Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 04 juni 2014 @ 15:04:

hahaha lot was je zo nieuwsgierig naar de maat? Ja hoor ikke wel. Ben toch nieuwsgierig, zei ik toch... hahaha... ben wel benieuwd wat voor spieren ie daar dan heeft zitten. Voor als ik ook s tegen een spierbundel aan loop

En nee Jane he-le-maal nog niks gehoord. Ik weiger om zelf iets te ondernemen nu. Hij weet het heus wel.

Maar ik had t al wel wat verwacht, want toen mn kids jarig waren, en ik het zelfs op de dag zelf nog zei, reageerde hij daar niet op. Eigenlijk vind ik het puur onbeleefd, fatsoenshalve feliciteer je iemand toch? Maar ja. Ik weet het niet hoor. Hij is wel erg veranderd met vroeger. Ook veel geslotener of zo. Niet oesteren volgens mij zoals jullie dat noemen maar minder vrolijk, dat wel, en minder vrij dat ook. Vroeger spraken we elke week af (woonden ook dichter bij elkaar en werkten samen), en dan liepen we naar een terrasje (wel in een andere stad, maar niet 200 km verderop of zo, dat ook weer niet). En dan liepen we te dollen op straat, zoenen, hand in hand. Zo verliefd, weet je, dat iemand ooit s tegen ons zei dat wij zo'n mooi stel waren en dat we het mooiste kind van de wereld zouden maken. Nu doet ie pas zoenen en zo in de hotelkamer. En dollen? Neuh. Terwijl we echt serieus allebei 100 km van huis af zijn tijdens zo'n date. Als ik dan s z'n hand pak wimpelt ie t af. Ach ja, hij is ook 11 jaar ouder geworden inmiddels en ik weet niet hoe hij zijn scheiding heeft verwerkt en hoe zijn relatie met S is. Volgens hem helemaal goed. Dus ... dat zal dan wel.
Jaah met die knapperd!

En ja, ik heb het die andere man direct gemeld, vond ik wel zo eerlijk tov hem, want hij is echt wel op zoek naar een relatie dus kan nu beter verder gaan kijken.

En ja ik hoop ook dat we een erg fijn setje zijn/worden/blijven
Jane, wtf, hij stuurde jou fotos van zijn andere neukertjes?
jeetje Dymo dat is nogal wat.

Je zag dus niet aankomen dat hij nu de stap zou gaan zetten ?
Lotje, gefeliciteerd

Niet afgehaakt hier, wel bezig met andere (lekkere) dingen idd.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Lotje, moet je niet gewoon accepteren dat jullie relatie anders is geworden? Geen enkele minnaarsrelatie blijft zo sprankelend en spontaan als in het begin. Volgens mij is hij al aardig in de fase "ik heb haar, dus ik hoef niet meer zo hard te rennen" fase en zit jij nog in die "het is zo leuk in de eerste spontane we doen lekker gek en we vreten elkaar op" fase.

En ach, is het onfatsoenlijk als je elkaar niet feliciteerd? Waarschijnlijk denkt hij er gewoon niet aan. Hij is ook niet met je getrouwd he?
quote:dymo9 schreef op 04 juni 2014 @ 15:53:

Jane, wtf, hij stuurde jou fotos van zijn andere neukertjes?

Ja. Dat deed hij maandag. Ik heb gisteren een zware klote dag gehad daardoor totdat ik belsoot het gesprek met hem aan te gaan en dit soort dingen niet meer te pikken.

Ik weet dus wie er vanavond bij hem komt, hoe ze heet, hoe ze er uit ziet ik heb dus besloten vanavond zelf aan het werk te gaan en hij hoeft me voor of na de tijd vooral niet te appen. Dan ga ik volkomen in de negeer stand.
@lotje, zelfs mijn nr1 vergeet mijn verjaardag hoor als ik hem er niet op tijd aan herrinner.
quote:silver1977 schreef op 04 juni 2014 @ 15:58:

jeetje Dymo dat is nogal wat.

Je zag dus niet aankomen dat hij nu de stap zou gaan zetten ?Ik wist dat hij geen 10 jaar meer bij haar zou blijven, ik merkte aan hem dat het steeds zwaarder werd, steeds moeilijker. Maar ik had mezelf voorgehouden dat ik nergens op moest rekenen op korte termijn, om teleurstelling bij mezelf te voorkomen zeg maar. Hij merkte wel aan mij dat ik het steeds moeilijker vond om geen druk te zetten.
quote:cljane schreef op 04 juni 2014 @ 16:06:

[...]

Ja. Dat deed hij maandag. Ik heb gisteren een zware klote dag gehad daardoor totdat ik belsoot het gesprek met hem aan te gaan en dit soort dingen niet meer te pikken.

Ik weet dus wie er vanavond bij hem komt, hoe ze heet, hoe ze er uit ziet ik heb dus besloten vanavond zelf aan het werk te gaan en hij hoeft me voor of na de tijd vooral niet te appen. Dan ga ik volkomen in de negeer stand.Ongelooflijk, wat een l*l. Deed hij dat vaker? Je bent geen voetveeg he! Deze man is echt niet gods gift to women, wat denkt hij wel niet?
quote:cljane schreef op 04 juni 2014 @ 16:06:

[...]

Ik weet dus wie er vanavond bij hem komt, hoe ze heet, hoe ze er uit ziet ik heb dus besloten vanavond zelf aan het werk te gaan en hij hoeft me voor of na de tijd vooral niet te appen. Dan ga ik volkomen in de negeer stand.

Daar hoef je toch niet te wachten tot een goed gesprek? Dan kan je toch meteen bij het ontvangen van foto's terug appen dat je zijn vleeswaren foto's niet hoeft te zien.

Ik had ook een sv die dat maar niet kon laten. In de hoop dat ik hetzelfde zou gaan doen. Not gonna happen. Ik weet geloof ik van al zijn dames, incl. zijn eigen vrouw hoe zij er zonder kleding aan eruit zien. Boeit mij vrij weinig. Al vraag ik me wel af hoe hij in godsnaam al die fotomodellen in bed heeft weten te lullen
quote:Lookolook schreef op 04 juni 2014 @ 16:10:

[...]

Ik had ook een sv die dat maar niet kon laten. In de hoop dat ik hetzelfde zou gaan doen.Huh? Hij stuurt jouw foto's van anderen in de hoop dat jij hem ook foto's gaat sturen? Terwijl hij juist zo laat zien hoe vreselijk indiscreet hij daarmee is?
Toen ik voor de zoveelste keer 35 werd, had ik een zingende man op mijn voicemail en een zingende 1,5 tijdens een hele leuke verjaardagslunch. Oh, wat genoot ik daar van!

Afgelopen jaar rekende ik nergens op. 1,5 leek uit beeld en ik was op alle fronten afscheid aan het nemen in mijn hart. En toen stond daar ineens, tijdens mijn party, 1,5 op de stoep die daar voor mij begon te zingen. Met recht kan ik zeggen dat dat een van de meest emotionele, bijzondere, stunning, aparte, sprakeloze momenten van 2013 was. Nog steeds word ik warm als ik daar aan terug denk.

(ook al was het in meerdere opzichten bizar, echt bizar en eigenlijk best wel misplaatst enz. Dat gevoel van dat moment, zal ik niet snel meer vergeten)
quote:dymo9 schreef op 04 juni 2014 @ 16:12:

[...]

Huh? Hij stuurt jouw foto's van anderen in de hoop dat jij hem ook foto's gaat sturen? Terwijl hij juist zo laat zien hoe vreselijk indiscreet hij daarmee is? Ja. Het was nogal een ingewikkelde man, laten we het daar op houden. En hij dacht dat ik wel zou geloven dat hij die foto's alleen naar mij zou sturen. Nou zou daar best een kern van waarheid in hebben kunnen zitten, gezien onze relatie, maar ik heb de gok nooit genomen. Ik heb mezelf ook nooit laten fotograferen door hem.
quote:oranjexx schreef op 04 juni 2014 @ 16:12:

Toen ik voor de zoveelste keer 35 werd, had ik een zingende man op mijn voicemail en een zingende 1,5 tijdens een hele leuke verjaardagslunch. Oh, wat genoot ik daar van!

Afgelopen jaar rekende ik nergens op. 1,5 leek uit beeld en ik was op alle fronten afscheid aan het nemen in mijn hart. En toen stond daar ineens, tijdens mijn party, 1,5 op de stoep die daar voor mij begon te zingen. Met recht kan ik zeggen dat dat een van de meest emotionele, bijzondere, stunning, aparte, sprakeloze momenten van 2013 was. Nog steeds word ik warm als ik daar aan terug denk.

(ook al was het in meerdere opzichten bizar, echt bizar en eigenlijk best wel misplaatst enz. Dat gevoel van dat moment, zal ik niet snel meer vergeten)Oh, nu je het zegt! Ik heb ook een (vals) zingende sv op mijn voicemail gehad! Was best geinig. Zomaar op de stoep staan vind ik eigenlijk ook behoorlijk not done. Ik weet ook niet of ik dat zo zou waarderen eigenlijk..
quote:dymo9 schreef op 04 juni 2014 @ 16:10:

[...]

Ongelooflijk, wat een l*l. Deed hij dat vaker? Je bent geen voetveeg he! Deze man is echt niet gods gift to women, wat denkt hij wel niet?

Thanks! Dat besef is nu eindelijk ook bij jane binnen gekomen. Alleen daar waar ik eerst bang was dat het zou stoppen als ik hier iets van zei ben ik dat nu niet meer. Het is nu graag of niet. Hij deed dit in het verleden ook wel. Toen vond ik het ook niet altijd leuk, maar toen deelde in zelf het bed nog niet met hem.

@look, maandag was ik zo perplex dat ik eigenlijk al te laat was met reageren. En omdat er meer dingetjes zijn wil ik echt het gesprek met hem aan gaan nu.
Oh en hier trouwens geen naakt foto's ofzo hoor. Gewoon een leuke foto die door haar naar hem is toe gestuurd. Maar dan nog hoef ik dat allemaal niet te weten en te zien.
quote:Lookolook schreef op 04 juni 2014 @ 16:16:

[...]

Oh, nu je het zegt! Ik heb ook een (vals) zingende sv op mijn voicemail gehad! Was best geinig. Zomaar op de stoep staan vind ik eigenlijk ook behoorlijk not done. Ik weet ook niet of ik dat zo zou waarderen eigenlijk..Hij had toestemming, want was officieel uitgenodigd voor het feestje . Ik had alleen niet echt op zijn komst gerekend, zeg maar....
Jane, hij is nogal indiscreet dus. Heeft hij foto's van jou? .....
Merel wat klink jij relaxed, evenwichtig. Lijkt alsof je een goed "werkbare" modus hebt gevonden met je nr. 2. Fijn!

En jij schrijft ook opvallend sterker dan eerder Jane.

Hi Look! Lang leve de slow ballotage;)

Lotje: neeneenee..hem afrekenen op zijn daden nu hè, niet smachten naar wat ooit was. Attent en feliciteren past zó niet bij hem.

Dymo!!! Wat een heerlijk spannende ontwikkelingen! Ga jij het percentage succesvolle ex-nr.2-nu-nr.1 relaties eens goed opkrikken ok?

Ik ben de puber met de mafklappers deze week vrees ik.

Alsof nr. 2 zijn voodoo heeft uitgesproken zeg.

Ook op het terras kreeg ik ineens een app van hem met xxx en ik bel je vanmiddag!

De piloot van gisteren "kikt" ook hele fijne berichten. En een live foto, net voor vertrek..jammie.

Maar wat Arnie nou bezield heeft..zou het misschien een foto van zijn knappe neef geweest zijn waarmee hij vrouwen naar een terras lokt? Erg in tegenspraak met ons contact totnutoe maar who knows..

And who cares
dat wilde ik dus ook vragen, als hij zo gemakkelijk foto's rondstuurt, doet hij dat wellicht niet met de jouwe.

Ik vind het ook geen stijl hoor, dat hij date is zijn zaak maar om dat op zo'n manier onder jouw ogen te brengen.
Oh jeezz werd steeds gebeld tijdens het typen, wat loop ik hopeloos achter
...
quote:oranjexx schreef op 04 juni 2014 @ 16:22:

[...]

Hij had toestemming, want was officieel uitgenodigd voor het feestje . Ik had alleen niet echt op zijn komst gerekend, zeg maar....

Ja, dan is het wat anders natuurlijk. Mijn sexgoden bestaan voor de rest niet in mijn leven. Moet ik opeens zoveel uitleggen enzo

Anouk, live foto's zijn leuk! Had hij z'n pakkie al aan?
Ja dus Look.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven