Bezette mannen aantrekkelijker dan singles

06-07-2008 23:27 27 berichten
Nog maar eens een vraag die me al langer bezighoudt.quote:quattro35 schreef op 06 juli 2008 @ 17:38:

[/quote]

[/i]Het lastige is dat net als irl je makkelijker een vriendin krijgt als je er al één hebt: vrouwen beoordelen een man die een vrouw/vaste vriendin heeft positiever (Hij is al goedgekeurd door "haar", als een man single is zal er wel iets niet kloppen aan hem, dat idee).

En: als je een vriendin of een soort relatie hebt ben je veel minder wanhopig en/of veel minder gefocust op seks: je bent al immers al voorzien/voldaan en veel meer ontspannen en kunt dan dus ook veel rustiger en relaxter met andere dames omgaan, ook online.

Lullig maar waar. Hoe zit dat toch? Ruiken jullie het? Is een bezette man (lees: een die veel seks heeft) aantrekkelijker? Komen bezette mannen zelfverzekerder over? Vertel het me.
Alle reacties Link kopieren
En: als je een vriendin of een soort relatie hebt ben je veel minder wanhopig en/of veel minder gefocust op seks: je bent al immers al voorzien/voldaan en veel meer ontspannen en kunt dan dus ook veel rustiger en relaxter met andere dames omgaan, ook online.

Lullig maar waar.]

(sorry was ff aan t spelen ;) )

maar naar mijn idee is dat dus het geval... met bezette mannen (dat blijkt meestal achteraf dat ze bezet zijn) heb ik vaak veel leukere en minder gekunstelde gesprekken... en dan begin ik te denken, goh leuke vent... en dan vallen vaak niet veel later de woorden "mijn vriendin"... :(

zo ook met iemand die ik al wat jaartjes "ken", hij was altijd wel interessant maar toch, als we praatten lag het er altijd zo dik bovenop, dat ik weer compleet afknapte...

kwam ik hem een tijd terug weer tegen, veel lol gehad, leuke gesprekken gevoerd... dus ik denk, goh misschien is t toch wel wat maar meneer blijkt dus een vriendin te hebben en waarschijnlijk is ie daardoor een stuk relaxter in de omgang naar vrouwen.. en wat mij betreft een stuk aantrekkelijker... niet omdat ie een vriendin heeft, maar meer omdat de omgang met hem nu een stuk leuker is
Alle reacties Link kopieren
Dat is het wat mij betreft ook vaak, het contact is minder geforceerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven