Jouw onzinnigste talent.
zondag 13 april 2014 om 22:17
Wat kan alleen jij heel goed en verder (bijna) niemand die je kent?
Ik heb er twee: ik kan mijn neus dichthouden zonder mijn handen, dus van binnenuit. Daarnaast kan ik met mijn tong de 'five crinkled tongue' nadoen. (Je tong zo vouwen dat hij allemaal golfjes heeft)
Super nutteloos maar wel grappig. En jullie?
Edit: ik kan ook nog het bovenste kootje van mijn pinken helemaal naar achter klappen. Leuk als je in de bediening werkt.
Ik heb er twee: ik kan mijn neus dichthouden zonder mijn handen, dus van binnenuit. Daarnaast kan ik met mijn tong de 'five crinkled tongue' nadoen. (Je tong zo vouwen dat hij allemaal golfjes heeft)
Super nutteloos maar wel grappig. En jullie?
Edit: ik kan ook nog het bovenste kootje van mijn pinken helemaal naar achter klappen. Leuk als je in de bediening werkt.
dinsdag 15 april 2014 om 22:07
quote:Joss28 schreef op 14 april 2014 @ 23:12:
Ik kan op de grond zitten met mijn voetzolen tegen elkaar en dan mijn ellebogen voor mijn benen op de grond zetten, met mijn hoofd in mijn handen.. hah moeilijk uitleggen, succes met uitproberen Haha grappig, dat kan ik ook. Vroeger zat ik weleens zo te lezen.
Ik kan op de grond zitten met mijn voetzolen tegen elkaar en dan mijn ellebogen voor mijn benen op de grond zetten, met mijn hoofd in mijn handen.. hah moeilijk uitleggen, succes met uitproberen Haha grappig, dat kan ik ook. Vroeger zat ik weleens zo te lezen.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
dinsdag 15 april 2014 om 22:11
dinsdag 15 april 2014 om 22:11
@istar, bij ons thuis kon iedereen het als je het niet kon was je geen volwaardig lid van de familie zei mijn oudere broer dan.
Mijn zus en ik hebben dus geoefend tijdens een zomervakantie tot de hele camping er maf van werd.
Maar ik kan het nog steeds!
Mijn kinderen zijn waarschijnlijk geen volwaardig lid van de familie zij kunnen het alledrie niet hoeveel ze ook oefenen.
Mijn zus en ik hebben dus geoefend tijdens een zomervakantie tot de hele camping er maf van werd.
Maar ik kan het nog steeds!
Mijn kinderen zijn waarschijnlijk geen volwaardig lid van de familie zij kunnen het alledrie niet hoeveel ze ook oefenen.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
dinsdag 15 april 2014 om 22:15
quote:charlottew88 schreef op dinsdag 15 april 2014 21:05 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="dubiootje in "Jouw onzinnigste talent."" class="messagelink">dubiootje schreef op 13 april 2014 @ 22:40</a>:</b>
Ik kan ontzettend snel taalgrapjes bedenken.</div></blockquote>Ik ook Bewijs haha
Ik kan ontzettend snel taalgrapjes bedenken.</div></blockquote>Ik ook Bewijs haha
dinsdag 15 april 2014 om 22:17
dinsdag 15 april 2014 om 22:22
Soep jou dingen kan ik ook! Neus en vingers.
Verder ken ik nagenoeg alle liedjes na twee keer horen helemaal uit mn kop. Heel bizar is dat.
Ik ben ook heel erg lenig. Dus al die dingen met je knieën tegen de grond met je voeten tegenelkaar enz enz kan ik ook allemaal zonder oefening.
Verder ken ik nagenoeg alle liedjes na twee keer horen helemaal uit mn kop. Heel bizar is dat.
Ik ben ook heel erg lenig. Dus al die dingen met je knieën tegen de grond met je voeten tegenelkaar enz enz kan ik ook allemaal zonder oefening.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
woensdag 16 april 2014 om 07:23
quote:ikbenmedereentje schreef op 15 april 2014 @ 12:12:
[...]
Dat kan ik ook.ik sluit dan iets "dieper van binnen" lijkt wel meer in mijn gehemelte ofzo.
t is in ieder geval superhandig als t ergens stinkt.ja! Dat doe ik. En het is ook heel handig als je ergens eet en ze hebben iets gekookt wat ik echt niet lust.
[...]
Dat kan ik ook.ik sluit dan iets "dieper van binnen" lijkt wel meer in mijn gehemelte ofzo.
t is in ieder geval superhandig als t ergens stinkt.ja! Dat doe ik. En het is ook heel handig als je ergens eet en ze hebben iets gekookt wat ik echt niet lust.
woensdag 16 april 2014 om 08:18
quote:streepjessokken schreef op 15 april 2014 @ 21:40:
Volgens mij heeft hurken met de voeten plat niets met lenigheid te maken. Vriend is een eersteklas stijve plank maar dàt kan ie dan weer wel. Geen buitenlandse wortels overigens.
Het heeft met de lengte van je achillespees te maken. Dames die altijd op hoge hakken lopen hebben meestal een te korte pees, waardoor die voet niet meer echt plat kan (uitzonderingen daargelaten).
Of het zit gewoon in je bouw....ik kende vroeger een heel gezin dat het ook niet kon en die liepen niet op hakken.
Volgens mij heeft hurken met de voeten plat niets met lenigheid te maken. Vriend is een eersteklas stijve plank maar dàt kan ie dan weer wel. Geen buitenlandse wortels overigens.
Het heeft met de lengte van je achillespees te maken. Dames die altijd op hoge hakken lopen hebben meestal een te korte pees, waardoor die voet niet meer echt plat kan (uitzonderingen daargelaten).
Of het zit gewoon in je bouw....ik kende vroeger een heel gezin dat het ook niet kon en die liepen niet op hakken.
woensdag 16 april 2014 om 09:49
woensdag 16 april 2014 om 13:51
Ja boeren kan ik ook bizar hard en op commando. Mijn moeder zei altijd 'nou broer' en dan was ik het.
Ook met mn exman liepen we in een parkeergarage en liet ik een harde boer en zei dan 'nou man dat is echt asociaal '
En dat is het natuurlijk ook. Ook omdat mensen niet weten dat ik dan was of kán zijn.
Ook met mn exman liepen we in een parkeergarage en liet ik een harde boer en zei dan 'nou man dat is echt asociaal '
En dat is het natuurlijk ook. Ook omdat mensen niet weten dat ik dan was of kán zijn.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
woensdag 16 april 2014 om 18:49
donderdag 17 april 2014 om 17:08
quote:NYC schreef op 14 april 2014 @ 22:43:
[...]
Met de dagen van de week heb ik dat ook met sommige dagen.
Maandag = rood
Dinsdag = blauw
Woensdag = oranje
Donderdag = soort indigo
Vrijdag = groen (die ervaar ik het sterkst)
Zaterdag = grijsachtig
En zondag heeft bij mij niet echt een kleur.
Welke kleuren voel jij?
Heb 't ook bij sommige namen trouwens.
Ik zie/voel als ik aan de dagen denk deze kleuren:
maandag: gebroken wit
dinsdag: zalmoranje
woensdag roze
donderdag: aquablauw
vrijdag: bordeauxrood
zaterdag: helrood
zondag: donkerblauw
[...]
Met de dagen van de week heb ik dat ook met sommige dagen.
Maandag = rood
Dinsdag = blauw
Woensdag = oranje
Donderdag = soort indigo
Vrijdag = groen (die ervaar ik het sterkst)
Zaterdag = grijsachtig
En zondag heeft bij mij niet echt een kleur.
Welke kleuren voel jij?
Heb 't ook bij sommige namen trouwens.
Ik zie/voel als ik aan de dagen denk deze kleuren:
maandag: gebroken wit
dinsdag: zalmoranje
woensdag roze
donderdag: aquablauw
vrijdag: bordeauxrood
zaterdag: helrood
zondag: donkerblauw
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven