Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
even een knuf van mij voor jullie !

Vleer gefeliciteerd met je huis, geniet er lekker van en succes met de werkzaamheden.

ik moest ook lachen om het verhaal van Sun, wijn in bierglazen...:-).....misschien een tip, spreek voor de 1e date niet bij iemand thuis af.....Ik weet dat sommigen dit wel als succesvol hebben beschouwd (Prinses, Xan , maar meestal is het toch iets minder relaxt en beter op " neutraal" terrein....
Haaa Sunnetje, goed weer wat van je te horen! Jammer dat je deet mislukt is, en stiekumpjes vind ik het inderdaad ook een errug grappig verhaal (hoewel het natuurlijk wel jammer is dat de klik er niet) . Hoop dat jij er nu, als je je eigen verhaal schrijft/leest, ook wel om kan lachen . Ach... gelukkig dat je op zich geen enkele twijfel had (want dan moeilijker om de knoop door te hakken), maar een overduidelijk geval van 'Nee'!

Ik vind trouwens meteen vol op de mond zoenen bij een eerste deet al best fout.... Zou het ook nog wel 'door de vingers' kunnen zien , maar TwijfelMoment1 zou dan wel aanwezig zijn.

Wat een lompe vent zeg....

Maarrrrrr... Nú blijkt het dus reuzehandig dat je nog een deet in't verschiet hebt

Ben het gedeeltelijk eens met Miranda over het niet thuis afspreken. Als je een goed gevoel bij iemand hebt (en geen twijfel over verkeerde bedoelingen, bijvoorbeeld t.a.v. seks) denk ik niet dat het fout is om thuis af te spreken. Het voordeel ervan vind ik wel dat het meestal meer ontspannen kan zijn, en minder geforceerd of opgedirkt. (Klinkt nu net alsof ik enóórm veel afspraakjes her en der heb gehad, terwijl ik helemaaalll niet deterig ben ).

Xander en ik hadden bijvoorbeeld (bij hem) thuis afgesproken omdat we het gevoel hadden dat we elkaar inmiddels via het forum en aan de telefoon eigenlijk best heel goed kenden. We vonden het allebei heel raar voelen om dan op een 'neutrale' plek af te spreken. Ben ook blij dat we dat niet gedaan hebben, want ik denk dat de situatie dan veel minder ontspannen zou zijn geweest.
Peas on earth!
Een hele goedemorgen!

Nou ....jammer zeg! Als ik je verhaal zo lees heb JIJ in ieder geval je best gedaan. (hij misschien ook, maar is mijns inziens wat lomp ) Wijn in bierglazen....dat kan écht niet hoor! Op naar de volgende deet, en CM heel subtiel laten blijken dat er een vervolgafspraak NIET inzit

Miranda: Hoi! Tijd geleden! Ben benieuwd hoe het met je gaat. Hier in het Oosten in elk geval prima.

Ik heb de ervaring door júist thuis bij elkaar af te spreken, daar voel ik me meer relax bij dan een onbekende omgeving. En alle dates die ik heb gehad vonden dat ook (Toeval???)

Vandaag een rieleks (lekker fonetisch dit keer ) dagje....beetje internetten, rommelen etc. etc. Prinses is vanmiddag weg, dus heerlijk het rijk alleen!

Inner, hoe gaat het met jou?

HM, fijn dat het allemaal (weer) goed gaat en dat hij aan jou overlaat wanneer je aan het samenwonen toe bent.

Vleer, ben benieuwd naar je huis! Wanneer kunnen we komen buurten met z'n allen?

En Lafjoe geef ik dit keer maar eens (zomaar, voor de leuk....)

Later!
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 06-07-2008 11:43
Reden: Wat foutjes weggewerkt ( het is nog vroeg...)
% gewijzigd
Oeps.... Danerola ZelfMaakCroissantjes kunnen níet op een rooster in de oven... want dan krijg je hele rare croissantjes die daardoorheen zakken en raar gebobbeld zijn...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 juli 2008 @ 11:48:

Oeps.... Danerola ZelfMaakCroissantjes kunnen níet op een rooster in de oven... want dan krijg je hele rare croissantjes die daardoorheen zakken en raar gebobbeld zijn...

Jaaaaa, er gaat even wat mis hier.....Prinses bakt croissantjes maar heeft ze op een rooster gepleurd i.p.v. de bakplaat.

Nieuw! BOBBELCROISSANTS
En eigenlijk was het nóg erger... want ik had ze eerst ook al verkeerd opgerold, waardoor het een soort rare lange naaktslakken leken...

Best ingewikkeld, van die zelfbakcroissantjes
Peas on earth!
Goedemorgen allen..

HM, nee ik had niet meer gelezen dat LJ je nog gebeld had!

Leuk! Ik had aan het begin van de avond wel nog even je andere topic gelezen.. Snap je gevoel wel hoor, dat je baalde. Maar komt voornamelijk door je eigen verwachtingen. LJ lijkt me een lieve vent wat ik zo lees, die gewoon écht een flinkt kater had, en daardoor misschien op dat moment liever alleen was... zou ik ook hebben denk ik! Heb je het er nu nog met hem over gehad? Idd wat de rest op je topic ook al zei, eerlijk zijn over je gevoel! Of het "terecht" is of niet maakt niet uit, nu voelde je je nog rotter omdat je vond dat je eigenlijk niet boos "mocht" zijn.. Dubbel rot dus, terwijl je alleen rot voelen omdat je LJ niet zag, genoeg was geweest.. Hoop dat jullie een hele leuke avond hebben gehad!

Sun, wat een verhaal! Die kus op je mond bij binnenkomst.. jak. en dat jasje! Ja op zoiets zou ik ook af kunnen knappen.. hoe oppervlakkig het ook klinkt. Och ja, hij was het gewoon niet. Ik denk als je de jongen geweldig had gevonden, je ook wel had kunnen lachen om wijn in bierglazen, enzo..

Nou ja, next! Je had toch nog een date op de planning staan?

Goedemorgen Xan en Prinses.. smaken de croissantjes toch?

Wel lekker, zo'n zondagochtend met z'n tweetjes.. enjoy!

Met mij gaat het wel ok. Ben naast mijn werk bezig met een management studie, gaat veel tijd in zitten. Qua mannen gebeurd er op dit moment niet veel. Heb die test gedaan bij de GGD, omdat Innerman me had gebeld met de mededeling dat hij iets had. Over twee weken de uitslag. Zit me niet lekker maar soit, ALS ik al iets heb, ben ik er met een antibiotica kuurtje zo vanaf. Moest aan de vrouw die de test afnam mijn halve sexleven blootgeven, en dat voelde niet goed! Beetje rust in de tent is niet verkeerd..

Verder heeft zijn pootje gebroken, héél zielig!! Zit nu dus alleen in een klein kooitje waar hij zo weinig mogelijk kan bewegen.. Een operatie kostte 350 euro..

Ook hallo Miranda en lafjoe!
Hier zijn ze dan... Mislukte PrinsessenCroissantjes...

Peas on earth!
Hahaha, naaktslakcroissantjes, hihi!

Nou ja, ze zullen vast wel lekker zijn, toch?

Ben net wakker. Moest echt even flink bijslapen hoor!

Tsja, wat CM betreft. We hadden ook niet thuis bij hem afgesproken, maar op het station in zijn stad. Toen hebben we een rondje door de stad gelopen en zijn we zo naar zijn huis gegaan. Ik was ook wel benieuwd naar zijn appartement. Normaal spreek ik ook af op neutraal terrein, maar in dit geval vond ik het niet raar om naar zijn huis te gaan.

CM was namelijk voor mij niet een totaal onbekende. Het is een oud-studiegenoot van mij. Een aantal jaren geleden hadden we een paar dezelfde vakken en moesten we samen opdrachten doen. Ik kende hem dus een beetje van jaren geleden, maar dan dus op een hele andere manier. En gezien zijn baan en achtergrond en zo, is het best opmerkelijk dat hij zo was. Wat dat betreft kun je van mijn exen zeggen wat je wilt, maar die hielden zich wel aan de etiquette (nou ja, beleefdheidsregels) wat betreft zoenen, eten en andere kleine dingetjes. Bij hem vond ik dat gewoon niet goed en dat is voor mij zeker een afknapper.

Nu zal ik ook even wat eten. Geen Danaroles voor mij helaas. Maar wel een lekker gekookt eitje.

En even douchen. Daarna ga ik écht op jullie reageren.
Hahaha Prinses, ik vind het kunstwerkjes! Het lijken wel wasbordjes!
, dat is waar ook.....'t was een oud studiegenoot. Was hij misschien zenuwachtig, en daardoor wat lomp overkwam?

Nou ja....jammer...op naar de volgende

Croissantjes waren wel lekker trouwens

Prinses gaat NU weg, ga vanmiddag weinig doen...lekker een keertje!
Xan, Met mij gaat lekker, thanks!

Met jou gaat het goed zo te lezen! Lijkt me wel gek om je huisje weer te delen? Of gaat het (lekker cliche;-) vanzelf....:-)

Nog steeds niet aan de vaste verkering....zoals jullie, wel dates, dus hoor nog wel thuis in dit topic , maar vermaak me prima. Ben dit jaar (vooral voor werk) erg veel op reis en dat bevalt me goed!
Sun, ja dan snap ik wel dat je thuis afspreekt. Ik doe het nooit bij iemand die ik nog nooit heb gezien, maar dat is persoonlijk. Heb zelf het idee dat wanneer je niet bij iemand thuis afspreekt, dat je dan (indien nodig) wat makkelijker weg kan rennen...;-)
HM fijn dat LJ alsnog kwam, zo zie je maar hoe anders het kan lopen he?

Inner hai !
HM, je angst door die ervaring die je had met exen begrijp ik wel. Ken natuurlijk niet het hele verhaal, maar wat ik ervan heb gelezen komt LJ wel op mij over als een geduldig en begripvol mens. En inderdaad wat Inner hiervoor al aangeeft, zijn het niet je eigen verwachtingen die jezelf die teleurstellingen geven? Je hebt iets in je hoofd en dat loopt anders en dan raak je teleurgesteld. Ik weet natuurlijk niet precies hoe het is gegaan, maar dat denk ik uit je postings te halen.

Eigenlijk hoeft het niet zo moeilijk te zijn. (en dat is natuurlijk veeeeeel makkelijker gezegd dan gedaan) Je geeft aan dat je niet afhankelijk wilt zijn (of dat gevoel niet wilt hebben) Wat je dan moet proberen is om aan te geven wat jij wilt en zelf die keuze hierin te maken. Als je het alsnog van hem laat afhangen, dan krijg je dat onprettige afhankelijke gevoel. Hij reageert hierop door alsnog zijn spulletjes te pakken en om naar jou toe te komen. Hij wil hierdoor dat onprettige gevoel bij je wegnemen. Dit "verdien" je omdat hij zoveel om je geeft. Dat is voor jou weer een extra bevestiging en geeft je weer vertrouwen. Eigenlijk reageer je anders dan dat je zou willen. Je draait het ongewild op de 1 of andere manier toch om.

Vertrouwen moet groeien in een relatie, maar probeer ook op je eigen ik te vertrouwen.

Misschien zit ik er wel helemaal naast en dan moet je me dat ook zeggen hoor. Mijn "visie" baseer ik alleen maar op de dingen die ik heb gelezen en misschien heb ik ze wel verkeerd gelezen.

Sun, wat een verschrikkelijke date. Wat een lomperik. Jammer dat het zo is gelopen, maar duidelijk is in ieder geval wel dat dit geen match is.

Hoe is het met die jongen uit je vriendenclub waarmee je hebt gezoend? Nog nieuwe ontwikkelingen? Of heb ik wat gemist.

Prinsesje, die croissants zijn te leuk om op te eten Geen idee waar ze op lijken

Xan, thanx voor de hug! En natuurlijk een voor jou en Prinses!

Inner, dank voor je welkom
hai Miranda!
En hoe reilt en zeilt het allemaal bij jou Lafjoe?
Vleer, wat fijn dat het met die kennis die aan het revalideren is de goede kant op gaat! Dat is zeker goed nieuws!

Ik laat altijd mijn foto's afdrukken via foto.com. Echt heel handig, krijg je ze via de post naar je huis gestuurd.

Miranda, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Je bent ook aan het daten lees ik. Hopelijk gaat dat beter dan mijn date met CM. Wel leuk dat je veel reist voor je werk. Heerlijk lijkt me dat.

Prinseske je hebt nog helemaal niet verteld of je kunstwerkjes lekker waren. Misschien worden dit de nieuwste delicatessen van huize Xan en Prinses? ;)

Inner, goed dat je je hebt laten testen. Wat duurt dat lang zeg, twee weken. Ik heb me ooit via de huisarts laten testen en dat duurde maar een week. Lijkt me heel vreemd om aan zo'n mevrouw je seksleven te moeten vertellen, maar aan de andere kant is dat het werk van die mevrouw. Ze hoort niets anders. Waarschijnlijk zul je haar niet weer tegenkomen en ook al zou je haar tegenkomen, dan weet ze dat verhaal vast niet meer. Ik hoop dat het meevalt, maar net wat je zegt, chlamydia kun je met een kuurtje oplossen.

Lafjoetwo gezellig dat je zo actief meeschrijft! Heb je ook een saaie zondagmiddag? Of ga je nog wat leuks doen? Jammer he van die lompe CM. Die vriend waarmee ik heb gezoend is NZ. Met NZ heb ik woensdag afgesproken. Dan gaan we samen eten bij hem of bij mij. Eerlijk gezegd zie ik het niet heel erg als een date. Ik zie het ook als een moment om onze 'taktiek' ten opzichte van de gemeenschappelijke vrienden te bepalen. Binnenkort hebben we een gezamenlijk feest en dan moeten we wel een goed alibi hebben over die avond dat we gezoend hebben. Er zijn namelijk vrienden die wisten dat NZ en ik in de stad waren. Ik ben die avond namelijk gesmst door die vrienden om wat te drinken en NZ ook. Als ik dan ga vertellen dat ik toevallig NZ tegenkwam en NZ hangt een ander verhaal op, dan is dat natuurlijk verdacht. Moeten we dus nog even afspreken. En we moeten kijken of er spanning is tussen ons of niet. Eerlijk gezegd denk ik van niet. Ik wil gewoon even geen mannen. En als ik een man wil, dan wil ik een leuke man waarmee ik niet al oude banden mee heb.

HM je klinkt in je laatste post alweer beter over jou en LJ dan ervoor. Het is een beetje schommelend valt mij op. Is dat jouw onzekerheid? Ik kan het me wel voorstellen hoor, na de teleurstellingen met je exen. Je wordt er alert en op je hoede van. Heel normaal. Maar wat Lafjoetwo zegt klopt denk ik wel. LJ laat merken dat hij die onzekerheid bij jou wil wegnemen. Hij komt op mij over als een hele lieve jongen. Ik kan me goed voorstellen dat je zelf gek wordt van je eigen gedachten, maar ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon tijd nodig heeft. Heel veel tijd. En vertrouwen, vertrouwen in de liefde en LJ.

Een vervolgdate met CM komt er niet Xan. En dat hoef ik hem volgens mij ook niet duidelijk te maken want ik heb niets meer van hem gehoord. Ik heb hem diezelfde avond nog een smsje gestuurd dat ik mijn trein had gehaald (ahum, ik was gewoon bij dinnetje) en dat ik hem bedankte voor de gezellige avond. Ik heb er niets in gezet over 'weer afspreken' of whatever. Maar ik vond het wel netjes om nog even iets te laten weten. Sowieso zou ik in theorie mijn trein gemist kunnen hebben en dan had ik bij hem moeten slapen, maar toch raar dat hij niet iets algemeens terug smst. Voor mij is het prima zo hoor, maar ik vind ook dit niet netjes. Tuurlijk hoeft het niet te klikken, maar je kunt het wel op een volwassen manier afhandelen lijkt me.

Hoe is het met Jola? En 4wheels? En Leaf? En Pop? Of is Pop weer bij de buurman ;)
quote:Xander68 schreef op 06 juli 2008 @ 15:09:

En hoe reilt en zeilt het allemaal bij jou Lafjoe? een hele goede vraag. Ben momenteel aan 't daten. Merk nu aan mezelf dat ik verliefd aan 't worden ben, compleet met alle onzekerheden die daarbij om de hoek komen kijken. Verschrikkelijk, maar wel onder controle. Heb nl de neiging om ergens heel hard voor weg te rennen.
Spannend Lafjoetwo! Heb je al meerdere dates gehad? Speelt het al lang?

Dat hard willen wegrennen is heel herkenbaar. Waarschijnlijk is het een willen wegrennen voor het onbekende, het onzekere, dat je niet zeker weet of het wat gaat worden, of hij je leuk vindt, kortom: of er toekomst in zit.
Sun het is inderdaad een duffe zondagmiddag voor me vandaag. ben wat aan 't rommelen in huis en tussendoor aan 't forummen.

Lijkt me inderdaad duidelijk dat, als CM nog niet eens de moeite neemt om iets terug te smsen, er geen vervolgafspraak komt. In dit geval helemaal niet erg lijkt me? Wat een flapdrol.

Weer een lompe actie dat niet terug smsen. Vraag me altijd af waarom iemand niet het fatsoen kan nemen om het even netjes te zeggen.

En als je nog niet toe bent aan een man in je leven, dan gewoon lekker zo laten. Komt allemaal vanzelf wel. (ahum, en dat zeg ik) In de tussentijd gewoon lekker genieten van de aandacht.

Wat bedoel je eigenlijk met 'iemand met oude banden"? Volgens mij is een relatie gebaseerd op vriendschap niet verkeerd toch?
Heb momenteel helemaal niet de neiging om weg te rennen. Helemaal niet zelfs. Mijn vriendin zei me laatst ook al dat ik zo "rustig" ben. Dat komt ook doordat het zo voelt. Denk ook niet na eigenlijk wat er komen gaat, natuurlijk vind ik het enorm spannend. We hebben ook nog niet echt dingen naar elkaar uitgesproken, maar volgens mij hoeft dat ook nog niet. Het voelt goed, dus we gaan er gewoon voor.

Ben nu zo'n 5 en halve week aan 't daten. We spreken elkaar elke dag en zien elkaar zo'n 2 keer per week. En het wordt steeds gezelliger. Begin hem steeds beter te leren kennen en dat bevalt me steeds meer en meer. *zucht* geloof inderdaad dat ik verliefd aan 't worden ben.
quote:sunshineforever schreef op 06 juli 2008 @ 15:15:

Prinseske je hebt nog helemaal niet verteld of je kunstwerkjes lekker waren. Misschien worden dit de nieuwste delicatessen van huize Xan en Prinses? ;)

quote:Xander68 schreef op 06 juli 2008 @ 13:22:

Croissantjes waren wel lekker trouwens

Ok...ok....niet Prinses, maar ik vertelde dat de croissantjes lekker waren....
quote:Xander68 schreef op 06 juli 2008 @ 15:41:

[...]

[...]

Ok...ok....niet Prinses, maar ik vertelde dat de croissantjes lekker waren.... Sorry Xan, had ik eventjes overheen gelezen. 't Is waar dat ik het vroeg aan Prinses, maar ik denk dat jij ook wel voor haar kunt spreken, toch?
Lafjoe; leuk dat je zo uitgebreid reageert. Spannend altijd die date-fase he Ik ken wel de neiging om heel hard weg te rennen, maar soms is het zeker de moeite waard om dit te onderdrukken.

Ik ben me er trouwens wel van bewust dat de onzekerheden mbt LJ alleen maar bij mezelf liggen. Ik vind het soms moeilijk om op mezelf en "de liefde" (zoals Sun zo mooi zei) te vertrouwen. Enerzijds omdat ik de neiging heb om alles altijd over te analyseren en anderzijds dus door ervaringen uit het verleden. Ik denk dat ik daarom ook zo wisselend kan overkomen in mijn berichtjes hier.

Het is voor mij een ontzettende (positieve!) verwondering dat LJ zonder enige twijfel toekomstplannen met me maakt en zoals gisteravond gewoon alsnog naar me toekomt, omdat hij er voor me wil zijn. Daar geniet ik ontzettend van en heeft ervoor gezorgd dat ik super veel vertrouwen in hem heb.

Maar dat zorgt tegelijkertijd ook voor angst. Angst om me zo aan hem te binden dat ik hem 'nodig' heb, angst voor alle negatieve dingen die nog kunnen gaan komen, angst voor dat je juist diegene waar je het meest om geeft ook het hardste kan kwetsen (ik hem en hij mij).

En dat alles maakt het heel dubbel.

Net zoals (bijna?) alle mensen heb ik ook heel sterk te behoefte om mijn leven met iemand te delen.

Maar tegelijkertijd weet ik hoeveel pijn dat op kan leveren en roep ik al vanaf mijn 15e ofzo (1e vriendje) dat ik zo graag gewoon van niémand wil houden, zodat ik niemand pijn kan doen en niemand mij. En ondanks dat ik ook wel weet dat dit gevoel onrealistisch is, is het wel heel vaak op de achtergrond aanwezig.

Gelukkig weet ik juist ook door de pijn die heb ik heb gehad in het verleden dat ik sterk genoeg ben om daar goed uit te komen en er iets van te leren.

Ik moet mezelf er denk ik vaker bewust van zijn dat juist dáár mijn onafhankelijkheid in zit. Dat onafhankelijkheid niet is dat je je niet bindt, maar juist dat je je wel kan binden én wanneer dit dan niet goed afloopt je sterk genoeg bent om daar goed uit te komen.

(Ondanks dat dit nu heel uitgebreid is en misschien wel iets "gedramatiseerd" is het opschrijven ervan wel heel verhelderend merk ik nu, omdat ik anders denk ik niet tot deze conclusie wat gekomen! Dus jullie bedankt voor deze uitdaging! )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven