***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Jouw man ook al zo muis? Ik dacht altijd dat het aan het surinaamse bloed lag bij mijn vriend...........zal dus wel een mannenkwaal zijn!

Arme Hugo!
Die arme Huug! Heb je arniflor (dacht dat het zo heet, het is van VSM) in huis? Als je dat erop smeert gaat de blauwe plek en de zwelling sneller weg.

Leen: best een goed idee op zich. Ik ga het eens even in de overleg gooien. Ik zit trouwens ook in de oudercommissie en dat is hartstikke leuk (wie had dat 3 jaar geleden gedacht... )

Fijn dat jullie het met me eens zijn! (zie je wel, ik ben niet gek!)
Mannen kunnen niet plannen en zijn doodsbang voor plannen (om eens even goed te generaliseren).
haha, Lara, laten we hopen dat wij onze jongens beter kunnen opvoeden!

Wat een goede actie van jullie creche zeg, zo'n avond oppas.

Muis wat zielig voor Hugo, ik hoop dat hij snel doorloopt.

Finn is vanmorgen ook alweer hard gevallen, had direct een buil op zijn hoofd. Gelukkig verdwijnen zijn builen meestal ook weer snel.
Lara: Ik heb ook een Koelstra buggy. Bij ons moet je gewoon dat verstelding aan de wat achter de zitting zit een beetje omhoog trekken of duwen en dan kun je de leuning naar achteren laten zakken. als je de leuning omhoog wilt zetten kun je gewoon de rugleuning zelf naar voren trekken. I hoop dat het zo lukt en anders geef maar weer een gil of bel me even...

Wij hebben ook een paar buggy drama's achter de rug. Ik had zo'n goedkope van de prenatal gekocht (laatste aanbieding)

Helaas bleek tijdens onze vakantie (en we hadden alleen die buggy bij ons) dat de verstelling van de rugleuning niet werkte (echt kapot of een fabricagefout) Dus we zijn zonder bon naar de dichtsbijzijnde prenatal gereden en daar hadden ze het flutding gelukkig niet meer op voorraad. vandaar de uiteindelijke aanschaf van de koelstra. Grote plus van die buggy vind ik dat de rugleuning super vlak kan en onze Fleur dus heerlijk kan slapen in de buggy.

Straks ga ik voor het eerst met Fleur naar de kapper. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.

Layla: een meid super!!!!! Lijkt me zooooo leuk om twee meiden te hebben!! (hoewel er natuurlijk ook niks mis is met jongens)
Fleur probeerde vanochtend van het bed te klimmen (ze heeft nu door dat de achteruit moet) maar ze viel op haar billen, dus ik denk dat ze het nu weer een week niet durft (het is echt een klein bangerdje) Zijn er nog meer van die hele voorzichtige kleintjes die bij iedere valletje hun longen uit hun lijf gillen?
Dropje: dankje! Ik bleek die twee zwarte dingetjes waar de zitting in vast zit (ehm...snap je het nog??) iets opzij te moeten doen en dan schuift hij er zo in. Jij hebt zeker de Koelstra Simba?

Ik krijg trouwens nu een gebruiksaanwijzing van Koelstra opgestuurd. Goede service zeg. Ik had gezegd dat ik hem van mijn broer had gehad. Ik vond een koop op MP een beetje gek staan.

Jeetje de kapper. Dat punt zullen we voorlopig nog niet bereiken
Ik heb idd de Simba. Ik begreep uit een ander topic dat die buggy's verder niet echt verschillen en dat alleen de prijzen gigantisch omhoog gaan bij iedere naamswijziging...

Ik heb helaas ook net ontdekt dat ik een fiets heb waar geen bugydrager op kan. Dus weinig mazzel met de buggy tot dusverre. Voor langere bezoekjes aan de stad blijf ik de fietskar maar gebruiken dan.
Hoezo kan die niet op de fiets?

Ik heb de Limbo en die heeft 3 standen. De Simba heeft er 5 dus die kan vast nog platter. Toch?
Drop, Steijn is ook niet echt een held. Als Steijntje eindelijk iets durft, dan moet het vooral niet fout gaan! Als hij dan valt (of iets anders), dan durft hij gelijk niet meer!

Jeetje, nu al naar de kapper? Ik kan de jongens ook best eens naar de kapper brengen, maar ik heb alleen geen idee wat er moet worden geknipt. Okee, haar. Welk haar? Ze hebben geen haar! (nou ja, een beetje)
Het zit mij mee vandaag! Liv heeft 6uur geslapen vannacht, en slaapt de hele morgen ook al braaf net als broertje Tboy!

Heb dus mooi al wat huishouding kunnen wegwerken, en nu ben ik hier! wat een luxe!

BM hopelijk zet Koen het staan door! Soms blijven kids eeuwig in een fase hangen, maar soms gaan ze ook ineens van niks naar alles! Hoop het laatste voor jullie!

Laar rete irritant van je vriend! Beetje nonsjie doen terwijl jij je zo hebt ingezet... Wel grappig zo'n initiatief van de crech...En kan puk daar ook goed slapen?

En ouderraad (leen) is dat niet lastig qua oppas?

Swiss leuke foto van clowntje Finn! En ik vind die theater al een erg leuk plan hoor!

ow, liv alarm....minder...
Framboos: Fijn dat je even wat tijd voor jezelf hebt. Lijkt me zo druk met twee van die kleintjes. Ik vind het knap hoe je het doet hoor!!

Ik heb een gazelle extra lichte fiets en die bagagedrager is niet gemaakt voor buggydragers (het past gewoon echt niet). Van de fietsenwinkel begreep ik dat er ook geen andere bagagedrager op kan, dus helaas.... Ik kan hoogstens mijn studentenfiets achter uit de tuin plukken en er daar een op maken. maar dan fietst mijn nieuwe fiets met kar tien keer fijner....

Ik heb eigenlijk geen idee of de limbo 5 standen heeft, maar hij is wel fijn.Ik ben er blij mee.

Fleur is weer helemaal hip (hahahahaha) en mooi geknipt. Eigenlijk kost het 13,5 euro om kinderen te knippen,maar blijkbaar passen ze de tarieven voor die hele kleintjes weer aan. ik hoefde maar 5 euro te betalen, dus dat was wel leuk!!! Ik denk ook dat ze maar 5 minuten bezig is geweest. Fleur vond het zelfs leuk in de kappersstoel, dus dat was mooi meegenomen!
Wat fijn dat Fleur het leuk vond Drop!

Ik ben met Luna 2 keer naar de kapper geweest. De eerste keer was omdat er geen sprieten haar door het helmpje mocht komen. Toen was het dus een kwestie van een paar sprieten wat korter maken (2 min werk). Ze drufden er toen 10 euro voor te vragen! Nou is Luna mij alles waard maar ik ga (ging dus) altijd naar die kapper heen, liet er alles doen en was altijd een behoorlijk bedrag kwijt. Vind het niet klantvriendelijk om dan 10 euro te vragen voor 2 min werk.

2 weken geleden moest ze echt worden bijgeknipt en ben ik naar de kapper geweest waar mijn moeder altijd heen ging; 5 euro!

Muis; de ouderraad vergadert 6 keer per jaar tijdens avonduren. Dan is mijn vriend thuis. Heb gezegd dat ik vanaf 20.00 uur kan en niet op vrijdagavond, OOk aangegeven dat ik wisselend werk en dus graag afspraken ruim van te voren maak.

Als er activiteiten zijn kan ik Luna meenemen en mag zij gewoon op de groep spelen!

Ik zie wel hoe het loopt. Het lijkt me gewoon erg leuk, gezellig en interessant. Ook het werk in de kinderopvang begint me steeds meer te trekken en dan zijn contacten nooit weg!
Jeetje Lara, wat irritant dat je vriend op het laatste moment toch naar het etentje gaat! Ik vind dat hij dat eigenlijk niet kan maken! Het niet willen plannen is volgens mij ook een typisch mannelijk trekje, ik ben hier ook Fachatmans persoonlijke agenda. Misschien is Leen's idee wel goed! Trouwens idd erg leuk idee van het kdv. Misschien hier ook eens opperen!

Dropneus, ik heb wel een buggydrager, maar vind het maar een onding. Ik heb een achteropzitje voor Kaj en fietstassen, de buggy stop ik altijd half in de fietstas (met een paar wielen aan de buitenkant) en dan maak ik hem met een elastiek aan de rugleuning van Kajs zitje vast. Een dergelijke constructie moet bij jou ook kunnen werken!

Bah, ik heb al sinds gisteren koppijn en Ole is ook nogal huilerig, hij is alleen vrolijk als we naar buiten gaan. Dus hebben we net al een paar uur in het park doorgebracht. Nu ligt hij te slapen. Dadelijk vast wat eten koken (zalm-pasta-salade) en dan Kaj ophalen (jippie!)
He jakkes fachat.... Heb je alle tijd van de wereld voor Ole, heb je hoofdpijn. Balen zeg!!! Kan me wel voorstellen dat je blij bent dat je kaj weer op mag gaan halen. Een week is lang he!!!

Hahahahahah, Fleur is heel had achteuit aan het kruipen/schuiven. Het is echt een komisch gezicht.

Baal als een stekker dat ik komende week weer moet gaan werken. Net voor minj vakantie heeft onze grootste klant aangegeven dat we van voorkeursleverancier naar de tweede plaats gaan. Dus ik zal de rest van het jaar dubbel zoveel energie moet steken in acquisitie en dat is juist niet mijn favoriete bezigheid. Baal er ook van dat ik dat nu in mijn ko heb zitten, dus schrijf het hier even van me af.... Nog drie dagen vrij en veel gepland, dus hoop dat ik het weer even kan vergeten.
Vette ego:

Naar alle waarschijnlijkheid is Ernie een jongetje! Precies wat ik dacht! Eerlijk gezegd dacht ik de afgelopen week dat ik toch wel graag een meisje wilde, maar ik ben eigenlijk enorm blij en opgelucht dat de Ern (waarschijnlijk) een jochie is! (vraag me niet waarom. Jongens passen bij me, denk ik) Drie knullen! Drie jongens! Drie Daltonnetjes! Wooohooo!
Leuk, nog een jongen! (had ik dat eigenlijk voorspeld...? Zal wel niet, ik zit er meestal naast)

Ik ga even verder mokken.
HE LARA, Dikke voor jou. Mannen zijn stom!!!!

Fleur heeft ineens door hoe ze de trap op moet klimmen (de tuintrap deed ze al) heel handig, dat scheelt weer een boel gesjouw...
Leuk, nog een knulletje erbij! De arts twijfelde nog wel begrijp ik?

Ole heeft heerlijk lang geslapen e n is nu weer lekker vrolijk! Pfff- gelukkig!

Balen van je werk Dropneus! Ik hoop idd wel dat je het de komende dagen nog ff uit je hoofd kan zetten! Wat heb je nog allemaal gepland de komende dagen>
Hey muisje : een knulletje wat leuk !! Maar let op bij Xander dachten ze eerst dat het een meisje was, en nadien bleek het een jongen te zijn

dropneus : wat leuk dat fleur de kapper leuk vond, krijgen we foto's te zien van der nieuwe kapsel?

Lara : wat balen van je vriend, zou er ook niet blij gezind met zijn hoor. Vriend heeft zo zijn vaste drie dagen om erop uit te trekken per week.

Swiss : Finn staat erg grappig op de foto !

In de buik van Muisje!!! Muis, jongetjes zijn lief! gefeliciteerd hoor!

Was je alleen bij de echo? en wat zei muisman?

We hadden op de msn toch een babypool???Kan hem negens vinden! Volgens mij had ik toen in de pool ook jongen gezet, wilde het even checken...

Laar, wat gaan jullie nou doen of niet doen vanavond?

Leen, belachelijk die 10euro voor luna bij de kapper! Zo dom dat zo'n kapper dat doet! Voor hen 10 anderen toch?

Ik ben iig al 100X van kapper veranderd volgens mij....

Dropneusje balen van je werk....Wordt maar gauw zwanger!!!kan je er weer even lekker weer tussen uit!

Tommy heeft koorts....op het hoogte punt 39,5 net. Hij is verder heel vrolijk, eet en drinkt gewoon (wel iets minder) maar hij voelde wat warm aan...Dus ik tempen koorts?

Er is al wel een tijdje een kiesje onderweg maar die komt nog niet helemaal goed door...Kan dat het zijn? of heb je dan minder koorts?
fachat kaj ophalen???Hij zou toch een week weg?

En was de zalmpasta salade lekker?recept? Ik kreeg laatst een recept van laar van AH.nl koude tonijnpasta..Deze was heerlijk! ben sindsdien helemaal van de pastasalades!
LEEN?????

ken en heb jij het boekje: "Luna, het paarse regenboogelfje"

Ik was net de kast aan het opruimen en kwam het tegen.

Hij was voor mijn nichtje Luna bestemd, maar ik hoorde vlak voordat ik het kado gaf dat ze het al had!!!
Muis: gefeliciteerd met je jongentje!!! Super gaaf 3 jongens, heerlijk lijkt me dat! Ik heb altijd gezegd dat ik een typische jongensmama ben maar nu Luna er is vind ik dat helemaal niet meer!

Framboos!!! Nee dat boekje ken ik niet. heb je enig idee waar ik dat kan kopen? ben een boekenfreak namelijk! Wat leuk dat je een nichtje hebt wat ook Luna heet!

Bij Luna zijn er ook al kiezen door. Toen ze zo,n hoge koorts had kwam er ook eentje door dus ik denk dat het bij Tommy daar heel goed mee te maken kan hebben. SLaapt hij wel lekker nu?

Fachat; hoe heeft Kai het gehad? Is hij blij om weer thuis te zijn?

K in A zegt mij niets als je een JJI bedoelt. Ik ken wel een hvb K in A maar dat zou dan bij mij in de buurt zijn?

Lara waar ben je?! Hopelijk niet thuis?

Witchke gaat jouw vriend 3 avonden per week weg? Wat lief dat jij dat goed vindt. Ik vind het helemaal niet leuk als mijn vriend weg wil. Nou ja zo af en toe vind ik het heerlijk maar zou 3 avonden echt te veel vinden. Komt ook omdat hij elke vrijdagavond al werkt en ik ook regelmatig avonden/nachten werk.

Het werken in verschillende diensten valt me tegen, zo dat is eruit. Ik ben zo moe, moe en nog eens moe de laatste maanden. En daarbij vind ik het erg moeilijk te combineren met de opvang van Luna, het huishouden enz. Ik weet niet goed wat ik hieraan wil en kan doen.
***kom weer even om het hoekje kijken***

Layla, wat leuk weer een meisje, gefeliciteerd!!!

Spitsmuis ws een jongetje, cool!

Framboos, wat een lieve foto's van Livia op MSN. (zet je even het recept van de pastasalade op MSN )

Ik ben al 3x met Kaj bij de kapper geweest. Sjonge jonge, wat groeit dat haar toch snel. Moest de laatste keer ¤12,00 betalen. Veel he. Ben nu op zoek naar een goedkoper alternatief (of het wat langer laten groeien).

Ik kan jullie op het moment even niet bijhouden dus sorry dat ik niet op iedereen reageer... Probeer wel om de dag even bij te lezen, vind het hier veel te gezellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven