Mode & Beauty alle pijlers

Haar dunner....

27-05-2014 08:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vroeger toen ik jonger was had ik echt mooi dik haar. In de loop van de jaren is het echt wat dunner geworden. En nu sinds kort valt het me op dat het echt een stuk dunner is. Voor mijn gevoel echt de helft van wat het was. Ik vind dit echt erg.

Kan je hier iets aan doen en zo ja wat?

Overigens ben ik nu nog maar 27. Heb in t zicht helaas ook al wat grijze haren maar die trek ik er nu uit. Door mijn donkere haar valt dit ook op.

Ik vind dit echt erg. Hoop dat jullie me tips kunnen geven
Is het overal of plaatselijk dunner? Bij mij was het vooral aan de voorkant dunner en dat kwam het doordat ik mijn haar altijd in dezelfde scheiding had en mijn haar vaak in een staart droeg. Ik heb mijn haar afgeknipt, ben het vaker los gaan dragen en wissel nou vaker van scheiding. Het haar om mijn hoofd is niet meer zo dun als het was.
Het is overal dunner geworden als een aantal jaren geleden.

Maar Blije-bij wat jij zegt zit ook wat in. Ik heb vaak een staart en altijd dezelfde scheiding. Dus daar kan ik ook wel wat rekening mee houden.

In elk geval ga ik bloed laten prikken om te kijken of ik ergens een tekort aan heb. Zo niet dan is het maar gewoon zo en zal ik er vrede mee moeten hebben.

Wat is nu echt belangrijk waar ik me op moet laten prikken?

Zal stoppen met die vervelende grijze haren uit trekken :P

En eens gaan overwegen om te gaan verven.

Wel vervelend zeg als je dr echt zo last van hebt. Echt heel veel sterkte
Mijn kapper zei dat de haarstructuur van veel vrouwen in hun twenties verandert: veel haar wordt dunner dan het was etc. Ik vermoed door veranderende hormoonhuishouding na de puberteit? Als je last hebt van 'dunner wordend haar' zal het dat wel zijn, als je echt last hebt van haaruitval zou ik even naar de dokter.
Zo mooi als je haar was toen je vijftien was, wordt het nooit meer. Dan heb je een enorme oestrogeenverhoging nodig om je borsten te laten groeien etc én uit elk haarzakje komt nog een haar. Bovendien heb je nog geen destructieve uitwerking van andere hormonen die wat tijd nodig hebben voor hun vernielende werk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als je heel jong bent heb je ook nog zo'n schitterende lichte warme kleur *zwijmel*.
Ja toen ik 15 was zag ik er zo goed uit. Als ik nu foto's zie dan denk ik echt: wow! Wat een prachtig meisje! Maar wel echt een meisje nog toen voelde ik mezelf al heel wat. Een echte vrouw. Tegenwoordig voel ik me juist weer meer een meisje haha!
@voetjesinhetzand: ja, ik ook. Jammer genoeg bleef ik mezelf met sterren vergelijken en met het mooiste meisje van de klas dus ik was permanent ontevreden. Zonde van je jeugd toch! Maar goed, die les moest ook worden geleerd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven