Gezondheid alle pijlers

Morgen word ik gesteriliseerd.

21-05-2014 22:04 139 berichten
Eindelijk, morgen gaat het gebeuren!

Heb er naartoe geleefd en sta er voor de volle 200% achter. Ben zelfs niet zenuwachtig geweest... Tot vanavond. Ik ben namelijk geen fan van pijn Het gaat gebeuren volgens de Essure-methode.

Wat wil ik met dit topic? Gewoon een beetje geruststelling
Alle reacties Link kopieren
Doe het maar lekker rustig aan Hilary, en laat je verwennen. Fijn dat het allemaal goed verlopen is.
Fijn dat het goed gegaan is! Doe rustig aan en laat je vertroetelen! Hopelijk gaan de pijn en duizeligheid snel weg.
Ik dacht net aan je,

wat fijn dat alles goed is gegaan.

Nu lekker herstellen en vertroeteld worden,

beterschap lieffie!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Wat fijn dat het is goed gegaan hilary

Laat je lekker verwennen en vertroetelen, dat heb je nu wel verdient.

Ik hoop voor je dat de pijn en duizeligheid snel weg zijn
Oh wat een lieve berichtjes allemaal! En dat allemaal voor mij, zo lief! Doet stiekem ook goed tegen de pijn

Huisprins is net even heerlijk bij me komen liggen en we hebben even heerlijk geknuffeld. Hij komt ook echt naar je toe als je hem roept, zo lief. Nu ligt hij lekker te slapen op zijn favoriete plek. Vriend is ook super, hij is echt heel lief voor me, was ook meegegaan.
quote:blueeyes*3 schreef op 22 mei 2014 @ 16:35:

Ik vind dat jij vandaag een leuke film/serie, een massage en een heleboel chocola/koekjes/chips/snaai verdient hebt. Vooral omdat jij zo goed hebt nagedacht en vervolgens dat ook nog door hebt durven zetten.

O, en Huisprins dient zich nu even ten dienste te stellen van Koningin Hilary, die ook even vertroeteld moet worden vandaag. Dus hup, Huisprins, ga bij de koningin liggen!Wat een lieve post! Word er helemaal blij van. En Huisprins is zo lief!
quote:fleetfox schreef op 22 mei 2014 @ 16:10:

Goed om te horen dat het goed is gegaan Hilary! Hopelijk krijg je over drie maanden het nieuws dat het ook allemaal goed zit. Laat je lekker vertroetelen door je vriend, jij hebt het verdient, je bent ook zo'n lieve forumster.Je bent echt een schat, fleetfox!
Een voor jullie allemaal, voor de super lieve reacties!
Vriend was naar winkel gegaan voor energy drink light voor mij, komt hij thuis met enorme bos rozen
Fijn om te horen dat het goed is gegaan. Laat je maar lekker vertroetelen!!! Wat een lieve vriend heb je, 2 lieverds zijn jullie. Kus en een pootje van mijn poezebeest vol modder
quote:lesbianwoman schreef op 22 mei 2014 @ 17:09:

Fijn om te horen dat het goed is gegaan. Laat je maar lekker vertroetelen!!! Wat een lieve vriend heb je, 2 lieverds zijn jullie. Kus en een pootje van mijn poezebeest vol modder

Kus terug voor jou en je poezenbeest!
Maar viel het wel mee qua tijd en nare ingreep enzo Hilary?
Volg niet snel een bericht, maar moest net toch even aan jou denken

Vind je zo'n moedige dame...

Fijn dat alles goed is verlopen, laat je maar lekker verwennen

Kus Sam
Star, qua tijd viel het zeker mee! Tien minuten en het was gefixt. De kijkbuis deed nogal pijn omdat die er heel ver in moet en ik nog nooit ontsluiting heb gehad, echt hevige menstruatie-achtige pijn. Heb Aleve Feminax standaard in huis dus komt goed, voel me nu al wat beter dan net.

Sam1979, echt lief van je! En kus terug!
May, ik zag nu pas dat dit jouw topic was!

Mijn diepste respect voor je beslissing, je bent een bikkel en een enorme schat. Ik ben erg blij voor je dat het nu achter de rug is en dat het zo goed is gegaan.

Veel sterkte met de protesterende eileider, komt vast goed. Laat je maar lekker verwennen door vriend en kattenbeest, je verdient het.
Fijn dat het goed gegaan is :-)

En wat ontzettend lief van je vriend <3

Voor vannacht alvast een rustig en goede nacht toegewenst.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Hee Sri

Lief van je! Ik laat me inderdaad lekker verwennen en doe rustig aan vandaag!

Suzyqfive, dank je wel!
quote:Hilary schreef op 22 mei 2014 @ 17:17:

Star, qua tijd viel het zeker mee! Tien minuten en het was gefixt. De kijkbuis deed nogal pijn omdat die er heel ver in moet en ik nog nooit ontsluiting heb gehad, echt hevige menstruatie-achtige pijn. Heb Aleve Feminax standaard in huis dus komt goed, voel me nu al wat beter dan net.

Fijn! Laat je maar lekker verwennen.
Heb je nog op de camerabeelden gekeken trouwens?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dank je wel Star!

Ja ik heb nog op het scherm gekeken, toch nieuwsgierig haha! De gynaecoloog vertelde me ook dat alles er goed en gezond uitzag van binnen en ik heb de veertjes zien zitten.
May, ik lees je topic nu pas.

Wat een goed onderbouwd, wijs en dapper besluit zeg.

Respect.
Lot wat lief van je.

Hopelijk is met jou ook alles goed!

Mijn moeder is vanavond geweest en dat was zo fijn. Heb ook helemaal geen pijn meer en ben weer helemaal vrolijk en opgewekt. Zin in een fijne gezellige avond!
Hilary, lees dit nu pas en fijn dat het goed is gegaan vanmiddag.

Dapper van je om zo'n beslissing te nemen. Lijkt me moeilijk, maar zo verstandig. Heel erg fijn voor je dat zoveel mensen in je omgeving achter je staan.

Ik lees vaak mee op het forum en het valt me ook op dat je altijd zulke lieve en bemoedigende berichtjes schrijft. Ook al ken ik je niet echt, ik vind je een warm mens en waardevol voor dit forum.

Laat je lekker verwennen door je vriend en Huisprins (katten zijn het perfecte medicijn).
Wat een lieve post, dank je wel miste69! Heb inderdaad heel veel steun aan mijn omgeving en daar ben ik heel dankbaar voor. Ook de steun op dit topic van iedereen doet me geweldig goed!

En katten zijn inderdaad een perfect medicijn!

Vriend verwent en vertroetelt me uitstekend
Wat fijn dat alles zo goed is verlopen! Fijn dat vriend en kat zo lief voor je zijn.

Lieve Hillary rust goed uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven