Drie miljoen tweehonderdduizend Dollar

16-05-2014 07:51 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van:

danwilly45

Beantwoorden

Om:

2014-04-17 23:17:41

Berichttekst:

Geachte heer , Ik ben Daniel Wilson . Ik ben contact met u op om een verlaten Drie miljoen tweehonderdduizend Amerikaanse dollars achtergelaten door mij laat klanten die uit uw land in uw land over te brengen naar uw bankrekening . Wijlen mijn cliënt overleed in 2007 met zijn naaste kin.i proberen om u te presenteren aan de bank als de nabestaanden Meer details moet zo snel gaat u akkoord met deze transactie afhandelen met mij naar u worden verzonden . e-mail ; ( danielwilsonutb@yahoo.com ) Mobile +22899617892 vergeet dan niet om te antwoorden met je prive e-id

Goh dat is aardig van Daniel ben ik blij dat ik fout klikte en bij mijn inbox terecht kwam.

Wel jammer dat Daniel de Nederlandse taal niet zo goed onder de knie heeft.

Waarom zijn er toch mensen die hier echt intrappen?
Ik deel met jullie hoor Kaz ben jij echt van de flat af

Ze zijn wel gul momenteel, niemand anders een berichtje op viva gehad?
Oeeh heb er nog 1 ik word nog rijk!
Ik word ook rijk :-)) 13,7 miljoen europond..die zijn vast veel waard... dat wordt shoppen vanavond :-D

Goede dag!

Het is inderdaad mij een genoegen om u deze brief, waarvan ik denk dat zal een verrassing voor je als we nooit eerder hebben ontmoet te schrijven, en ik ben diep sorry als ik op een manier gestoord uw privacy. Ik ben de heer Paul Fletch Van Harlsden, North West London, hier in Engeland. Ik werk met Santander Bank plc Londen. Met alle respect en aanzien, Ik schrijf u vanuit mijn kantoor, dat zal worden van enorm voordeel voor ons beiden. In mijn departement, zijnde de Private Banking Manager (Greater London Regional Office). Ik ben de persoonlijke accountant te laat Mr.Ron Bramlage een zakenman, een Amerikaanse burger die helaas verloor zijn leven, werden zijn vrouw en hun vier kinderen gedood toen hun klein vliegtuig stortte neer in een moerassig gebied van centraal Florida op 7 juni 2012. De heer Ron Bramlage, een prominente zakenman die eigenaar Roadside Ventures LLC en ook een vastgoedmakelaar, was van plan om te komen te investeren in vastgoed en andere winstgevende business ventures hier in Engeland waar hij afgezet de totale som van £ 13.700.000 EUR (Dertien miljoen zeven £ 100.000) op een rekening hier in onze bank, die ik geloof niemand weten.

De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar je woont, met name vanwege de gevoeligheid van deze transactie en de vertrouwelijkheid hierin. Nu onze bank heeft gewacht voor een van de familieleden of partners te komen-up voor de claim, maar niemand heeft dat gedaan. Ik heb persoonlijk het ongelijk zijn gesteld bij het lokaliseren van de familieleden of partners, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden of partner aan onze overleden cliënt, zodat de opbrengst van deze rekening gewaardeerd op £ 13.700.000 EUR (dertien miljoen £ 700,000) kan worden betaald aan u, en meer dus ik u verzekeren dat dit bedrijf is 100% risico vrij. Indien dit voorstel aanvaardbaar is voor u, kunt u zich inspannen om meteen te antwoorden mij.

Op de overdracht van dit fonds in uw account, wordt 40% van uw aandeel ten opzichte van de rekening verstrekken en uw hulp verleende tijdens de overdracht van het fonds op uw bankrekening te zijn, zal 50% mijn deel zijn dat de coördinator van de transactie, terwijl de resterende 10% zal worden gedeeld met verschillende respectabele liefdadigheidsorganisatie centra in uw land. Ik hou van het helpen van de armen!

Ik heb alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze eis die wij gaan maken met betrekking tot dit fonds. Alles wat ik nodig heb is in uw namen of informatie om de documenten in te vullen en legaliseren in de Britse hooggerechtshof hier in Londen om u als de rechtmatige begunstigde bewijzen. Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, plechtige Vertrouwelijkheid en Trust, zodat wij deze transactie doorzien. Ik garandeer u dat dit onder een legitieme regeling die u beschermen tegen een schending van de wet zal worden uitgevoerd.

Alsjeblieft, bieden mij de volgende: zoals we hebben vijf dagen de tijd om het uit te voeren door. dit is zeer dringend alstublieft.

1. Volledige Naam

2. Uw Telefoonnummer

3. Uw Contact Adres.

Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om contact met u hopen dat u vindt dit voorstel interessant vindt. Gelieve op uw bevestiging van dit bericht met vermelding van uw interesse, zal ik u te voorzien van meer informatie. Endeavor om mij te laten weten dat uw beslissing dan hou me op te wachten. Bel me of schrijf me na de ontvangst van de e-mail:
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Maar ik vraag me dan altijd af: wat doen ze vervolgens als je wel bijt. Gaan ze het zo draaien dat jij eerst geld naar hun overmaakt?
Cool! Weer wat miljonairs erbij, dat zal de economie goed doen. Anders zit dat geld toch maar te slapen op een buitenlandse rekening.
Hiltje, wat ik wel eens gehoord heb is dat ze je eerst heel lang dat geld voor de neus houden, maar dat er dan opeens iets mis gaat. Gevolg: jij moet even wat geld storten, zodat ze verder kunnen met het traject. En dan... zijn de vogels opeens gevlogen!
Inderdaad ze hebben eerst problemen en dan vragen ze bijvoorbeeld ¤1.000 en de volgende maand is er een ander probleem etc.

En tja als er 10 mensen bij zijn die er intrappen heb je al 10.000.

Bijvoorbeeld via dating sites vragen ze voor vliegtickets geld. Eerst maanden chatten etc. Of lm huur te betalen omdat ze een financiële tegenvaller hadden. En zo chatten ze met 10 mensen te gelijk. Verdienen ze ook goed geld mee. Zit gewoon 10 man in een kantoortje te chatten. En die vrouwen doen ook de webcam aan etc. En als ze bijvoorbeeld een vrouw geen Engels kan zit er een man naast met het toetsenbord op schoot te typen. Ze hebben dan ook gewoon een bestandje openstaan met dingen die gezegd zijn en bij welke man/vrouw het hoort. Nog al verwarrend met 10 man te gelijk te chatten.

En die wanhopig verliefde man/vrouw stort wel geld voor zijn grote liefde.

En zeggen heel enthousiast ja we chatten uuuuuuren achter elkaar. Tja voor die oplichters gewoon een werkdag
De aflevering bij dr Phill heb ik ook gezien, shocking !!

15 jaar geleden zat ik op RP en kreeg ik ook contactverzoeken uit Afrika

Ik krijg via Skype wekelijks contactverzoeken van, zo lijkt het, American soldiers

Mijn lief is lid van een contactsite / mailinglijst ( half openbaar) vanuit zijn beroep. Dat was doodgebloed maar nav een Europees onderzoek en symposium werd het nieuw leven ingeblazen

Hij zat hier bij mij achter de pc en probeerde in te loggen, natuurlijk 10x verkeerde inlog ,want al een paar jaar niet online geweest , etc en toen was het ok.

Ik hoorde ' he gat spam, spam, een hûh, spam, spam, irritant zeg, spam, hûh, hûhûh' en liet mij vervolgens posts lezen... ( op een bloedserieuze mailinglijst maar dus slecht beveiligd)

Véél invitaties uit oost-Europa en Azië. Te komisch, deze posts tussen de vragen over berekeningen..

List wordt nu opgeheven, dûh.
Je bent zelf een theepot
Ik ga hen allemaal mailen, zo deel ik mee in de winst I'm a miljonaire!!!

Dat er mensen zijn die hierin trappen, niet te geloven.
Ja van datingsites weet ik idd. Vertelde een kerel een keer aan mij, dat hij een berichtje kreeg van een vrouw uit Nigeria.

Ik zei: laat me raden, ze is knap en ze stuurde een foto van zichzelf in bikini. Ja, dat klopte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven