Entertainment alle pijlers

Divorce hotel RTL 4

13-05-2014 20:43 1106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog geen topic?

Lekkere pauper tv. Wie schrijft mee?
Ik vind ze eigenlijk allebei strontvervelend.

Er mag wel eens gemept worden.
Huts!
quote:betjebig schreef op 13 mei 2014 @ 21:16:

Normaal gesproken zijn de vreemgangers een stuk ruimhartiger. Het verbaast me wel dat hij zo op de centen zit. Ik zou denken "Huppakee, streep eronder. Stik er maar in oud kreng.'Hij ging al van 300 naar 1500 he. Zo graag wil hij van dr af.
quote:waterval70 schreef op 13 mei 2014 @ 21:14:

[...]

Je weet niet wat er zich heeft afgespeeld.

Vader ziet eruit alsof hij blijer met zijn vriendin is dan met de komst van zijn kids.En dan nog vind ik dat je je, tegenover je vader en op nationale trash-tv, niet zo laat kennen en haar een hand geeft en hallo zegt. Maar da's mijn mening.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
hij was toch juist niet de sub? Of heb ik het verkeerd begrepen?
eens met himalaya over het gedrag van die kids. Doe ff normaal en geeft haar een hand
quote:mienbillekesjeuken schreef op 13 mei 2014 @ 21:18:

[...]

Hij ging al van 300 naar 1500 he. Zo graag wil hij van dr af.De aanspraken uit dat bedrijf kunnen nog wel een stuk meer impact hebben. Ik zeg zij het huis, hij het bedrijf, en allebei een auto. Geld doormidden, klaar, next.
quote:mienbillekesjeuken schreef op dinsdag 13 mei 2014 21:17 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Divorce hotel RTL 4"" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 13 mei 2014 @ 21:15</a>:</b>

[...]

Kijk eens goed naar Matt. Wie wil wel? Niekie telt niet mee</div></blockquote>Eensch, maar Frigidie is toch ooit vrijwillig met hem de huwelijksnacht ingegaan. Er zijn 2 kids dus ze zijn 2 x van bil gegaan... Met of zonder zweep
quote:mariap schreef op 13 mei 2014 @ 21:20:

hij was toch juist niet de sub? Of heb ik het verkeerd begrepen?hij is 24/7 de sub dat zie je meteen. Logisch dat hij Niekie af en toe even wil tuchtigen
Mooie jongen, die zoon.
quote:Bergje65 schreef op 13 mei 2014 @ 21:22:

[...]

Er zijn 2 kids dus ze zijn 2 x van bil gegaan... Met of zonder zweepIn-se-mi-na-tie
Wat een vrouw, als ik man was geweest zou ik daar ook van scheiden. Lekker glimlachen en iedereen om haar vingertje winden.

En dan ook nog zeggen dat ze ontslagen wil worden voor vervolging en de boete die er aan zit te komen. Duhhh die ze zelf de laatste 9 maanden terwijl ze al gescheiden van tafel en bed gemaakt heeft. Wat een mens zeg.
Jezus waarom belast ze haar kind hiermee.
Zij denkt; ik maak een puinhoop van de administratie, neem de levensverzekeringen mee maar niet de schulden. Trut.

Ik ben benieuwd wat Annemarie besluit
quote:StoraHuntur schreef op 13 mei 2014 @ 21:24:

Mooie jongen, die zoon.Vind je? Sympathiek gezicht wel, maar knap?
Ik zou Niekie gewoon in 2-en delen. Vind ze vast lekker.
Frigidie denkt dat ze er slechter van wordt als Annemarie het verdeelt.
quote:sabbaticalmeds schreef op dinsdag 13 mei 2014 21:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bergje65 in "Divorce hotel RTL 4"" class="messagelink">Bergje65 schreef op 13 mei 2014 @ 21:22</a>:</b>

[...]

Er zijn 2 kids dus ze zijn 2 x van bil gegaan... Met of zonder zweep</div></blockquote>In-se-mi-na-tie Oh ja. Of onbevlekt, net als Jezus
Stom van Frigidie
ze geeft echt veel toe..... En hij echt niks. Hij kan die schulden zo aflossen straks. Walgelijke vent.
Waarom gaat zij in godsnaam akkoord met maar 19,000? Als die mediator het gedaan had, had ze toch vast meer gekregen?
quote:Bergje65 schreef op 13 mei 2014 @ 21:22:

[...]

Er zijn 2 kids dus ze zijn 2 x van bil gegaan... Met of zonder zweepHeel klein beetje maar hoor!
Dit heeft ze slim gedaan.
Die levensverzekeringen keren toch pas uit als hij met pensioen gaat? Daar heeft hij nu dus nog helemaal niets aan.
Ontspringt ze toch de dans
Ja want dan had ze evt rechtzaken, schulden ook. En dat is een beerput. Misschien gaat Mat er veel meer op achteruit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven