Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Splint nog een hele late happy birthday en nog veeeele jaren!! Ook namens alle geredde eendjes! (best een enge gedachte, brrr)

Optimist tot in de kist!
quote:Splinter_ schreef op 14 mei 2014 @ 23:43:

Sjow. Ik kom er net achter dat we in een restaurant hebben gegeten met een Michelin-ster. Helemaal terecht trouwens: verrukkelijk gegeten, hele fijne bediening, je werd echt verzorgd. En de rekening was uiteraard ook volgens Michelin-ster.

Maar uh......*bwurp*

Oeh, lekker hoor! Kan me voorstellen dat het eten echt heel lekker was. Helaas is de rekening ook zo...

Taartje was gisteren ook jarig. Grote meid is al weer 6 jaar geworden. Lekkere stinkstok gekregen om op te kauwen. Pffff, de Lampe Berger kon er niet tegen op. Maar ja, zij vind het heerlijk! hij mocht alleen niet mee naar boven. Geen geknaag in de slaapkamer.

Hier is het al weer prachtig mooi weer. Volop zon en maar een paar wolkjes. Hopen dat het zo blijft, goed voor de plantjes in de tuin.
Naar het Marcel Wanders museum? Why!!!!

Was het leuk? Lijkt me trouwens wel heel leuk, eten in zo een michelinsterrestaurant
quote:Pilou schreef op 15 mei 2014 @ 08:20:

Naar het Marcel Wanders museum? Why!!!!

Was het leuk? Lijkt me trouwens wel heel leuk, eten in zo een michelinsterrestaurant

Omdat die man haske gave dingen maakt! Echt!

Zijn werk was verdeeld in de witte ruimte en de zwarte ruimte. In de witte ruimte zag je vooral gebruiksvoorwerpen, dingen die hij in opdracht heeft ontworpen voor praktisch gebruik. Onder andere die kaarsen. En in de zwarte ruimte zag je echt zijn fantasie-ontwerpen, heel bijzonder. Je loopt dan echt in een soort surrealistische wereld. En daar hou ik wel van.

Hij heeft ook interieurs en woningen ontworpen, zoooooooo mooi. Maar te apart om ook echt uit te voeren.

http://www.stedelijk.nl/t ... /marcel-wanders-pinned-up

Hahaha Fant, thanx!

Ratje, gefeliciteerd nog met Tara!

Het restaurant was echt geweldig. En ook heel rustig en gemoedelijk. Ik heb wel eens met de restaurant-week in een ander sterrenrestaurant gegeten en daar waren ze veel meer aan het opdringen dat je nog een extra aperitiefje nam, en een extra tussengang enzo. Hier niet. We kregen allerlei kleine bijzondere hapjes vooraf, echt aparte combinaties, maar superlekker.

Moet je zeker een keertje doen! En met een actie valt de prijs wel iets meer mee, al ben je nooit goedkoop uit.

http://www.deburgemeester.nl/
Nou, vind de prijzen wel te doen nog moet ik zeggen. Zal eens kijken of ik een vrijwilliger kan vinden die mee gaat dan

Dank voor het linkje
Als je zo op de site kijkt, lijkt het redelijk mee te vallen.

Wij hadden een menu voor 40 euro pp en hadden uiteindelijk 160 euro op de rekening staan. Dat vind ik toch best een boel voor een etentje met 2 personen. Maargoed, je kunt het ook weer niet vergelijken met een gewoon restaurant inderdaad.

Alles goed met iedereen? Het is weer weekend!! En het wordt mooi weer!! Dus morgen gaan we maar weer eens het balkon bewerken met de hogedrukspuit, lekker met blote voeten in het water. Eens kijken wat Sammi daarvan vindt.
Ik heb genoten van het mooie weer vandaag! Alle was gewassen, buiten opgehangen en het ligt ook al weer in de kast. Bed net verschoond, heerlijk! Vanmiddag een tijdje in de zon gelegen.

Oh, en ik heb ook nog gewerkt vandaag.

Ik vind 160 euro ook nog wel mee vallen. Het is wel veel geld natuurlijk maar daar heb je dan ook nog wat voor, op je verjaardag.

Pilou, gaat het al jeuken?
Zooo ik lig in mijn kooi.

Knollen op en zo lekker slapen. Morgen het Ijsselmeer op en zonnestralen vangen.
Klinkt goed Bieb, veel plezier!
Iedereen lekker aan het genieten van de zon? Ik heb samen met K de tuin aangepakt. Ik heb nu een stuk grond er bij, alles omgespit en afgegraven, nieuwe borderrol er in en nieuwe aarde. Helemaal blij mee. Nu stinkend als een bunzing even op de bank. Zo eens schoon worden, lekker douchen!
En wat ga je daarmee doen dan Rat? Plantjes erin?

Wij zijn ook buiten bezig geweest: het jaarlijkse waterballet op het balkon met de hogedrukreiniger. Sammi vond het bere-spannend, die heeft de hele tijd -binnen, achter het raam- alles gadegeslagen. En toen de herrie van het apparaat eindelijk klaar was, durfde hij naar buiten te komen. Kleddernat natuurlijk, bij elke stap zijn pootjes uitschudden. En nu geniet hij van de nieuwe planten, waar hij lekker tussendoor kan sluipen. Lekker ding.
Mijn spruitenstekjes komen er eerst in te staan. Als dat aanslaat tenminste. Anders trek ik alles er uit en ga gewone planten planten. Dan is mijn moestuinavontuur wel weer voorbij. Maar het ziet er nu heel netjes uit en er is 30 cm bij gekomen over de lengte.
Ik zag het net op fb. Laten we maar hopen dat die spruiten niet uitkomen dan hè. Sowieso niet trouwens.

Wij hadden ook bedacht om een kweekbak neer te zetten, zo'n ding van 1x1 m en dan allemaal kruiden enzo erin. Maar dat bedenk ik nu pas weer, nu we het net vol hebben gezet met andere planten. Hm.
Ik hoop juist wel dat ze opkomen! Lekker man, spruiten. Dochter vindt het ook helemaal geweldig. Lekker met een speklappie er bij.

Ik heb alleen een beetje veel plantjes.... Gisteren geteld, ik heb er 40!!!! Alles is opgekomen.... dat verwacht je toch niet? Veertig stekkies! Ik kan mijn lol straks op. Maar ik ga het straks op fb zetten hoor. Voor de liefhebber. Eens kijken wie ze wil.
Hier nog een die het jammer vindt dat het weekend weer voorbij is. Het was zulk lekker weer! Ik wil weer in de zon liggen in bikini op de stretcher. Beetje in de tuin rommelen, met hond en water spelen. Naar binnen om af te koelen en dan weer liggen.

Ik heb dus ook totáál géén werkzin. Zit weer ontzettend te woggen.
Werkzin is nog steeds zoek. Slecht geslapen door de warmte. Ook nog een verstopt neusgat en voila, slechte nacht. Vanochtend had ik het natuurlijk koud... Opstaan is dan geen pretje.

Fijne dag vandaag!
Mogguh

Ik zit te wachten tot het écht zonnig wordt. Het is hier wat benauwd met veel wolken.

Nah
En, is het zonnetje inmiddels doorgebroken?

Hier was het vanochtend ook bewolkt, nu schijnt de zon met af en toe een wolkje ervoor. En het is tering-heet!

Ik moest daarnet naar een klant, vlak bij mijn huis. Dus nu zit ik inmiddels in mijn zomer-outfit thuis, maar helaas moet ik toch echt even verder werken nog. Maargoed, beter dan op kantoor!
Ik zit de hele week al in zuid-frankrijk te bellen, ik zie de meest zalige plaatsen voorbij komen. Ook best grrr
Ik ben mijn eigen bananenschil
Heb je nog zon gezien Bieb? Op werkplek was het best zonnig. Tot vanmiddag, je zag het dichttrekken met donkere wolken. Hier is het nu net weer even zonnig tussen de wolken door.

Eens kijken of we nog onweer, regen en hagel gaan krijgen.

Thuiswerken met deze temperaturen is niet leuk. Dan heb ik toch wel de neiging om in de tuin te gaan zitten.

Zo even wat eten klaarmaken. Vanavond eten we aardappel met rauwe witlof en een krokante kipschnitzel. Morgen nasi.
Lyon, Marseille, Orange, Avignon, Nimes, ooooooh ik zou zo graag weer eens lekker in de auto door zuid Frankrijk willen rijden, we hebben er heel wat kilometers versleten, met 1, 2, 3 en laatst dus 4 kids achterin, een tent en nog een boel andere zooi

Zag ik het woord spruiten voorbij komen ik wordt al groen als ik eraan denk

Verders ben ik lekker druk, heb me sinds de diagnose niet zo energievol gevoeld. Zal dit dan die zgn remittance zijn, 1 v die 2 r'etjes in de RRMS. Ik geniet er i.i.g enorm van.
Optimist tot in de kist!
Wat heerlijk, Fantje! Lekker van genieten en neem het ervan.

Olijf, kun je niet beter, om telefoonkosten uit te sparen, op locatie gaan bellen? Lijkt me echt veel nuttiger!

Het is hiet nu heel flink aan het onweren, wow. Prachtig. En de regen valt ook even met bakken naar benee. Pfoe.
Onweer is hier ook goed aanwezig geweest. Regen ook. Mijn hemel, wat een water is er gevallen!

Ik wilde de deur van de slaapkamer dicht doen. Komt Morgana er aan. Helemaal nat! Heeft dat rare beest in het onweer buiten gezeten!

Hond vond het niet wat. Die was best bang. Ik moest natuurlijk weer naar de wc, hond mee. En ze wilde/durfde de slaapkamer niet meer in. Met een beetje overredingskracht toch gelukt. Kom dan maar naast me zitten dan aai ik je wel. Zo zielig.

Het was ook best wel weer warm/benauwd.

Nu is het lekker fris, best een verademing. Maar ja, het zal nog wel warmer worden en dan wordt het helemaal benauwd. Het zit hier potdicht.

Nu maar weer op koel kantoor aan het werk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven