Goedemorgen allen

03-05-2014 09:45 79 berichten
Hallo ladies,

Het is een latertje vandaag. Ben gisteren naar de film geweest, naar de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween. Wat een geweldige film, ik kwam grijnzend de bios uit. Kleine spoiler: Het gaat over een 100 jarige man die uit het raam klimt en verdwijnt.

Hoewel er een koude dag is voorspeld, ziet het er hier stralend zonnig uit en i denk dat ik daar wel iets mee ga doen, niet al te veel, denk ik, een winkelstraatje pakken of zo. Ik kijk wel.

Wat hebben jullie voor plannen vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Heb je het boek ook gelezen cateautje?

Ik wel namelijk en wil graag de film zien

Benieuwd of het op elkaar lijkt.
Internagelaktisch
Morning,

Hier even koffie opdrinken en dan lekker naar de kapper.

Verder rustig weekend, zalig!
Eerst grote boodschappen, (5-persoonshuishouden, er gaat wat doorheen hiero...) en dan werken!

Ik heb het boek gelezen, geweldig! Ik ban altijd zo bang dat de film tegenvalt.

Ik miste je topic al Ik dacht. nog een keer kijken en daar was je.

Alles goed verder met je?

Fijne zaterdag allemaal!
Goedemorgen!

Ik wil daar ook heeen!! Vind het boek echt helemaal geweldig, ook die andere, over het geniale bommenmeisje.
Boek was inderdaad erg leuk! Ben ook wel nieuwsgierig naar de film.

Hier al om 6.45 wakker. Al lekker gedouched en aangekleed. Net samen met mijn dochters Buiten is het oorlog uitgelezen. We waren alledrie onder de indruk. Nu even forummen en straks een kopje koffie en dan boodschappen doen en even naar de stad. Het is hier wel fris, maar zonnig. Wel lekker.

Fijne zaterdag.
Goeiemorgen Cateau

Het is inderdaad heerlijk zonnig.

Echt janmee dat het zo fris is, anders had ik vanmiddag met de visite buiten kunnen zitten.

Ik ga mn goeie goed aan doen en dan nog even snel zoete wijn halen.

Ik heb die meuk nooit in huis maar ik zorg graag goed voor mn gasten.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik ga naar de braderie in jouw hometown.

Beetje struinen.
En oja, mijn plannen: solliciteren, gras maaien, recepten zoeken voor morgen (krijg gasten) en verder lekker een beetje aanklooien.

quote:Maaique schreef op 03 mei 2014 @ 09:47:

Heb je het boek ook gelezen cateautje?

Ik wel namelijk en wil graag de film zien

Benieuwd of het op elkaar lijkt.Nee, ik had er nog nooit van gehoord, maar dat mag de pret niet drukken. Ik las wel dat het een bestseller is.
quote:loveland schreef op 03 mei 2014 @ 09:48:

Morning,

Hier even koffie opdrinken en dan lekker naar de kapper.

Verder rustig weekend, zalig!Is altijd een heerlijk relaxmoment hè, de kapper. Ik wens je een prachtige coupe toe.
quote:Supersas09 schreef op 03 mei 2014 @ 09:48:

Eerst grote boodschappen, (5-persoonshuishouden, er gaat wat doorheen hiero...) en dan werken!

Ik heb het boek gelezen, geweldig! Ik ban altijd zo bang dat de film tegenvalt.

Ik miste je topic al Ik dacht. nog een keer kijken en daar was je.

Alles goed verder met je?

Fijne zaterdag allemaal!

De film zal je vast niet tegenvallen, heb er echt van genoten.

Alles gaat prima, heb het naar m'n zin. En jij?

Jij ook een fijne zaterdag.
quote:LoiseauCoureur schreef op 03 mei 2014 @ 09:49:

Goedemorgen!

Ik wil daar ook heeen!! Vind het boek echt helemaal geweldig, ook die andere, over het geniale bommenmeisje.Je maakt me nieuwsgierig.
Okee!

Nou dan ga ik gewoon maar heen als jij met een lach op je gezicht naar buiten kwam

Plannen: straks de ratten mannen van een schone kooi voorzien, huis opruimen en schoonmaken.

eind van de middag naar ouders van vriend, daar logeren we zijn stiefvader is morgen jarig

En misschien vanmiddag nog even een vriendin zien .. Maar dat weten we nog niet.

Nu ligt vriend weer even te knorren we liggen nog in bed met mijn favo ratje bij ons. Hij slaapt momenteel tegen me aan zo onder m'n oksel.

Schatjes
Internagelaktisch
quote:Tuorrebout schreef op 03 mei 2014 @ 09:49:

Boek was inderdaad erg leuk! Ben ook wel nieuwsgierig naar de film.

Hier al om 6.45 wakker. Al lekker gedouched en aangekleed. Net samen met mijn dochters Buiten is het oorlog uitgelezen. We waren alledrie onder de indruk. Nu even forummen en straks een kopje koffie en dan boodschappen doen en even naar de stad. Het is hier wel fris, maar zonnig. Wel lekker.

Fijne zaterdag.

Lekker zo vroeg wakker in dit seizoen, dan kan je zo heerlijk genieten van de heldere rust die dan dan nog buiten heerst.

Lijkt me zware kost, een oorlogsboek.
quote:Apatura schreef op 03 mei 2014 @ 09:49:

Goeiemorgen Cateau

Het is inderdaad heerlijk zonnig.

Echt janmee dat het zo fris is, anders had ik vanmiddag met de visite buiten kunnen zitten.

Ik ga mn goeie goed aan doen en dan nog even snel zoete wijn halen.

Ik heb die meuk nooit in huis maar ik zorg graag goed voor mn gasten.Een fijne dag gewenst. Als je een zonnig terras hebt, is het best wel te doen. Ik zit in elk geval dagelijks buiten, wel met een vest aan, dat wel.
Ik wilde het uit hebben voor 4 mei... dan weten de kinderen waarom we gedenken. Maar ik kon het niet met droge ogen uitlezen.
quote:gelukkigleven schreef op 03 mei 2014 @ 09:51:

Ik ga naar de braderie in jouw hometown.

Beetje struinen.Is er een braderie? Oh, dat wist ik niet. Verklap mij waar dat is?
quote:LoiseauCoureur schreef op 03 mei 2014 @ 09:51:

En oja, mijn plannen: solliciteren, gras maaien, recepten zoeken voor morgen (krijg gasten) en verder lekker een beetje aanklooien.

Aanklooien is mijn taak vandaag, altijd heerlijk om te doen.

Succes met je sollicitaties en je recepten.
Hier zometeen de weekendboodschapjes doen, daarna een kinderverjaardag en vanavond uiteten met een vriendin en naar de film.. Twijfelen over Hartenstraat of The Other Woman.. Suggesties iemand?
quote:Maaique schreef op 03 mei 2014 @ 09:55:

Okee!

Nou dan ga ik gewoon maar heen als jij met een lach op je gezicht naar buiten kwam

Plannen: straks de ratten mannen van een schone kooi voorzien, huis opruimen en schoonmaken.

eind van de middag naar ouders van vriend, daar logeren we zijn stiefvader is morgen jarig

En misschien vanmiddag nog even een vriendin zien .. Maar dat weten we nog niet.

Nu ligt vriend weer even te knorren we liggen nog in bed met mijn favo ratje bij ons. Hij slaapt momenteel tegen me aan zo onder m'n oksel.

Schatjes

Een bed vol knuffels, mazzelkont.

Veel gezelligheid gewenst.
Dank je lieve cateautje. Jij een hele fijne dag!

(Iedereen natuurlijk:))
Internagelaktisch
quote:tamaar1983 schreef op 03 mei 2014 @ 10:01:

Hier zometeen de weekendboodschapjes doen, daarna een kinderverjaardag en vanavond uiteten met een vriendin en naar de film.. Twijfelen over Hartenstraat of The Other Woman.. Suggesties iemand?Mijn suggestie staat in de OP. Echt een aanrader.
Cateautje en de andere dames,

Alvast een fijne dag gewenst!

Vanmorgen heb ik al plantjes geplant op mijn balkon (zo fijn!) en ik heb net wat boodschappen gedaan.

Nu zit ik te denken of ik nog even naar de stad ga om kaas te halen op de markt. Ik heb heel veel zin in de lekkere kaas, maar heel weinig zin om weer in de bus te gaan zitten. Wat een dilemma zo op een zaterdagochtend.

Het is hier trouwens behoorlijk fris en wordt steeds meer bewolkt.

Verder wil ik een boek over kunstgeschiedenis deels herlezen, even bijspijkeren over de ontwikkeling van middeleeuwen, via renaissance naar barok. Was afgelopen week in Rome en heb daar zoveel moois gezien, dat ik er ook veel meer van wil weten.
Goedemorgen Cateau,

Bijna elke zaterdagmorgen lees ik je topic. Een goed begin van het weekend. Vandaag zat ik op je te wachten zelfs!

Nu dan ook maar eens reageren, het mocht eens tijd worden.

Vandaag ga ik boodschappen doen en even over de markt struinen voor lekkere kaas van de kaasboer en olijven.

Verder eens zien waar de kinderen zin in hebben vanmiddag, het is lekker zonnig hier dus misschien naar park of bos.

Het wordt in ieder geval low budget dit weekend, heb gisteren kleding gekocht voor mij en middelste zoon.

Fijne dag allen!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven