Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Jane, ik vind het ook gewoon stoer van je dat je dat gisteravond gestuurd hebt. Dan was jij het maar kwijt, en hij kan reageren op een tijdstip dat hem uitkomt. Als het maar voor je deadline is, en zo niet, dan weet je waar je aan toe bent. Geloof dat je er beter aan doet echt klaar met hem te zijn.

Lotje, het is niet meer 11 jaar geleden, het is nu, en nu word jij niet meer heel gelukkig van wie hij is volgens mij...

Loetje, als je hem echt echt echt niet kwijt wilt, denk je dan dat je er verstandig aan doet om alleen al rond te kijken? Welkom hier trouwens.

Al Bundy, ook welkom hier, wat is jouw verhaal? Of heb ik daar overheen gelezen?
Goedemorgen!

Ik vind het wel goed van je hoor, Jane. Je kan het maar kwijt zijn. Ik ben benieuwd of er een reactie komt.. dat hij even op zich laat wachten zegt op zich al wel veel vind ik zelf. Ik heb buitenlander ook op zijn kop gegeven begin deze week en toen was hij binnen een uur terug met een spijtbetuiging, en hij doet nog steeds zijn best. Dus tja, echt veel moeite doet jouw jager er duidelijk niet voor.

Lot: jij moet of je verwachtingen bijstellen (1 keer per 3 maanden leuk daten en verder weinig contact accepteren) of kappen. Wat haal je nou uit dit spelletje? Sowieso is die datefrequentie wel erg laag bij jullie (ik meen me te herinneren dat er “slechts” 200 km tussen jullie zit, een eitje wat mij betreft ). Is dat ook jouw keuze of alleen de zijne?

Anouk: ik moet zeggen dat ik de afgelopen weken jouw posts met verbazing heb gelezen. Jij bent duidelijk zo hoteldebotel van nr 2, dat je spreidingsbeleid toch geen schijn van kans heeft? Hoe blij word je nu echt van nog extra rondsloeren, terwijl je hart al aan 2 mannen toebehoord? Kan je niet beter een andere hobby zoeken en daar je aandacht op richten? Of meer met vriendinnen gaan doen? En hoe stom dat klinkt, dat meen ik bloedserieus. Ik denk dat je veel blijer wordt van je avonden besteden aan lieve vriendinnen en/of iets waar je blij van wordt, dan aandacht van allerhande kerels..
oh Al Bundy, zie nu je topic, ik ga dat wel even lezen
quote:highlander schreef op 06 juni 2014 @ 11:06:

Als ik jouw berichten goed begrijp zoekt hij helemaal geen serieus (gepraat over) gevoel en wil hij zijn contacten met vrouwen alleen bij geil houden.

Als hij serieus (gepraat over) gevoel wilde was hij geen single geweest.

Goeie HL! Jane, misschien moet je een getrouwde minnaar zoeken, die hebben wat meer ervaring met zeurende vrouwen

Zonder gekheid, ik merk aan de reacties van buitenlander vaak dat hij gewend is rekening te houden met de gevoelens van vrouwen, die toch wat anders in elkaar zitten dan mannen. En dat lees ik bij jouw jager niet. Die kan dat niet, of wil dat niet.
Als hij serieus gepraat over gevoel wilde was hij geen single vind ik wel erg kort door de bocht hl. Ik denk persoonlijk dat hij juist mede door zijn laatste relatie zo hard is geworden en een muur om zichzelf heeft heen gebouwd. Maar, dan nog, voor mij hoeft hij niet bang te zijn omdat ik echt niks meer met hem zou willen dan sex en vriendschap. Van luchtfietsen is hier zeker geen sprake.

Ik houd nu inderdaad ook even geen rekening meer met zijn gevoelens, heb even puur aan mezelg gedacht door die app te versturen gisteren. Wat hij er verder mee doet is nu aan hem en ik kan nu even niets meer dan af wachten op een reactie van hem. Bellen doet hij zoizo niet voor vanavond omdat hij ook weet dat man hier nog rond loopt.

En, misschien is het probleem inderdaad wel dat ik een gevoelsmens ben en hij een muur heeft. In dat geval zou het erg fijn zijn als we daar een tussenweg in kunnen vinden en zo niet, dn pech.

ik ga zo zijn kant uit met de hond en race natuurlijk hard zijn huis voorbij

ik wacht nog steeds op antwoord, maar zoals ik al eerder zei, mocht hij liever willen bellen kan hij dat vanavond pas doen.
annabel ik heb mijn handen vol aan jager. Maar wie weet wat de toekomst nog brengt.
Jane, volgens mij maak je jezelf dat wijs, van die muur. Hij heeft gewoon geen zin in gezeik van vrouwen, volgens mij. Hoe oud is die jager eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Annabel, mijn ervaring is dat doordat ik jarenlang dagelijks dat intrigerende raadselachtige wezen in mijn nabijheid had en haar met liefde in mijn nabijheid wilde houden ik idd wel gedwongen werd mezelf in haar te verdiepen en in te leven in haar geest om haar te kunnen begrijpen.

edit; Volgens mij zit de minnaar van Jane ook niet te wachten op verdieping in haar.

Niet waar het haar geest betreft iig.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:annabel_k schreef op 06 juni 2014 @ 11:27:

Jane, volgens mij maak je jezelf dat wijs, van die muur. Hij heeft gewoon geen zin in gezeik van vrouwen, volgens mij.Grappig, ik dacht precies hetzelfde !
One life, live it !
quote:cljane schreef op 06 juni 2014 @ 11:26:

annabel ik heb mijn handen vol aan jager. Maar wie weet wat de toekomst nog brengt.

Ik denk dat ze 'in plaats van' bedoelt, en ik vind dat een goed advies. Als je dan toch zo nodig vreemd wilt gaan is dit gewoon niet de juiste man voor je.

Hoe gaat het werken aan je huwelijk zo met dit gedoe er allemaal bij?
De lage datefrequentie is zeker niet mijn keus. Deze zelf voorgesteld, met het oog op de meivakantie die er tussen zat, en zelfs toen zei hij boek nog maar niks kan altijd nog, en vond t snel. Ik had hem nog wel gezegd dat als hij eerder wou of kon dan moest hij t maar zeggen, valt altijd wel wat af te spreken. Toch? Maar liever niet een dag tevoren. Moet hier dingen regelen. Maar je weet inmiddels, de weken zijn gewoon voorbij gegaan zonder iets. En idd, slechts iets meer dan 200 km zit er tussen. Hij wil ook nooit ver mijn kant op. Altijd allebij even ver reizen.
Poeh Lot! Dat klinkt niet of hij graag wil afspreken! (of hij moet een hele volle agenda hebben?)

Zelf zou ik mijn sv/minnares toch echt wel wat vaker willen ontmoeten
koekies zijn lekker
Of hij ziet het -net als bv Look- als kers op zijn verder best prima taart en zit niet zo te wachten op een hogere date frequentie. En dat mag. Wellicht wil hij gewoon af en toe een geile neuk en zo nu en dan een heet gesprek en that's it. En daar is helemaal niks mis mee. Lot, als je meer wilt is dit waarschijnlijk toch niet de juiste nr 2 voor jou.

Ik tipte al eerder deze week dat een vast contact moment heel veel onrust weg kan nemen.

Met tantraman had ik gewoon 2 keer in de week een heet smsgesprek waar we beiden heel erg van genoten en dan was het weer 3 dagen stil. Ik vond dat ideaal.

Dat ge-app, stilte-geile app-lullig antwoord enz... behoort voor mij toch echt tot de kat en muisspelen. En daar ga je je heel kut van voelen.

Noekske, hoe kijk je er nu naar, the day after? Ik vind Annabels post zo gek nog niet, beetje pas op de plaats? Beetje gedachten verzetten? Iets minder wijn en iets minder mannen?

Wel mooi te lezen dat je je nr 1 naast je miste. Zoiets heb ik je nog nooit zijn schrijven!
Dat viel mij ook erg op Roos, die zin over Anouks nummer 1. Mooi.
@roos, die tip van jou eerder deze week deed mij ook mijn ogen wat meer openen. Ik kan niet tegen die onzekerheid en dat is iets waar jager niets aan kan doen. Dat is iets dat bij mij ligt. Hij kan alleen wel helpen eem stukje onzekerheid weg te nemen. Door inderdaad wat vaste contact momenten te hebben en nu hoeft dat nog niet eens, maar wel een vaste date frequentie zou fijn zijn.

@dymo, het werken aan het huwlijk gaat ontzttend goed! We hebben beide een paar kleine aanpassingen gedaan en dat maakt dat het al weer een heel stuk gezelliger is. We spreken dingen er uit naar elkaar. En dan bedoel niet op gevoel, maar als een van onseven niet happy is zeggen we dat gewoon. Ik heb me wat meer aan gepast door man bijvoorbeeld heel rustig dingen uit te leggen. Als ik rust nodig heb en er dus alleen op uit wil dan meld ik dat en dan laat hij me gaan. We zijn heel erg op de goede weg nu.

@ik weet niet meer wie het vroeg, maar jager is 46 jaar.
En, waar jager nu wel of niet op zit te wachten, ik weet vanavond hopenlijk waar ik aan toe ben. Toen ons vrij vele app contact begon kon ik namelijk wel bij hem terecht met gevoellens en hoe mijn geest in elkaar stak. Ik heb toen even een hele heftige periode gehad en hij was altijd bereid om welliswaar via app dan naar me te luisteren.

Wat het is weet ik niet, echt ongeintresserd of toch die muur? Het boeit me eerlijk gezegd ook niet. Als hij accoord kan gaan met een beetje rekening houden met mijn gevoellens kan ik daar prima mee leven.

en nu ga ik eerst even het een en ander voor mijn liefste nr1 regelen. Die gaat vanmiddag voor een weekje weg dus verdient hij nu eerst mijn onverdeelde aandacht
Jane, het zou je wel mogen boeien hoor. Ik heb zelfs niks met muren, vind dat iets voor 25 ers eigenlijk, we hebben allemaal dingen meegemaakt en zijn allemaal beschadigd, daar kan je lessen uit trekken, ik vind muurtjes onderhand iets waar een 46 er mee klaar mag zijn.

Als hij er eerst wel voor je was en nu niet klinkt dat als desinteresse. Wellicht zijn er (nieuwe) dames die de aandacht wegkapen. Het komt me allemaal nogal bekend voor nl.
quote:cljane schreef op 06 juni 2014 @ 13:05:

En, waar jager nu wel of niet op zit te wachten, ik weet vanavond hopenlijk waar ik aan toe ben. Toen ons vrij vele app contact begon kon ik namelijk wel bij hem terecht met gevoellens en hoe mijn geest in elkaar stak. Ik heb toen even een hele heftige periode gehad en hij was altijd bereid om welliswaar via app dan naar me te luisteren.

Wat het is weet ik niet, echt ongeintresserd of toch die muur? Het boeit me eerlijk gezegd ook niet. Als hij accoord kan gaan met een beetje rekening houden met mijn gevoellens kan ik daar prima mee leven.

Heel bot gezegd, ik denk dat voor hem het nieuwe er vanaf 'geneukt' is, zeker nu jij van hem dingen verwacht waar hij a) niet op zit te wachten, b) niet kan (en wil !) inwilligen en c) daarom gewoon een volgende scharrel pakt.. tegen die tijd dat die volgende scharrel ook met een verwachtingspatroon (of eisen) gaat komen is hij jouw allang vergeten en zeer waarschijnlijk ook alweer bezig met weer een nieuw slachtoffer.

Ik wil je hoop niet de grond inboren hoor, maar -correct me if i'm wrong- hij gaat vandaag geen contact meer opnemen...
One life, live it !
Al bundy, ik denk dat je met je laatste zin gelijk hebt. Maar goed, ik heb geleerd dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!
46 en dan je zo als een hork gedragen? Ik had hem 20 jaar jonger geschat op basis van je verhaal (je bent zelf volgens mij ook bijna 20 jaar jonger toch?). Hij komt over als een jonge single vent die nog geen behoefte heeft zich te binden, en van wie ik zulk gedrag nog enigszins acceptabel zou vinden.

Maar dat is hij dus niet. Ik vind het meer dan vreemd dat iemand van 46

a) neukt met de veel jongere vrouw van een van zijn maten

b) haar met zo weinig respect behandeld

Misschien heb ik een iets te rooskleurig beeld van volwassen mannen hoor, kan ook! Maar verder sluit ik me dus aan bij Roos.
Al, jij schreef het.

Ik dacht het.

Hij heeft haar aandacht gegeven omdat hij seks wil.

Nu het nieuwe eraf geneukt is en zij iets van hem wil verlegt hij zijn aandacht.

Naar nieuwe groenere vrouwen.

Hij komt op mij over als een man die zodra het pittig word naar een nieuwe vrouw overstapt.

Dat zou iig zijn kinderen bij verschillende vrouwen verklaren.

Ik denk ook niet dat Jane verdere moeite van zijn kant hoeft te verwachten.
Misschien is het spreidingsbeleid toch niet echt iets voor je nouk...

Of misschien toch teveel kennismakingsdates in een week.

Ik vind dat knap weinig daten lotje, nr 2 en ik wonen ook 200 km uit elkaar maar dat is geen enkele belemmering , we spreken wel vaak er tussen in af maar hij is ook wel eens voor een korte autodate helemaal hierheen komen rijden, zat hij uren in de auto voor een halfuurtje met mij.

Het is ook een kwestie van echt bij elkaar willen zijn natuurlijk....

Maar ik begrijp uit je post dat er sinds jouw voorstel van de meivakantie nog geen ander voorstel geweest is ?

Ik zie het wel somber voor je in Jane, ik snap wel dat je het Apple gestuurd hebt, nu loslaten de bal ligt bij hem en komt hij niet terug dan weet je genoeg.

Eer aan jezelf houden en er niet weer over beginnen....
Ze loopt -naar mijn idee- ook een beetje als een groupie/hitsige tiener achter hem aan en hij vindt dat wel best, lekker ego-strelend!

Ze zou zich wat meer 'hard-to-get' op moeten stellen, maar zodra hij ook maar één kik geeft is alles weer vergeven en vergeten... tenminste, zo lees ik het een beetje
One life, live it !
Al, zij is niet de enige vrouw hier die doet alsof een man die goed in bed is een ster is die aanbeden moet worden.

Ik heb ook het idee dat hij haar maar één aai over haar bol hoeft te geven voordat ze weer klaar ligt.

Egostrelend èn makkelijk te neuken.

In die jacht zit geen enkele uitdaging.
Jongens, zo kan hij wel weer, even kappen nou. Vrouwen ontwikkelen nu eenmaal soms iets te warme gevoelens door seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven