Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:Sense-1970 schreef op 03 juni 2014 @ 18:59:

Echt.. Lees hier een maand mee en je begint er niet eens meer aan!

Misschien moeten we dat gewoon in gaan stellen: je mag pas meeschrijven een maand nadat je gemeld hebt dat je mee gaat schrijven ;)

Moet ik mijn bootsman ook op gaan voeden? Als hij zegt te zullen bellen is het stil en als ik niks verwacht, belt hij drie keer. Ik denk dat hij me stiekem eigenlijk heel veel leuker vindt dan hij eigenlijk wil, wat ik natuurlijk heel erg goed begrijp. Of hij wil territorium afbakenen, want hij is niet de enige en daar moet hij wel een beetje aan wennen geloof ik. En dat ik een open relatie heb, daar kan hij met zijn hoofd niet bij.
quote:divergentthinking schreef op 03 juni 2014 @ 16:23:

Je schrijft over positieve spanning birdie. Helaas blijft het niet altijd aleen maar bij de positieve. Je krijgt te maken met een nieuw mens, niet met een doos. Met al zijn gebreken ook. Soms kan je niet alles vooruit zien..

Be carefull what you wish...

Edit: ...and invest never more than you can afford to loose. Hear hear Diver! En wat is het plan, met die date morgen?

Tjonge wat gaat het hier heerlijk snel. Birdie en June welkom.

Dymo je hebt "ons" hier mooi samengevat!

Zo grappig: ik las op een ander topic commentaar als "uit principe kijk ik niet op het minnaartopic". Nog net geen kotssmiley erachteraan. Lees hier een tijdje mee en verruim je blik dames. Het is vooral niet lang leve de lol, stort je van die piste, pak wat je pakken kan.

Nou vooruit dat laatste soms een beetje;)

Heb vanmiddag een poging gedaan, met de Hongaar. Kennismakingswijntje op het terras. Foto die sexy-er bleek dan de realiteit (een man die heel veel en enigszins nerveus glimlacht: ben ik raar dat ik daar al bijna op afknap?). Vervolgens was het toch een leuke man met leuke verhalen en de wijn deed zijn werk. Dus zoals Roos al zei: hotelkamer geregeld en hup naar boven. Ik had zin in seks en was nieuwsgierig of hij "het kunstje kon" zoals mijn vreemdgaande buitenlandse vriendinnetje zou zeggen.

Heel goed lijf, het moet gezegd. Maar godallemachtig de inhoud van zijn underpants...Ik voelde me echt even dè Anouk die dan doodleuk zou hebben gezegd: trek maar weer omhoog die broek ik ga naar huis.

Wat ben ik erg. Maar sorry ik had zin in neuqen, niet doktertje spelen met een tandenstoker.
En ja Oranje, opvoeden maar. Gaat jou natuurlijk af toch?

Mooi dat hij weet dat hij niet de enige is, man beetje uit de boot comfortzone is zoveel interessanter...
Alle reacties Link kopieren
quote:dymo9 schreef op 03 juni 2014 @ 18:57:

[...]

Huh? Dan lees jij wel zeer selectief...

Van de stiekem vreemdgaande minnaressen die het laatste half jaar erbij zijn gekomen omschrijft JufMafkees vooral heel veel ellende, maar ook Lotje en MikMak bijvoorbeeld.

En de minnaressen die in het verleden stiekem vreemdgingen zijn vrijwel allemaal gescheiden, Puzzled, lamaarsnoespoes, ik...

Verwar het niet met de openrelatiemensen zoals Oranje, of de gedoogvreemdgangers als Anouk of Sense. Waarbij die laatste 2 trouwens ook meer gedoe schrijven dan gejuich. Bijna allemaal hebben de stiekem vreemdgaande dames hier toegegeven dat het meer ellende dan gejubel is.Hoho, even een categoriefout uit de weg helpen, ik had ook een open relatie en ben uiteindelijk wel gescheiden. BV was degene die zonder open relatie.
En ik heb geen open relatie maar wel een hele goede. En dat meen ik uit de grond van mijn hart. En ik ga echt niet scheiden! Maar goed, ik heb dan ook geen minnaar voor alle dagen/weken, maar eentje die ver weg woont voor een paar hete dagen zo eens in de 3 maanden (wel met dagelijks contact trouwens, en ja, dat moet want ik doe het voor de aandacht ) Dus alle smaakjes zijn er hier.

Anouk, hahahahaha. Wat heb je nou gedaan, broek weer aangedaan en naar huis? Ik zou daar ook moeite mee hebben hoor, zo'n klein gevalletje. Veel, veel moeite. Maar vertel: kon ie er wat mee?

@Lot: nee, niets meer afgesproken met collega. Komt nog wel denk ik, maar ik vermoed dat hij me iets te leuk vind, want hij vermijd me een beetje. De arme schat..

Hier kreeg ik net zijn vluchtgegevens op de app. Help, het wordt wel weer echt zo..
Oh verschrikkelijk Nouk ...

Heb ik ook eens gehad , ik moest echt 2x kijken zeg ...

Verder was hij geweldig met zijn handen en mond maar echt goede sex kwam er niet van zeg ...

De meeste standjes voelde ik amper of hij floepte eruit zeg maar ..

Overbodig om te zeggen dat het een eenmalige aktie was zeker ;/)
Wat vond de Hongaar zelf van zijn tandenstoker? Vol trots voor volk en vaderland? Het voordeel is dan wel dat deapthroaten geen probleem is ;)

Ik weet nog niet of ik bootsman op wil voeden. Dit haalt me ook enigszins uit mijn comfort zone en is dus best leerzaam.
Annabel: ik lag daar om te neuken en geneukt te worden, verstand op nul blik op oneindig. Vooral niet denken aan nummer 2!

Maar toen verscheen pielemuis en was alles verloren. Nog een dappere cowgirl ertegenaan gegooid maar met mijn hoofd was ik alweer buiten.

"De chemie is er niet echt hè"...En we namen heel vriendelijk afscheid. Hij bleek ook nog eens geen ervaring te hebben met meet & sex, het ging hem toch allemaal wat te snel

En ik was net bij mijn auto toen mijn telefoon ging. Nr. 2...

Morgen lunch met Arnie. Volgens hetzelfde vreemdgaande vriendinnetje hebben mannen met flinke spierbundels ook een kleine...

Neeeeee
quote:silver1977 schreef op 03 juni 2014 @ 19:16:

Ik wil hier wel even op reageren ..

Ik ben dus zo'n stiekeme vreemdganger , geen gedoogbeleid thuis.

Ik vind het zeker niet altijd gejubel maar ook zeker geen ellende ..

Het sluimerende schuldgevoel dat soms de kop opsteekt is ellendig .

Verder overheerst bij mij gelukkig nog wel de

energie die ik ervan krijg en het gevoel dat de spanning met zich meebrengtIk vind jou er echt chill instaan, Silver. Fijn dat het bij jou zo werkt. Ik heb helaas wel wat stormen al moeten doorstaan. Gelukkig leer ik nu zeilen van de bootsman ;)
Hahaha Silver, twee keer kijken.

Nou je hebt hier dus niks aan gemist nee.

Ik deed het voor volk en vaderland Oranje

En dat "deepthroating met een kleine" zag ik ook ja. Lol.

Edit: hij leert jou jij leert hem lijkt het Orange. Benieuwd naar het vervolg.
Bedankt, beste mensen, voor het welkom. Birdie, ik heb al vaker een minnaar gehad, en ik kan het je aanraden. Het is bij mij wel hoofdzaak seks, en geen friendzone! Maar ik merk sinds vandaag dat ik toch weer verslaafd ben geraakt aan zijn aandacht. En dat wil ik helemaal niet!
Anouk hahaha omg!! En net op tijd de pijp aan Maarten gegeven... (welke pijp?) voor nr2 belde tijdens je 'feestje'. Ah dat lijkt me echt niks als je m niet voelt. Gewoon niet Anouk! Nice try... auf wiedersehen... don't call us, we'll call you... Was ie zelf niet gegeneerd? Of kon je een goede pokerface opzetten? Op naar morgen dan maar... al voorspelt dat niet veel goeds, afgaande op je vriendin hihi... Maar je weet niet...

Go Annabel! De voorpret kan weer beginnen! Heb je al een leuk hotel gevonden inmiddels?

Jane, ook niet teeee streng he morgen of van de week...

Waar zijn onze mannelijke schrijvers eigenlijk? Toch niet afgehaakt? Vast busy met wat aantrekkelijke ladies ...
Hoi june, welkom! Heb jij al langer een minnaar? Alleen sex, niks diepers schrijf je. Toch verslaafd aan zijn aandacht aan t raken. Deze toch wat geraakt bij je? Hebben jullie ook beiden een nr1? Zie je m vaak, je minnaar?
Lotje!

June: je info is wel heel summier. Kun je iets meer vertellen over jezelf en je minnaar(s)? En "vooral voor de seks, geen friendzone": vanwaar dan de angst om verslaafd aan zijn aandacht te raken?

Ah beetje mosterd zie ik;)
Ik ben happy single, hij heeft een relatie. Ik heb pas een paar keer met hem gedate. Voor mij is een minnaar echt voor de seks, anders kan ik net zo goed een gewone relatie beginnen. Ik ben niet verliefd, maar wen aan zijn aandacht. Wtf!
Toch wel verslaafd raken aan de aandacht ...

Ga je dan al niet Iets verder dan de just sex zone ?
Tja, misschien toch tijd voor een relatie met een niet-gebonden man?
De berichtjes die we elkaar sturen, zijn wel erg seksgerelateerd dus....Ik blijf op mijn mobiel kijken, zo irritant! Hoe gaan jullie daar dan mee om?
De meesten hier hebben de "afleiding" van een nummer 1 en/of kiddies
Ik heb mijn werk en een kind , co-ouderschap met mijn ex. Het is even geleden dat ik een minnaar had, maar nu heb ik weer dat ' oja' gevoel. Dat steeds in contact willen staan... Niet herkenbaar hier?
Natuurlijk wel herkenbaar.. Ik ben ook hartstikke verslaafd aan de aandacht. Sterker, ik durf te zeggen dat seks het middel is om de aandacht te krijgen hoe lang ken je hem? Want het wordt meestal wel makkelijker met de tijd...
Ik ken hem een paar jaar, maar date sinds een maand of 2
Zeker wel herkenbaar. Maar ik omschrijf mijn minnaar dan ook niet als puur voor de seks.

Geloof er niks van dat dat het enige is wat jou aan hem "bindt".
Hoezo niet?
ik herken je zeker wel june,

Ik heb mijn minnaar al langer en het contact is dagelijks maar zeker niet alleen seksgerelateerd...

Ik heb ook wel eens een sv en dat is echt puur seks en geen chitchat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven