Entertainment alle pijlers

Hotter den mai Dotter

30-10-2013 20:37 48 berichten
Kijkt iemand mee?! RTL4.

Dat arme kind vertelt dat ze zich zo schaam dat haar moeder danst voor geld. Ze neemt haar zelfs mee naar seksshops.
Ja precies Ephina!
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha, mooier vind ik dat dit in Nijkerk gebeurt. Ik had een vriendin die beweerde dat dit een enig dorp is waar d'r soort dingen niet ter sprake kwamen.. Hahahahahaha, mooi wel. Verschrikkelijk. Maar gorden, geweldig!
Haha kun je mooi dr in wrijven ranny!
HAHAHA dat gaatje op dr buik!
Zojuist gedaan, hahahahahahaha! Heerlijk programma!
Volgens mij wordt dit resultaat heel mooi!
Hmm, de eerste outfit was mooier. Maar dit is ook chic! Mooi kapsel ook. Beter dan dat blond.
duurde even voordat ik het topic kon vinden hahah :P

ik kijk ook

ik vond bij de eerste make over de dochter niet echt een succes...
Ik vind die kokerrok accent leggen op d'r dikke buik. Jammer, wat ze eerst aan had stond mooier.
Doe mij maar een bakkie pleur...!
Nou, wat een warme liefde tussen die twee
Oh jakkes, ik word allergisch van acteurs die de camera aankijken.

Zap zap zap. Tot volgende week?
OMGGG! Het is terug? *gaat naar RTLxl*
Vond die laatste wel een beetje krom gekleed. "Mensen kijken zo meteen naar je buik en dat wil je niet."..."Nee, klopt"

Wat trekken ze haar aan? Iets waar je d'r benen niet in ziet, d'r borsten ook niet en 't enige waar ik nog naar kon kijken was die buik die dankzij die jurk wel een luchtballon leek.
Ik hoop altijd dat karma aan mijn kant staat.
Ik begrijp soms echt niet wat die moeders bezielen dat ze zo over straat willen en durven.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Nou laatste outfit met die kokerrok was echt lelijk, accentueerde alles wat juist niet geaccentueerd moest worden.
Ik keek toevallig naar Hotter den mai dotter en oei wat een herkenning. De eerste moeder en dochter woonden in dezelfde woonplaats als ik en die sekshop, daar heb ik tegenover gewoond haha. Haar overigens nooit gezien, wel de 'buurtbewoner' die in de gemeentelijke groenvoorziening aan het schoffelen was en zijn mening gaf over de kleedwijze van moeders. Het is géén buurtbewoner maar iemand die in de groenvoorziening werkt en ik maar denken 'Waar ken ik die gast van?' Aan het einde van de aflevering wist ik het! Hij heeft ooit mijn voortuin opgeknapt.

Ja dat kwam allemaal erg dichtbij
Volgens mij was de 1e dame die danseres gewoon een act! kan niet anders, je gaat mij niet wijs maken dat die vrouw er in de winter ook zo bij gaat lopen met alleen een dikke winterjas erover heen?!? En echt Enthousiast was ze ook niet na the make-over. De 2e vrouw geloofde ik dan weer wel, ik vind dat een lieve vrouw! (had ik maar een lieve moeder gehad) Die dochter was een pittige dame, ik had haar serieus ook zo'n 36 jaar geschat Maar oké al met al is toch de magie er een beetje af, dat heb ik ook bij Gordon&Joling in de AOW. Enigste wat ik daar goed van vind is opkomen voor de ouderen (werk zelf in de oudere zorg en het gaat niet al te best!)
quote:satsuma schreef op 30 oktober 2013 @ 22:19:

Nou laatste outfit met die kokerrok was echt lelijk, accentueerde alles wat juist niet geaccentueerd moest worden.Helemaal met je eens! Ik vond het 1e kledingsetje waar ze zelf ook tevreden over was een stuk beter! Ik snap dan niet waarom er dan toch voor de finale combinatie is gezorgd? Die buik viel nog meer op dan het zwarte gaten jurkje
Up
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Die Eindhovense moeder wat zonde, al die tattoos.
eerlijk gezegd is die eindhovense toch wel zwakbegaafd?
Geweldig! Het wordt met het seizoen gekker.
Pearle: ze heeft in coma gelegen na een ongeluk. Denk dat haar ietwat vreemde spraak daar vandaan komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven