Mode & Beauty alle pijlers

Problemmmm?

07-05-2014 22:24 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnekort een bruiloft van mijn broer, nu heb ik eeuwenlang zitten zoeken naar het perfecte jurkje. Nu heb ik er eentje gevonden, een witte.. Hij is helemaal wit maar mijn vraag was, passen daar zwarte pumps onder?
nee
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alleen de bruid draagt wit.
Hoe kom je erbij om wit te gaan dragen?
nee
quote:angelavanbeek schreef op 07 mei 2014 @ 22:24:

Ik heb binnekort een bruiloft van mijn broer, nu heb ik eeuwenlang zitten zoeken naar het perfecte jurkje. Nu heb ik er eentje gevonden, een witte.. Hij is helemaal wit maar mijn vraag was, passen daar zwarte pumps onder?

Nee.

En de de vraag van de pumps maakt niets uit. Op een bruiloft trek je geen witte jurk aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een wit jurkje?
Je weet toch wel dat het not done is om een wit jurkje te dragen naar een bruiloft die niet van jouzelf is, neem ik aan?
Geen zwarte pumps en alleen een egoistische megatrut flikt het om een wit jurkje naar een bruiloft te dragen. Wit is alleen voor de bruid bestemd. Zelfs en helemaal als de bruid zelf niet in het wit trouwt. Hoe KOM je op het absurde idee?

Het kan niet anders dan dat dit een Troltopic is. Ik kan me bet de beste wil van de wereld niet voorstellen dat iemand zo dom is.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Hmm.. dan loop ik vast achter met de tijd. De bruid zelf draagt geen witte jurk.. Maar hoezo mag je geen wit jurkje dragen op een bruiloft?? En heeft iemand anders dan nog tips voor een jurkje in een zomers kleurtje want het heeft wel een beetje haast het is volgende maand al..
quote:adorabull schreef op 07 mei 2014 @ 22:29:

Geen zwarte pumps en alleen een egoistische megatrut flikt het om een wit jurkje naar een bruiloft te dragen. Wit is alleen voor de bruid bestemd. Zelfs en helemaal als de bruid zelf niet in het wit trouwrt.

Moet dat meteen op zo'n toon? Misschien wist ze echt niet dat dat not-done was. Misschien wat onwetend, maar dan ben je nog geen egoïstische megatrut.

Op mijn bruiloft had een vriendin een wit jurkje aan, ik vroeg me toen wel af of zij niet wist dat dat niet hoorde, maar egoïstische megatrut of woorden van die strekking zijn niet bij me opgekomen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Juist als de bruid zelf geen wit draag doe je geen wit jurkje aan!!! En je loopt niet achter. Dat is al honderden jaren zo. Alleen de bruid mag wit aan.
Hoezo achterlopen?

Dit is al zo'n 100 een regel!

Ook als de bruid zelf niet in het wit is. Straks zien ze jou voor de bruid aan...
Waarom niet? Ik snap echt niet waarom het niet kan..
Als jij wit draagt to, is er dikke kans dat mensen gaan denken dat jij de bruid bent. Daar gaat je schoonzus niet blij mee zijn
Dat heet etiquette! En dus kunnen we het afdoen met een 'daarom niet'
Ohja..
Iemand dan nog tips voor een andere kleur? Zalm kleur ofzo?
Waarom niet een roze, paars, geel, blauw, groen etc

Zelfs zwart is minder erg dan wit
Post anders een plaatje van de jurk die je wilde dragen. Er zijn vast google wonders hier die iets soorts gelijk in een andere kleur voor je vinden
Liever ook niet in ivoor, champagne. Zalm is echt nog een twijfelgeval.
Hieruit maak ik trouwens op dat je wel wit mag dragen als de bruid zelf geen wit draagt:

http://www.beatrijs.com/geen-roomwit-op-bruiloft/

'Als de ene conventie wordt verlaten, sneuvelt degene die daar aan zit vastgekoppeld eveneens.'
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ja dat doe ik thanks.
En nu we toch bezig zijn: het is ook niet de bedoeling dat je iets heel opvallends draagt, en te kort of te bloot wordt meestal ook niet gewaardeerd. Met zwart moet je ook een beetje uitkijken, maar dat alleen als het bruidspaar erg aan etiquette hecht.
Is dit je echte naam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven