loom armbandjes
maandag 28 april 2014 om 20:29
Mijn dochter wil graag armbandjes maken met die gekleurde elastiekjes.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Heeft ze zo'n groot bord nodig? Of juist een kleintje? Ik hoorde iemand over een soort haaknaalden...
Elastiekjes schijn je ook bij de Action te kunnen kopen, is dat wat?
Kortom wie behoedt mij voor een miskoop.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Heeft ze zo'n groot bord nodig? Of juist een kleintje? Ik hoorde iemand over een soort haaknaalden...
Elastiekjes schijn je ook bij de Action te kunnen kopen, is dat wat?
Kortom wie behoedt mij voor een miskoop.
maandag 28 april 2014 om 20:36
Koop gewoon een basispakket bij de Intertoys/BartSmit/Blokker van Fun Loom. Voor een tientje zit daarin een groot bord, haaknaald, elastiekjes en sluitinkjes. Op internet vind je tig filmpjes met voorbeelden. Dat kleine ding is leuk maar daar kun je maar 1 soort van maken en kun je het beste vergelijken met punniken. Met dat plankje (de loom) kun je onwijs leuke dingen maken.
maandag 28 april 2014 om 20:41
maandag 28 april 2014 om 20:46
In de grote steden bij claire's kan je de elastiekjes ook kopen. Pipoos heeft nu een actie 5 zakjes halen 4 betalen a 1,95 per zakje. De set van de blokker zijn vier rijen met 15 pinnetjes op een "vast" stuk. Je hebt ook looms die los zitten. Dat zijn vaak 3 rijen van 13 pinnetjes die meer open zijn aan de onderkant wat handiger is voor het haken. Deze 3 riien zitten met dwarsstukken aan elkaar zodat je ze ook kan verschuiven. Ik heb ze allebei en vind dat laatste fijner als je de charms maakt omdat je dan vaak veel elastiekjes op 1 pin hebt
maandag 28 april 2014 om 20:50
quote:katrien1974 schreef op 28 april 2014 @ 20:46:
In de grote steden bij claire's kan je de elastiekjes ook kopen. Pipoos heeft nu een actie 5 zakjes halen 4 betalen a 1,95 per zakje. De set van de blokker zijn vier rijen met 15 pinnetjes op een "vast" stuk. Je hebt ook looms die los zitten. Dat zijn vaak 3 rijen van 13 pinnetjes die meer open zijn aan de onderkant wat handiger is voor het haken. Deze 3 riien zitten met dwarsstukken aan elkaar zodat je ze ook kan verschuiven. Ik heb ze allebei en vind dat laatste fijner als je de charms maakt omdat je dan vaak veel elastiekjes op 1 pin hebtDit vind ik nog best ingewikkeld klinken.
In de grote steden bij claire's kan je de elastiekjes ook kopen. Pipoos heeft nu een actie 5 zakjes halen 4 betalen a 1,95 per zakje. De set van de blokker zijn vier rijen met 15 pinnetjes op een "vast" stuk. Je hebt ook looms die los zitten. Dat zijn vaak 3 rijen van 13 pinnetjes die meer open zijn aan de onderkant wat handiger is voor het haken. Deze 3 riien zitten met dwarsstukken aan elkaar zodat je ze ook kan verschuiven. Ik heb ze allebei en vind dat laatste fijner als je de charms maakt omdat je dan vaak veel elastiekjes op 1 pin hebtDit vind ik nog best ingewikkeld klinken.