Goedemorgen allen

03-05-2014 09:45 79 berichten
Hallo ladies,

Het is een latertje vandaag. Ben gisteren naar de film geweest, naar de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween. Wat een geweldige film, ik kwam grijnzend de bios uit. Kleine spoiler: Het gaat over een 100 jarige man die uit het raam klimt en verdwijnt.

Hoewel er een koude dag is voorspeld, ziet het er hier stralend zonnig uit en i denk dat ik daar wel iets mee ga doen, niet al te veel, denk ik, een winkelstraatje pakken of zo. Ik kijk wel.

Wat hebben jullie voor plannen vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames, én Cateautje

Was om 6.30 uur wakker en ben al naar de Kaasboerderij geweest voor mijn biologische groentetas, eieren, kaas, extra fruit en honing; het is hier heerlijk helder en zonnig dus was lekker om al buiten te zijn.

Verder vandaag groente opbergen, beetje afwassen, beetje dweilen, verder aanrommelen en altijd de BBC op tv met kookprogramma's.

Ook vandaag mijn net geadopteerde, hoogbejaarde, poezekind in de gaten houden. Het gaat heel erg goed, veel knuffelen, veel spinnen en we hebben vanmorgen zelfs al een rondje balkon gedaan. Komt allemaal prima in orde!
It's hip(ster) to be square!
Goedemorgen allen

Heerlijk, opstaan terwijl het zonnetje schijnt, dan begint de dag gelijk goed.

Ik ga zo naar de kunsthal voor de tentoonstelling over WO2. Daar heb ik een klein stukje van gezien, maar heb nu de tijd om rustig de rest te bekijken.

Daarna even inkopen doen op de markt en vanavond eten bij vrienden. Een gezellige dag voor de boeg dus!
Goedemorgen allemaal!

Ik zit te wachten op een pakketje van mp. Zou woensdag al verstuurd zijn maar heb nog niets ontvangen en verkoper antwoordt ook niet op mijn mail. Zit er een beetje over in. Hoop dat het vandaag komt. En verwacht ook nog een envelop van mp. Denk dat ik mp op een lager pitje ga zetten hierna.

Vandaag verder een relaxte 'indoor-dag' zoals ik dat noem. Alle boodschappen zijn binnen dus hoef alleen maar huishouden en de was te doen en te sporten. Verder lekker relaxen met vriend.
quote:ruiva schreef op 03 mei 2014 @ 11:09:

Ja dat haken is ook bij mij nog maar sinds een paar maanden bekend. Heb in de kerstvakantie bij mijn moeder een snelcursus haken gevolgd van een uurtje en samen met wat youtubefilmpjes lukt het nu best aardig. Ik ga voor grijs, niet licht en niet echt donker. Dat past zo fijn bij elke andere kleur.

Grijs kan erg mooi zijn bij roze- en oranjeachtige kleuren. Was vroeger een kleur die ik graag gebruikte, zowel in mijn huis als voor kleding.

Het wordt vast mooi. Succes!
quote:hipstercat schreef op 03 mei 2014 @ 11:10:

Goedemorgen dames, én Cateautje

Was om 6.30 uur wakker en ben al naar de Kaasboerderij geweest voor mijn biologische groentetas, eieren, kaas, extra fruit en honing; het is hier heerlijk helder en zonnig dus was lekker om al buiten te zijn.

Verder vandaag groente opbergen, beetje afwassen, beetje dweilen, verder aanrommelen en altijd de BBC op tv met kookprogramma's.

Ook vandaag mijn net geadopteerde, hoogbejaarde, poezekind in de gaten houden. Het gaat heel erg goed, veel knuffelen, veel spinnen en we hebben vanmorgen zelfs al een rondje balkon gedaan. Komt allemaal prima in orde!

Ik hoor er de laatste tijd veel over, die groentetas, schijn t erg populair te zijn. Leuk, een tas vol verrassingen en nog gezond ook.

Wat goed dat je een oudje nog een mooie tijd gunt. Veel plezier met haar/hem. Nog vele mooie jaren gewenst.

Fijne dag.
quote:kanon schreef op 03 mei 2014 @ 11:12:

Goedemorgen allen

Heerlijk, opstaan terwijl het zonnetje schijnt, dan begint de dag gelijk goed.

Ik ga zo naar de kunsthal voor de tentoonstelling over WO2. Daar heb ik een klein stukje van gezien, maar heb nu de tijd om rustig de rest te bekijken.

Daarna even inkopen doen op de markt en vanavond eten bij vrienden. Een gezellige dag voor de boeg dus!Geniet van je dag.
Wij gaan vandaag op vakantie. Een weekje weg.

Al moet ik wel terugkomen een dag volgende week voor een begrafenis. Vanochtend is hij overleden en ik weet nog niet wanneer de begrafenis is.
quote:Hilary schreef op 03 mei 2014 @ 11:12:

Goedemorgen allemaal!

Ik zit te wachten op een pakketje van mp. Zou woensdag al verstuurd zijn maar heb nog niets ontvangen en verkoper antwoordt ook niet op mijn mail. Zit er een beetje over in. Hoop dat het vandaag komt. En verwacht ook nog een envelop van mp. Denk dat ik mp op een lager pitje ga zetten hierna.

Vandaag verder een relaxte 'indoor-dag' zoals ik dat noem. Alle boodschappen zijn binnen dus hoef alleen maar huishouden en de was te doen en te sporten. Verder lekker relaxen met vriend.

Wat jammer dat je daar zorgen over moet maken. Ik hoop dat het toch nog goed komt. Het blijft altijd een gok met MP.

Ziet er uit als een lekkere ontspannen dag, geniet er van.
quote:Scamp schreef op 03 mei 2014 @ 11:25:

Wij gaan vandaag op vakantie. Een weekje weg.

Al moet ik wel terugkomen een dag volgende week voor een begrafenis. Vanochtend is hij overleden en ik weet nog niet wanneer de begrafenis is.

Waar ga je naartoe Scamp? De natuur in of toeristisch?

Wat naar dat je dit erbij krijgt, maar aan je schrijfwijze te zien is het niet echt iemand heel dichtbij of ik moet me vergissen. Ik wens je in ieder geval een mooie vakantie toe en hoop dat je er toch nog een beetje plezier van hebt.
quote:Cateautje schreef op 03 mei 2014 @ 11:27:

[...]

Wat jammer dat je daar zorgen over moet maken. Ik hoop dat het toch nog goed komt. Het blijft altijd een gok met MP.

Ziet er uit als een lekkere ontspannen dag, geniet er van.

Dank je Cateautje Het blijft inderdaad altijd een gok, maar heb hiervoor eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad. Maar nu zit ik er echt over in. Het was geen supergroot bedrag maar wel jammer als ik nu 't schip in zou gaan. En had me natuurlijk erg op het pakketje verheugd!

Wens jou ook een fijne dag!
quote:Cateautje schreef op 03 mei 2014 @ 11:29:

[...]

Waar ga je naartoe Scamp? De natuur in of toeristisch?

Wat naar dat je dit erbij krijgt, maar aan je schrijfwijze te zien is het niet echt iemand heel dichtbij of ik moet me vergissen. Ik wens je in ieder geval een mooie vakantie toe en hoop dat je er toch nog een beetje plezier van hebt.

Het is juist iemand heel erg dichtbij, waar ik heel erg veel van hou. Ik probeer een beetje afstand te houden vandaag omdat we zo moeten gaan reizen en Scampman aan het panieken is.

De schok zal komen wanneer we op ons adresje aankomen vrees ik.

We hebben een mix van natuur en toeristisch. Museum, heuvels, kleine winkeltjes, prachtige uitzichten. We verblijven in een cottage.

Heerlijk!
Scamp

Veel sterkte!
Net even heerlijk ergens wezen ontbijten, nu wat rommelen in huis en vanavond uit eten! Fijne dag allemaal!
quote:Hilary schreef op 03 mei 2014 @ 11:34:

Scamp

Veel sterkte! Thanks lieve Hilary
quote:Scamp schreef op 03 mei 2014 @ 11:32:

[...]

Het is juist iemand heel erg dichtbij, waar ik heel erg veel van hou. Ik probeer een beetje afstand te houden vandaag omdat we zo moeten gaan reizen en Scampman aan het panieken is.

We hebben een mix van natuur en toeristisch. Museum, heuvels, kleine winkeltjes, prachtige uitzichten. We verblijven in een cottage.

Heerlijk! Scamp, doe voorzichtig met reizen!!!
It's hip(ster) to be square!
Goeiemorgen Cateautje en anderen! Een fijne dag gewenst allemaal.

Hier ben ik lekker aan het bijkomen van een avond op de planken voor het goed doel. Nu heerlijk met zoontje (11 maanden) knuffelen en vanmiddag naar mijn beste vriendin. We zijn samen aan het vierkantemeter-moestuinieren geslagen op haar dakterras, benieuwd hoe de plantjes erbij staan. Het is wel fris maar superzonnig, dus heerlijk om even buiten bezig te zijn.
Goedemorgen allen,

Zonnetje schijnt wel lekker dus allemaal lekker op pad!

Uhm voor mij dit weekendje beetje raar, relatie over dan wel weer op een nare manier maar ik ga zometeen naar mijn zusje en morgen ben ik met een vriendin, tenminste afleiding en iets te doen.

Fijn weekend!!!
.
quote:hipstercat schreef op 03 mei 2014 @ 11:35:

[...]

Scamp, doe voorzichtig met reizen!!!

We gaan gelukkig met een taxi. Hoeven we zelf niet op te letten.

Dank je wel.
quote:Scamp schreef op 03 mei 2014 @ 11:32:

[...]

Heerlijk!

Het spijt me verschrikkelijk, een geheel verkeerde inschatting van mijn kant.

Gecondoleerd lieve Scamp met je verlies.
Sterkte scamp
.
quote:Cateautje schreef op 03 mei 2014 @ 11:43:

[...]

Het spijt me verschrikkelijk, een geheel verkeerde inschatting van mijn kant.

Gecondoleerd lieve Scamp met je verlies.

Dank je wel lieve schat.

Ik ben gewoon heel erg goed in het opzetten van een masker (tijdelijk) dus het ligt echt niet aan jou hoor liefje.

Fijne dag schat!
Dank je wel lieve Isa.

Nu ga ik hoor, want ik neem het hele topic over.
Gecondoleerd scamp

Hoop dat jullie redelijk tot rust komen op jullie vakantieplek

Was vanmorgen al aan het wachten op je zaterdagmorgentopic cateautje.

Blijft altijd leuk om te lezen!

Hier waren wij al vroeg wakker, had het huishouden al vroeg klaar en lekker bij mijn ouders geweest. Erg gezellig

Man komt zo ook thuis en dan gaan we lekker even boodschappen doen, en scheumen bij de action, of ze weer wat nieuwe dingen hebben.

Iedereen een fijne dag vandaag!
Nou, dan zeg ik het ook nog even: Heel veel sterkte!

Goede reis ook, naar engeland of een deel van engeland. Tis leuk daar!

O, en ze zijn in UK heel goed in troost-eten. Fudge, shortbread, sterke thee, warme choco met marshmallows en slagroom... Lekker nemen dus!

OT: ik ga uitzieken, ik ben die verkoudheid helemaal zat. Gaat het een dag beter, zit ik vandaag weer te snotteren en te snuiten!
Heel veel sterkte Scamp. Hopelijk heb je ondanks het grote verlies toch nog een beetje een fijne vakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven