Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lot! Dat zoenen heb ik weleens gedaan hoor. Een iets andere intro maar het kwam op hetzelfde neer :P

Ik heb ook wel eens op een date tegen de dame gezegd; we kunnen hier in de kroeg blijven en later vanavond naar mijn huis of we gaan nu meteen en hebben een langere nacht. We gingen meteen weg
koekies zijn lekker
Zoetje gezellig dat je nog meeleest en dat je alleen sportief en druk bent... al iets op je pad gekomen?

Dacht al dat je was afgehaakt... al dat vrouwen-blablabla...
Ik ben helemaal braaf Lotje

Die vrouwen "blabla" vind ik juist genieten! (En je mag wel een felicitatie verwachten inderdaad. Dat zou ik toch minimaal wel doen)
koekies zijn lekker
Haha dat van samen weggaan is bij mij beetje precair dan... moeten die 2 meiden bij hun hobby blijven... gaan wij even... uh... ergens van t uitzicht genieten.

Echt joh, dat zoenen? Hoe reageerde ze? Perplex, of zoende ze terug?
Tnx trouwens voor over die felicitatie. Had ook eerlijk gezegd al iets verwacht vanmorgen, maar ik moet denk ik mn verwachtingen lager houden.

Nou ja, wel lekker door jullie gefeliciteerd. Ook nice!

Haha jij braaf. Mooi zo. (Of jammer voor ons.. niks mee te (be)leven). Komt vast nog wel.
Verrast terugzoenend. Het begin van een erg leukje en lekkere avond

Je kan vast wat verzinnen!
koekies zijn lekker
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb inmiddels berichtjes gekregen en voel me vandaag een stuk rustiger. Het is ook vlak na onze date, en dan heb ik gewoon weer even bevestiging nodig hoe lekker ik was, haha. En het klopt , Rooss...

Leuk, Zoetjeminder, die input van mannen! ben jij getrouwd, single?
Gefeliciteerd, Lotje-43!
Ikheb een relatie june. Die bevestiging willen snap ik nooit zo. Zeker niet als je al vaker hebt gedate. Hij komt toch niet voor niets terug? Je zal dus wel erg lekker (geweest) zijn
koekies zijn lekker
Ik snap mezelf soms ook niet, Zoetjeminder. Fijn om een mans kant te lezen.
Lotje van harte gefeliciteerd!!!

Gewoon lekker je ding blijven doen june en oppassen voor de verslaving (als je die niet wilt hebben ;))
koekies zijn lekker
Anouk: nee we wonen niet bij elkaar in de buurt. Als we elkaar willen zien moeten we dat plannen. De weekendjes dat we elkaar troffen was nooit echt 1 op 1 hoor, maar we hebben een gezamenlijke hobby waardoor we elkaar troffen. Was het thuisfront dan nooit bij.

Rooss4: hij ziet het niet als vreemdgaan zelf (het contact met mij). hij vind dat zijn vriendin alleen niet alles hoeft te weten. Maar misschien is dat een mannen-manier-van-denken?

wat ik mij afvraag verder; als ik het verhaal van Sens en Jane lees: waarom moet er gesproken worden met nr2 of een oester opengebroken worden? Jullie roepen allebei dat thuis jullie thuis is maar willen wel iets van nr2? Als je toch weet dat er een goede band is hoef je toch niet aan een been te gaan hangen? Als mannen niets kwijt willen doen ze dat ook niet. In een normale vriendschap zou je toch ook geen eisenpakket neerleggen of condities eraan stellen. Je moet elkaar nemen zoals je bent.

en Anouk; ik las eigenlijk dat jij jouw nr2 wel heel graag ziet, maar waarom date je dan ook met anderen? Want niemand lijkt goed genoeg om met je nr2 te concurreren? of zeg ik nou wat raars dan?

Lotje: van harte

June: ik heb best wel eens gedacht; waarom hoor ik even weinig en vond ik ook niet altijd even leuk. Een vriendin van me zei tijdje terug: wij spreken elkaar toch ook niet altijd, omdat je ook wel eens druk kan zijn. Geldt denk ik ook wel voor een minnaar. Weken stil lijk mij niet fijn en dan zou ik wel bozig worden maar zolang het goed zit? Komt vanzelf wel.
Lang zal Lotje leven in de Gloooriaaaaa!!!
Birdie: echt, lees even wat pagina's van Minnaartopic 23 of loep voordat je stellingen inneemt op basis van aannames.

Positief punt trouwens dat jullie niet bij elkaar in de buurt wonen (50 mile rule).

Wat mij betreft: mijn nr. 2 en ik zijn op veel vlakken een hele goede match. Té goed. Oftewel de minnaarrelatie komt gevoelsmatig te dichtbij. Een hier vaak toegepaste remedie is dan spreidingsbeleid: zoek een nr 3 (of 4, of 5) om het zaakje luchtig te houden.

Ik begeef me sinds kort op dat pad.
Anouk; mijn vraag komt juist voort uit het feit dat ik het echt niet begrijp en het wel probeer te snappen. Een nummer2 kan heel bijzonder zijn maar ook al deel je veel en is een band close dan nog blijft het een nummer2.

En dat spreidingsbeleid: nieuwsgierig of je het echt kan scheiden; snap wel dat je je aandacht kan verleggen met een nr3 of 4, maar dat lost toch feitelijk niets op? nr2 zal dichtbij blijven toch. Weet nr2 er van bij jou?
Dank jullie wel allemaal!!! xxx

En zoetje ja joh, ik verzin wel wat (vast wel) maar tips (zoals die van oranje!) altijd welkom.. bovendien ik moet hem eerst nog maar weer s zien te treffen.
Gefeliciteerd Lotje!

Birdie, mijn nr2 voelt deels als een soort nr1.. De band is heftig, de emoties en de gevoelens sterk. Mijn beste maatje zit met grote problemen, ja dan ben ik er voor hem. En ik ken hem als mijn broekzak, ik weet waarom ik soms zijn oesterschelpen open moet breken, dat is niet zomaar..

Zolang jij verder niet in kan zien dat een nr2 meer kan zijn dan just seks, en het is 'maar' een nr2.. tja dan wordt het lastig uitleggen
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
June mijn nr 2 is echt een minnaar zo is het ook begonnen, elkaar op sf gevonden

Het gaat dieper, na meer dan een jaar komen er gevoelens bij, bijna onvermijdelijk ..

Dus net wat Nouk zegt, spreidingsbeleid

Af en toe een nr 3 ( sinds kort in the picture )

En een sv voor eens in de zoveel tijd.

Gisteravond weer eens een kijkje genomen op sl, voel me soms net een kind in de snoepwinkel zeg
Vergeet ik het nog

Gefeliciteerd lotje
Sens: ik schrijf sinds gisteren hier en heb denk ik helder gemaakt dat juist dat seks-deel niet of nauwelijks aanwezig is met potentiele minnaar. Hier is ook een hele hechte band aanwezig; die we allebei in stand willen houden.

Toch zou ik het niet in mijn bol halen antwoorden of reacties te forceren. Als er iets is verwacht ik dat hij daar zelf mee komt, ik ben zijn vrouw en zijn moeder niet namelijk en hij hoeft me nergens verantwoording over te geven. Gelijkwaardigheid noem ik dat.

Hoop dat je het mij niet kwalijk neemt dat ik het zeg maar als ik jouw stukjes goed gelezen heb; jij doet ontzettend hard je best om terug te krijgen wat jij en hij ooit hadden, en goed dat je niet meteen opgeeft hoor, maar als hij je steeds buitensluit en je iedere keer met een breekijzer aan de slag moet, waarom doe je het jezelf aan?
Je hebt deels gelijk Birdie, de nummers 2 zijn hier eigenlijk vaak geen nummers 2.

In minnaars/minnaressenland zie ik eigenlijk altijd dat de schrijvende persoon zichzelf op 1 zet. Op 2 staat het onderwerp van hun gedachten en ja.. de rest komt op 3. Even heel eerlijk. Waarschijnlijk is deze nummeriek volledig te wijten aan het onderwerp van dit topic. Als het topic "kantklossen met kniepmuts" had geheten had het er vast heel anders uitgezien.

Waarom zou je niet met meerderen seksen als je nummer 2 heel erg lekker, lief en tof is? Als het toch "just seks" is maakt het niet uit hoeveel minnaars je hebt toch? In sommige gevallen voorkomt het al te grote mindfuck en anderen hebben nooit een leeg balboekje. Ik vind monogame minnaarrelaties een beetje gek eigenlijk.

In het geval "Sense" spreek je over een vriendschap van 5 jaar waar een soort van toevallig zomaar ineens seks een grote rol ging spelen. De basis is vriendschap. En een vriend laat je niet vallen, ook niet als hij even niet wil kletsen en ook niet als het kut met hem gaat.

Dat is wel een verschil met een just seks SV relatie.
Ah ja, lotseke, van harte!

Er zijn maar weinig minnaars die mij ooit een plezierige verjaardag hebben gewenst en op een bepaald moment heb ik die verwachting idd maar losgelaten.

Veel stommerder vind ik het dat je minnaar wéér in die seksvriendbankhangmodus lijkt te glijden met zijn onboeiende, ongeinteresseerde houding en dito berichtjes. Douw de man wat peper in zijn reet zeg en anders next!
Rooss4: denk dat je daar wel een angel bloot legt; vrienden laat je niet in de steek en zeker niet als het kut met hem of haar gaat. Maar is het mogelijk - ook 1 van de dingetjes waar ik tegenaan hik - om van minnaars met seks - naar pure oprechte vriendschap te gaan? Kan alleen maar in mijn ogen als beiden uitsluitend louter vriendschap willen. Als 1vd2 hoopt dat seks weer een onderdeel wordt, hoe altruïstisch is het dan nog?

op just seks ben ik inmiddels wel uitgekeken; overal te vinden en voor mij vaak te oppervlakkig. Misschien ook wel de reden dat ik, nu met deze man, die me ook in mijn hoofd blijft boeien pas overweeg het minnaarpad op te gaan; vermoed dat juist dat kan zorgen voor vuurwerk.
Ik ben perplex. Gretig was nog zacht uitgedrukt voor de appjes die ik mocht ontvangen van Schwarzenegger. Woensdag woensdag kreeg ik alles te zien en te horen..!

Nou Roosje, die toffe peer is er dus niet. Is-ie bij jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven