Noodweer!!!!!!!!!
maandag 26 mei 2014 om 15:28
Hai vrolijke viva vrouwen, en zure visgleuven,
Onweert het bij jullie ook zo, heerlijk joh dat noodweer!
Voor iedereen die onder de bank ligt, je moet ook lachen naar de grote beer!!!!!
De kibbeling en bitterballen staan klaar, tast toe en praat mee over het oh zo enge noodweer
Onweert het bij jullie ook zo, heerlijk joh dat noodweer!
Voor iedereen die onder de bank ligt, je moet ook lachen naar de grote beer!!!!!
De kibbeling en bitterballen staan klaar, tast toe en praat mee over het oh zo enge noodweer
We all gonna die, we bleed from similar veins..
maandag 26 mei 2014 om 15:46
Giselle, is dat niet hartstikke gevaarlijk om met onweer in het bos te lopen?
Ik zou het graag doen, lekker rustig wandelen met de hond zonder mensen tegen te komen heb ik eigenlijk best behoefte aan.
Maar ik durf dat echt niet aan nu!
Oh ik kijk net even opzij en zie dat de regen is opgehouden.
Woon in Ede trouwens.
Ik zou het graag doen, lekker rustig wandelen met de hond zonder mensen tegen te komen heb ik eigenlijk best behoefte aan.
Maar ik durf dat echt niet aan nu!
Oh ik kijk net even opzij en zie dat de regen is opgehouden.
Woon in Ede trouwens.
maandag 26 mei 2014 om 15:49
@Silviaapje, ja ik denk wel dat het gevaarlijk is maar ik loop dan ook niet na de open velden ofzo hoor! Oh heerlijk een hond, ik wou dat ik er 1 had. Ede, hmm half uurtje rijden vanaf hier, wat gek he dat het weer ondanks de afstand zo kan verschillen!
maandag 26 mei 2014 om 15:53
maandag 26 mei 2014 om 15:57
Amsterdam, bewolkt en ziet er wel dreigend uit maar nog geen regen of onweer. Ik moet vanavond nog de deur uit dus hoop dat het dan droog is. Ik woon aan het water dus ben niet echt gek op onweer. Eigenlijk moet ik nu nog een pakketje ophalen bij een Kialapunt maar dat verschuif ik wel naar morgen, is toch maar een testpakket.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 26 mei 2014 om 15:57
@giselle je mag hem wel eens lenen hoor, die druktemaker kan ik soms wel achter het behang plakken 
Maar het wandelen met een hond is inderdaad een stuk leuker dan alleen.
Half uurtje is inderdaad niet veel.
Onweer zat hier 1km vandaan. ( 7 sec tussen flits en boem, dat is 1 km toch?)
Het was ook erg donker in huis maar nu wordt het al wat lichter. Kan de lampen weer uit doen
Maar het wandelen met een hond is inderdaad een stuk leuker dan alleen.
Half uurtje is inderdaad niet veel.
Onweer zat hier 1km vandaan. ( 7 sec tussen flits en boem, dat is 1 km toch?)
Het was ook erg donker in huis maar nu wordt het al wat lichter. Kan de lampen weer uit doen
maandag 26 mei 2014 om 16:00
quote:lizzy75 schreef op maandag 26 mei 2014 15:53 Je hebt code geel, oranje en rood. Code geel is gevaarlijk weer, oranje is extreem weer en rood is een weeralarm voor noodweer.
Nu dus code geel voor onweer en windstoten. En dat klopt. Het onweert hier en het begint te waaien (oosten van het land). Hier waait het niet heel hard, maar het rommelt behoorlijk in de lucht! Misschien dat de wind nog komt
Nu dus code geel voor onweer en windstoten. En dat klopt. Het onweert hier en het begint te waaien (oosten van het land). Hier waait het niet heel hard, maar het rommelt behoorlijk in de lucht! Misschien dat de wind nog komt