Mode & Beauty alle pijlers

witte sandalen, kan dat?

31-05-2014 23:32 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
En kan het overal bij? Ik heb de witte gekocht en twijfelde al in de winkel. Ze zitten heerlijk, maar kan het wel echt overal bij? Het is namelijk best een beetje een tuttige sandaal en ik ben bang voorhet werk-in-de-zorg-effect. Maar ik heb heel moeilijke voeten en ze zitten goddelijk.

Ik heb net mijn kast doorgespit en ik heb dus veel meer waar blauw bij staat. Of eigenlijk heb ik veel marinelook (rood, (donker)blauw, wit) en denk ik dat blauw er leuker bij is. Nu twijfel ik dus tussen deze (die ik heb)

en dezelfde in het blauw

Ze zijn er ook nog in het goudachtig. Maar dat kan ook niet overal bij toch? Of wel? Jullie mening graag!

Goud:

Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Ik vind'm in het blauw het leukst! Maar die witte is ook leuk
quote:vikki schreef op 01 juni 2014 @ 20:22:

Nou....al je er nou niet uit bent....

Sorry, ik heb ook nog een leven naast mijn forumleven

Maar ik heb ze uiteindelijk geruild voor deze:

Allemaal bedankt voor het mee denken!
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Ik vind ze wel mooi en vrouwelijk. Sommige zeggen hier dat het niet vrouwelijk is en suf maar op wat voor schoenen lopen hun dan? Alleen maar stiletto? En nooit ballerina's want dat is helemaal fout

Vind het een leuk schoentje en heel wat beter dan die birkenstocks waar je nogal veel vrouwen mee ziet lopen.
Ik vind ze heel erg leuk,zou die witte zo aantrekken maar vind de blauwe net iets leuker. Ik denk zelfs dat ik ze wil
quote:whopper schreef op 01 juni 2014 @ 01:13:

Doe eens gek. Neem ze allemaal

Zat ik ook te denken (maar heb niet naar de prijs gekeken

)
quote:a_nick_is_crini schreef op 02 juni 2014 @ 23:36:

[...]

Sorry, ik heb ook nog een leven naast mijn forumleven

Maar ik heb ze uiteindelijk geruild voor deze:

[img]http://www.gaborstore.nl/images/32/85.734.63-1.JPG[/img]

Allemaal bedankt voor het mee denken! Leuk!
Ze zijn leuk! Goud past idd beter bij je leeftijd, wit en blauw zijn meer 60/70 plus . . . .

Ik zoek ook nog iets leuks voor de zomer, maar van deze lijkt de hak me te hoog. Heb ook moeilijke voet en daarnaast rugproblemen dus of dit lukt? Alleen voor "opzitten en pootjes geven"????

Heb even gezocht: ze zijn wijdte G en dat is helaas veel te smal voor me . . . .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven