Gestopt met de pil!
donderdag 5 juni 2014 om 20:52
Hallo allemaal,
Ik heb wat vragen misschien kunnen jullie me helpen!
Ik ben sinds 11-5-2014 gestopt met de pil en wil graag zwanger worden.
Ik heb een paar dagen terug ontzettend last gehad van gevoeligen tepels en ook borsten, veel zin in sex en krampjes!
Kan t zijn dat mijn baarmoeder of eileiders aan t werk zijn of dat ik een eisprong heb gehad?
Ik heb nu sinds drie dagen een ovulatietest gedaan omdat ik mijn cyclus niet ken maar alle dagen t zelfde vage streepje.
Kan t zijn dat ik net de dagen ervoor een eisprong heb gehad of helemaal niet juist?
Ik ben er wel mee bezig maar kan t niet uit me hoofd zetten en ben er gewoon aan toe!
Ik heb wat vragen misschien kunnen jullie me helpen!
Ik ben sinds 11-5-2014 gestopt met de pil en wil graag zwanger worden.
Ik heb een paar dagen terug ontzettend last gehad van gevoeligen tepels en ook borsten, veel zin in sex en krampjes!
Kan t zijn dat mijn baarmoeder of eileiders aan t werk zijn of dat ik een eisprong heb gehad?
Ik heb nu sinds drie dagen een ovulatietest gedaan omdat ik mijn cyclus niet ken maar alle dagen t zelfde vage streepje.
Kan t zijn dat ik net de dagen ervoor een eisprong heb gehad of helemaal niet juist?
Ik ben er wel mee bezig maar kan t niet uit me hoofd zetten en ben er gewoon aan toe!
donderdag 5 juni 2014 om 22:11
vrijdag 6 juni 2014 om 11:38
Mijn advies: wacht even rustig je eerste ongesteldheid af. Ik ben april gestopt na 12 jaar pilgebruik en ben op dag 34 ongesteld geworden.
Ik snap dat het moeilijk is en dat je het heel graag wilt weten maar het heeft even tijd nodig. Was je regelmatig voordat je aan de pil begon?
Mijn lichamelijke klachten waren ook wel iets anders dan met pil.
Pijn in onderrug, last van vet haar.
Ik snap dat het moeilijk is en dat je het heel graag wilt weten maar het heeft even tijd nodig. Was je regelmatig voordat je aan de pil begon?
Mijn lichamelijke klachten waren ook wel iets anders dan met pil.
Pijn in onderrug, last van vet haar.
vrijdag 6 juni 2014 om 12:06
Oei oei, nu al zo gefixeerd op het zwanger worden? Snap dat het spannend is en leuk voor jullie als het snel lukt maar met deze instelling duurt het erg lang als je uiteindelijk bijv wel een jaar bezig bent.. Of erger nog.. in een ivf traject beland (zoals wij dus, al ruim 3 jaar bezig). Wij zijn na een een half jaar met de ovulatietesten begonnen.
Mijn advies: Chill, geniet van het oefenen en je ziet wel..
Mijn advies: Chill, geniet van het oefenen en je ziet wel..