***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Goedenmorgen dames!

Allemaal goed geslapen?

Icke, hoe gaat het met je Meis, trek je het nog een beetje als "alleenopvoedende moeder"?

Voor de niet-werkende moeders en helemaal die ook nog eens weer zwanger zijn, petje af hoor! Serieus, heel goed dat jullie het allemaal zomaar doen. Ik vind het heerlijk om bij Finn te zijn, maar ik zou het echt niet trekken om altijd met z'n tweeen te zijn. Ha, ik geloof niet dat ik ooit een dag mijn voorbedachte planning heb kunnen volgen. Er komt altijd wel weer iets tussen (vooral op de verkeerde momenten).

Ik ga vandaag serieus op zoek naar een nieuwe creche.Beter gezeg, ik ga serieus kijken hoe moeilijk het wordt om hem met de oude crecheleidster mee te laten gaan.

Een van de grootste problemen met de oude creche hadden we voordat we Finn brachten al gehoord, nl dat ze heel slecht communiceren en dat de leidng niet goed is. Nu hadden we geen keus dus brachten we Finn toch en waren eigenlijk zeer gelukkig. Alleen begreep ik nu dus dat de leiding discrimineerd en echt slecht met de meiden omgaat. Daar hou ik dus echt niet van. Dus gaan we lekker ook weg.

Oeps, Finn alarm
Goedemorgen, ik ben weer een beetje bijgekomen hoor. Leen, ik weet inmiddels in welke inrichting ze zit, dus ik denk idd dat ik binnenkort een keertje langsga.

Gisteren was verder ook nogal een heftige dag. Ik was pas 23.00 uur thuis. Ik heb na mijn werk nog even bij het kamp geholpen (afwas voor 60 man,kinderen helpen douchen, etc.). Ik was echt kapot toen ik huis kwam en ben meteen mijn bed in gerold!

Muis, wat leuk een baan!!! Ik vind vooral Vingino een erg leuk merk, maar helaas ook wel erg prijzig. Maar leuk, ik kom ook zeker een keertje bij je shoppen! (en tjongejonge, wat een opmerking van je schoonzus!)

Swissie, wat een hoge boete zeg, ja lullig dat ze dat niet al eerder konden zeggen.

Hopelijk lukt het allemaal met de nieuwe kdv.

Vandaag mijn laatste werkdag en dan... 4 weken vakantie!!! Heerlijk!!!

Draakje, Hotel Rwanda is idd een indrukwekkende film, heel indrukwekkend!!!
Fijn dat je bent bijgekomen Fachat. Wat een lange dag heb je gehad zeg. Vond Kaj het nog steeds leuk daar?

Succes met het vinden van een creche Swiss. Echt irritant dat je moet switchen. Op welke manier discrimineren ze dan?

Wat een pestweer. Gelukkig heb ik een speelafspraakje geregeld om half 3.
Morgen!

Luna is net naar de creche gebracht door mijn vriend en ik ben vandaag vrij, de eerste keer een dagje voor mezelf! Voelt wel raar.....

Fachat; fijn dat je inmiddels weet waar ze is. Kan me goed voorstellen dat je gesloopt was van alle hectiek. Maar denk dat het een goed idee is om haar een keer op te zoeken (ben wel erg nieuwschierig waar ze zit....)
Lara pestweer?! Hier schijnt de zon volop.

Swsissie balen dat je op zoek moet naar een andere creche! En van je boete, wanneer weer je meer over het al dan niet kwijt raken van je rijbewijs?
Leen, waar woon jij dan? Hier is het ook takkeweer!

Swis, groot gelijk dat je naar een andere creche gaat! (Lief van je dat je vind dat de TBM die zwanger zijn het goed doen! Vind ik namelijk ook, maar het is zo suf om dat van jezelf te zeggen!)

Lara, leuk! Een speelafspraakje! Ik heb vandaag niets gepland. Op de een of andere manier is het de afgelopen twee weken zo druk geweest, dat ik amper tijd heb gehad om boekjes te lezen en liedjes te zingen met de jongens. Aangezien het weer vandaag toch knudde is, gaan we dat doen! Daarnaast wil ik even kijken hoe goed Hugo eigenlijk kan lopen. Ik zie hem veel los staan en af en toe wat stapjes zetten, maar ik dacht dat ik vandaag best even met hem het echte lopen (dus niet een paar stapjes) kan gaan oefenen. Ik denk namelijk dat hij best los kan lopen, maar het zelfvertrouwen nog niet helemaal heeft. Als hij aan de hand loopt, dan heeft hij me amper beet (ik kan mijn hand losmaken, maar dan wil hij nog wel eens schrikken), ik zie hem langs de muur lopen zonder (!!!) de muur aan te raken, net als de bank en het bad.

Mijn buik is ineens zo gegroeid! Gisteravond voelde ik het kindje volop bewegen, dus ik denk dat alles goed gaat. Morgen ga ik naar Dr. B. en hoop ik dat hij kan zien wat voor soort het is!
Fach, ik ben jou vergeten! Fijn dat je weer wat rustiger bent! Heb jij vier weken vakantie? Jemig, het lijkt het onderwijs wel! Gaan jullie nog wat leuks doen?
shit klik en weg tekst!!! hebben jullie ook altijd he?? laptop toetsjes zijn ook zo klein!

Wat een ontwikkelingen weer hier!

Fach wat een vreselijke emo dag heb jij achter de rug. Iedereen heeft het al gezegd maar ook ik vind dat je goed gehandeld hebt. Je moet er toch niet aan denken dat je haar bijv. in Opsporings verzocht had terug gezien???Dan pas had jeje vreselijk gevoeld! vergeef je jezelf nooit!

En dan misschien ook nog zwanger? hoe zou dat aflopen?

muisje wat super die baan! In een winkel werken is leuk! Ik heb ook ooit eens een half jaartje in een schoenwinkel gewerkt. Dacht altijd dat in een winkel werken saai was, maar het viel mij 100% mee! Ik vond het zo leuk om mensen te adviseren!

grappig...ik werd trouwens ook gevraagd om er te komen werken. Ik was een klant met klacht en vervolgens vroeg de eigenaar (Dolcis) of ik bij hem wilde komen werken. Achteraf blij om, anders had ik nooit geweten hoe leuk het was!

Leen hoe was het bij je vriendin? vond ze de kleertjes leuk? En de hapjes lekker? Volgens mij ben jij een lieve vriendin!

laar gaat puk uit spelen?

Swiss wat een spannende dag bij de rechtbank! Dapper dat je gegaan bent hoor!!

Oja, Tommy had bijna een versiersel ingeslikt van zijn zogenaamde Van Haren ''crocks'' (heb het inmiddels verwijderd)

Dus ik van haren mailen om te warschuwen. Kreeg meteen een mailtje terug dat ze de filialen zouden waarschuwen.

Gister ineens de deurbel, pakje een schoenendoos met daarin een knuffelhond voor Tommy voor de schrik!!Leuk toch?

IKEA doet dit ook altijd, maar had dit van van haren niet verwacht!

ff tommy naar bed brengen!~

pff trouwens laar tis hier wel bloed heet, en de zon schijnt vol op!!
*Overweegt om te verhuizen naar het Noorden vanwege het weer!*

Framboos, wat goed van Van Haren! Ik heb ze ook niet zo hoog zitten eigenlijk, maar hier scoren ze punten mee!

Een tijd terug hadden we toch een Opknappertje bekeken hier in de stad? Ik vond het een huis met veel potentie, A. vond het drie keer niks. Nu is er heel veel van de prijs gehaald en A. heeft ineens interesse! Geweldig!

We overwegen nog steeds om naar Haarlem te gaan, maar ik blijf het liefste in D. De meeste van mijn vriendinnen wonen hier, de oppas zit in de buurt, we hebben een fijne werkster en ik ken de stad op mijn duimpje. Het enige nadeel is dat het werk van A. zo ver is. Ik sta nog steeds in dubio en heb het gevoel te moeten kiezen uit twee kwaden.
Hoihoi!!!

Fachat: wat een heftige dag gisteren zeg! Ik sluit me aan bij de rest van de meiden. Je bent zo betrokken en hebt het goed gedaan! knap hoor!

Muis een baan! Nog even geduld hebben voor ons allemaal...

Framboos: dat is wel heel netjes van de van Haren. Een warme douche dus. Gelukkig maar dat je het op tijd ontdekte.

Swissie: veel succes met het zoeken van een nieuwe opvang!

Wij zouden om praktische redenen van lokatie gaan wisselen, maar nu hoor ik ineens heel vel slechte verhalen over die andere lokatie. Dus dan neem ik de grotere afstand toch maar voor lief.

Hihi, mijn man heeft geregeld dat we binnenkort 5 kippen krijgen. En natuurlijk wil ik er dan nog een konijn bij voor Fleur. We moeten alleen nog een hok gaan bouwen binnen een week 0f 3, dus dat wordt nog even aanpoten. Lekkere verse eitjes!!!

Ik ben echt stikjaloers op alle zwangeren. Ik hoorde weer van een oud schoolvriendinnetje dat ze zwanger is. Ik wil ook en ik heb geeeeeeeeeen geduld. Ik word er iedere keer helemaal emo van. Niet goed dus.....

Deze week druk aan het klussen geweest in huis. We wonen hier nu al twee jaar en ik moest nog steeds de kozijnen aan de binnenkant schilderen. Ben nu twee ochtenden bezig geweest en onze slaapkamer en de hal zijn nu zo goed als af. Het kost wel verrekes veel tijd zeg....

Gisteren zijn we een nieuwe badkamer gaan uitzoeken. Nu is het even afwachten hoe hoog de offerte is (vrees dat ik van schrik om ga vallen) en dan gaan we nog even verder kijken. Ik hoop dat het voor het einde van het jaar nog gaat lukken.
Ach Drop toch! Wat vervelend dat je helemaal emotioneel wordt van alle zwangeren in je omgeving! Je hebt net je periode achter de rug, toch? (wat erg dat ik dit soort dingen meen te onthouden!) Misschien is het deze maand wel raak en krijg je een maart 2009 kindje!

Bah, je hebt me er aan herinnerd dat wij ook onze kozijnen moeten gaan schilderen! Ik had het verdrongen, geloof ik.

Hee, de Stinkertjes zijn wakker!
Muis ik woon in het oosten (n dezelfde stad als waar Xaloy woonde).

Wat leuk dat je het kindje zoveel voelt bewegen! Wat denk je wat het wordt?

Framboos; wat attent van van Haren, had ik ook niet gedacht. Wat vindt tommy van de hond?

De speelafspraak was geslaagd. Al wilde Luna niet alleen in het zwembad.......ik moest mee en had geen bikini mee. Aangezien vriendin 4 maten kleiner is was lenen van haar ook geen optie. Ik heb dus in een boxershortje en een hemdje in het zwembad gezeten. HEt zag er niet uit maar gelukkig is het een erg beschutte tuin. hihii

En natuurlijk ben ik een lieve vriendin

Nee ik ken dit meisje al erg lang (vanaf de eerste klas van de middelbare school) en heb iets met haar. Ze is erg lief maar ook erg anders dan ik ben. Ze komt uit een heel ander gezin, voedt haar kindje totaal anders op maar er is toch een klik. We respecteren elkaar zoals we zijn. We zien elkaar niet vaak maar als we elkaar zien is het altijd gezellig. Ze is alleen met haar kindje en moet rondkomen van de bijstand ( heeft wel een baantje maar die verdiensten worden direct gekort op de bijstand) Het geeft mij gewoon een goed gevoel als ik zo af en toe wat voor haar kan doen.

hmm volgens mij vergeet ik iets of iemand even spieken!
Dropneus! Wat balen dat het zwanger worden niet zo snel gaat als dat je zou wilen! Ik herken dat wel, als ik iets wil dan wil ik het ook direct. Maar goed ik zal voor je duimen dat het heeeeel snel raak is!
Leen: dat klinkt toch heel relaxed zo ik het zwembad. Juist van die spontane acties zijn altijd het leukst!

Ik heb nog geen recht om te klagen hoor. Eigenlijk hebben we anticonceptie pas vorige maand de deur uit gegooid, maar ik ben gewoon super ongeduldig.. Ooh ja en positief nieuws is dat ik moi nog wat kilootjes kwijt kan raken zoalng iknog niet zwanger ben. De eerste 2 zijn inmiddels verdwenen en ik pas ineens weer in al mijn oude zomeroutfits. heel fijn!!!

Snel weer vergeten Muis... het is geen leuk klusje en je gaat gewoon snel een ander droomhuis vinden en dan hoeft het niet meer!!
Dropneusje ; ik duim voor je dat je snel zwanger mag raken. Hoe lang duurde het eer je zwanger was van Fleur?

Ben vandaag naar de werkwinkel geweest, wat raad gevraagd ivm werk vinden. Heb me laten inschrijven voor een informatiesessie over een opleiding als administratief medewerker. Ik zou dan testen moeten doen. Hopelijk dienen deze testen zich snel aan, want mijn uitkering gaat in augustus naar beneden. En de opleiding duurt 6 maanden, inclusief een maand stage binnen een bedrijf. Naar het schijnt kan je dan ook een temoetkoming krijgen voor kinderopvang .
Dropneusje! voor het nog niet zwanger zijn...Ken het gevoel hoor! Als je iets wilt, dan wil je het ook meteen toch?

We gaan gewoon voor deze maand o.k??

ennuh bleeeeeeh kozijnen verven!!!Wordt maar snel zwanger, dan kan je meteen stoppen! Of is het op waterbasis?

Leen Dat klinkt als een gezellige middag! Hmm misschien ook een goede tip voor mij om bij Tommy in het badje te gaan zitten...Misschien durft hij dan wel? Maar dan moet er wel een ander badje komen want in het jip en janneke badje van ons....

Trouwens sneu de situatie waar je vriendin in zit...Alleen een kind opvoeden lijkt mij echt vreselijk! Fijn dat jij er voor haar bent.

Witch goed bezig met werk! Een opleiding is nooit weg!

Aan je inzet ligt het iig niet.

hmmm de zon is weg hier...Volgens mij komt er raar weer aan...

Zometeen Tommy en livia wakker maken, en dan begint het ritueel van de dag weer.

oja muis, las net zo'n babytijdschrift "kinderen" vind het wel wat voor jou om columniste te worden voor zo'n blad!
Hoi meiden,

FF snel tussendoor, want ik zit op mijn werk, maar de echo was goed!! Ze heeft alles nagekeken en alles zag er goed uit, alleen zag ze een wit stipje in een hartkamer, niet dat we ons ongerust moesten maken maar ze meldde het wel. Het is ws een kalkspatje (?) en als er op meerdere plekken in het lichaam van die plekjes te zien waren zou dat reden zijn tot nader onderzoek, maar nu hoeft het dus niet. Volgens de echoscopiste was de kans groot dat eht bij een volgende echo niet meer te zien zou zijn. En dan het geslacht................. roffel roffel roffel roffel roffel roffel roffel roffel roffel roffel roffel roffel roffel roffel roffel roffel , mijn voorgevoel klopte dus.................... het wordt een MEISJE!!!!!!!!!!!!!
Layla : zie je nou wel weer een meid !!! * Witchke55 heeft weer goed ingezet !! Gefeliciteerd meid !! Wat een stress met die echo, maar gelukkig heeft je echoscopiste je kunnen geruststellen !!

Ja muis , in de kinderen, dat zou nog wat zijn. Je leventje beschreven in zo een boekje, zou gegarandeerd lezers trekken !

Zeg nog een vraagje hier, zijn er ook baby's hier die niet meer in bad willen. Xander wordt al gek als hij het bad ziet. En vriend en ik krijgen hem er dus helemaal niet meer in, omdat hij zo tegenspartelt. framboosje, ik las dat tommy niet in het zwembadje wil, wil ie dan ook niet in bad?
Nog even aan Layla : hebben jullie al namen bedacht voor een meisje?? Zo ja mogen wij die ook weten? Ben nl reuzebenieuwd !
Bedankt voor je felicitatie Witch, we hebben nog geen namen bedacht hoor, ik heb bewust gewacht tot we het geslacht wisten. Als ik een lijstje heb zet ik het wel op MSN, maar niet hier openbaar.

Zahra vind badderen wel leuk, maar afdrogen en aankleden vindt ze niks.(nooit leuk gevonden ook hoor)
Layla : leuk dat je ons op de hoogte gaat houden van de naam.

Xander vind alles wat badgerelateerd is niet leuk. Dus ook niet aankleden en afdrogen.
Layla! Gefeliciteerd! Ik dacht het wel! (jij, Framboos en Mich zijn de enigen waar ik het geslacht goed van kon raden. Bij iedereen zit ik mis, mezelf incluis.

Witch, is Xander een keer naar gevallen in bad of is er iets anders waardoor hij ineens een negatieve associatie heeft met badderen? Zit hij nog in een babybadje of al in een grotemensenbad? Hier geen ervaring: Steijn en Hugo vinden in bad gaan juist geweldig! Ze hebben negen maanden in de tummy gezeten (ze zouden er nog in passen volgens mij), drie keer in het babybadje en na een sta-actie van Hugo zijn ze verhuisd naar het grote bad. Dit was meteen een hit!

Ik was net even kleding aan het kopen en ik werd ineens helemaal duizelig. Het zweet brak me aan alle kanten uit en ik voelde het bloed in mijn gezicht wegtrekken. Dit was echt heel eng! Na een paar minuten ging het wel weer, maar ik vraag me af wat het geweest kan zijn.
quote:spitsmuisje schreef op 03 juli 2008 @ 15:56:

Layla! Gefeliciteerd! Ik dacht het wel! (jij, Framboos en Mich zijn de enigen waar ik het geslacht goed van kon raden. Bij iedereen zit ik mis, mezelf incluis.

Witch, is Xander een keer naar gevallen in bad of is er iets anders waardoor hij ineens een negatieve associatie heeft met badderen? Zit hij nog in een babybadje of al in een grotemensenbad? Hier geen ervaring: Steijn en Hugo vinden in bad gaan juist geweldig! Ze hebben negen maanden in de tummy gezeten (ze zouden er nog in passen volgens mij), drie keer in het babybadje en na een sta-actie van Hugo zijn ze verhuisd naar het grote bad. Dit was meteen een hit!

Ik was net even kleding aan het kopen en ik werd ineens helemaal duizelig. Het zweet brak me aan alle kanten uit en ik voelde het bloed in mijn gezicht wegtrekken. Dit was echt heel eng! Na een paar minuten ging het wel weer, maar ik vraag me af wat het geweest kan zijn.

Had je op het prijskaartje gekeken?

Nee ff serieus, zal wel aan de zwangerschap liggen toch? Anders bel je even de verloskundige voor de zekerheid?

Grappig is dat hè, echt bijna iedereen in mijn omgeving dacht ook dat het een meisje zou worden, een jongen vonden ze gewoon niet bij mij passen Ik zou ook echt niet weten wat ik ermee aan zou moeten
Layla, fijn gefeliciteerd! Als je nog namen zoekt, mijn favoriete naam voor een meisje was een turkse naam (kwam bij ons niet in aanmerking omdat ik een turkse naam voor een hoogblond hollands meisje niet vond passen), ik vind hem nog steeds prachtig: "Merwe".

Framoboos, die van Haren crocs heeft Ole ook! Die groene met die voetbal toch? En idd Ole heeft de voetbal er ook al afgerukt! Hmm, misschien moet ik ze ook maar even bellen! Vond het wel erg attent van ze!

Er was laatst een oproep voor nieuwe viva-webblogger, vond dat ook iets voor Spitsmuis, maar te laat om het te melden, want de winnaar werd al bekend gemaakt!

Leen, meisje zit in de K. in A. (weet niet of je dat voldoende zegt).
Hey muisje , schrikken zeg, doe jij maar rustig aan hoor ..

Ik kan me niet voor de geest halen, wat er zou gebeurt zijn in bad, dat hij niet meer wil. Hij zit trouwens nog in het kleine badje. Misschien dat hij het in het grote bad niet meer heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven