witte sandalen, kan dat?
zaterdag 31 mei 2014 om 23:32
En kan het overal bij? Ik heb de witte gekocht en twijfelde al in de winkel. Ze zitten heerlijk, maar kan het wel echt overal bij? Het is namelijk best een beetje een tuttige sandaal en ik ben bang voorhet werk-in-de-zorg-effect. Maar ik heb heel moeilijke voeten en ze zitten goddelijk.
Ik heb net mijn kast doorgespit en ik heb dus veel meer waar blauw bij staat. Of eigenlijk heb ik veel marinelook (rood, (donker)blauw, wit) en denk ik dat blauw er leuker bij is. Nu twijfel ik dus tussen deze (die ik heb)
en dezelfde in het blauw
Ze zijn er ook nog in het goudachtig. Maar dat kan ook niet overal bij toch? Of wel? Jullie mening graag!
Goud:
Ik heb net mijn kast doorgespit en ik heb dus veel meer waar blauw bij staat. Of eigenlijk heb ik veel marinelook (rood, (donker)blauw, wit) en denk ik dat blauw er leuker bij is. Nu twijfel ik dus tussen deze (die ik heb)
en dezelfde in het blauw
Ze zijn er ook nog in het goudachtig. Maar dat kan ook niet overal bij toch? Of wel? Jullie mening graag!
Goud:
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
zaterdag 31 mei 2014 om 23:36
zaterdag 31 mei 2014 om 23:39
quote:riannerianne schreef op 31 mei 2014 @ 23:34:
De blauwe en de gouden vind ik leuker.
Maar bij blauwe kleding past niet automatisch ook een blauwe schoen vind ik.
Nee ligt er aan welke blauw ook. Maar ik heb veel marine en (donker) kobalt.
En goud? Kan dat overal bij? Ik vind het zelf alvast leuk bij de marinelook en ook wel bij pasteltinten. Dus dat schiet op
't Is overigens niet echt heel goud, meer zilverig goud (gek genoeg), maar in de schoenenwinkel hadden ze die niet meer in mijn maat. Online wel zie ik nu, dus wie weet breng ik ze terug en bestel de gouden.
De blauwe en de gouden vind ik leuker.
Maar bij blauwe kleding past niet automatisch ook een blauwe schoen vind ik.
Nee ligt er aan welke blauw ook. Maar ik heb veel marine en (donker) kobalt.
En goud? Kan dat overal bij? Ik vind het zelf alvast leuk bij de marinelook en ook wel bij pasteltinten. Dus dat schiet op
't Is overigens niet echt heel goud, meer zilverig goud (gek genoeg), maar in de schoenenwinkel hadden ze die niet meer in mijn maat. Online wel zie ik nu, dus wie weet breng ik ze terug en bestel de gouden.
zaterdag 31 mei 2014 om 23:44
quote:a_nick_is_crini schreef op 31 mei 2014 @ 23:36:
[...]
Dat vroeg ik niet
Ik zei al, ik heb supermoeilijke voeten. Ik ben zo blij dat er eens een sandaal die onder een rokje kan lekker zit...
In je topictitel vroeg je: "kan dat?"
Neen
Maar oke, je hebt moeilijke voeten. Zijn flatjes dan geen betere optie?
[...]
Dat vroeg ik niet
Ik zei al, ik heb supermoeilijke voeten. Ik ben zo blij dat er eens een sandaal die onder een rokje kan lekker zit...
In je topictitel vroeg je: "kan dat?"
Neen
Maar oke, je hebt moeilijke voeten. Zijn flatjes dan geen betere optie?
zaterdag 31 mei 2014 om 23:48
Maar vinden jullie dan dat je wit bij veel kunt dragen? Ik heb bijvoorbeeld wel veel kleding met prints of bloemen, maar er zit eigenlijk nooit wit in. En dan weet ik niet of ik wit daarbij wel mooi vind. Dan valt die kleding al af om het bij te dragen.
Maar ik heb dus ook best veel sailorlook. En daar kan wit of blauw bij. Of goud?
Maar ik heb dus ook best veel sailorlook. En daar kan wit of blauw bij. Of goud?
zaterdag 31 mei 2014 om 23:52
In de winkel heb ik de blauwe niet gepast, de gouden waren sowieso niet meer in mijn maat. De blauwe wist ze niet en ik heb ook niet gevraagd of ze wilde kijken, want de verkoopster wist me een soort van te overtuigen dat wit altijd kan Eenmaal thuis denk ik "muts, je had gewoon om de blauwe in jouw maat moeten vragen". Online zijn ze er sowieso in goud of blauw, dus daar kan ik ze altijd bestellen. Maar misschien heeft de verkoopster wel gelijk en is wit prima Ik ben een beetje erg hierin geloof ik he?
Dus dan kan ik maar beter twijfelen tussen de twee kleuren die ik het mooiste vind: blauw en goud.
Waar kan je meer mee?
Dus dan kan ik maar beter twijfelen tussen de twee kleuren die ik het mooiste vind: blauw en goud.
Waar kan je meer mee?