Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Iek zou dan zeggen: ranzieg ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een poosje mee zitten lezen. Omdat ik al bijna een jaar zijn minnares ben. Herken hier veel verhalen van jullie. Nu heb ik een vraag. Kan je wel eens ontzettend boos zijn op je minnaar? Maar hem daarna nog wel willen zien?
Minnaars en drugs. Je kunt ze soms vervloeken maar verslaafd blijf je. Pas als het echt pijn gaat doen of je leven uit de rails dreigt te lopen wil je misschien stoppen, eerder niet.
Hoi allemaal. Ik ben inmiddels al weer even thuis. Heerlijk genoten van weer mindblowing sex! Heerlijk tegen nr2 aan gelegrn en dan slapen, tenminste, hij. Ik kon niet zo goed in slaap komen, maar daar heb ik thuis ook last van dus geen probleem. Toen het weer licht begon te worden vond ik dat nr2 wel genoeg geslapen had tijd dus voor de tweede rond. Daarna heb ik nog wel heerlijk geslapen. Toen samen even lekker ontbeten en daarna nog wat gekletst, koffie gedronken en toen ben ik naar mijn vriendin gegaan. Daar nog een kop koffie gedronken en toen lekker naar huis. Ik heb weer heerlijk genoten! Hebben voor Juni weer een slaap date staan, maar er zal vast in de tussentijd nog wel een date komen.

Het was heerlijk dat ik gisteren zo vanaf mijn vriendin kon vertrekken en ook dat ik er nu nog eventjes naar toe kon. Fijn om even mijn verhaal kwijt te kunnen en weer uit mijn bubbel te kunnen stappen.
Ano*k, je hebt gelijk er zijn natuurlijk wel grenzen.

Gister hem gezien tijdens koningsdag. En hij heeft me genegeerd. Op zich zullen er wel weer genoeg redenen van zijn kant uit zijn en dat had ook acceptabel geweest van mijn kant uit. Was het niet zo dat hij me vrijdagavond een poosje heeft geappt met de vraag of ik er ook zou zijn en of we tussendoor even samen weg konden. En dat allemaal op een leuke manier. Blijkbaar is hem dat niet gelukt of niet gewild. Maar 2 meter naast me staan en me 3,5 uur negeren vind ik dan toch wel het uiterste. Via de app had hij best kunnen laten weten dat het geen optie was om wat voor reden dan ook! Hij zal in de loop van vandaag of morgen wel contact opnemen. Maar ik heb het (even) wel gehad!
Vrijdag zette hij je dus "aan", de volgende dag doodleuk weer "uit". Erg respectvol komt het niet over nee. Het valt me ook op dat je schrijft: er zullen wel weer genoeg redenen van zijn kant uit zijn (...). Gaat hij vaker over jouw grenzen? Hem veranderen kun je niet hè. En foute mannen zijn soms juist zo geil...

Zelfrespect is toch het sleutelwoord suzie q. Aangeven wat je wel en niet accepteert en dan ook consequent zijn.
Eind Januari hebben we een "ding" gehad. En vorige maand nadat ik geopereerd was en hij niets heeft laten horen (nou ja wel heeft gecontact maar niet over de operatie) heb ik het beeindigd. Beide ging over hetzelfde "ding". Ik vind het allemaal prima zolang hij wel eerlijk is en respectvol naar mij toe. Ik kan veel hebben. Heb er dan ook totaal geen moeite mee met wat hij doet, schrijft of whatever.

Hij doet zich helemaal niet zo voor. Zegt een manvrouw te zijn en de vrouwen te begrijpen. En dat iemand kwetsen niet in zijn aard ligt. Bla bla bla..Waarschijnlijk zullen mensen nu zeggen dat ik overdrijf..... maar ik vind niet dat je zo met personen omgaat.
Hij komt over als een grote klootzak. Van mij kon hij de boom in.
Waarom wil je wippen met een man die niet voldoet aan jouw normen en waarden op het gebied van respect en omgang met anderen?

Waarom wil je wippen of contact met een man die 3,5 uur naast je staat en net doet of je lucht bent??

Een klein beetje contact zou echt wel normaal zijn geweest, jullie kennen elkaar toch ook?

Dat hij niet op elk ding in jouw leven reageert, dat vind ik iets anders. Als je alleen maar seks en geile spanning deelt, hoeft hij niet perse ook te delen in jouw leven los daarvan. Maar naast je staan en doen alsof hij je niet eens kent??

Hij wil duidelijk alleen maar seks, investeert net zoveel als nodig is om dat van jou te kunnen krijgen, en niet meer en dat is zijn goed recht. Dat jouw verwachtingen anders zijn, kan hij niks aan doen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Het was ook prima als hij had gezegd "jôh, ik ben straks op hetzelfde feestje maar ik doe of ik je niet zie want het risico is te groot".

Maar zoals Anouk al schetst, wel "aanzetten" en vervolgens negeren vind ik ronduit respectloos en een klojo-actie.

Zo wil je toch niet behandeld worden?
Dat is idd het punt. Eerst appen en dan op het moment zelf doen alsof je lucht bent. Dit is niet eerder voorgekomen. En mijn ogen zijn wel degelijk geopend nu hoor!

Ik wil idd zo niet behandeld worden. Wanneer hij had geappt van het lukt niet want (reden waarom) of dat al niet eens. Was heel anders. Had ik het begrepen. Maar nu negeer je mij opzettelijk.

Vind jullie reacties wel fijn. Soort van "bevestiging" dat ik terecht kwaad ben. Maar ook als jullie reacties anders waren was ik niet minder kwaad geweest hoor.
Hij wilde de optie open houden en toen bleek dat het voor hem niet goed uitkwam, ging hij in de negeer.

Niet te lang kwaad blijven, heeft geen enkele zin.

Hoe bedoel je, dit is niet eerder voorgekomen? Zien jullie elkaar nooit in het normale dagelijkse leven?

Ik geloof dat Guus thuis stront aan de knikker heeft en dat was ook wel te verwachten. De opmerkingen die zij maakte toen hij vertelde dat hij mij zou gaan helpen, zie ik nu ook anders. Ze heeft iets gezegd dat volgens mij nou niet echt vriendelijk bedoeld was, alleen ging dat licht bij mij pas branden toen hij gister een opmerking maakte.

Volgens mij hebben ze ruzie gehad, over zijn hulp aan mij, want de eigenaar heeft hem nu zelf gevraagd om mee te denken en hij raakte er wat van in de stress, wat een rare reactie was. Alsof hij aan banden is gelegd en niet meer onbeperkt kan helpen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Heeft hij er niks over losgelaten Heidi? Dat zou hij beter wel kunnen doen, je voelt het toch.

Stront is wel logisch in Guushuis. Het wordt wellicht tijd voor een knal en een boem.
Pfff Heidi alsof je dat er nu bij kunt hebben..!

Ik vind je zo stoer met je kroeg in den vreemde, hoop dat je fijn en betrouwbaar personeel krijgt en een vliegende start. When the going gets tough the tough get goin' eh.

*Even zwaaien naar Roosje*
Doossje zwaait terug, mail je binnenkort hoor liebling. Druk met vakantievoorbereidsels.

Eeeh in mijn hoofd dan hè?
@suzie, klinkt heel erg respectloos allemaal.

Heidi, hoop dat het voor jou niet te veel negatieve invloed heeft dat Guus thuis moeilijkheden heeft.

Hier inmidels een klote dag. Vanmiddag nog even lekker met twee vriendinnen weg geweest, maar nr1 doet weer moeilijk om niets en daar bij op geteld mijn korte nacht. En hup, daar komen de twijfels naar nr1 ook weer. Zal morgen vast weer een stuk beter gaan, maar voor nu is mijn smile en bubbel even ver te zoeken.
Jane, het klinkt alsof jij liever in gedachten bij jouw minnaar zit dan met jouw aandacht thuis bij jouw man. Volgens mij verlies jij jezelf met elke seksdate meer in jouw roze stoom.

Heidi, ik vind het heel logisch dat de vrouw van jouw minnaar op haar strepen gaat staan nu hij zichzelf in het openbaar vertoont met jou en zichzelf onder het oog van het hele dorp zo intensief bemoeit met jouw zaak. Haar struisvogelpolitiek is door zijn gedrag onhoudbaar geworden.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Hij maakte gisteren een opmerking die een beetje vreemd was. Alsof die niet voor mij bedoeld was en uit een frustratie over iets anders geuit werd. Zoveel vraag ik namelijk echt niet en de vraag van de eigenaar is ook een hele logische, dus die opmerking die hij plaatste was vreemd. Het is zijn beroep, waar wij een beroep op doen en nu was ik de schakel tussen beide en dat werkte niet zo goed. Vooral omdat ik niet alles alleen kan bepalen, op dit punt.

Antwoord op de vraag kost hem wrs 10 minuten, als hij zijn medewerker vraagt, kost het nog minder. Hij hoeft het niet eens zelf te doen.

Dus mijn beroep op hem is echt minimaal en de energie die hij er in stopte, deed hij tot nu toe helemaal zelf, op eigen initiatief. Dat hij teruggevloten wordt, vind ik logisch. Heel logisch zelfs. Ik vond het al gek dat hij nul commentaar had gehad! Alsof ze het dan misschien toch niet wist, heb ik zelfs gedacht.

Het is ook niet dat hij niet wil helpen, want dat wil hij graag, dat merk ik aan alles. Hij belt ook regelmatig om me gerust te stellen of advies te geven nog over iets wat hij ineens bedacht heeft.

Hij komt nu in conflict, lijkt het, en dat frustreert hem en dat was wat ik merkte. Dat conflict komt niet door mij, maar door iets anders en dat moet thuis zijn.

Pas gisteren viel eea op zijn plek, haar woorden waren eigenlijk heel vals. Klonken alleen onschuldig.

Hij heeft nog niets gezegd tegen mij hierover, maar volgens mij heeft hij het ook niet zo door. Hij denkt nog altijd dat ze absoluut niets weet en ik denk dat ze nu iets gezegd heeft waardoor hij twijfelt. Ik denk dat ze hem wil laten zwemmen, niet alles los wil laten, maar heel voorzichtig een stootje heeft gegeven.

Hij zegt nooit iets over ruzies of onenigheid. Dat ze ruzie hadden tussen Kerst en Oud en Nieuw heb ik ook zelf geraden.

Het zijn vaak stukjes van een puzzel die ineens op zijn plek vallen.

Ze moet nu wel iets, ze kan niet meer doen alsof er niks speelt. Hij heeft zich veel te veel vrijheid gegeven, door het openlijk op tafel te gooien dat hij contact met mij heeft en mij helpt. Nu kan ze niet anders dan ingrijpen en ik vermoed dat ze dit heel langzaam opbouwt. Hem nog niet meteen alles openbaart, maar stapje voor stapje hem klem zet.

We hebben het er niet over. Ik geloof ook niet dat het mijn zaak is. Ik vermoed, ik denk, ik vul in misschien, maar ik geloof niet dat het aan mij is om te zeggen dat ze hem aan het ontmaskeren is. Dat weet ik ook niet echt zeker natuurlijk.
Dank jullie wel voor de lieve woorden trouwens! Het voelt helemaal niet stoer, het voelt allemaal superdoodeng en spannend!! Maar ik heb er heel veel zin in. Als het goed is, lukt het met personeel ook. Er zijn twee kelners, maar misschien dat er een vanzelf afvalt. Het lijkt allemaal goed te komen!

Jane, misschien voelt nr 1 jouw afstand, of jouw zwevende bui, misschien ben je zelf geirriteerd door nr 1 omdat je liever in je bubbel van gisteren zou willen zitten.

Zoals anderen al vaker hebben geschreven, je kunt niet werken aan je nr 1 relatie, als je nr 2 zoveel blijft zien. Nr 1 kan nooit op tegen nr 2 en zal altijd het onderspit delven. Dit is niet een eerlijke kans voor nr 1.
Natuurlijk is het wel stoer! Juist omdat je het eng vindt. Als het allemaal "just like that" was had ik het ook niet stoer gevonden

Nee, ik snap wel dat je hem niet verteld wat haar strategie zou kunnen zijn, dat weet je idd niet zeker. Toch zou ik het wel oké vinden als hij wél eea met je zou delen. Juist omdat jullie zo intens met elkaar omgaan en omdat hij ook gewoon weet dat hij lastige dingen niet voor jou kan verzwijgen, omdat je het voelt.

Nu tast je in het duister maar krijg je wel een Guus die zich anders gedraagt dan anders. Maar goed, het kan prima zijn zoals jij schrijft, dat hij het zelf nog niet/nauwelijks in de gaten heeft.
Jeej, ik moet mijn best doen om bij te blijven hier zeg! Gister even kort nr 2 gezien. Nu is hij net vertrokken voor een vakantie met vriendin en kind. Wens ik hem veel plezier en zeg hem vooral te genieten, krijg ik een vaag antwoord: zal wel moeten, en vervolgens dat het zo'n zware week gaat worden omdat hij mij zo gaat missen. Nee, dan breekt mijn klomp. Eerder vroeg iemand van jullie of deze nr 2 een bedreiging vormt voor mijn eigen relatie. Niet persé, mijn eigen relatie staat al meer dan een jaar op losse schroeven. Na therapie (omdat ik er voor mijn eigen gevoel wel alles aan gedaan wilde hebben) en er, ondanks alles, helemaal 100% voor gaan, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik blijf voor de kinderen, niet meer en niet minder. En ik ben ook van plan dat voorlopig te blijven doen. Zal jullie de details besparen maar tussen nr 1 en mij is teveel gebeurd, ben vernederd, verraden en pikte het keer op keer. Tot een goed jaar geleden. Na therapie is nr 1 veranderd, alleen kan ik niet vergeten, wel vergeven. Het werkt dus niet meer. Is dat de reden dat er nu een nr 2 is? Tja...die kon ik gewoon na maanden pushen van zijn kant niet keer weerstaan. En hoewel mijn relatie niet goed is, wil ik de zijne niet om zeep helpen. Zo'n opmerking van hem maakt me aan het twijfelen. Ben bang iets kapot te maken, wil ik niet....
Nee, just like that was ook niet goed geweest, dat is zeker waar. Dan klopt er iets niet en ik merk dat het ook juist energie geeft, dat doodenge. Dat is ook weer ontzettend leuk, want ik mag gewoon alles zelf bepalen!!

En tja.. hij is het niet gewend te praten en nog steeds denkt hij dat zij niks weet en ik niet doorheb dat er iets bij hem speelt. Hij heeft geen idee waar ik over nadenk!

Dat hij het met mij niet heeft over ruzies thuis, begrijp ik ook wel en is ook oke van hem. Hij hoort die vuile was ook niet bij mij neer te leggen. Die ruzies deelt hij met niemand overigens, ook niet met zijn beste vriend. Dat deed hij nooit en doet hij nu ook niet.

Tot nu toe puzzel ik zelf een hoop uit en zoals nu ook, dan schrik ik even van zijn andere gedrag of voel ik al een paar dagen dat er iets speelt, maar dan duurt het even voordat het op zijn plek valt. Dat was gister. Ergens hoop ik ook dat ik het fout heb en ze niet een plan aan het uitvoeren is om te werken naar die klapboem. Maar steeds weer lijkt het er wel op aan te sturen. Het zou alleen zo stom klinken, als ik iets zou zeggen. Hij gelooft me ook niet.

Ik denk dat ze iemand anders heeft, heb hem wel eens voorzichtig gepolst, maar neeeeeeeee, ONMOGELIJK!!! Nou, oke. Dan niet.
Dan passen ze toch bij elkaar dus Heid! Mannetje én vrouwtje struisvogel

Missindependent, als je bang bent iets stuk te maken moet je ermee kappen.

Zo simpel kan het zijn in het leven.
Zo, ik lig heel vroeg in mijn bedje en hoop even een goede nacht tegemoet te gaan. @Heidi, jij hebt denk ik zeker een punt met je mening over mijn bubbel en nr1. Misschien kwam het vandaag ook wel mede doordat ik zo moe was. Hoewel er vanmiddag eerder nog niets aan de hand was. Ik weet dat ik eigenlijk extra oneerlijk bezig ben naar nr1 door mijn nr2 te blijven zien en er zo veel contact mee te hebben. Toch kan ik het niet stoppen, ik ben daar op dit moment echt te zwak voor. Ik merk dit zelf alleen al aan jeukende handen als ik op mijn manier even te lang niets van nr2 hoor. Ik probeer ook zeker van nr1 de vele possitieve kanten die hij heeft goed voor ogen te houden, die zijn er namelijk ook genoeg! Net zoals nr2 ook genoeg negatieve kanten heeft, alleen zie ik die nu even iets minder door mijn roze wolk.

Ik houd bijna vanaf het begin tussen mij en nr2 een dagboek bij over hem, een minaar dagboek. Ik heb hier net even in terug zitten lezen en ook dit is even goed geweest.

Verder heb ik vorige week ook nog goed na gedacht over jullid reacties over het al of niet verliefd zijn van mij op nr2 en ja, ik ben inderdaad verliefd, ik heb echt niet hele dagen vlinders in mijn buik, denk echt niet de hele dag alleen maar aan hem, eet nog prima, slaap (voor mijn doen) nog prima. Maar er zijn ook genoeg dingen die er op wijzen dat ik wel verder op die roze wolk zit dan in het begin.

Voor mezelf wil ik hier nog wat meer duidelijkheid in zien te krijgen. Het accepteren van moet nog komen, zal ook vanzelf wel komen denk ik. Met alleen mijn spanning zat ik 3 maanden voor ik het zelf eindelijk kon accepteren en besloot er dan maar gewoon van te genieten. Dat zal ook hiermee nog wel even duren denk ik.

Ik ga eerst zelf maar weer door met mijn kop in het zand steken, daar ben ik erg goed in geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven