Gezondheid alle pijlers

Morgen word ik gesteriliseerd.

21-05-2014 22:04 139 berichten
Eindelijk, morgen gaat het gebeuren!

Heb er naartoe geleefd en sta er voor de volle 200% achter. Ben zelfs niet zenuwachtig geweest... Tot vanavond. Ik ben namelijk geen fan van pijn Het gaat gebeuren volgens de Essure-methode.

Wat wil ik met dit topic? Gewoon een beetje geruststelling
Alle reacties Link kopieren
quote:Hilary schreef op 21 mei 2014 @ 22:50:

Hee lieve Wished_

Dank je wel voor je lieve woorden en een terug!

Ik vind vooral baby's heel leuk en schattig maar ik kan het wel van me afzetten, omdat ik gewoon weet dat het de beste keuze is zo. Als ik een baby'tje vast mag houden of mag bekijken ben ik al blij en ik weet gewoon dat ik het beste doe voor mijn kinderen die er niet komen.

Vind ik echt zo ontzettend knap van jou lieverd!

Hoeveel vrouwen krijgen niet gewoon kinderen zonder dat ze hier écht goed over na denken.. En tuurlijk kun je met 2 heel gelukkig worden, het heeft echt wel zo zijn voordelen, maar het is toch een lastig besluit en die heb jij maar kunnen maken met heel veel verstand en daarvoor wil ik toch mijn complimenten geven..

gewoon een kanjer ben je!

En ik weet zeker dat jullie met zijn drietjes heel gelukkig gaan worden.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Oldwood en liiiies, wat een ontzettend lieve woorden, dank jullie wel Fijn dat er zoveel mensen aan me denken, had ook al een telefoontje van mijn moeder en een sms-je van mijn beste vriendin!
Wat lief van je, Wished_!

En we zijn inderdaad heel gelukkig met zijn drietjes Ons huishouden is helemaal compleet met onze superlieve kat erbij. En heb er inderdaad goed over nagedacht... een kind verdient gewoon een betere moeder dan dat ik ooit zal zijn
Wat een wijs besluit. Sterkte morgen
Lieve Hillary je bent altijd zo lief voor anderen hier op het forum dat ik even langs kom fladderen hier om je een hele dikke knuffel voor morgen te geven. Diep respect voor jouw keuze, je hebt er goed over nagedacht.Ik zal aan je denken morgen.
Succes morgen, je bent een heel mooi mens als je zo in het leven kan staan.
Heel veel respect voor jou en deze beslissing! Succes!!
gnorkje, heel erg bedankt voor je berichtje!!

Maryssa, wat ontzettend lief van je!!! Echt fijn dat jij morgen ook aan me denkt.

Lisaviva, dank je voor je succeswensen en het compliment

De zenuwen zijn flink geslonken door al jullie bemoedigende berichten!
Dank je wel klijno!
quote:Hilary schreef op 21 mei 2014 @ 22:37:

tialtngo, fleetfox en pixiemorgan, super bedankt voor jullie ontzettend lieve woorden

Ik wilde wel iets van 'mezelf' om voor te zorgen en om van te houden dus we hebben nu wel een kat, dat gaat namelijk wel! En ben altijd al dol geweest op katten. De kat is uitgeroepen tot onze huisprins

Dat is natuurlijk niet hetzelfde als kinderen, maar voor een kat kan ik zorgen. Met kinderen ben ik daar gewoon niet zeker van en vooral met zoiets belangrijks als kinderen hanteer ik: bij twijfel niet doen!

Heel verstandig en volwassen zoals jij dingen aanpakt!

(Kennis van mij is eind 20, en heeft MS. Artsen vertikken het om haar te steriliseren wegens haar leeftijd, baalt ze enorm van. Goed dat het jou wel is gelukt, niet overal werken ze mee)
quattro35, wat ontzettend naar en balen voor je kennis, dat haar wens niet serieus genomen wordt vanwege haar leeftijd! Ik heb denk ik inderdaad geluk gehad met mijn artsen. Ik hoop dat haar wens ook ingewilligd gaat worden.
Wat ontzettend knap en sterk van je dat je die beslissing durft te nemen, heel veel succes morgen.

Volgens mij ben je een onwijze lieverd (ik ben vooral een meelezer, maar jouw lieve betrokken berichtjes vallen me altijd op), dus je kat en de kinderen van vrienden treffen het maar met jou.
Wat kom jij over als een lieve, sterke, niet egoistische en verstandige vrouw! Veel sterkte morgen, maar het komt vast helemaal goed!
Wat een dapper besluit! Veel succes morgen!
Sterkte joh! Een verblijf in een ziekenhuis, hoe kort ook, is nooit leuk.
missfruztiez, wat lief dat je dat zegt! De kat lijkt inderdaad heel gelukkig en wordt schandelijk verwend. Laatst voor 30 euro aan speelgoed gekocht

streepjescode (coole nick!) dank je wel! Het gaat ook vast helemaal goedkomen en dank je voor je compliment, en ook voor Miss_Marvellous.

En bedankt voor de sterktewens en de bloem Fjorgyn, lief!
Meissie, sterkte vandaag, wat goed dat je een bewuste keuze maakt. Eeuwen geleden (lees 17 jaren) heb ik na overleg met een zeer betrouwbare en soms heel grappige gynaecoloog besloten om mijn laatste overgebleven eierstok af te knijpen. Soms moeten dingen zijn zoals ze gaan. Geniet van de dingen die wel in je leven aanwezig zijn.

LEEF
Dank je wel voor je mooie woorden jsv. Dat moet voor jou ook heftig zijn geweest Fijn dat je een betrouwbare gynaecoloog had die ook soms grappig was, dat vond ik ook fijn bij mijn gynaecoloog. En soms moeten dingen inderdaad gaan zoals ze gaan.
Heel veel succes en sterkte morgen! X
Dank je wel ranny1989! Ik ben er helemaal klaar voor want weet dat dit de beste beslissing is.

Nu ga ik naar bed, welterusten voor iedereen!
Wat dapper van je om zon besluit te nemen om daarom bewust niet te proberen om kinderen te krijgen! Heel veel sterkte met de ingreep hoop dat het meevalt voor je
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Lived Hilary, ik hoop dat je lekker geslapen hebt . Wat een dapper besluit! Ik ga ook aan je denken vandaag! Veel sterkte tijdens de ingreep. En laat je erna lekker verwennen door je vriend image dat komt vast wel goed
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Succes morgen!
Ik voel me zo moedellooos
Heel veel succes vandaag!!!

Ik vind je dapper!
Thanks! Veel succes vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven