Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Mooi [..]. En helder highlander.

Maar als de situatie niet is zoals bij jullie, namelijk a. de relatie met nr. 1 (m/v) schiet aardig tekort en b. nr. 2 is geen klootzak/ k*wijf, en beiden voelen zich verantwoordelijk en loyaal naar het gezin, dan wordt er in stilte toch flink wat afgeleden in minnaarland..
Alle reacties Link kopieren
Anouk, een geile klootzak is niet perse negatief bedoeld.

Mijn minnares zei dat ze het heerlijk vond om met een klootzak in bed te liggen.

Of het verstandig is te verlangen naar een liefdesrelatie

met een klootzak is een ander verhaal.

Zij vond het ook heerlijk om in bed het geile loeder te spelen.

Los te komen van haar verzorgende rol thuis, uit de band te springen.

Dat wij ons nooit hebben laten meeslepen

door de op seks gebaseerde roze dampen

en nooit hebben liggen luchtfietsen over een leven samen

kwam doordat we nuchter voor ogen hielden

waar onze echte verantwoordelijkheid lag en ligt;

op aarde thuis bij ons gezin.

Die duidelijkheid gaf ons ook rust.

Waardoor komt het dat jouw minnaar voor jou lijden is?
volg je verstand, gebruik je gevoel
@mikmak, wat fijn dat alles duidelijk is! Ik denk toch echt dat ik ook maar eens het gesprek met jager aan moet gaan voor wat meer duidelijkheid. Wil het wel, maar heb op een of andere manier het lef niet. Maar als ik dan jou verhaal zo lees denk ik, wat lijkt me dat heerlijk! Die duidelijkheid, ik houd van duidelijkheid!
quote:highlander schreef op 28 april 2014 @ 18:45:

Dymo, ga uit van de realiteit en ga niet in de illusie leven dat jij zijn volwaardige partner zal worden.

Minnaars -mezelf incluis- zijn naar mijn ervaring en de statistieken klootzakken die hun vrouw niet verlaten voor hun minnares.

Dat doen ze alleen in het enkele geval dat hun vrouw daarop staat.

Ik speelde graag de rol van geile klootzak in bed bij mijn minnares.Ik ga daar ook zeker niet vanuit. Itt vorige minnaars dromen deze minnaar en ik niet over een toekomst samen, zijn we geen plannen aan het maken voor volgend jaar. Hij laat ook niet veel los over zijn partner, wil niet zo'n man zijn die bij zijn vriendin klaagt over zijn vrouw. En bij mij is de eerste heftige verliefdheid gezakt. Ik besef steeds meer dat ik op een gegeven moment afscheid van hem moet nemen, als ik wel toe ben aan een relatie. Ik geniet van ons samenzijn, maar ik reken nergens op wat betreft 'later'.
Een paar dagen niet meer meegelezen, en wat is er weer veel gebeurd en geschreven... van t weekend weggeweest met nr1 en de kids naar de oudste zoon van mn nr1 en zijn vriendin. Was erg gezellig.

Ik heb niemand in vertrouwen genomen en mn nr2 ook niet, ook al zou t qua alibi heel erg handig zijn. Maar durf t gewoon niet. En veel vrienden van voor de verhuizing, waar we ook zo'n 20 jaar mee omgingen blijken dan toch na de verhuizing niet vrienden voor t leven op 1 of andre manier. Je weet t dus nooit. Denkt mensen heel goed te kennen, en dan blijkt t toch anders. Nee, ik vertrouw alleen mezelf en nr2 in deze.

Is iets opslaan in de cloud, of een bestand groter dan 25mb delen via gmail (ook via de drive ofzo) zo veilig dat er niemand anders in kan kijken? Vroeg ik me laatst af met een filmpje, dat ik niet via mn mail kon verzenden.

Duidelijkheid is voor allebei prettig. Wij hebben dat ook vanaf t begin gezegd.. ik ga niet bij ... weg. Dus we genieten er van, leuk, gezellig, lekker, maar geen setje. Geen verwachtingen.

Heidi.. nog een paar nachtjes! Gaat helemaal goed komen!! Erg leuk dat je die stap hebt genomen! Bewondering voor. In t buitenland, je eigen toko! Cool, en leuk om een beetje mee te beleven via hier.
[..], fijn hoor, die duidelijkheid!

Jane, ik zeg doen! Helderheid is fijn hoor. Ik heb dat eerlijk gezegd als in het allereerste appcontact besproken, toen we het na een paar weken hadden over afspreken. Toen heb ik meteen duidelijk gemaakt dat ik geen scheiding wil of wil veroorzaken. Wat later kwamen de gevoelens erbij en hebben we die ook uitgesproken met daarbij een onmiddelijke kanttekening: we gaan geen gezinnen opbreken. Goed, ik heb makkelijk praten aangezien Buitenlander zo ver weg woont en er dus uberhaupt weinig gevaar bestaat. Maar ik hou er van, straight talking.. weten waar je aan toe bent geeft veel rust.
Goed zo Dymo, het minnespel is samenzijn in het moment dat je een afspraak hebt.

Er is geen samenzijn later of buiten die momentopnames.

Over dat idee van samenzijn in jouw hoofd wel blijven dromen en 'bubbelen' is hetgeen wat het spel pijnlijk kan maken voor jezelf.

Houd jezelf heel.

Bewaak jouw hart en houd jouw hoofd nuchter.

Een minnaar hoeft geen verslaving te zijn.

Zie hem als een genotsmiddel wat jij eens in de zoveel tijd mag nemen van jezelf.

Net als dat glas wijn voor het slapen gaan bv.

Overdrijf niet en geniet met mate.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:missindependent81 schreef op 28 april 2014 @ 08:24:

Of het bewuste chantage is weet ik niet. Hij dreigt vooral zichzelf wat aan te doen, want zonder mij is zijn leven toch niks meer waard. Ik weet alleen heel goed hoe agressief hij ineens kan worden, weliswaar vooral verbaal tot nu toe. Dat heeft me er al die jaren toe gezet vooral zo dicht mogelijk bij de kinderen te blijven. Omdat ik niet wil dat hun de dupe zijn van zijn gedrag. Hij weet wel dat mijn liefde voor hem ver te zoeken is, maar zolang ik blijf is het goed, volgens hem dan.

He ba missindependent, ik snap het. Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt tijdens mijn echtscheiding. Er waren wel geen kinderen in het spel, wat het ietsje makkelijker maakte.

Volg je eigen gevoel, als jij vindt dat het te snel is of te gevaarlijk is om weg te gaan, dan hoef je dat niet te doen... Laat je jezelf nog begeleiden door die relatietherapeute? Ik heb dat zelf vijf jaar lang individueel gedaan en dat heeft me echt geholpen in heel het proces.
quote:highlander schreef op 28 april 2014 @ 15:56:

Je kunt het zien dat jouw partner van spruitjes houd terwijl jij daar zelf weinig aan vind. Moet jij dan maar met lange tanden spruitjes gaan eten, kan hij dan nooit meer spruitjes eten of gun jij het hem om buiten de deur zijn spruitjes te genieten?Wordt die mantra van buiten geleerd in de swingersclub, want het valt me op dat praktisch elke swinger die ik ken met zo'n vergelijking afkomt .
Mijn mening is gewoon dat vreemdgaan of wat dan ook niet kan binnen een relatie. Als je wilt genieten van je leven kan je toch ook "gewoon" vrijgezel blijven? Meerdere mannen en vrouwen als minnaar(Es'). Het is jullie eigen keus maar ik vind het respectloos naar je partner, eerder egoïstisch. Tenzij je een open relatie hebt, en daarbij goede afspraken maakt
Bijzonder weer om te lezen dat jullie allemaal de paaltjes afbakenen over het "ikblijfbijmijnmandatjehetevenweet". In mijn minnaar carriére is dit hele relatiegedoe maar zelden aan de orde geweest. Je bent toch minnaars? Toch geen potentiële nummers 1? Waar komt die behoefte tot paaltjes slaan vandaan?
Ik heb een minnaar gehad voor de cheyle seks, meer dan een jaar lang. Ging wat mij betreft uitstekend samen met mijn huwelijk of beter gezegd: stond daar keurig helemaal los van. Want ik was niet verliefd.

Mijn minnaar werd dat wel, en het is uiteindelijk heel vervelend geëindigd.

Met de huidige nummer 2 is het inmiddels een heel ander verhaal geworden. Niet heel gek als je bedenkt dat we elkaar al bijna 8 maanden lang wekelijks ontmoeten, inclusief de nacht.

Ik probeer de intensiteit eraf te halen door iig mijn appjes tot een minimum te beperken en zelfs te flirten met potentiële nrs 2 en 3. Maar het is geforceerd and I know it. Mijn minnaar is behoorlijk nuchter en overstelpt mij evenmin met liefdesverklaringen. Maar ze zijn er wel degelijk en komen dus des te meer aan. Of zoals hij me afgelopen week, redelijk out of the blue belde (ik ben in het buitenland), en met onderdrukte emotie in zijn stem zei: "Ik mis je ontzèttend".

Tot op zekere hoogte is dit natuurlijk allemaal luchtfietserij.

De werkelijkheid is dat we twee getrouwde mensen zijn met loyaliteit en verantwoordelijkheidsgevoel naar onze gezinnen. Maar de schaduwrelatie is een gegeven, ons gegeven. En kennelijk weegt de pijn nog niet op tegen de vreugde want definitief stoppen is tot op heden niet aan de orde.

Edit: Roosje, dat zal je toch wel vaker opgevallen zijn in 23 minnaartopics? Net als de relaties met nrs.1 die het vroeg of laat toch niet overleefden?
quote:highlander schreef op 28 april 2014 @ 21:51:

Goed zo Dymo, het minnespel is samenzijn in het moment dat je een afspraak hebt.

Er is geen samenzijn later of buiten die momentopnames.

Daar in jouw hoofd wel over dromen en blijven 'bubbelen' is hetgeen wat het spel pijnlijk kan maken voor jezelf.

Houd jezelf heel.

Bewaak jouw hart en houd jouw hoofd nuchter.

Een minnaar hoeft geen verslaving te zijn.

Zie hem als een genotsmiddel wat jij eens in de zoveel tijd mag nemen van jezelf.

Net als dat glas wijn voor het slapen gaan bv.

Overdrijf niet en geniet met mate.

Haha, ja, precies. Ik heb wel iets geleerd in een paar jaar minnaarschap

Overigens heeft mijn minnaar een familielid die zich heeft aangeboden om alibi te zijn. Daar heeft hij 1x gebruik van gemaakt. Het voelt niet zo goed om dat regelmatig te gebruiken.
Ja, ik vind dat best vreemd. Mijn minnaars koos ik uit op geilheid en aanbod, niet op briljante conversantie en of we een beetje leuk kinderen zouden kunnen maken samen. Als we konden lachen, knuffelen en converseren was dat mooi meegenomen. Ik heb ze laatste sort of geteld, mijn mannen. Ik zal niet uit de school klappen maar het zijn er veel, heel veel.

En ik denk dat er pak 'm beet 2 keer sprake is geweest van paaltjes slaan.

1x werd hij verliefd op mij en hebben we, wegens onevenwichtige verwachtingen, de relatie beëindigd.

1x leek het verdomd veel op een nr 1 relatie maar toch ook weer niet echt.

Verder is het nooit im frage geweest. Ik zie 1 en 2 als parallel, niet als kruis.
Anouk, nou nee dus. Het valt me nu ineens op dat een hoop dames een nummer 1 relatie met haar minnaar als reële optie ziet. Terwijl het toch (dacht ik) algemeen bekend is dat een minnaar zijn vrouw nog niet in 2% verlaat voor zijn neukertje.

En waarom zou hij, hij heeft best of both worlds. Ik ben daadwerkelijk verbaasd over de serieuze overwegingen.

En jaaaa er zijn talloze huwelijken gestrandt, dat wel. En in sommige gevallen gingen de dames inderdaad door met hun minnaar, om er vervolgens achter te komen dat een relatie met hun minnaar verre van zaligmakend is, ik heb dames aan ellende onderdoor zien gaan hier. Heel héél oogopenend, echt geweldig!

Maar ik zal het niet zwarter maken dan de krochten van mijn brein, een enkeling haalde het. Een enkeling werd gelukkig met haar minnaar.

2 Enkelingen zo uit mijn hoofd
Dat is het hier ook een beetje, het te veel door die roze bril kijken, het verliefd zijn en tegelijk een nr1 relatie hebben die zeker niet slecht is, maar ook niet meer helemaal goed, daardoor voed ik natuurlijk ook nog meer die verliefdheid. Hoewel ik met jager zeker een schaduw relatie heb zie ik mezelf ook geen toekomst met hem op bouwen. Ik denk inderdaad dat er maar zeer weinig zijn die dat redden.
Zooooo.....mijn 'pauze' heeft lang genoeg geduurd... ;)
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Ik kies compleet verkeerd vanuit een professioneel minnaressen-point-of-view

Bij mij komen alleen minnaars door de ballotage die veel meer te bieden hebben dan geilheid alleen. Heb er dus per definitie weinig en de affaire verloopt dan ook meteen minder luchtig en oppervlakkig.

Ik ben gewoon ongeschikt.

Oh en Roos, lees nu je laatste posting. Het absurde is dat ik precies weet wat je bedoelt, gesodemieter en drama aan de horizon zie als ik denk aan daadwerkelijk twee gezinnen achterlaten en de zonsondergang tegemoet zeilen. Al was het maar omdat je geluk bouwen op het ongeluk van een ander mijlenver van me afstaat.
Flauw! Ik ben meteen weer weg. Maar ik ben wel een stille lezer...
Lady Aurora, wat is flauw? Vertel..
Oh en trouwens: als zelfs George Clooney zich kan verloven is alles mogelijk. Toch?
quote:ano*k schreef op 28 april 2014 @ 23:10:

Lady Aurora, wat is flauw? Vertel..Mij is geadviseerd om hier niet meer te komen. Zou beter voor me zijn.... Maar het werkt geen ene fuck!
Bijzonder om iedere dag telezen hoe het jullie vergaat..

Reageer en schrijf,hier soms,heel veel herkenbare punten.

Heb al jaren een scharrel,dacht altijd dat het om de sex tedoen

was,tot hij 2mnd terug aangaf gek op mij tezijn.Helaas ben ik al

heel lang verliefd op hem,hij is gebonden. ik ben alleen staand.

Hij verlaat zijn thuis front nooit,wat ik ook niet zou willen

Alleen de vreugde weegt niet meer op tegen de verdriet,waar Anouk het over heeft..Want wij hebben van het begin af aan nooit tussendoor contact,zien elkaar altijd toevallig,en juist dat begint op tebreken..Gewoon het verdriet,of je elkaar volgende week of over een paar mnd weer ziet.Je weet niet waar je aan toe bent,dit heb ik al een paar keer aangekaart,maar is de laatste keer niet in goede aarde gevallen.

Jullie hebben het over duidelijkheid,maar helaas werkt dat soms averechts,heb ik soms verkeerd gehandeld?
quote:ano*k schreef op 28 april 2014 @ 23:18:

ik ga het nog effe proberen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven