Gestopt met de pil!

05-06-2014 20:52 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb wat vragen misschien kunnen jullie me helpen!

Ik ben sinds 11-5-2014 gestopt met de pil en wil graag zwanger worden.

Ik heb een paar dagen terug ontzettend last gehad van gevoeligen tepels en ook borsten, veel zin in sex en krampjes!

Kan t zijn dat mijn baarmoeder of eileiders aan t werk zijn of dat ik een eisprong heb gehad?

Ik heb nu sinds drie dagen een ovulatietest gedaan omdat ik mijn cyclus niet ken maar alle dagen t zelfde vage streepje.

Kan t zijn dat ik net de dagen ervoor een eisprong heb gehad of helemaal niet juist?

Ik ben er wel mee bezig maar kan t niet uit me hoofd zetten en ben er gewoon aan toe!
Inderdaad. Hier komen alleen vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geworden
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ow bedoel prikpil 2 jaar twrug mee gestopt
Nou dan zit er maar een ding op: terug aan de pil!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Zonde van je geld en energie om nu al zo druk in de weer te zijn met ovulatietesten. Gewoon rustig afwachten wanneer je eerste menstruatie komt. Als dat is geweest, weet je dat je ongeveer 2 weken daarvoor eisprong hebt gehad.
Door de pil heen ben ik niet zwanger geworden anders was ik niet gestopt heb nu laatste 1.5 jaar de gewone pil gehad.

Zit ik hier bij de verkeerde onderwerpen?
Ok bedankt yajes
besef ook, dat je nu een natuurlijke cyclus krijgt. Met echte PMS en bijhorende 'kwaaltjes'. Ik slik al jaaaaaren geen pil meer en voel mijn ovulatie heel goed en voel mijn menstruatie aan komen, flink PMS ook. Hormonen zijn een behoorlijke impact op je lichaam. Door de pil weet jij dat niet meer
Mijn advies: wacht even rustig je eerste ongesteldheid af. Ik ben april gestopt na 12 jaar pilgebruik en ben op dag 34 ongesteld geworden.

Ik snap dat het moeilijk is en dat je het heel graag wilt weten maar het heeft even tijd nodig. Was je regelmatig voordat je aan de pil begon?

Mijn lichamelijke klachten waren ook wel iets anders dan met pil.

Pijn in onderrug, last van vet haar.
Zou echt even je eerste menstruatie afwachten hoor. Ik ben al jarenlang aan de pil. Tussendoor keer jaartje gestopt, wegens geen relatie (niet om zwanger te raken). Toen duurde het echt wel even voordat alles weer "normaal" was.
Oei oei, nu al zo gefixeerd op het zwanger worden? Snap dat het spannend is en leuk voor jullie als het snel lukt maar met deze instelling duurt het erg lang als je uiteindelijk bijv wel een jaar bezig bent.. Of erger nog.. in een ivf traject beland (zoals wij dus, al ruim 3 jaar bezig). Wij zijn na een een half jaar met de ovulatietesten begonnen.

Mijn advies: Chill, geniet van het oefenen en je ziet wel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven