voor alle moeders!

11-05-2014 00:05 28 berichten
Voor alle moeders jong en oud, een hele fijne moederdag!!

Zeg mama, 't is een fijne dag

vooral voor jou: het is moederdag!

En een speciale groet voor alle moeders met een mooie mamma engel, die schittert in de hemel!

Ik hoop dat elke moeder een fijne moederdag heeft, zelf geknutselde cadeautjes en tekeningen een lekker ontbijt, een en al gezelligheid!
Ik plaats hier een bloemetje voor mijn eigen lieve moeder en morgen breng ik een hele bos. Als kind was ze er voor me en nu als volwassene ook, onze band is supersterk. Ik bof met mijn moeder en hoop haar nog heel lang bij me te hebben

TO, ik meen gelezen te hebben dat jij in verwachting bent, toch? Dat jij volgend jaar ook lekker kunt genieten van moederdag en een goede zwangerschap nog gewenst!
Bloemetje voor m'n moeder die er niet meer is.
Alle reacties Link kopieren
As we speak is manlief beneden druk in de weer zo te horen. Het is mijn eerste eigen moederdag. Ben benieuwd!

Fijne moederdag allemaal!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Mijn man ligt nog op 1 oor en dochter wil uit bed zo te horen...fijn
Heb man net uit bed geduwd
Haha DH zo hoort het.

Hier zijn ze al "groot" (14 en 15) en slapen ze nog.

Toevallig 2 weken terug iets leuks gekregen van ze. Ik hoef niks, vind het anders zo verplicht

Heb voor mijn eigen moeder een knutselwerkje van mezelf en ook voor mijn tante die nooit mama is geworden.

Jullie allemaal een fijne gezellige Moederdag, ik ga eerst naar het sportveld
Knutselwerkje van mezelf, ik zie nu zo'n geknipt hart met vegen verf en kloddertjes glitters wat je geeft terwijl je een versje opzegt

Maar je bedoeld vast iets anders.
Een voor alle moeders met kindjes in hun hart.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Dag mamma. Tweede Moederdag zonder jou. Ik mis je
Ik ga straks met zoon zijn eerste moederdag-knutselwerkje aan mijn vrouw cadeau geven! Mijn moederdag-cadeau heb ik vorige week gekregen, een vispan! Omdat ik die dag vis ging maken mocht ik mijn cadeautje al uitpakken.
Net verwend door mijn lieve dochters en er wacht straks een heerlijk ontbijtje op me.

voor mijn moeder die helaas is overleden
NYC : bij jullie is het natuurlijk dubbel feest! Gezellig
Heerlijk wakker worden.. 3 blije enthousiaste kinderen op m'n bed.. Ik loop vandaag versierd rond met zelfgemaakte kettingen , broche en medaille..

Happy mothersday you all
quote:Tuorrebout schreef op zondag 11 mei 2014 08:43 Net verwend door mijn lieve dochters en er wacht straks een heerlijk ontbijtje op me.

voor mijn moeder die helaas is overleden
quote:MilaDila schreef op zondag 11 mei 2014 02:04 Bloemetje voor m'n moeder die er niet meer is.
quote:Hilary schreef op zondag 11 mei 2014 00:14 Ik plaats hier een bloemetje voor mijn eigen lieve moeder en morgen breng ik een hele bos. Als kind was ze er voor me en nu als volwassene ook, onze band is supersterk. Ik bof met mijn moeder en hoop haar nog heel lang bij me te hebben

TO, ik meen gelezen te hebben dat jij in verwachting bent, toch? Dat jij volgend jaar ook lekker kunt genieten van moederdag en een goede zwangerschap nog gewenst! Wat mooi dat jullie band zo sterk is, gelukkig mag ik dat ook zeggen! Dankje voor je felicitatie, ik heb zojuist mijn soort van moederdag cadeau gekregen een heel mooi zwangerschapssierraad!
quote:tamaar1983 schreef op zondag 11 mei 2014 08:46 Heerlijk wakker worden.. 3 blije enthousiaste kinderen op m'n bed.. Ik loop vandaag versierd rond met zelfgemaakte kettingen , broche en medaille..

Happy mothersday you all Heerlijk he, helaas zijn wij die fase al uitgegroeid, mijn moeder vond het altijd prachtig die zelfgemaakte dingen!
quote:estrellas2 schreef op zondag 11 mei 2014 08:37 Een voor alle moeders met kindjes in hun hart.Ook die moeders ondanks hun grote verlies een fijne moederdag
Mijn moeder komt vannacht met het vliegtuig aan

Mijn kinderen kennen moederdag niet of ze besteden er vandaag aandacht aan maar ik denk het niet.
Net croissantjes en jus de orange gehad. Verder niks bijzonders en dat hoeft ook niet.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Hier een geverfde kledinghanger gehad van dochter van 2, gemaakt op het KDV

Voor alle moeders; een fijne moederdag gewenst, het is fijn om een moeder te zijn
quote:liubi schreef op 11 mei 2014 @ 09:02:

Mijn moeder komt vannacht met het vliegtuig aan

Mijn kinderen kennen moederdag niet of ze besteden er vandaag aandacht aan maar ik denk het niet.Al bevallen?
voor alle vrouwen zonder moeder en ook voor alle (wens)moeders zonder kindje

Ik heb een geverfde bloempot gekregen met zonnebloemzaadjes en pannenkoeken als ontbijt. Vanmiddag naar mijn schoonmoeder en vanavond met mijn moeder naar een concert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven