witte sandalen, kan dat?
zaterdag 31 mei 2014 om 23:32
En kan het overal bij? Ik heb de witte gekocht en twijfelde al in de winkel. Ze zitten heerlijk, maar kan het wel echt overal bij? Het is namelijk best een beetje een tuttige sandaal en ik ben bang voorhet werk-in-de-zorg-effect. Maar ik heb heel moeilijke voeten en ze zitten goddelijk.
Ik heb net mijn kast doorgespit en ik heb dus veel meer waar blauw bij staat. Of eigenlijk heb ik veel marinelook (rood, (donker)blauw, wit) en denk ik dat blauw er leuker bij is. Nu twijfel ik dus tussen deze (die ik heb)
en dezelfde in het blauw
Ze zijn er ook nog in het goudachtig. Maar dat kan ook niet overal bij toch? Of wel? Jullie mening graag!
Goud:
Ik heb net mijn kast doorgespit en ik heb dus veel meer waar blauw bij staat. Of eigenlijk heb ik veel marinelook (rood, (donker)blauw, wit) en denk ik dat blauw er leuker bij is. Nu twijfel ik dus tussen deze (die ik heb)
en dezelfde in het blauw
Ze zijn er ook nog in het goudachtig. Maar dat kan ook niet overal bij toch? Of wel? Jullie mening graag!
Goud:
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
maandag 2 juni 2014 om 23:36
dinsdag 3 juni 2014 om 09:08
Ik vind ze wel mooi en vrouwelijk. Sommige zeggen hier dat het niet vrouwelijk is en suf maar op wat voor schoenen lopen hun dan? Alleen maar stiletto? En nooit ballerina's want dat is helemaal fout
Vind het een leuk schoentje en heel wat beter dan die birkenstocks waar je nogal veel vrouwen mee ziet lopen.
Vind het een leuk schoentje en heel wat beter dan die birkenstocks waar je nogal veel vrouwen mee ziet lopen.
dinsdag 3 juni 2014 om 10:47
quote:a_nick_is_crini schreef op 02 juni 2014 @ 23:36:
[...]
Sorry, ik heb ook nog een leven naast mijn forumleven
Maar ik heb ze uiteindelijk geruild voor deze:
[img]http://www.gaborstore.nl/images/32/85.734.63-1.JPG[/img]
Allemaal bedankt voor het mee denken! Leuk!
[...]
Sorry, ik heb ook nog een leven naast mijn forumleven
Maar ik heb ze uiteindelijk geruild voor deze:
[img]http://www.gaborstore.nl/images/32/85.734.63-1.JPG[/img]
Allemaal bedankt voor het mee denken! Leuk!
dinsdag 3 juni 2014 om 10:54
Ze zijn leuk! Goud past idd beter bij je leeftijd, wit en blauw zijn meer 60/70 plus . . . .
Ik zoek ook nog iets leuks voor de zomer, maar van deze lijkt de hak me te hoog. Heb ook moeilijke voet en daarnaast rugproblemen dus of dit lukt? Alleen voor "opzitten en pootjes geven"????
Heb even gezocht: ze zijn wijdte G en dat is helaas veel te smal voor me . . . .
Ik zoek ook nog iets leuks voor de zomer, maar van deze lijkt de hak me te hoog. Heb ook moeilijke voet en daarnaast rugproblemen dus of dit lukt? Alleen voor "opzitten en pootjes geven"????
Heb even gezocht: ze zijn wijdte G en dat is helaas veel te smal voor me . . . .