Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Hl, het is best een klootzak op zijn tijd maar graag even niet oordelen over het waarom hij kinderen bij 2 verschillende vrouwens heeft. Vind ik een beetje kort door de bocht.

Voor degene die geen reactie ,meer verwachten, helaas voor jullie, maar ik heb wel reactie gehad. Vanmiddag kreeg ik een uitgebreid antwoord en hij heeft nu een uigebreid antwoord terug gekregen.

HL wat dat jacht aan gaat gevoel heb je wel een beetje gelijk hoor. Ik zou best eens wat harder mogen worden naar hem toe. Ik heb nogal de vervelende eigenschap om het iedereen naar de zin te willen maken en doe dat dus ook bij hem.

verder het gesprek,

een vaste frequentie kan ik wel vergeten, dat wil hij echt niet, dat is iets waar ik prima mee kan leven denk ik, maar ik hoef niet meer te weten met wie hij wanneer neukt en hij hoeft niet alles naar zijn eigen hand te zetten en te verwachten dat ik op afroep beschikbaar ben. Dat heb ik hem nu nogmaals duidelijk gemaakt en als hij daarmee akkoord kan gaan dan gaat zondag gewoon door. Zo niet dan zal het hier moeten stoppen. Ik wacht nog op antwoord terug dus ik ben benieuwd.
En terwijl ik bericht hierboven verstuur kreeg ik zo waar antwoordt dat hij na wil denken.
Alle reacties Link kopieren
@zoetje en @silver, nee hij heeft geen drukke agenda, werkt wel maar maar 3 dagen in de week, en zijn nr1 werkt 5 dagen. En ik zie hem echt niet verder mijn kant op rijden. Laatste keer hadden we half maart afgesproken rond halverwege (ietsje dichter naar mij), en dat vond ie al zozo want hij moest verder weg dan ik. Ja zei ik, maar ik heb nog kinderen thuis, als er iets wil ik eigenlijk niet zo heel ver uit de buurt zijn. Dat snapte ie dan wel.

Daarna had ik op de kalender gekeken en omdat ik weet dat hij niet zo snel weer wil of kan (weet ik niet) afspreken kwamen we nu pas uit op in ieder geval 19 juni. Later werd lastig want dan is het weer zomervakantie. En omdat er zo'n tijd tussen zat, had ik gezegd, kijk thuis ff en als je eerder wil (of kan), tussendoor, kan ik altijd ff kijken. Maar niks gehoord, en hotel is trouwens nog niet geboekt dus.

En idd roos, ik denk dat ik er gewoon meer van verwacht dan hij, maar ook door hoe hij in het begin deed en schreef. Daarom denk ik gewoon dat het nieuwe er af is, ik er toch altijd wel ben, en het inderdaad wel lekker is voor nu en dan.

Maar ik zou - net als zoetje zegt - ook wel vaker willen afspreken. En dat hoeft niet gelijk een hele dag hotel te zijn, maar gewoon 's ergens wat drinken of in de auto, wat Silver zegt. Als je mekaar maar ff ziet weet je. Maar dat gaat ie echt niet doen.

@Highlander hoe maak je de jacht dan uitdagend voor een man? Door niet te reageren toch? En door niet achter 'm aan te lopen?
Goed om te horen dat hij toch het fatsoen heeft om je te antwoorden, ik denk alleen dat hij het doet om het voor zichzelf re-de-lijk fatsoenlijk te kunnen afsluiten.

Hij weet toch wel dat je als een blok voor hem valt, door het nu netjes op deze manier te doen en te vragen om bedenktijd zal hij het voor zichzelf zo willen afsluiten dat dit (deze affaire) niet tegen hem gebruikt kan gaan worden en hij het -op zijn manier- goed heeft kunnen afsluiten..

Beetje lastig omschrijven merk ik... reken er -naar mijn idee- maar op dat hij alle begrip voor je heeft, maar dat hij zich niet naar jouw schema / wensen zal kunnen gaan schikken.

Niet rot of negatief bedoelt, maar ik krijg een beetje die indruk.
One life, live it !
quote:cljane schreef op 06 juni 2014 @ 16:01: Ik heb nogal de vervelende eigenschap om het iedereen naar de zin te willen maken en doe dat dus ook bij hem. Ga het eerst jezelf eens naar de zin maken voordat jij de hele wereld op jouw schouders probeert te nemen.

Nr 1 zou jij zelf kunnen zijn.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Pfff, nou moet toe geven dat ik dit helemaal niks vind hoor, zit nu in onzekerheid.

En, zoals hij het zei ben in inderdaad bang dat het wel eens over zou kunnen zijn.
Lotje, persoonlijk kan ik heel slecht tegen vrouwen die mij ophemelen en zichzelf smekend om aandacht aan mijn voeten storten.

Dan voel ik mij als een gevangene met een ketting en bal om mijn enkels.

Liever een vrouw met pit, vuur, zelfrespect in haar lijf die mij recht in mijn gezicht zegt wat haar niet zint zodat we er samen wat aan kunnen doen.

Iemand die zelfstandig tegen mij op wil staan en ook zonder mijn aandacht prettig in haar vel zit.
Goh HL als ik en jager nu wel door gaan kan ik dan ook bij joj in de leer?
Dag allemaal! Ik was vandaag beschäftigt bij het WK hockey (waar China ge-na-deloos werd ingemaakt door de VS) en lees nu pas al jullie reacties.

Ach het is gewoon én én én. Ik voelde gisteravond afstand tot nr. 2 mede door die maffe non-dates van de dagen ervoor. Eigenlijk prima dus want zoals Look opmerkte: daar was het spreidingsbeleid op gericht. Maar de glans was er even vanaf en dat vond ik toch jammer.

Mijn nr. 1 noem ik idd heel weinig hier. Het is iemand aan wie bijna alles deugt: trouw, zorgzaam, stabiel, hardwerkend...you name it. Alleen -en ik durf het woord bijna niet meer te zeggen hier- staat zijn autisme echte intimiteit, betrokkenheid en ja ook seks tussen ons al jarenlang in de weg. Na me daar aanvankelijk bij neergelegd te hebben bracht een stelselmatig vreemdgaande vriendin me op nieuwe ideeën. Die ik sinds een jaar of 2 praktizeer (twee langdurige nummers 2 en wat losse contacten daartussendoor).

Annabel je hebt een goed punt als je zegt dat ik iets lijk te willen halen bij die man(nen) waar hij/zij maar ten dele in kan/kunnen voorzien. Zover was ik zelf ook wel ongeveer maar het is nuttig als iemand het benoemt. Wijn en seks als verdovende middelen. Soms moet je even doorschieten om pas op de plaats te kunnen maken. Vriendinnen en hobbies heb ik idd wat verwaarloosd...

Morgen een week Pinkstervakantie, we gaan naar ons vakantiehuis in het Zuiden. De timing kon niet beter.
Goh anouk, herkenbaar stukje hoor over jou nr1. Net zo als mijn nr1 zo ongeveer.
quote:cljane schreef op 06 juni 2014 @ 16:28:

Goh HL als ik en jager nu wel door gaan kan ik dan ook bij joj in de leer? ben ik je 2e cursiste..
Oke, ik ga jullie ontzettend spammen hoor, pfff ik wordt gek van het wachten. En het wachten is nog maar net begonnen

En nee, ik trek niet zelf die pleistet er af, sorry ik heb nog een heel klein beetje hoop.
Jane en Lotje,
quote:highlander schreef op 06 juni 2014 @ 16:25:

Lotje, persoonlijk kan ik heel slecht tegen vrouwen die mij ophemelen en zichzelf smekend om aandacht aan mijn voeten storten.

Dan voel ik mij als een gevangene met een ketting en bal om mijn enkels.

Liever een vrouw met pit, vuur, zelfrespect in haar lijf die mij recht in mijn gezicht zegt wat haar niet zint .willen mannen dan geen vrouw die hen de hemel in prijst? Ik wil heus wel s zeggen wat me niet zint, maar ten eerste kan ik zo tactloos zijn als wat, en ten tweede wil nr2 geen gezeur. En jager van Jane volgens mij ook niet. Dat staat er eigenlijk toch recht tegenover? Misschien moeten we idd dan maar denken dan dumpen ze ons maar. En zien wat er van komt.
Verman (raar woord eigenlijk) jezelf en ga een eind met de hond lopen of zo... als je gaat zitten wachten op antwoordt zit je jezelf alleen maar op te vreten en theoretisch kan hij tot een uurtje of 24:00 vanavond pas gaan antwoorden.

Maar nogmaals, reken nergens op...
One life, live it !
Al, ik weet dat ik mezelf moet vermannen. Maar ik zit met een kind hier en dat bied nu niet echt heel veel kansen iets te gaan ondernemen om deze tijd.

Ik probeer ook echt nergens op te rekenen, maar koester wel hoop.

HL wat flauw nou.
Lotje, ik denk dat jij voor jezelf het evenwicht nog kunt vinden tussen jezelf ophemelen en jezelf wegcijferen.

Leren assertief voor jouw wil op te komen en stand te houden.

Zelfs een lustrelatie draait niet alleen om wat hij wil.

Als hij niet tegen een vrouw met een eigen wil kan dan is hij jou niet waard idd.

Ga dan niet lijdzaam zitten afwachten tot hij jou aan de kant schuift.

Neem zelf het heft van jouw leven in eigen hand, dat bedoel ik.
quote:lotje_42 schreef op 06 juni 2014 @ 16:40:

[...]

willen mannen dan geen vrouw die hen de hemel in prijst? Ik wil heus wel s zeggen wat me niet zint, maar ten eerste kan ik zo tactloos zijn als wat, en ten tweede wil nr2 geen gezeur. En jager van Jane volgens mij ook niet. Dat staat er eigenlijk toch recht tegenover? Misschien moeten we idd dan maar denken dan dumpen ze ons maar. En zien wat er van komt.

Nou geloof me lotje, dit is echt niet leuk. Pfff. Ik ga zo gauw eten koken, kleine op bed gooien douchen, tv aan doen enz.

Maar ik denk dat wat HL bedoelt te zeggen is het voorbeeld met die foto die jager mij afgelopen week stuurde, ik stond perplex en ging er nog lief op in ook. Ik had toen eigenlijk betet kunnen zeggen. Rot een eind heen met je foto en ik hoef niet te weten wie jij wanneer neukt. Punt. Klaar.

Nu juist is het moeilijk gezeur wat er achterweg komt.
Geen idee hoe oud je kind nu is, of waar je woont, maar juist met dit mooie weer (hier in de regio Haaglanden is het stralend!) en een kind is er buiten altijd en overal wel wat te doen !!

Toch ?

Edit; dat zijn geen geintjes van hem om jouw foto's te gaan sturen van zijn andere veroveringen... dat had het sein al moeten zijn om hem uit je systeem én telefoon te verwijderen !
One life, live it !
Hier op het platteland niet, wahaha. Nee, ik moet zo echt eten gaan maken enz. De laatste die er ooit de dupe van mag worden is onze kleine. Die is 1,5 jaar trouwens
quote:cljane schreef op 06 juni 2014 @ 16:47:Maar ik denk dat wat HL bedoelt te zeggen is het voorbeeld met die foto die jager mij afgelopen week stuurde, ik stond perplex en ging er nog lief op in ook. Jij gedraagt je veel te lief.

Hij weet ws dat jij die eigenschap hebt en jouw eigenschap gebruikt hij tegen jou om toch te kunnen neuken wanneer zijn nieuwste niet kan.

Ook al kan hij zalig neuken, dat betekent niet dat jij alles van hem moet slikken.
quote:oranjexx schreef op 06 juni 2014 @ 09:53:

Oh, wat ben ik toch blij met mijn rechtvoorderaapmethumor Twent. Hij is echt leuk, gezellig, geil en menohmen, als ik de foto mag geloven in mijn inbox, is dat geen tandenstoker... Ik krijg steeds meer zin in woensdag! Wat een vrolijk bericht Oranje!
HL hij heeft geen nieuwe hoor. Dat weet ik dan weer wel zeker. Maar inderdaad, ik zou wel eens wat harder mogen worden naar hem toe. Maar nu ik dat heb gedaan voel ik me ook klote, opgelucht, maar ook klote omdat ik vermoed dat het nu wel over is.
quote:lotje_42 schreef op 06 juni 2014 @ 16:34:

[...]

ben ik je 2e cursiste..

Dames, niet zo nederig richting onze Highlander, ik zie nu al zijn virtuele nekharen overeind vliegen omdat jullie zijn alwetende adviezen nederig in ontvangst nemen, zittend aan zijn voeten en smachtend naar de volgende wijsheid die hij over jullie heen vouwt.

Begrijp de essentie toch eens laivurds!

Lotje, jouw minnaar beschouwt dit als een toetje, een extraatje voor af en toe. Jullie staan er totaal ongelijkwaardig in. Hij wil een paar keer per jaar (good for him!) zodat hij alles een beetje in balans kan houden. Jij wilt veel meer. Echt veel meer. Op alle fronten.
quote:Ano*k schreef op 06 juni 2014 @ 16:58:

[...]

Wat een vrolijk bericht Oranje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven