Pijn aan m'n gat!
zondag 27 april 2014 om 22:52
Hallo allemaal,
Donderdag heb ik helaas rosbief gegeten die niet helemaal oké was..
Vanaf vrijdag ben ik hierdoor al extreem aan de diarree (met de bijbehorende pijnlijke krampen helaas). Maar nu... Mennn wat doet mijn gat pijn!
Ik zit zo ongeveer ieder uur op de pot en ga echt door de grond van de pijn! Dus mijn vraag is: heeft iemand tips hoe ik mijn bezoek aan de wc wat minder pijnlijk kan maken?
Tips tegen de extreme buikkrampen zijn ook van harte welkom!
Donderdag heb ik helaas rosbief gegeten die niet helemaal oké was..
Vanaf vrijdag ben ik hierdoor al extreem aan de diarree (met de bijbehorende pijnlijke krampen helaas). Maar nu... Mennn wat doet mijn gat pijn!
Ik zit zo ongeveer ieder uur op de pot en ga echt door de grond van de pijn! Dus mijn vraag is: heeft iemand tips hoe ik mijn bezoek aan de wc wat minder pijnlijk kan maken?
Tips tegen de extreme buikkrampen zijn ook van harte welkom!
Komt wel goed, schatje!
zondag 27 april 2014 om 22:58
Geen vochtig toiletpapier, daar zit alcohol in. Brrr Ik zou gewoon papier nat maken. En misschien inderdaad wat vaseline. Voor de krampen zou je een warme kruik kunnen gebruiken.
Zorg dat je genoeg drinkt en wat blijft eten, een bruine boterham oid. Dat helpt ook, want dan heb je nog iets uit te poepen en dat brandt minder.
Zorg dat je genoeg drinkt en wat blijft eten, een bruine boterham oid. Dat helpt ook, want dan heb je nog iets uit te poepen en dat brandt minder.
zondag 27 april 2014 om 23:01
zondag 27 april 2014 om 23:05
Babyolie kan ook desnoods zelfs olijfolie. Alles wat de huid een beetje vet houdt.
Je naam suggereert dat je een klein kind hebt? Misschien heb je hydrofiele washandjes in huis? Daarmee voorzichtig schoonmaken met water ipv papier helpt ook. Of anders goed spoelen onder de douche ipv vegen. Sterkte hier veel ervaring ermee is heel naar!
Je naam suggereert dat je een klein kind hebt? Misschien heb je hydrofiele washandjes in huis? Daarmee voorzichtig schoonmaken met water ipv papier helpt ook. Of anders goed spoelen onder de douche ipv vegen. Sterkte hier veel ervaring ermee is heel naar!
zondag 27 april 2014 om 23:08
Veel slappe thee drinken, liefst eentje die een kalmerende werking heeft op je buik, zoals venkelthee.
Vaseline of een andere ongeparfumeerde vette zalf.
In plaats van vochtig wc-papier kan je misschien beter natte washandjes gebruiken.
Buik zachtjes wrijven en eventueel een warme kruik erop.
Beterschap!
Vaseline of een andere ongeparfumeerde vette zalf.
In plaats van vochtig wc-papier kan je misschien beter natte washandjes gebruiken.
Buik zachtjes wrijven en eventueel een warme kruik erop.
Beterschap!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

zondag 27 april 2014 om 23:15
Ik gebruik dan ook vaseline. Ik heb het de afgelopen jaren ook wel eens hevig gehad en dan is afspoelen met water (milde zeep bijv. 2 keer per dag) en dan elke keer dikke laag vaseline. Probeer ook op een goede houding te zitten waardoor gek gezegd 'zo recht mogelijk naar beneden'. Dan kan je het brandende gevoel verminderen door huidcontact te vermijden.
zondag 27 april 2014 om 23:16