Wonderlijke eetgewoonten

11-05-2014 20:46 113 berichten
Aangezien we toch op dreef zijn

Welke eetgewoonten heb jij je ooit over verwonderd? Omdat ze fantastisch zijn, gruwelijk smerig of gewoon heel interessant/anders dan je gewend bent.

Kan uit binnen- en buitenland zijn, uit het heden of het verleden!

Mijn eerste bijdrage: lauwe frietjes aan het turkse ontbijtbuffet!
En op vakantie viel het me op dat franse kinderen (nja, iig die daar) met 3 jaar nog aan een babyfles lopen te lurken!
Toen ik als kind in Frankrijk een zakje patat wilde en vervolgens een stuk stokbrood kreeg met patat ertussen + worstje, stond ik toch wel even heel vreemd te kijken.

Patat op brood WTF!!

Was nog lekker ook
quote:sehnsucht schreef op 11 mei 2014 @ 20:49:

Toen ik als kind in Frankrijk een zakje patat wilde en vervolgens een stuk stokbrood kreeg met patat ertussen + worstje, stond ik toch wel even heel vreemd te kijken.

Patat op brood WTF!!

Was nog lekker ook

Ik at vroeger aardappelpuree op brood!
Ik vind het verwonderlijk dat er hier in de UK standaard een zak chips of een worstenbroodje aan een kind word gegeven. Soms zijn de kindjes nog onder een jaar oud.

Heel vreemd vind ik dat. Maar goed dat ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee eigenlijk, ik kan behalve met gewoon bestek ook met stokjes eten of met mijn handen. Ik kan me wel verbazen over de combinaties die sommige mensen op hun bord kwakken, macaroni met mayonaise bijvoorbeeld, iemand die een hertenbiefstukje bedekt met ketchup, iemand die frisdrank drinkt bij een warme maaltijd.
verba volant, scripta manent.
Bij het Turkse ontbijtbuffet was alles lauw. Maar dat kan ook liggen aan het B-hotel waar wij zaten.

Ik heb al een paar keer gezien dat kinderen in Belgie en Frankrijk tussen de middag enorme ballen gehakt opeten in tomatensaus. Zelfs hele kleine kindjes. Dat zouden die van mij echt niet wegkrijgen.
Dat geknabbel aan een stuk gedroogd zeewier in Hongkong.

Alsof het een Mars is...

Patat op brood WTF!!

Was nog lekker ook Klinkt als een mitraillette! Ooit eens op een festival voor het eerst mee in aanraking gekomen in Belgie, was best prima idd.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
Mijn vriend eet aardbeienjam met olijven op zijn brood
Limonade drinken uit een plastic zakje met een rietje erin in Suriname.

De vreetkar die in Suriname om 10 uur op het schoolplein kwam.

Soms nasi in een plastic zakje. Soms koude patatjes met een of ander sausje (natuurlijk in een plastic zakje).
Ik vond het ook wel een beetje een vreemde gewaarwording dat ze in Tunesie ook na 3x uitleggen nog niet begrepen dat als je geen vlees eet je dan ook geen neppe kip- of rundsalami eet...
Water in zakjes in gambia! hoekje eraf bijten en drinken maar.
Een kind van 7mnd die zelfstandig zitten op een barkruk een mars zat te eten. Ik kende de ouders en ik zat erbij. Was doodsbang dat het kind zou vallen of stikken in een nootje. En... Het geheel was heel bizar.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:StoraHuntur schreef op 11 mei 2014 @ 20:56:

Mijn vriend eet aardbeienjam met olijven op zijn brood

groene of zwarte?

Denk dat ik deze maar even oversla
quote:StoraHuntur schreef op zondag 11 mei 2014 20:56 Mijn vriend eet aardbeienjam met olijven om zijn brood

Que?

Los van elkaar vind ik het al niet te hachelen.

Maar de combi is helemaal een verschrikking.
Heeft niet zo veel met eten te maken maar ik vond, over kinderen gesproken, die lui die hun peuter meenamen naar een club in Istanbul (een beetje een vage club met half gevaarlijke typetjes die je vanalles probeerden te verkopen) ook een beetje ehm...vreemd.
quote:Mies85 schreef op 11 mei 2014 @ 20:58:

Een kind van 7mnd die zelfstandig zitten op een barkruk een mars zat te eten. Ik kende de ouders en ik zat erbij. Was doodsbang dat het kind zou vallen of stikken in een nootje. En... Het geheel was heel bizar.Laat me raden, kind had ook een tatoo een neuspiercing en heet Chanilla
Kind zat aan een tafeltje druifjes te eten trouwens
Nu vermoed ik dat hij het vast zal hebben. Damian heette hij. Uiteraard
quote:Mies85 schreef op 11 mei 2014 @ 20:58:

Een kind van 7mnd die zelfstandig zitten op een barkruk een mars zat te eten. Ik kende de ouders en ik zat erbij. Was doodsbang dat het kind zou vallen of stikken in een nootje. En... Het geheel was heel bizar.In een mars zitten geen nootjes.
Wel toch? Of... Is dat een snicker? Want dan was hij die aan het eten.
Jup. Snickers heeft nootjes.

Patat op brood WTF!!

Was nog lekker ook

Had ik ook!! In Parijs, met loeischerpe merguez, zalig!

In schoonfamilie: boerenkool met mayo
Ja ja die van mij bietjes met slasaus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven