Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Missindependent, begrijp ik nu goed dat jouw man jou chanteert?

Jij blijft bij hem omdat hij dreigt met geweld naar zichzelf en/of jullie kinderen zodra jij praat over scheiden?

Jij denkt dat jullie kinderen niet beschadigd raken door zijn intimidaties?

Weet zijn behandelaar dat hij jullie leven bedreigt?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Wow, ik schrik ook wel van zoveel onvoorzichtigheid! Denken jullie nu echt dat anderen zo blindelings te vertrouwen zijn met zulke info?? Dat geen van deze mensen een keer bij de koffie met iemand anders verteld wat ze nu toch heeft gehoord/gezien/weet?

Anderen zijn niet zo zorgvuldig vaak met de info die jij verteld hebt en die geheim moet blijven. Zeker niet met zulke spannende verhalen. Mijn vriendinnen hebben het zelf ooit geraden, maar ik weet zeker dat hun partners het weten en door die lijnen, nog meer mensen. Spannende verhalen doen het te goed en een 'maar je mag het echt niet verder vertellen' maakt het nog spannender.

Zijn jullie dan echt zo naïef?

En Jane, het duurt nog maar relatief kort dat je haar als excuus gebruikt. Ik zou daar mee oppassen. Wat als je om wat voor reden dan ook ruzie met haar krijgt? Wat als zij een keer iets naar iemand anders verklapt (en nee, dat zou ze natuuuuuurlijk noooooit doen!!), of er klaar mee is altijd maar alibi zijn, omdat je er zo vaak gebruik van maakt.

Persoonlijk zou ik voor een sporadisch alibi wrs niet moeilijk doen, maar om de week en een hele nacht? Nee, dat is niet voor de lange duur. Bovendien vind ik het ook een beetje dubbel dat je op die manier zo makkelijk profiteert van een vriendin. Als ze zo dicht bij je staat, hoor je haar, vind ik, niet mee te willen slepen in je eigen bedrog. Jouw keuze, jouw verantwoordelijkheid. Daar moet je je vriendinnen niet een rol in geven, ook niet als je haar heel vaak gevraagd hebt en ze elke keer ja zegt. Op een dag gaat ze er klaar mee zijn - of denk je dat dit in het oneindige gaat.

Plus, je hebt haar gewaarschuwd voor de eventuele gevolgen, maar boeit het jou zelf dan niet dat je haar in die positie zet?

Als het uitkomt is het voor haar ook lullig, wil je haar dat echt aandoen? Wil je naast je nr 1 relatie ook deze vriendschap op het spel zetten? Denk je daar dan echt geen seconde over na en zolang zij zegt dat het goed is, gebruik je haar?

MissI, ik snap jouw gevoel. Het is vooral een soortgelijk verhaal dat mij opgelucht doet ademhalen dat ex zoveel km bij ons vandaan is gaan wonen, dat mijn kind geen gevaar kon lopen. Nu zit je er nog bij, zie je wat er gebeurt. Als je gaat scheiden en de kinderen bij hem zijn, zie je dat allemaal niet meer. Dat is een afschuwelijke gedachte.

Blijven is niet ideaal, maar gaan en niet weten wat de consequenties dan zijn.. nee, ik snap je helemaal.

Weet hij dat je blijft voor de kinderen?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Heidi, is jouw ex helemaal uit beeld bij jullie kind?

Of hebben jullie een aangescherpte omgangsregeling oid?

Ik verbaas me er ook over hoe blind sommige dames vertrouwen op de discretie van belangeloze buitenstaanders waar het om dergelijke belastende en potentieel explosieve informatie gaat.

Niets praat zo makkelijk weg als de smeuïge details van een affaire.

Iedereen smult daarvan mee.

Jane, dat jij erop vertrouwt dat jouw vriendin jouw bedrog blijft indekken is heel naïef.

Weet zij al dat jij jezelf aan het verliezen bent in de droomwereld en jij liever niet in de echte wereld bij jouw man bent?
Uit beeld. Zijn eigen keuze geweest om terug te verhuizen en contact onderhouden bleek niet mogelijk. Ik was bang voor de veiligheid van ons kind (lang verhaal, niet voor hier, maar met een onderbouwd verhaal, zeg maar) en hij wilde geen beperkingen tijdens tijd samen en wilde hem dan helemaal niet zien.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Therapeute is helemaal op de hoogte van de situatie. Hen jaren in een soort gouden kooitje gezeten, mocht en kon niet weg met vriendinnen e.d. die privileges heb ik nu gekregen van de therapeute ze heeft hen doen inzien dat hij me anders sowieso kwijt is. Ze raadt mij aan voorlopig nog te blijven, maar heeft letterlijk gezegd dat ze mij een liefdevolle relatie gunt als de tijd rijp is. Dat zijn heftige dingen om te horen van iemand die er eigenlijk is om je relatie nieuw leven in te blazen. Maar goed, nu ik dat dus wél weer doe, ga ik dus los als één of andere puber. Dat voelt uiteindelijk ook best zwak.

Ik heb mijn vriendin overigens niet in vertrouwen genomen, die is in de veronderstelling dat ik de bewuste avond gewoon in de kroeg ben blijven hangen, hoewel ze zelf misschien ook wel kan raden dat, dat niet helemaal de waarheid is. Maar heeft er verder niet naar gevraagd en zolang het niet uitgesproken is kan ze ook niks verklikken.
Oef, Instagram is een sociaal netwerk, lijkt me niet handig om dat voor pikante foto's te gebruiken. Sowieso verwijder ik die altijd meteen weer, ik heb er zelf toch niks aan en mijn kinderen kijken ook wel eens foto's op mijn telefoon! Foto's van hem bewaar ik in "My secret folder", wat een beveiligde app is (ik bewaar overigens alleen de normale foto's, nooit pikante )

Dekmantel: gebruik ik niet, ik verzin liever een werk-smoes. Ik heb wel 2 vriendinnen verteld over nr 2 en de date die we gehad hebben maar ze denken allebei dat het nu helemaal gestopt is en dat is natuurlijk niet zo.. En dat hou ik zo. Ik vertrouw ze allebei volledig, maar ik wil ze hier verder niet bij betrekken.

Wat betreft de "hihi's", om het zo maar even te noemen. We hebben hier natuurlijk wel dames (en heren) met zeer uiteenlopende situaties zitten. Open relaties, vreemdgangers, en single dames die het met getrouwde mannen doen. Ik kan me voorstellen dat er daardoor niet altijd onderling overal begrip voor is. Vroeger had je hier op Viva een topic bij relaties "Twee liefdes" en ik denk eerlijk gezegd dat sommigen van ons eigenlijk beter bij een topic met zo'n titel passen dan bij "minnaar". Er zijn er hier een aantal die er natuurlijk gewoon een schaduwrelatie op na houden (of ze dat nu toegeven of niet ), en dat gaat wel verder dan een minnaar.

Wat mezelf betreft: tja, ik praat nog steeds veel met mijn buitenlander, over alles, zeker niet alleen seks. En ik ben ook verliefd. Maar ik zie hem dan weer nooit, dus waar ik dan thuis zou horen weet ik niet!
En wat een heftig verhaal, Miss. Ik wens je veel kracht en moed, want jouw situatie lijkt me eerlijk gezegd afschuwelijk. Kan je niet een vertrouwenspersoon vinden met wie je zou kunnen uitwerken hoe je weg kan gaan bij je man zonder dat je kinderen daarmee gevaar oplopen? Er zou toch een manier moeten zijn?
Of het bewuste chantage is weet ik niet. Hij dreigt vooral zichzelf wat aan te doen, want zonder mij is zijn leven toch niks meer waard. Ik weet alleen heel goed hoe agressief hij ineens kan worden, weliswaar vooral verbaal tot nu toe. Dat heeft me er al die jaren toe gezet vooral zo dicht mogelijk bij de kinderen te blijven. Omdat ik niet wil dat hun de dupe zijn van zijn gedrag. Hij weet wel dat mijn liefde voor hem ver te zoeken is, maar zolang ik blijf is het goed, volgens hem dan.
Dat ook [...]! Ik zou het niet willen, omdat ik die man ook ken. Ik wil best haar verhaal aanhoren en veroordeel uiteraard niet, maar ik wil geen rol in het bedrog. En als ik in een noodsituatie een alibi moet zijn, wil ik geen details, zodat ik ook niet per ongeluk iets kan verklappen.

Dat ik zo'n soort geheim kan bewaren, weet ik, maar echt actief een rol hebben... Het risico lopen dat die man mij kan bellen, als hij zijn vrouw niet kan bereiken en ik dan een kulsmoes op moet hangen, terwijl ik ALLE ins en outs gewoon weet?? Nee, dat zou ik niet willen en zeker niet om de week.

Dat lijkt allemaal heel onschuldig, tot het moment iets uitkomt of er iets onverwachts gebeurt. En dan is het te laat.

Guus wil blijven helpen, er zijn geen belemmeringen, zegt hij. Tja, dat is de BFF, hij laat vrienden niet in de steek. Maar dat klopt niet met zijn opmerking op zaterdag, dus iets is er niet in oke.
quote: schreef op 28 april 2014 @ 07:54: Ik weet van mezelf dat ik qua eerlijkheid geen rem meer heb als ik teveel heb gedronken... Klinkt sneu, is het misschien ook, maar het is nu eenmaal zo. Heb al een paar keer op het punt gestaan over m'n eigen nr2 te vertellen aan een vriendin terwijl we op stap waren.Ik heb een drietal goede vrienden die ik jaren geleden in de swingerswereld heb leren kennen. Vaak zitten wij bij elkaar in de tuin whisky te drinken, sigaren te roken en te kloten met een vuurkorf. Ondertussen ouwehoeren we over àlles.

Ik moet er niet aan denken dat een van die mannen geen open relatie zou hebben en wel een affaire. Natuurlijk begrijp ik wel dat iedereen ook in die stiekeme situatie zijn verhaal kwijt wil en de neiging heeft een andere dierbare dan de partner in vertrouwen te nemen. Dat jij ventileert op een anoniem forum snap ik ook wel.

Persoonlijk sta ik niet in voor wat ik zou doen als een dierbare een dergelijk geheim met mij deelt. Informatie die ik niet eens met mijn partner zou mogen delen. Kennis waardoor ik zijn relatie met zijn vrouw ineens met andere ogen zie. Ik weet niet of ik de pijn die hij haar (on)bewust aan doet naast me neer zou kunnen leggen.
MissI, of het chantage is, weet ik niet, ik denk dat het ook een soort onmacht is. Angst voor het onbekende en dit is de manier waarop hij die angst voor zichzelf onder controle kan houden. Ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat ik voor mezelf niet het risico durfde te nemen om niet op mijn gevoel te varen en daarna wel mijn angst bewezen te zien worden. Misschien is het slechts loze dreiging, maar je weet het niet. En als jij het gevoel zo hebt, is dat niet voor niets.

Tja, ik ben natuurlijk niet iemands geweten. Als iemand om welke reden dan ook een affaire heeft en diegene mij dat in vertrouwen verteld, kan ik best een geheim bewaren en ben ik ook best bereid om daar een luisterend oor te bieden. Ik zal in die gesprekken hetzelfde zeggen, als dat ik hier aan voor mij anonieme mensen schrijf. Maar in een vriendschap mag er best ruimte zijn om ook zo'n onderwerp te bespreken, vind ik.

Alleen, om dan actief, met zoveel informatie, ook nog een alibi te moeten zijn.. dan heb ik ineens een actieve rol in het bedrog. Bedrieg bijna mee. En help… stel dat die man zou bellen!! Dan moet ik uitleggen waarom zijn vrouw even niet aan de telefoon zou kunnen komen, terwijl ze gewoon bij mij of samen met mij in een bomvolle kroeg zou horen te staan? En ik thuis op de bank zit???

Ik heb in ieder geval mijn vriendinnen nooit gevraagd om het actief geheim te houden. Ze hebben het geraden, we hebben het er nu af en toe over in een dronken bui. Of hun partners het weten, geen idee, ik denk het wel. Zou het iig wel begrijpen.
2 dagen niet op het forum en je loopt bijna een jaar achter. pfff..

Roos ... Android apps maken heelveel gebruik van google account om zaken te synchroniseren. als je foto's maakt dan loop je risico dat deze overal naar toe worden gesync. eventueel uitzetten de sync.

Whatsapp, laatse versie heeft bij instellingen de mogelijkheid om je online status aan of uit te zetten voor je vrienden, etc. altijd handig.

Inmiddels geleerd dat als je iets geheim wilt houden.. vertel het niemand, wil je het met iedereen delen, vertel het 1 persoon..euhmm

Mijn Nr2 werd vorige week geconfronteerd met dat haar "man" aardig details wist van onze ontmoeting en waar.. hmm
quote:Heeeidi schreef op 27 april 2014 @ 16:23:

Hij wilde de optie open houden en toen bleek dat het voor hem niet goed uitkwam, ging hij in de negeer.

Niet te lang kwaad blijven, heeft geen enkele zin.

Hoe bedoel je, dit is niet eerder voorgekomen? Zien jullie elkaar nooit in het normale dagelijkse leven?

Ik geloof dat Guus thuis stront aan de knikker heeft en dat was ook wel te verwachten. De opmerkingen die zij maakte toen hij vertelde dat hij mij zou gaan helpen, zie ik nu ook anders. Ze heeft iets gezegd dat volgens mij nou niet echt vriendelijk bedoeld was, alleen ging dat licht bij mij pas branden toen hij gister een opmerking maakte.

Volgens mij hebben ze ruzie gehad, over zijn hulp aan mij, want de eigenaar heeft hem nu zelf gevraagd om mee te denken en hij raakte er wat van in de stress, wat een rare reactie was. Alsof hij aan banden is gelegd en niet meer onbeperkt kan helpen.Klopt wanneer we elkaar zien is dat altijd bij mij thuis 1 op 1. Dus nooit in het openbaar. Wonen redelijk dicht bij elkaar, maar kom hem ook nooit spontaan tegen.
Longtalleddy, oei! En nu?
quote:Heeeidi schreef op 28 april 2014 @ 07:06:

Wow, ik schrik ook wel van zoveel onvoorzichtigheid! Denken jullie nu echt dat anderen zo blindelings te vertrouwen zijn met zulke info?? Dat geen van deze mensen een keer bij de koffie met iemand anders verteld wat ze nu toch heeft gehoord/gezien/weet?

Anderen zijn niet zo zorgvuldig vaak met de info die jij verteld hebt en die geheim moet blijven. Zeker niet met zulke spannende verhalen. Mijn vriendinnen hebben het zelf ooit geraden, maar ik weet zeker dat hun partners het weten en door die lijnen, nog meer mensen. Spannende verhalen doen het te goed en een 'maar je mag het echt niet verder vertellen' maakt het nog spannender.

Zijn jullie dan echt zo naïef?

En Jane, het duurt nog maar relatief kort dat je haar als excuus gebruikt. Ik zou daar mee oppassen. Wat als je om wat voor reden dan ook ruzie met haar krijgt? Wat als zij een keer iets naar iemand anders verklapt (en nee, dat zou ze natuuuuuurlijk noooooit doen!!), of er klaar mee is altijd maar alibi zijn, omdat je er zo vaak gebruik van maakt.

Persoonlijk zou ik voor een sporadisch alibi wrs niet moeilijk doen, maar om de week en een hele nacht? Nee, dat is niet voor de lange duur. Bovendien vind ik het ook een beetje dubbel dat je op die manier zo makkelijk profiteert van een vriendin. Als ze zo dicht bij je staat, hoor je haar, vind ik, niet mee te willen slepen in je eigen bedrog. Jouw keuze, jouw verantwoordelijkheid. Daar moet je je vriendinnen niet een rol in geven, ook niet als je haar heel vaak gevraagd hebt en ze elke keer ja zegt. Op een dag gaat ze er klaar mee zijn - of denk je dat dit in het oneindige gaat.

Plus, je hebt haar gewaarschuwd voor de eventuele gevolgen, maar boeit het jou zelf dan niet dat je haar in die positie zet?

Als het uitkomt is het voor haar ook lullig, wil je haar dat echt aandoen? Wil je naast je nr 1 relatie ook deze vriendschap op het spel zetten? Denk je daar dan echt geen seconde over na en zolang zij zegt dat het goed is, gebruik je haar?

Heidi, nu begrijp me toch echt verkeerd, ik gebruik haar als excuus ja, maar zeker niet om de week om bij nr2 te blijven slapen. Dat is nu een keer gebeurd en de eerst volgende keer dat ik een slaap date heb is nr2 er niet dus kijken wel even wat ik dan voor excuus gebruik. Ik weet dat er een risico in zit haar te gebruiken. Ik weet ook dat ik haar voor 100% kan vertrouwen. Ik ken haar inmiddels 15 jaar en we hebben nog nooit ook maar 1x zelfs wat woorden gehad. Als ze het ergens niet mee eens is zegt ze het ook gewoon. Natuurlijk denk ik ook over haar positie na, maar dit zijn dingen dat ik met haar gewoon kan bespreken. Ik heb een zeer goede maar ook aparte band met haar. Natuurlijk is het altijd beter om er verder geen mensen in te betrekken. Maar ik kan geen werk excuus gebruiken. Dat zou hier een groter risico zijn zelfs dan mijn excuus vriendin.

Ik doe het allemaal niet perfect. Sterker nog, het lijkt er op dat als ik jullie allemaal moet geloven ik het alleen maar zo fout doe dat het allemaal wel op de kop verkeerd moet komen. Ik ben nu dus wel ernstig aan het na denken over wat ik moet doen en wat niet.

het is allemaal zo makkelijk gezegd. Verlies jezelf er niet te veel in, bedenk goede smoezen, bespreek het niet met anderen. Doe vooral niet te lacherig over dingen. Maar helaas is het in de realliteid toch moeilijker.
Jane, je bent zo in de war dat je nr 1 en 2 zelfs door elkaar haalt

Eddy, haar "man"? Wat is haar "man"?
Oei, haha gaat niet goed hier. Ik zie het Roos. Dat gedoe met die nummers ook. Ik bedoel dus dat als nr2 (de jager) en ik weer een slaap date hebben dat nr1 (man) van huis is.
Dat mijn huwelijk "waardeloos" is dat is tot daar aan toe, Ik heb tot nu toe altijd bij mijn nr 2, 3 of ... iets gehad met gescheiden vrouwen. Voor ontmoeting, contact en niet willen mengen in een ander haar huwelijk was dat wel mijn principe. Thuis ging ik altijd ergens een bakkie koffie drinken en bijkletsen. Ik gebruikte ook altijd maar 1 naam.. dat dit meerdere personen waren hoeft zij weer niet te weten.

Met mijn vorige Nr2, 3, ... had ik een soort van Friends with benefits, Als één van ons zin had dan kwam ik heerlijk langs, beiden genieten en elkaar heerlijk verwennen. Daarnaast geen verplichtingen en of verantwoording.

Sinds kort heb ik iemand leren kennen die na haar scheiding een korte relatie heeft gehad, en nu weer bij haar ex-man onder 1 dak leeft, dit vanwege de kinderen. Volgens haar haar grootste fout maar goed,.. Er is inmiddels niets meer tussen hun, alleen het samenwonen onder één dak. Complexe situatie. Haar ex man is wel iemand die zelf een pleziertje mag hebben en zij niet. Hij is dus iets te weten gekomen, hoe mag joost weten maar probeert over de rug van de kinderen dit uit te spelen..

Ontmoeten is dus op dit moment moeilijk, laat staan dat we ergens ongemerkt van elkaar kunnen genieten..
quote:dymo9 schreef op 27 april 2014 @ 22:38:

Mbt WA en Telegram, er zijn meer mogelijkheden, bijv KiK en Hangouts (met een gmail-account). Met je gmail-account kun je ook Drive gebruiken om je foto's op te slaan, je kunt ze beter niet op je telefoon bewaren.

Snapchats schijnt ook veel gebruikt te worden. Die foto's verdwijnen nadat de ander erop heeft gereageerd. (Hou wel in gedachte dat overal altijd nog wel screenshots van kunnen worden gemaakt).

V.w.b. het bewaren van foto's; ik zit daar ook een beetje mee.

Ik wis in principe alle gesprekken, maar daarmee dus ook de foto's die ik ontvang.

Zijn er nog andere manieren om juist ergens (in the cloud) foto's te bewaren?
Eddy, zoals ik het begrijp heb jij een open relatie en is jouw minnares weer vrijgezel.

Ik begrijp even niet waar haar ex-man het recht vandaan haalt om zich met jullie seksrelatie te bemoeien!
quote:Skypster schreef op 28 april 2014 @ 13:58:

[...]

Snapchats schijnt ook veel gebruikt te worden. Die foto's verdwijnen nadat de ander erop heeft gereageerd. (Hou wel in gedachte dat overal altijd nog wel screenshots van kunnen worden gemaakt).

V.w.b. het bewaren van foto's; ik zit daar ook een beetje mee.

Ik wis in principe alle gesprekken, maar daarmee dus ook de foto's die ik ontvang.

Zijn er nog andere manieren om juist ergens (in the cloud) foto's te bewaren?

Je wordt vindingrijk. Ik hou mijn collectie foto's niet op een Gmail account bij. reden is dat die weer zichtbaar zijn in Google+ photos.. in principe heb ik dropbox hiervoor.

Daarnaast wis ik ook wel gesprekken, alleen bekend dat Whatsapp elke nacht om 04:00 een back-up maakt van je gesprekken. Deze staan in de folder Whatsapp/backups op je phone er staan ongeveer 5 back-ups op van afgelopen dagen. Er is een site waar je de back-up kan inlezen en alle gesprekken netjes kunt lezen...

Mijn "niet van seks houdende" huisgenoot bleek dit ook niet in de gaten te hebben en zo kwam ik achter een paar pikante selfies van haar doosje... tja.
Oooh jaaa... in Whatsapp folder op je phone staan ook netjes de foto's, audio, video, etc bestanden die je verzonden en of ontvangen hebt met Whatsapp. verwijder je de gesprekken.. dan blijven de foto's gewoon staan.. dus als je foto's verstuurd, berichtjes later verwijdert.. staan de foto's nog in mapje sent..

Weet je zeker dat het haar ex is Eddy? In dat geval zou ze namelijk gewoon open kaart moeten kunnen spelen richting hem 'ja, ik heb een seksvriend, de kinderen zullen niet met hem geconfronteerd worden, en ik wil hem hier thuis ontvangen, als ik alleen thuis ben'
quote:longtalleddy schreef op 28 april 2014 @ 14:10:

[...]

Je wordt vindingrijk. Ik hou mijn collectie foto's niet op een Gmail account bij. reden is dat die weer zichtbaar zijn in Google+ photos.. in principe heb ik dropbox hiervoor.

Daarnaast wis ik ook wel gesprekken, alleen bekend dat Whatsapp elke nacht om 04:00 een back-up maakt van je gesprekken. Deze staan in de folder Whatsapp/backups op je phone er staan ongeveer 5 back-ups op van afgelopen dagen. Er is een site waar je de back-up kan inlezen en alle gesprekken netjes kunt lezen...

Mijn "niet van seks houdende" huisgenoot bleek dit ook niet in de gaten te hebben en zo kwam ik achter een paar pikante selfies van haar doosje... tja.

Ik heb sinds kort een Iphone, waar ik hiervoor een Android telefoon had. Bij die Android heb je inderdaad folders. Op die Iphone heb ik nog niet terug kunnen vinden waar e.e.a. wordt opgeslagen (of is dat ICloud?)

Ik ben het met je eens dat je steeds slimmer wordt. Heel erg, maar het is wel zo. Zo heb ik ook een apart mailadres. Daar bewaar ik overigens wel mails en foto's. Als ik die mail open, dan doe ik dat ook via de 'geheime modus' op laptop of foon zodat het niet is terug te vinden in mijn geschiedenis.
quote:longtalleddy schreef op 28 april 2014 @ 14:10:Mijn "niet van seks houdende" huisgenoot bleek dit ook niet in de gaten te hebben en zo kwam ik achter een paar pikante selfies van haar doosje... tja.Kennelijk houd ze van een lege doos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven