fantoompijn galblaas?
zondag 18 mei 2014 om 17:22
Tien dagen geleden is mijn galblaas eruit gehaald en dat is verder allemaal prima gegaan. Maar nu heb ik al 2x een soort van aanval gehad. Wat erg veel lijkt op die galsteen aanvallen. Ik ben me kapot geschrokken. Het duurde beide keren niet lang iets van anderhalf uur.
Ik had echt een soort band om mijn middel gevoel alsof die strak word aangetrokken. Ik moet 28 mei terug naar de chrirurg maar ik twijfel of ik eerder moet gaan. Ik had vrijdag wel mijn huisarts gebeld en die vind het een vreemd verhaal. Je galblaas is eruit zei hij dus dat kan niet. Herkent iemand dit?
Ik had echt een soort band om mijn middel gevoel alsof die strak word aangetrokken. Ik moet 28 mei terug naar de chrirurg maar ik twijfel of ik eerder moet gaan. Ik had vrijdag wel mijn huisarts gebeld en die vind het een vreemd verhaal. Je galblaas is eruit zei hij dus dat kan niet. Herkent iemand dit?
zondag 18 mei 2014 om 17:30
Ik ben 2.5 geleden geopereerd en heb hetzelfde. Ze zeiden tegen mij dat er waarschijnlijk nog wel steentjes in mijn lijf rondzwerven omdat ze op een eerdere echo meer steentjes zagen dan dat er uitgehaald zijn. Misschien dat jij dat ook hebt?
Bij mij was de galblaas ook verkleefd en ontstoken en was niet makkelijk om hem er uit te krijgen. Ik twijfel ook om eerder te bellen dan mijn controleafspraak maar aan de andere kant denk ik ook, kijk wat er is gebeurd binnen in je lijf. Dat moet ook herstellen.
Hoe gaat het bij jou met eten? Kun je alles eten? Ik had van de week haring met zuur en uitjes en dat viel niet goed.
Bij mij was de galblaas ook verkleefd en ontstoken en was niet makkelijk om hem er uit te krijgen. Ik twijfel ook om eerder te bellen dan mijn controleafspraak maar aan de andere kant denk ik ook, kijk wat er is gebeurd binnen in je lijf. Dat moet ook herstellen.
Hoe gaat het bij jou met eten? Kun je alles eten? Ik had van de week haring met zuur en uitjes en dat viel niet goed.
zondag 18 mei 2014 om 17:38
Ik herken het en ik bleek een aandoening aan mijn galwegen te hebben. Daar bleek ook al die tijd mijn galpijnen vandaan te komen, want stenen zijn nooit gevonden op de echo's. Pas toen er wat 'gruis' te zien was mocht de galblaas er bij Gods gratie uit die toen flink ontstoken bleek te zijn. Neem contact op met je internist of mdl-arts bij wie je in behandeling bent, want hier moet wel naar gekeken worden. Je hoort geen pijn meer te hebben.
Ik vind hier dingen van.
zondag 18 mei 2014 om 19:11
Ik ben zo'n 6 jaar geleden geopereerd en heb heel soms ook nog steeds last op de plek van de galblaas. Het zeurt dan even een beetje, geen aanvallen meer gelukkig.
Maar dat kan zeker, je galblaas is weg, maar gal wordt nog steeda geproduceerd en ook stenen kunnen tich nog ontstaan. Bij de meeste mensen is het gelukkig weg na verwijdering vd galblaas.
Maar je hebt ook nog een wondgebied! Geef het even tijd!
Maar dat kan zeker, je galblaas is weg, maar gal wordt nog steeda geproduceerd en ook stenen kunnen tich nog ontstaan. Bij de meeste mensen is het gelukkig weg na verwijdering vd galblaas.
Maar je hebt ook nog een wondgebied! Geef het even tijd!