Werk & Studie alle pijlers

klaar met reken trayect

28-05-2014 12:02 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wauw na 2 jaar rekenlessen ben ik nu klaar met het trayect en kan nu goed / beter rekenen, helaas net geen niveo 1 gehaald.daar baal ik wel een beetje van.Ook raar na 2 jaar niet meer 1 keer in de week naar school.Na de zomervakantie kan ik hopelijk starten met het taallessen .Ben trots op mijzelf en wil dit gevoel delen dit is het bewijs dat je ook op latere lijftijd kunt leren rekenen lezen en schrijven.Moet nu wel blijven oefenen.
Goed zo!

Veel plezier bij de taallessen.
Petje af. Je bent nooit te oud om te leren. (Je bent toch nog 25- dacht ik?)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoe oud ben je nu? (bij oud denk ik meteen aan boven de 50 zeg maar )

Succes met de taallessen!
quote:divafiary schreef op 28 mei 2014 @ 12:02:

.Ben trots op mijzelf en wil dit gevoel delen

En terecht! Ik vind het knap van je.

Ik hoop dat je ook zo'n positieve ervaring hebt bij je taallessen na de vakantie.
quote:Doreia schreef op 28 mei 2014 @ 12:10:

Hoe oud ben je nu? (bij oud denk ik meteen aan boven de 50 zeg maar )

En bedankt he

Maar even zonder gekheid, ik weet niet of je 'vroeger iemand anders was' maar ik vind je zo'n topforumster!!!

TO, wat een stap in de goede richting. Ben oprecht blij voor je en wens je veel succes met het zetten van de taal-stappen. Zet 'm op
Wat goed van je! Hopelijk heb je net zoveel plezier tijdens de taallessen. Zet 'm op!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Sowwy thee! Zal ik meteen maar wijzigen in 75 dan?
Gefeliciteerd, hartstikke goed. Succes met het vervolgtraject
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Gefeliciteerd !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
ik ben 32 dames

taalessen heb ik al in het verleden gedaan maar omdat ik merk dat

ik soms achteruit ga/weg zak en voor het schrijven hier toch wel handig :D
Goh TO, wat goed van je zeg! Van harte gefeliciteerd! Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig, ik hoop dat je het niet erg vindt. Hoe komt het dat je moeite had met rekenen en schrijven?
@Ephina

mag je vragen ik heb mijn hele jeugd op speisaal onderwijs gezeten omdat ik een leer probleem heb helaas was daar weining aandacht voor het reken en de taal. Omdat ze gericht waren op met je handen werken.Ik kreeg daar steeds meer last van deze dubbele achterstand.Nu kom ik sinds een aantal jaren op voor de anderhalf miljoen laageletterde als taalabasadeur..
overgins baal ik dat ik niveo niet gehaald heb dit moet je voor een mbo opleiding hebben ik werk wel al aantal jaar maar voor mezelf jammer dat de trayechten 2 jaar maar zijn hoop dat ik met de taalessen wel niveo 1 kan halen
omdat ik niet weer een nieuw topic wil openen maar het wel even kwijt wil ik ga hoogstwaarschijnlijk aan een tv programa meedoen over jonge vrouwen die een taaltrayect volgen ik heb maandag gesprek hier over spanend en leuk :D
Zoveel respect! Echt, mensen als jij zijn echt prachtige voorbeelden.
Wat spannend en leuk diva, en heel goed dat het rekenen goed is afgesloten. Jij komt er wel zo te lezen, je bezit een hoop doorzettingsvermogen en positiviteit volgens mij! Petje af.
Leuke, positieve berichten! Fijn dat rekenen nu klaar is en dat je uitkijkt naar het taal-traject! Hopelijk kom je in de uitzending en kan je je enthousiasme overbrengen op anderen!! Petje af hoor!!!
ja ik zet mij ook in voor anderen met laageleterheid

deze weg is niet altijd makelijk geweest maar geleukig ben ik opgevoed van schop onder de kont en doorgaan.haha ben wel benieuwd hoe het gaat dat programa
Super dat je weer bent gaan leren en fijn dat je nu klaar bent met rekenen. Hoop dat je de taallessen op niveau 1 kunt halen. Misschien is het een goed idee om in dit topic te blijven schrijven, zodat je veel kunt oefenen. Hier zitten vast mensen die tips willen geven; ik vind dat sowieso leuk.

Enne, prachtig dat je ambassadeur bent. Veel mensen die moeite hebben met lezen en schrijven schamen zich ervoor. Hoop dat ze door jouw voorbeeld en enthousiasme uit de kast komen en weer naar school durven gaan.
bedankt ik blijf schrijven hier lekker oefenen
Ik vind het heel knap en leuk dat je hier je verhaal doet. Van mij mag je blijven updaten! Denk inderdaad dat er genoeg mensen zijn die je tips willen en kunnen geven.

P.S. Ik vind dat je goede zinnen bouwt!
Goed van je, heel veel succes met je taallessen!
Wat mooi te lezen! Ik snap dat je trots bent en terecht! Succes met je taallessen..
Nou ja.. dat dus..
dank je wel lieve viva dames

wat mij zelf opvalt is dat als ik de tijd neem het schrijven beter gaat als snel snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven