Jongensnamen topic
zondag 13 april 2014 om 13:35
Ik denk dat jullie ons dat laatste zetje hebben gegeven om inderdaad voor Morris te gaan. Pff wat was het jongenslijstje lang... Meisjes hadden we uiteindelijk 5 namen: elin, danni, Danee, Merle en lauren. Maar eigenlijk waren we het hier wel al snel over eens dat Merle op 1 stond. Nog 7 weken te gaan, hopelijk zonder al te veel getwijfel nog
maandag 14 april 2014 om 00:02
quote:juliaatje.82 schreef op zondag 13 april 2014 19:58 Ben nog niet in verwachting, maar denk stiekem al wel aan een jongensnaam. Wat vinden jullie van de volgende namen
Barend
Hugo
Maarten
Pieter
Floris
Barend en Pieter; Nee
Hugo, Floris en Maarten zijn leuker, in die volgorde. Julius en Ruben zouden ook wel in he rijtje passen
Barend
Hugo
Maarten
Pieter
Floris
Barend en Pieter; Nee
Hugo, Floris en Maarten zijn leuker, in die volgorde. Julius en Ruben zouden ook wel in he rijtje passen
Geniet van elke dag!
maandag 14 april 2014 om 09:58
quote:juliaatje.82 schreef op 13 april 2014 @ 19:58:
Ben nog niet in verwachting, maar denk stiekem al wel aan een jongensnaam. Wat vinden jullie van de volgende namen
Barend
Hugo
Maarten
Pieter
Floris
Bij Barend zie ik een stoffige oude man met lange grijze baard voor me. Berend vind ik dan leuker.
Maarten erg jaren 70/80. Overige namen wel prima, Pieter het leukst.
Ben nog niet in verwachting, maar denk stiekem al wel aan een jongensnaam. Wat vinden jullie van de volgende namen
Barend
Hugo
Maarten
Pieter
Floris
Bij Barend zie ik een stoffige oude man met lange grijze baard voor me. Berend vind ik dan leuker.
Maarten erg jaren 70/80. Overige namen wel prima, Pieter het leukst.
Ik spreek toch geen Chinees?!
maandag 14 april 2014 om 10:37
quote:juliaatje.82 schreef op 13 april 2014 @ 19:58:
Barend
Hugo
Maarten
Pieter
FlorisAllemaal heel leuk, maar liever Berend dan Barend. Overigens rare naam als ik die naam zo zie geschreven. Ik zie opeens het werkwoord, wel toepasselijk bij een zwangerschap
Barend
Hugo
Maarten
Pieter
FlorisAllemaal heel leuk, maar liever Berend dan Barend. Overigens rare naam als ik die naam zo zie geschreven. Ik zie opeens het werkwoord, wel toepasselijk bij een zwangerschap
dinsdag 15 april 2014 om 13:00
Hoe zouden jullie onderstaande namen uitspreken? Ze zijn iers en ik vind ze super! Maar man (van ierse afkomst) vind het lastig en zegt dat niemand zal weten hoe ze uitgesproken moeten worden als je de naam nog nooit heb gezien...
Eoghan
Quilan
Ruari
Ik heb zelf bijvoorbeeld een niet al te lastige naam maar deze wordt altijd op z'n Frans uitgesproken terwijl ik op z'n Nederlands heet. Dus.... Voor mij is dit niet echt een goede reden.
Wat vinden jullie/ Is het belangrijk dat iedereen weet hoe het uitgesproken moet worden?
Eoghan
Quilan
Ruari
Ik heb zelf bijvoorbeeld een niet al te lastige naam maar deze wordt altijd op z'n Frans uitgesproken terwijl ik op z'n Nederlands heet. Dus.... Voor mij is dit niet echt een goede reden.
Wat vinden jullie/ Is het belangrijk dat iedereen weet hoe het uitgesproken moet worden?