurkt blijven zitten, maar ik kan dan weer niet gehurkt zitten terwijl ik op de tenen balanceer, dan val ik juist om.
quote:danivo schreef op 13 april 2014 @ 22:25:

Ik zie kleuren bij nummers. (synesthesie)

Het helpt bij het onthouden van telefoonnummers.Hey, ik heb /kan dat ook, maar dan met de dagen van de week. Ik dacht als kind altijd dat iedereen dat had.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:a_nick_is_crini schreef op 14 april 2014 @ 22:38:

[...]

Hey, ik heb /kan dat ook, maar dan met de dagen van de week. Ik dacht als kind altijd dat iedereen dat had.Met de dagen van de week heb ik dat ook
quote:a_nick_is_crini schreef op 14 april 2014 @ 22:38:

[...]

Hey, ik heb /kan dat ook, maar dan met de dagen van de week. Ik dacht als kind altijd dat iedereen dat had.

Met de dagen van de week heb ik dat ook met sommige dagen.

Maandag = rood

Dinsdag = blauw

Woensdag = oranje

Donderdag = soort indigo

Vrijdag = groen (die ervaar ik het sterkst)

Zaterdag = grijsachtig

En zondag heeft bij mij niet echt een kleur.

Welke kleuren voel jij?

Heb 't ook bij sommige namen trouwens.
Bij mij:

Maandag: grijs

Dinsdag: oranje

Woensdag: lichtblauw

Donderdag: ook een soort indigo

Vrijdag: donkergroen

Zaterdag: oranje

Zondag: lichtblauw
quote:NYC schreef op 14 april 2014 @ 22:38:

[...]

Nee, dat zou je nog verbazen, heel veel mensen blijven balanceren op de tenen en het voorste deel van hun voet en vallen om als ze hun voet helemaal plat neerzetten. Ik kan hem wel plat neerzetten en zo gehurkt blijven zitten, maar ik kan dan weer niet gehurkt zitten terwijl ik op de tenen balanceer, dan val ik juist om.

Ik kan zelfs lopen als ik op platte voeten gehurkt zit.

Ik dacht echt dat iedereen dat kon. Wat je al niet zo leert hier
quote:Istar_ schreef op 14 april 2014 @ 22:46:

[...]

Ik kan zelfs lopen als ik op platte voeten gehurkt zit.

Net geprobeerd: check. Ziet er wel belachelijk uit, denk ik.
- Ik weet buiten altijd exact de temperatuur, binnen werkt het niet.

- Ik heb erg goede reflexen, laat veel glazen vallen maar ze breken zelden.

- Hurken op volledige voeten en dingen oprapen met tenen (knikkers is altijd leuk): check. Geen Indo-roots, wel platvoeten en erg lange tenen.

- Ik kan geweldig goed zingen, ben helaas wel de enige die dit vindt.

Ik hoor perfect als een ander uit de toon zingt maar bij mezelf hoor ik dat dus totaal niet.

O en ik schijn extreem goed te kunnen organiseren - maar dat is wel nuttig
quote:Elynn schreef op 14 april 2014 @ 22:49:

[...]

Net geprobeerd: check. Ziet er wel belachelijk uit, denk ik. Ik doe het dan ook niet op straat
Wat erg! Al die verborgen talenten en niemand ziet het. Het wordt hoog tijd voor een viva forum tv kanaal online. Met workshops ook, hoe je je oren beweegt en in dezelfde tijd 3 soepballetjes tegelijk draait, terwijl je met je tenen alvast een paar eieren pelt.
Ik kan echt bizar multitasken...drie of meer gesprekken aanhoren en dan bij ieder gesprek deel willen nemen.

Met 1 oog scheel kijken.

Extreem lenig zijn (benen in nek etc)

Heel snel praten (vinden vooral m'n leerlingen niet zo tof)
quote:Istar_ schreef op 14 april 2014 @ 22:53:

[...]

Ik doe het dan ook niet op straat

We kunnen wel een keertje samen gaan. En dan nemen we een setje hardboerders en neusdichtplakkers mee om er een mooie optocht van te maken.
quote:GreetBilspleet schreef op 13 april 2014 @ 22:34:

Ik kan met allebei mijn handen mijn middelvinger over mijn wijsvinger leggen en mijn ringvinger over mijn pink. Ik ken niemand die dat ook kan.Helaas, ik heb je zojuist geëvenaard
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ik weet de personeelsnummers van driekwart voor mijn collega's uit mijn hoofd, en ook de kentekens van de laatste vier auto's van mijn ouders en mijn laatste twee auto's.

Daarnaast weet ik de namen van alle kinderen van mijn neven en nichten, al heb ik die allemaal nog nooit gezien (stuk of 25/30 denk ) en ook de namen van de kinderen van mijn ouder's buren, en die ken ik ook allemaal niet. Mijn ouders vinden het erg handig als er kerstkaarten geschreven moeten worden
Ik kan aan de adem van mijn man ruiken hoeveel en wat hij gedronken heeft na een avondje stappen
Ik kan op de grond zitten met mijn voetzolen tegen elkaar en dan mijn ellebogen voor mijn benen op de grond zetten, met mijn hoofd in mijn handen.. hah moeilijk uitleggen, succes met uitproberen
Luister naar je hart, want dat klopt
quote:Hilary schreef op 14 april 2014 @ 22:45:

Bij mij:

Maandag: grijs

Dinsdag: oranje

Woensdag: lichtblauw

Donderdag: ook een soort indigo

Vrijdag: donkergroen

Zaterdag: oranje

Zondag: lichtblauw

Neeeeee je zit er helemaal naast

Maandag: donkerblauw

Dinsdag: oranjebruin

Woensdag: felrood

Donderdag: paars

Vrijdag: citroengeel

Zaterdag: knalgroen

Zondag: vrij kleurloos. Beetje grijs p/lila achtig

Ik heb het ook met de getallen 1 tot en met 9.
Ben trouwens schreeuwend jaloers op al die mensen met fenomenale geheugens.
quote:.Ratatouille schreef op 14 april 2014 @ 23:14:

Ben trouwens schreeuwend jaloers op al die mensen met fenomenale geheugens. Waarom? Ik heb ook een goed geheugen maar vind dit juist helemaal niet zo prettig. Het zijn vooral herinneringen aan dingen van de basisschool (adressen van mensen, verjaardagen van personen, wie naast wie zat, wie welke kleding droeg, hoe hun broers en zussen heetten, welke liedjes we op school leerden, grapjes die de leerkracht maakte etc. etc.) en daardoor voel ik me soms net zo'n kind, alsof het gaat over iets van drie jaar geleden en dat ik nu pas geestelijk 15 ben, in plaats van 35 en deze gebeurtenissen allemaal >23 jaar geleden hebben plaatsgevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven