Noodweer!!!!!!!!!
maandag 26 mei 2014 om 15:28
Hai vrolijke viva vrouwen, en zure visgleuven,
Onweert het bij jullie ook zo, heerlijk joh dat noodweer!
Voor iedereen die onder de bank ligt, je moet ook lachen naar de grote beer!!!!!
De kibbeling en bitterballen staan klaar, tast toe en praat mee over het oh zo enge noodweer
Onweert het bij jullie ook zo, heerlijk joh dat noodweer!
Voor iedereen die onder de bank ligt, je moet ook lachen naar de grote beer!!!!!
De kibbeling en bitterballen staan klaar, tast toe en praat mee over het oh zo enge noodweer
We all gonna die, we bleed from similar veins..
maandag 26 mei 2014 om 16:41
Groningen provincie hier (40 km onder de Stad) mijn enige vrije dag deze week, incl. vorig en komend weekend.
Mijn was is buiten droog geworden, zit naast de vijver waar de kikkers vrolijk kwaken, de vissen rond zwemmen, vogels het hoogste woord hebben en ik net een geweldige knalblauwe libelle zag.
Ja, met een roseetje, een boek en het viva forum en straks met een heerlijke pasta salade met appel, sla uit de tuin, walnoten uit de boom.
Temp 23 gr. helaas wel bewolkt maar verder geweldig weer.
Mijn was is buiten droog geworden, zit naast de vijver waar de kikkers vrolijk kwaken, de vissen rond zwemmen, vogels het hoogste woord hebben en ik net een geweldige knalblauwe libelle zag.
Ja, met een roseetje, een boek en het viva forum en straks met een heerlijke pasta salade met appel, sla uit de tuin, walnoten uit de boom.
Temp 23 gr. helaas wel bewolkt maar verder geweldig weer.
Doe ik niet aan....
maandag 26 mei 2014 om 17:22
Hmm, de donkere luchten nemen toe, de blaadjes waaien van de bomen. Het is 21 graden, de vogels doen het nog steeds, de vissen verstoppen zich onder de waterlelie.
Volgens buienradar blijft het hier echt droog, misschien ook wel maar ik neem het forum, boek en rose toch maar mee naar binnen.
Volgens buienradar blijft het hier echt droog, misschien ook wel maar ik neem het forum, boek en rose toch maar mee naar binnen.
Doe ik niet aan....
maandag 26 mei 2014 om 17:38
Dolfje, al thuis? Het is er droog
weer.nl, weeronline.nl alles voorspelde flinke regen en onweersbuien ook in deze regio, maar nee hoor. Drie druppels en een vlaag wind. Jammer, mijn planten hebben dorst en ik heb zo geen zin om de tuinslang weer door het huis te slepen om de voortuin water te geven...
weer.nl, weeronline.nl alles voorspelde flinke regen en onweersbuien ook in deze regio, maar nee hoor. Drie druppels en een vlaag wind. Jammer, mijn planten hebben dorst en ik heb zo geen zin om de tuinslang weer door het huis te slepen om de voortuin water te geven...
maandag 26 mei 2014 om 18:09
Nou! Net op tijd het bos uit. Om 16.30 bedacht ik mij nog even snel een rondje bos te lopen met zoon in de drager. Om 17.30 begon het ineens erg te betrekken. Ik snel weer 't bos uit en naar huis gelopen. Mijn vrouw kwam net thuis van het werk en reed de straat uit om ons de laatste 500 m nog naar huis te rijden. Lief! En nu keihard aan 't plenzen.
maandag 26 mei 2014 om 18:20
quote:Hilary schreef op 26 mei 2014 @ 18:17:
Wat lief van je vrouw, NYC
Dat! Want je man met kind zeiknat laten regenen kan niet, daar smelten ze namelijk van
Echt, de hele halleluia voor die wel hele 500 meter? Wat als vrouwlief niet net thuis was gekomen, waren pappa en kind dan vergaan of zo?
Ik haal manlief ook op als het kleddert mits ik net toevallig in de buurt ben, is normaal toch? En als ik niet in de buurt ben heeft hij een plu
Wat lief van je vrouw, NYC
Dat! Want je man met kind zeiknat laten regenen kan niet, daar smelten ze namelijk van
Echt, de hele halleluia voor die wel hele 500 meter? Wat als vrouwlief niet net thuis was gekomen, waren pappa en kind dan vergaan of zo?
Ik haal manlief ook op als het kleddert mits ik net toevallig in de buurt ben, is normaal toch? En als ik niet in de buurt ben heeft hij een plu