Mode & Beauty alle pijlers

witte sandalen, kan dat?

31-05-2014 23:32 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
En kan het overal bij? Ik heb de witte gekocht en twijfelde al in de winkel. Ze zitten heerlijk, maar kan het wel echt overal bij? Het is namelijk best een beetje een tuttige sandaal en ik ben bang voorhet werk-in-de-zorg-effect. Maar ik heb heel moeilijke voeten en ze zitten goddelijk.

Ik heb net mijn kast doorgespit en ik heb dus veel meer waar blauw bij staat. Of eigenlijk heb ik veel marinelook (rood, (donker)blauw, wit) en denk ik dat blauw er leuker bij is. Nu twijfel ik dus tussen deze (die ik heb)

en dezelfde in het blauw

Ze zijn er ook nog in het goudachtig. Maar dat kan ook niet overal bij toch? Of wel? Jullie mening graag!

Goud:

Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Driewerf neen.
De blauwe en de gouden vind ik leuker.

Maar bij blauwe kleding past niet automatisch ook een blauwe schoen vind ik.
Ik denk dat het wel kan. Heb je een foto of iets was er op lijkt?
quote:masque schreef op zaterdag 31 mei 2014 23:35 Ik denk dat het wel kan. Heb je een foto of iets was er op lijkt?Oneer ff naar onderen scrollen masque
Ik ben gelukkig al lang de leeftijd voorbij waarop ik me afvroeg of iets kon. En vooral schoenen die goddelijk zitten winnen van modieus maar blaartrekkend
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wit!!
quote:sweetcaroline schreef op 31 mei 2014 @ 23:33:

Driewerf neen.

Dat vroeg ik niet

Ik zei al, ik heb supermoeilijke voeten. Ik ben zo blij dat er eens een sandaal die onder een rokje kan lekker zit...
De blauwe vind ik iets mooier. Goudkleurige vind ik niet passen, dan liever de witte.

Leuk schoentje!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hebben ze ze ook in het zwart? En waaaar?
ik vind die gouden leuk, lekker zomers.
quote:riannerianne schreef op 31 mei 2014 @ 23:34:

De blauwe en de gouden vind ik leuker.

Maar bij blauwe kleding past niet automatisch ook een blauwe schoen vind ik.

Nee ligt er aan welke blauw ook. Maar ik heb veel marine en (donker) kobalt.

En goud? Kan dat overal bij? Ik vind het zelf alvast leuk bij de marinelook en ook wel bij pasteltinten. Dus dat schiet op

't Is overigens niet echt heel goud, meer zilverig goud (gek genoeg), maar in de schoenenwinkel hadden ze die niet meer in mijn maat. Online wel zie ik nu, dus wie weet breng ik ze terug en bestel de gouden.
quote:masque schreef op 31 mei 2014 @ 23:38:

Hebben ze ze ook in het zwart? En waaaar?bij de Gaborstore.
Ik vind ze nog best wel vlot. In wit of in blauw, goud ben ik niet zo wild van.
quote:a_nick_is_crini schreef op 31 mei 2014 @ 23:36:

[...]

Dat vroeg ik niet

Ik zei al, ik heb supermoeilijke voeten. Ik ben zo blij dat er eens een sandaal die onder een rokje kan lekker zit...

In je topictitel vroeg je: "kan dat?"

Neen ;)

Maar oke, je hebt moeilijke voeten. Zijn flatjes dan geen betere optie?
Witte, lekker zomers met bruine voeten
Been there, done that, got the T-shirt.
Vind ze leuk, was denk ik wel voor de blauwe gegaan, ook makkelijk met jeans enzo. Maar ik kies wel snel veilig. Gouden zijn ook leuk en zomers
Flatjes kunnen nooit.

En ballerina's ook niet.
Gewoon lekker aantrekken wat fijn zit.

Ik heb na een dag veiligheidsschoenen/ werkschoenen zo'n pijn aan mijn voeten, dat ik meerdere paren Air Maxjes in de keet heb staan.

En daar loop ik bijna altijd op.

Boeien!
Huts!
Ik vind eigenlijk dat voeten gewoon niet kunnen.

Maar ja... we hebben ze nou eenmaal.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar vinden jullie dan dat je wit bij veel kunt dragen? Ik heb bijvoorbeeld wel veel kleding met prints of bloemen, maar er zit eigenlijk nooit wit in. En dan weet ik niet of ik wit daarbij wel mooi vind. Dan valt die kleding al af om het bij te dragen.

Maar ik heb dus ook best veel sailorlook. En daar kan wit of blauw bij. Of goud?
Ik krijg geen associatie met de zorg hoor. vind wit leuk en als ze lekker zitten, gewoon houden.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 31 mei 2014 @ 23:46:

Flatjes kunnen nooit.

En ballerina's ook niet.Eens. Alleen pumps
In de winkel heb ik de blauwe niet gepast, de gouden waren sowieso niet meer in mijn maat. De blauwe wist ze niet en ik heb ook niet gevraagd of ze wilde kijken, want de verkoopster wist me een soort van te overtuigen dat wit altijd kan Eenmaal thuis denk ik "muts, je had gewoon om de blauwe in jouw maat moeten vragen". Online zijn ze er sowieso in goud of blauw, dus daar kan ik ze altijd bestellen. Maar misschien heeft de verkoopster wel gelijk en is wit prima Ik ben een beetje erg hierin geloof ik he?

Dus dan kan ik maar beter twijfelen tussen de twee kleuren die ik het mooiste vind: blauw en goud.

Waar kan je meer mee?
Haha nou deze worden echt niet in de zorg gedragen hoor.... daar doen ze niet aan hakken :-)

Ik vind ze leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven