Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Heeee vakantiegangerT! Jammer van het weer, dat het niet wat zonniger is. Je vermaakt je wel zo te lezen.

Vakantie is nog even uitgesteld tot ik weet wanneer ik geholpen ga worden.
Ik kan dinsdag al terecht!
Lekker ben ik hè, Splint?
Heerlijk Net als al het andere verrukkelijke eten en drinken hier. En het kost geen drol.

Fijn Rat! Spannend ook?

De zon is hier wel gevaarlijk. Eergisteren in een hemdje bij het zwembad gelegen, terwijl het aardig bewolkt was, maar toch flink verkleurd. Vanochtend een uurtje echt in de zon en gelijk verbrand. De kracht van de zon is er dus absoluut. Volgens mij zijn mijn oogleden ook verbrand. We zijn nu in de hoofdstad, straks even een apotheek binnen lopen.
En die maffe grieken lopen in lange mouwen, lange broeken en bodywarmers of soms zelfs winterjassen! Terwijl je in de felle zon toch zo je vel van je lijf brandt.....
Maffe Grieken... Gelukkig hebben ze er cocktails

Fijn dat je snel geholpen kan worden Rat, vervelend, dat het nodig is

Its, fijn van je leven

Ik ben idd op de motor naar het werk geweest, erg fijn. Ben er blij mee
Splint, lekker aan de olijven en de borrels Fijn zo'n barman. Lijkt me geweldig Griekenland, ik ben ooit op Corfu en in Athene geweest. Ooit kom ik er nog eens. Is er veel cultuur te zien?

Jammer dat het geen geweldig weer is of gaat dat nog veranderen?

Kijk uit met verbranden, mijn neus is nog steeds niet helemaal normaal, zitten nog steeds bruine vlekjes op, heel vervelend. Wist niet dat je zo erg kunt verbranden.

Leuk Plous met de motor naar het werk, superstoer weer!!

Wow dinsdag al Ratje, das snel. Hoe gaat zoiets, op een dagopname? Of moet je ook blijven?

Ik zit met een sjaal om op de bank, het is vandaag enorm koud, het giet en we krijgen dit weekend weer, jawel echt, sneeuw!!! Het is mei, ik wil zon!
Optimist tot in de kist!

Splinter, beter laat dan nooit, maar geniet ervan!
Je zou nu toch op een ligbedje onder een parasol bij het zwembad liggen, met natte haren van het zwemmen en een glas rosé naast je...

Dan heb je het best zwaar.

Ik zou niet willen ruilen, hoor! Sterkte

Oooh Splint wat heb je het zwaar, arme jij

Heb je al familie van mijn ZM gezien?

Gisteren een lekkere dag in A'dam gehad met MO. Een rondvaart gemaakt met zo'n toeristenboot en dat was nog leuk ook

En beetje rondgelopen, terrasjes gepakt en lekkere hapjes gehad enzo.

Gewoon..niks moet en alles kan. Ik was nog van plan om te kijken naar een mooie zonnebril maar we hebben geen opticien gezien dus dat komt nog wel.

Oh en een toevallige meet met 2 forumsters, altijd gezellig

Nu lui op de bank. Mijn kuiten protesteren wat na alle kilometers van gisteren.

In de Jordaan zagen we nog een leuk winkeltje

Rat ook leuk gehad in een andere stad zag ik, gaaf!

Hoe vond je het nieuwe H? Mooi groot hé!?

En de rest? Ook allemaal een leven?
Ik vond het heerlijk! Wat is H. mooi geworden! Veel bekenden gezien, bandje was tof. Slapen was een beetje koud, maar ik heb het zomaar tot half 11 volgehouden! Iedereen was al op en aangekleed. Rustig aan gedaan en in de middag nog ff de stad in geweest. Nieuwe knalblauwe tas gescoord. Daarna weer heerlijk gegeten bij KR. Toetje was een ijsje van S. Vroeg naar bed en vanochtend er op een christelijk tijdstip uit.

Nu weer thuis. Ook lekker. Hondje weer blij. K weer blij. Nu ff niks.

Splinter, wat heb je het toch vervelend daar. Jammer van de verbranderij. Heb je er nog iets tegen gekregen?
Laatste avond. En de barman gaat nu exclusieg een mojito voor ons maken. I like!
Enjoy!! Hoe laat vliegen jullie morgen?

Wat gaat het snel zeg!
Later ben ik weer socialer hoor. Nu eerst alles uit de vakantie halen en er vooral niet aan denken dat over 7 uur de bus klaar staat.......
Half 12 vliegen.
Gewoon nog 7 uur cocktails lurken.... met een rietje.

Goede reis morgen Splint
Splint, morgen alweer terug, wat gaat de tijd toch supersnel. Maar het klinkt wel superlekker. Heb je nog veel moois gezien of lekker genoten vd rust?

Alvast een goede reis!!!

Klinkt leuk zo'n dagje stadten dames. Vind een dagje A'dam ook erg leuk. Ben altijd gek op die kleine winkeltjes, Juf Splint haar eigen boetiekje, leuk hoor

Rattemekind jouw weekend klinkt ook leuk, echt genieten he. Jullie hebben al wel mooi weer toch? Hier hebben we notabene 20 cm sneeuw gehad. Bah was net alles weg en nu is alles weer wit!

Maar heb ook leuk gewinkeld met mijn meiden, weer een nieuwe jurk erbij.

Nu zit ik bij de haard en kijk vooral niet teveel naar buiten
Optimist tot in de kist!
Oh en eind juli gaan we naar Wicked, de musical. Weer met z'n drietjes. Het wordt echt een traditie zo
Optimist tot in de kist!
Half 12 vliegen. En over 5 uur is de bus er. Dus we kunnen nog 4 uur slapen. Maar eerst ons laatste wijntje drinken op het balkon. Anders moeten we het weggooien en dat kan natuurlijk niet.
quote:Splinter_ schreef op 06 mei 2014 @ 02:08:

Half 12 vliegen. Ohw, dat had ik al gezegd.
Jammer dat het al weer voorbij is Splinter. Fijne reis terug!

Jeetje Fant, al weer sneeuw. Zou er gek van worden. Gisteren heb ik heerlijk met blote benen in de zon gezeten.

Bieb, ik krijg een melding op mijn mobiel dat je onze groep verlaten hebt? Op de laptop sta je er nog steeds in. Raar.

Straks ff werk bellen en dan nog even wat thuis werken. Geen idee hoe goed of hoe slecht ik straks kan zien.
Alleen de WhatsApp groep Rat. Daar zitten er maar 3 in onze.

Daar heb ik me afgemeld.
WhatsApp groep?
Die is ook nieuw voor mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven