Mode & Beauty alle pijlers

witte sandalen, kan dat?

31-05-2014 23:32 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
En kan het overal bij? Ik heb de witte gekocht en twijfelde al in de winkel. Ze zitten heerlijk, maar kan het wel echt overal bij? Het is namelijk best een beetje een tuttige sandaal en ik ben bang voorhet werk-in-de-zorg-effect. Maar ik heb heel moeilijke voeten en ze zitten goddelijk.

Ik heb net mijn kast doorgespit en ik heb dus veel meer waar blauw bij staat. Of eigenlijk heb ik veel marinelook (rood, (donker)blauw, wit) en denk ik dat blauw er leuker bij is. Nu twijfel ik dus tussen deze (die ik heb)

en dezelfde in het blauw

Ze zijn er ook nog in het goudachtig. Maar dat kan ook niet overal bij toch? Of wel? Jullie mening graag!

Goud:

Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Enne, in de zorg kan je beter dichte schoenen dragen ivm veiligheid.ik griezel van al die zgn. zorgsandalen. Je bent de eerste niet die de kots tussen je tenen vandaan moet wassen.....
leef, geniet en eet!
Niet twijfelen. Gewoon lekker die witte aan doen. Ik doe een moord voor goed zittende zomerschoenen.
Zowel wit als blauw kopen! Lekkere schoenen die er goed uitzien, wat wil je nog meer?
Doen welke jezelf het mooiste vind. Jij moet er mee lopen.

Mooie sandaal, ik hou van hakken.

Ik vind de blauwe sandaal een veilige kleur, mooi bij een spijkerbroek. Wit kan wel weer bij een witte broek en groen shirt. Tja, ..
Die witte zijn hartstikke leuk! Nou ben ik bevooroordeeld, want ik heb zelf ook witte zomerschoenen, maar naar mijn bescheiden mening kan wit echt bij heel veel. Blauw matcht met een stuk minder. Ik vind het persoonlijk niet mooi als het vloekt.

Volgens mij wil je de witte eigenlijk terugbrengen? Dan zou ik denk ik voor de gouden schoenen gaan.
Ik vind ze leuk! Ik zou voor blauw gaan, maar ik heb eeb blauw-tic;-)
quote:nlies schreef op 31 mei 2014 @ 23:36:

Ik ben gelukkig al lang de leeftijd voorbij waarop ik me afvroeg of iets kon. En vooral schoenen die goddelijk zitten winnen van modieus maar blaartrekkend

Precies, niks mis met die schoenen.

Die witte zijn toch leuk in de zomer, zorg wel voor verzorgde voeten en nagels want daarmee staat of valt alles
Oja, ik heb net deze gekocht, dat kan volgens een paar mensen hier dus helemaal niet

Nee en nee, kan niet overal bij.
quote:pearle schreef op 01 juni 2014 @ 09:48:

[...]

Precies, niks mis met die schoenen.

Die witte zijn toch leuk in de zomer, zorg wel voor verzorgde voeten en nagels want daarmee staat of valt alles

+1

*gaat meteen nagels lakken*
Ja het kan, de witte zijn leuk.

Fijn dat je wat hebt gevonden waar je goed op kan lopen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 31 mei 2014 @ 23:46:

Flatjes kunnen nooit.

En ballerina's ook niet.Je loopt achter, die zijn weer helemaal in
Ik vind die witte juist het leukst! En tuurlijk kan dat wel (bijna) overal bij!

Die blauwe vind ik wat minder, die gouden (bij mij lijkt het meer zilver trouwens) vind ik ook leuk.

En als ze zo lekker zitten zou ik ze zeker houden. Lekker zittende schoenen zijn goud waard (hier ook moeilijke voeten)
Pearle, jouw schoenen zijn niet mijn smaak.

Ik vind ze niet vlot en vrouwelijk.

De gouden schoenen zou ik niet doen. Ik denk dat je er snel op raakt uitgekeken. Ze ogen ook goedkoop.
quote:whopper schreef op 01 juni 2014 @ 01:13:

Doe eens gek. Neem ze allemaal
Alle drie de kleuren kunnen volgens mij wel bij de sailor look. Maar welke kleur past het beste bij je huidskleur? Witte sandalen vind ik niet zo mooi staan bij iemand die heel bleek is. Dan zou ik eerder voor de blauwe gaan, alhoewel de goudkleurige wel lekker zomers ogen.
Wit en blauw zijn allebei leuk. Goud zou ik niet voor gaan.
quote:sweetfirefly schreef op 01 juni 2014 @ 00:59:

Ik vind die metalen dingetjes bovenop een beetje jammer, dat maakt de uitstraling een beetje goedkoop. Ik geloof meteen dat ze lekker lopen, zo zien ze er ook uit, ik zie in die witte echter eerder een 60+ er met een beige afritsbroek mee lopen dan een jongere vrouw. Misschien als je je heel goed styled verder....

De blauwe gaan nog wel, waarschijnlijk omdat het suède of nubuck is. Misschien leuk onder een vlot jurkje. De gouden vind ik ook goedkoop overkomen.

Maar joh, als jij ze leuk vindt en ze lopen lekker moet je ze gewoon dragen.

Ze heeft moeilijke voeten, logisch dat je die associatie hebt.

Je hebt het over kleren met meerdere prints, zit daar wel blauw in, als er geen wit in zit? Want ik vind wit op zich overal wel bij passen, zomers, maar blauw niet bij een drukke print, waarvan de hoofdkleur zwart is, bijvoorbeeld.

Verder ben ik van de stroming, die hier ook een beetje rondwaart: als het lekker zit, kan het nooit een miskoop zijn, waar je het ook bij draagt
Later is nu
Ik heb 'makkelijke' voeten, maar draag eigenlijk nooit hakken, omdat ik t niet lekker vind zitten.

Maar deze zitten dus wel lekker? Hmm, misschien ga ik ze ook eens passen.
Geen wit!

Goud, eventueel blauw.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ook van Gabor

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Als je veel kleding in de marine-look hebt dan niet voor de gouden kiezen, dat ziet er niet uit.
quote:a_nick_is_crini schreef op 31 mei 2014 @ 23:52:

In de winkel heb ik de blauwe niet gepast, de gouden waren sowieso niet meer in mijn maat. De blauwe wist ze niet en ik heb ook niet gevraagd of ze wilde kijken, want de verkoopster wist me een soort van te overtuigen dat wit altijd kan Eenmaal thuis denk ik "muts, je had gewoon om de blauwe in jouw maat moeten vragen". Online zijn ze er sowieso in goud of blauw, dus daar kan ik ze altijd bestellen. Maar misschien heeft de verkoopster wel gelijk en is wit prima Ik ben een beetje erg hierin geloof ik he?

Dus dan kan ik maar beter twijfelen tussen de twee kleuren die ik het mooiste vind: blauw en goud.

Waar kan je meer mee?Als blauw dan net ff anders is dan je kleding is het juist niet mooi dan is wit beter. En het word zomer dan draag je toch niet alleen donkerblauw?
Ik vind de blauwe het leukst. De witte vind ik wel prima, maar de blauwe zijn veel makkelijker te combineren denk ik.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Nou....al je er nou niet uit bent....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven