ik zoek.....maar ik verdwaal.
maandag 7 juli 2008 om 17:00
Ik verdwaal dus op internet.
We hadden geen vakantieplannen dit jaar.
Maar nu willen we toch een weekje weg.
Lekker op tijd dus om nog wat te vinden.
Ik draai een beetje door van alle sites,google mij suf maar het lukt mij niet om iets te vinden wat mij aanspreekt.
Ik zoek:
*Iets aan het water (zee of meer,maakt niet uit)
*Rustige omgeving/mooie natuur.
*Ook leuk voor kinderen (3 en 11),maar het hoeft ook geen spectaculair kindervermaak te zijn.
*Nette (moderne) accommodatie.
* Niet te ver rijden want we willen maar een weekje.
Iemand een tip ?
We hadden geen vakantieplannen dit jaar.
Maar nu willen we toch een weekje weg.
Lekker op tijd dus om nog wat te vinden.
Ik draai een beetje door van alle sites,google mij suf maar het lukt mij niet om iets te vinden wat mij aanspreekt.
Ik zoek:
*Iets aan het water (zee of meer,maakt niet uit)
*Rustige omgeving/mooie natuur.
*Ook leuk voor kinderen (3 en 11),maar het hoeft ook geen spectaculair kindervermaak te zijn.
*Nette (moderne) accommodatie.
* Niet te ver rijden want we willen maar een weekje.
Iemand een tip ?
maandag 7 juli 2008 om 17:13
maandag 7 juli 2008 om 17:26
Ouderwets, maar waarom loop je niet eens binnen bij een paar reisbureaus? Ik weet niet of je dan de beste deals krijgt, maar allicht het proberen waard.
De Belgische Ardennen zijn erg mooi, en ook niet te ver weg.
Ga je met de auto of wil je vliegen? Als je bereid bent te vliegen dan is Noorwegen ook erg mooi. Schitterende natuur.
Verder Oostenrijk of Zwitserland, ook niet al te ver weg.
Fijne vakantie!
De Belgische Ardennen zijn erg mooi, en ook niet te ver weg.
Ga je met de auto of wil je vliegen? Als je bereid bent te vliegen dan is Noorwegen ook erg mooi. Schitterende natuur.
Verder Oostenrijk of Zwitserland, ook niet al te ver weg.
Fijne vakantie!
maandag 7 juli 2008 om 17:54
Iry,
Ik zoek zelf een soortgelijke vakantie,alleen dan zonder kinderen en kom juist heel veel tegen wat op kinderen gericht is. Waar ik kijk is Bretagne of misschien voor jou iets noordelijker in Frankrijk(wij rijden allebei, geen idee of dat in jouw geval ook zo is?) Je kan een tent huren of een stacaravan,tot 6-8 personen mogelijk, en alles is compleet ingericht. Veelal aan de kust met zwembad en spelletjes op het terrein,camping/park.
Misschien een idee?
Ik zoek zelf een soortgelijke vakantie,alleen dan zonder kinderen en kom juist heel veel tegen wat op kinderen gericht is. Waar ik kijk is Bretagne of misschien voor jou iets noordelijker in Frankrijk(wij rijden allebei, geen idee of dat in jouw geval ook zo is?) Je kan een tent huren of een stacaravan,tot 6-8 personen mogelijk, en alles is compleet ingericht. Veelal aan de kust met zwembad en spelletjes op het terrein,camping/park.
Misschien een idee?
maandag 7 juli 2008 om 18:07
Misschien is de Vulkaneiffel, een streek in Duitsland iets voor je. Rustig, netjes, niet te ver rijden, kindvriendelijk en prachtige meren in oude kraters. Hebben ook een site met accomodatie, veelal prive vakantiewoningen of kamers/app. bij een boerderij.
Waar ben je precies kritisch in? (kan ik effe met je meedenken, vind het leuk zo'n zoektocht)
Waar ben je precies kritisch in? (kan ik effe met je meedenken, vind het leuk zo'n zoektocht)
maandag 7 juli 2008 om 18:39
www.landalgreenparcs.nl
www.hoogeboomvakanties.nl
www.centerparcs.nl
...of is dat net iets te massaal?
www.hoogeboomvakanties.nl
www.centerparcs.nl
...of is dat net iets te massaal?
maandag 7 juli 2008 om 23:30
He Hanke (leuk om je ergens anders ook tegen te komen,minder zwaar topic,haha)
Tsja,ik ben eigenlijk vooral kritisch op het plekje waar ik dan moet neerstrijken.
Ik kan nogal slecht tegen verandering (ik sta ook altijd te springen om op vakantie te gaan,not)
Ik stel dan ook hoge eisen aan mijn vervangende plekje om enigzins mij een beetje te kunnen settelen.
Vooral schoon,netjes en mooi ingericht.
Privacy,dus wat afgeschermde ruimte om je accommodatie.
Ik kan slecht tegen drukte en herrie.
Tsja,ik heb nogal wat noten op mijn zang. Ik ben daar heel lastig in.
Wat daarnaast natuurlijk voorop staat is dat de kids zich goed kunnen vermaken,maar dat doen ze al snel gelukkig.
Mijn oudste dochter gaat niet mee dit jaar,dat scheelt al wat normen aan de vakantie.
Pff...ik ben echt onmogelijk eigenlijk.
Quattro.....volendam!? haha!
De bungalowparken vind ik meer iets om eens naar toe te gaan buiten de zomervakantie,maar dan meer ook omdat de kids dat leuke vinden.
Bretange ga ik eens naar kijken,ik ga graag naar Frankrijk maar meestal gaan wij zuidelijker.
Bedankt voor de tips tot nu toe.
Tsja,ik ben eigenlijk vooral kritisch op het plekje waar ik dan moet neerstrijken.
Ik kan nogal slecht tegen verandering (ik sta ook altijd te springen om op vakantie te gaan,not)
Ik stel dan ook hoge eisen aan mijn vervangende plekje om enigzins mij een beetje te kunnen settelen.
Vooral schoon,netjes en mooi ingericht.
Privacy,dus wat afgeschermde ruimte om je accommodatie.
Ik kan slecht tegen drukte en herrie.
Tsja,ik heb nogal wat noten op mijn zang. Ik ben daar heel lastig in.
Wat daarnaast natuurlijk voorop staat is dat de kids zich goed kunnen vermaken,maar dat doen ze al snel gelukkig.
Mijn oudste dochter gaat niet mee dit jaar,dat scheelt al wat normen aan de vakantie.
Pff...ik ben echt onmogelijk eigenlijk.
Quattro.....volendam!? haha!
De bungalowparken vind ik meer iets om eens naar toe te gaan buiten de zomervakantie,maar dan meer ook omdat de kids dat leuke vinden.
Bretange ga ik eens naar kijken,ik ga graag naar Frankrijk maar meestal gaan wij zuidelijker.
Bedankt voor de tips tot nu toe.
maandag 7 juli 2008 om 23:40
Als ik jou was, zou ik lekker op zoek gaan naar een particuliere vakantiewoning. Ruhe, Reinheit, Regelmass...Jawohl! Of: la meme chose en francais, ah oui (mijn frans is iets minder...).
Wat is je budget en wil je eind juli of in augustus gaan?
Ik kwam op een site van Belvilla een kasteel tegen. Mooi ingericht, maar het kost wel een bom duiten..
Wat is je budget en wil je eind juli of in augustus gaan?
Ik kwam op een site van Belvilla een kasteel tegen. Mooi ingericht, maar het kost wel een bom duiten..
dinsdag 8 juli 2008 om 00:28
Zweden lijkt mij een keer fantastisch!
Maar daaar wil ik dan een vakantie aan besteden wanneer ik meer tijd heb.
En wellicht het hele gezin meekan.
Mijn dochter kan dit jaar niet mee,ik denk dat ze boos wordt als wij dan naar zweden gaan,haha!
Ik was ook al naar de pariculieren huizen aan het kijken Hanke.
Het spreekt mij heel erg aan.
1 nadeel is dat je meestal wel wat verlaten zit.
Daar kan ik prima mee uit de voeten,maar ik ben niet alleen.
De anderen willen wel wat meer vertier.
Het is best lastig om met uiteenlopende wensen van je gezelschap een passende bestemming te zoeken.
En ik ben de grootste lastpak,haha!
Een kasteel klinkt wel idylisch.
Ik kwam ook nog verhuur van een yurt tegen.
Iets heel anders!!
Wel wat primitiever maar er staan echt prachtig ingerichte yurts hier en daar.
o.a in ons eigen Texel.Ziet er echt leuk uit.
Maarja geen eigen sanitaire voorzieningen en dat is voor mij best een struikelblok gezien mijn situatie.
Grrr!! ik vind mijzelf mega irritant
Maar daaar wil ik dan een vakantie aan besteden wanneer ik meer tijd heb.
En wellicht het hele gezin meekan.
Mijn dochter kan dit jaar niet mee,ik denk dat ze boos wordt als wij dan naar zweden gaan,haha!
Ik was ook al naar de pariculieren huizen aan het kijken Hanke.
Het spreekt mij heel erg aan.
1 nadeel is dat je meestal wel wat verlaten zit.
Daar kan ik prima mee uit de voeten,maar ik ben niet alleen.
De anderen willen wel wat meer vertier.
Het is best lastig om met uiteenlopende wensen van je gezelschap een passende bestemming te zoeken.
En ik ben de grootste lastpak,haha!
Een kasteel klinkt wel idylisch.
Ik kwam ook nog verhuur van een yurt tegen.
Iets heel anders!!
Wel wat primitiever maar er staan echt prachtig ingerichte yurts hier en daar.
o.a in ons eigen Texel.Ziet er echt leuk uit.
Maarja geen eigen sanitaire voorzieningen en dat is voor mij best een struikelblok gezien mijn situatie.
Grrr!! ik vind mijzelf mega irritant