Morgen word ik gesteriliseerd.

woensdag 21 mei 2014 om 22:04

woensdag 21 mei 2014 om 22:16
quote:Hilary schreef op 21 mei 2014 @ 22:12:
Dank je wel vivavrouw71, dat geeft hoop! Vriend gaat in ieder geval met me mee, hij was ook mee naar de intake bij de gynaecoloog en dat vond ik wel fijn. Ik had wel een hilarische gynaecoloog, hij was zo grappig! Fijn dat jij er nog iedere dag blij mee bent!
Wel goed de medicatie slikken van tevoren, dat scheelt flink wat pijn...
Pijn is ook wat overdreven, maar onprettig gevoel is een beter woord...
Dank je wel vivavrouw71, dat geeft hoop! Vriend gaat in ieder geval met me mee, hij was ook mee naar de intake bij de gynaecoloog en dat vond ik wel fijn. Ik had wel een hilarische gynaecoloog, hij was zo grappig! Fijn dat jij er nog iedere dag blij mee bent!
Wel goed de medicatie slikken van tevoren, dat scheelt flink wat pijn...
Pijn is ook wat overdreven, maar onprettig gevoel is een beter woord...
anoniem_147381 wijzigde dit bericht op 21-05-2014 22:18
Reden: typefout
Reden: typefout
% gewijzigd

woensdag 21 mei 2014 om 22:19
quote:jettestet schreef op 21 mei 2014 @ 22:13:
Wat houdt het precies in?
Heel veel succes morgen.
Heb het informatiefoldertje hier naast me liggen. Er worden via de vagina en baarmoederhals twee veertjes in je eileiders geplaatst en die gaan samen met je lichaam een natuurlijke barriere vormen tegen zwangerschap. Ik ga volledig bij kennis zijn, geen verdoving dus. Ik ga zelfs aangesloten worden op een scherm en kan dus meekijken, maar weet niet of ik daar zin in heb
Maar goed, kan altijd de andere kant op kijken! Volgens de brochure duurt het ongeveer tien minuten en als alles goed is mag ik ook met een half uurtje weer naar huis.
Morgenavond komt mijn moeder in ieder geval even een knuffel brengen
En dank je wel voor de succeswensen!
Wat houdt het precies in?
Heel veel succes morgen.
Heb het informatiefoldertje hier naast me liggen. Er worden via de vagina en baarmoederhals twee veertjes in je eileiders geplaatst en die gaan samen met je lichaam een natuurlijke barriere vormen tegen zwangerschap. Ik ga volledig bij kennis zijn, geen verdoving dus. Ik ga zelfs aangesloten worden op een scherm en kan dus meekijken, maar weet niet of ik daar zin in heb
Maar goed, kan altijd de andere kant op kijken! Volgens de brochure duurt het ongeveer tien minuten en als alles goed is mag ik ook met een half uurtje weer naar huis.
Morgenavond komt mijn moeder in ieder geval even een knuffel brengen
En dank je wel voor de succeswensen!
woensdag 21 mei 2014 om 22:19
quote:jettestet schreef op 21 mei 2014 @ 22:13:
Wat houdt het precies in? Ik wil ook graag, maar wil beslist geen sterilisatie meer, na twee dramatische keizersnedes. Blijkbaar ben ik moeilijk te verdoven.
Heel veel succes morgen.Je hebt helemaal geen verdoving hier voor nodig...google maar eens...snelle en makkelijke ingreep Ik ook 2 keizersnedes gehad...
Wat houdt het precies in? Ik wil ook graag, maar wil beslist geen sterilisatie meer, na twee dramatische keizersnedes. Blijkbaar ben ik moeilijk te verdoven.
Heel veel succes morgen.Je hebt helemaal geen verdoving hier voor nodig...google maar eens...snelle en makkelijke ingreep Ik ook 2 keizersnedes gehad...
woensdag 21 mei 2014 om 22:20
Ik ben ook middels essure gesterilisseerd. Twee jaar geleden nu.
Bij mij was de fabrikant aanwezig. Mijn man moxht trouwens niet mee naar binnen.
Het werd wel in een soort operatiekamer gedaan.
Ze spuiten water in je baarmoeder en je kan alles meekijken via de camera die ze inbrengen, wel grappig het nu eens van binnen te zien
. Daarna was het tak! (alsof ze met een tekker een nietje ergens inschieten. En daar zat ie al andere kant net zo snel.
Tien minuten later stond ik weer buiten. Na 5 minuten kreeg ik wel heel erg kramp en moest even gaan zitten. De rest van de dag beetje zeurend gevoel gehad maar verder prima. Het inbrengen voelde een beetje duwend, die kramp erna was even vervelend maar zo over.
Veel succes!
Bij mij was de fabrikant aanwezig. Mijn man moxht trouwens niet mee naar binnen.
Het werd wel in een soort operatiekamer gedaan.
Ze spuiten water in je baarmoeder en je kan alles meekijken via de camera die ze inbrengen, wel grappig het nu eens van binnen te zien

Tien minuten later stond ik weer buiten. Na 5 minuten kreeg ik wel heel erg kramp en moest even gaan zitten. De rest van de dag beetje zeurend gevoel gehad maar verder prima. Het inbrengen voelde een beetje duwend, die kramp erna was even vervelend maar zo over.
Veel succes!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

woensdag 21 mei 2014 om 22:23
suzyqfive, ook dank je wel voor je berichtje! Misschien toch eens meekijken via de camera, haha! Er is vorige week in ieder geval al een echo gemaakt en volgens de gynaecoloog had ik een 'mooie jonge gezonde baarmoeder' Ik moest zo lachen!
Hoor je het 'tak' geluid ook en voel je het moment erg? En dank je wel!
Hoor je het 'tak' geluid ook en voel je het moment erg? En dank je wel!
woensdag 21 mei 2014 om 22:24

woensdag 21 mei 2014 om 22:30
beautiful__nightmare, natuurlijk mag je dat vragen! Ik heb een ontwikkelingsstoornis die ik kan overdragen op een kind en een aantal psychische problemen (waarvoor ik therapie krijg en daar heb ik heel veel baat bij) maar dat vind ik geen goede basis voor kinderen. Ik denk gewoon niet dat een kind beter wordt van een moeder met psychische problemen.
Ik vind dat kinderen een veilige, warme en stabiele basis verdienen en die kan ik niet bieden want ben gewoon niet altijd even stabiel, snel overprikkeld en moeite met onverwachte situaties. Iedere moeder wil het beste voor haar kinderen en hoe triest misschien ook, bij mij is het gewoon beter dat ze er niet komen. Daarom heb ik deze keuze gemaakt.
Dank je Fleetfox! En jij nog een hele goede zwangerschap toegewenst
Ik vind dat kinderen een veilige, warme en stabiele basis verdienen en die kan ik niet bieden want ben gewoon niet altijd even stabiel, snel overprikkeld en moeite met onverwachte situaties. Iedere moeder wil het beste voor haar kinderen en hoe triest misschien ook, bij mij is het gewoon beter dat ze er niet komen. Daarom heb ik deze keuze gemaakt.
Dank je Fleetfox! En jij nog een hele goede zwangerschap toegewenst