Mode & Beauty alle pijlers

Makeup kopen in Londen

05-06-2014 23:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik wil binnenkort een dagje naar Londen om wat (makeup) te shoppen, zoals de producten die ik weleens online bestel en waar ik dus op verzendkosten wil besparen (Urban Decay o.a.).

Nu heb ik ook wat dingetjes van MAC nodig. Weten jullie of MAC in Londen goedkoper is dan bij ons? Want dan wacht ik nog even en koop ik het daar
quote:zoals de producten die ik weleens online bestel en waar ik dus op verzendkosten wil besparen (Urban Decay o.a.).En je vervoer naar en je verblijf in London kost niks?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Koop MUA!
Helaas moet ik je teleurstellen, maar Londen is helaas niet goedkoper.
quote:himalaya schreef op 05 juni 2014 @ 23:12:quote:zoals de producten die ik weleens online bestel en waar ik dus op verzendkosten wil besparen (Urban Decay o.a.).En je vervoer naar en je verblijf in London kost niks?

Weet je? Daar kun je voor 90 euro mee klaar zijn.

Ik ga natuurlijk niet OM te shoppen, maar ik ga er o.a. shoppen.

Zo.
Oh. En ik ga in 1 dag op en neer dus. 's Ochtends vroeg heen, 's avonds weer terug.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 05 juni 2014 @ 23:26:

Helaas moet ik je teleurstellen, maar Londen is helaas niet goedkoper.MAC ook niet? Komt dat door de wisselkoers of is het daar gewoon (nog) luxe(r)? In de VS is het nl stukken goedkoper dan hier!
Heb even gekeken naar een oogschaduw palet, op hun website 33 pond of 41 euro, volgens de wisselkoers is 33 pond 41,60. Dus niet goedkoper, dollar voor ons juist wel. Meestal bijvoorbeeld kleding vind ik veel leuker dan in NL, maar is niet goedkoper.
Londen kun je absoluut niet met ameika vergelijken waar dingen vaak inderdaad goedkoper zijn. Je zal niet goedkoper uit zijn of er moet ineens flinke okale korting zijn.
quote:S1em schreef op 05 juni 2014 @ 23:32:

Weet je? Daar kun je voor 90 euro mee klaar zijn.

Ik ga natuurlijk niet OM te shoppen, maar ik ga er o.a. shoppen.

Zo.Houd je wel rekening met de restricties rond vloeistoffen? Zou zonde zijn als al je mooie nieuwe makeupjes in beslag genomen worden bij de security check
Londen was een tijd lang goedkoper met dit soort producten. Omdat er toen nog anderhalve euro tegen 1 pond werd verkocht. Althans dat was de pondprijs die op het kaartje vaak stond aangegeven omdat dit jarenlang de koers van de pond was tot de crisis. Jarenlang hebben ze nog deze prijzen aangehouden terwijl de koersen veel lager stonden in werkelijkheid.

Bijv 10 pond en 15 euro op prijskaartjes terwijl de wisselkoers toen 1,20 was voor een pond en je dus omgerekend maar 12 euro betaalde. Terwijl datzelfde item in europa wel gewoon 15 was geprijsd. Heb er jaren gewoond en merkte dat verschil echt wel toen ik weer terugkwam in nl. Maar dat is tegenwoordig wel weer rechtgetrokken.
quote:broodtrommel schreef op 06 juni 2014 @ 16:17:

Londen was een tijd lang goedkoper met dit soort producten. Omdat er toen nog anderhalve euro tegen 1 pond werd verkocht. Althans dat was de pondprijs die op het kaartje vaak stond aangegeven omdat dit jarenlang de koers van de pond was tot de crisis. Jarenlang hebben ze nog deze prijzen aangehouden terwijl de koersen veel lager stonden in werkelijkheid.

Bijv 10 pond en 15 euro op prijskaartjes terwijl de wisselkoers toen 1,20 was voor een pond en je dus omgerekend maar 12 euro betaalde. Terwijl datzelfde item in europa wel gewoon 15 was geprijsd. Heb er jaren gewoond en merkte dat verschil echt wel toen ik weer terugkwam in nl. Maar dat is tegenwoordig wel weer rechtgetrokken.Jammer! Bedankt voor deze uitleg.
Als je naar de Oxford Street gaat, kijk dan alvast op de site van House of Fraser en of bij Debbenhams. John Lewis en Fenwick verkopen ook make-up.

Ik vind het niet duurder of goedkoper dan Nederland.

Je hebt hier in Londen wel veel meer merken en uitgebreider collectie.

De grote Boots heeft weleens aanbiedingen.
Waar een wil is, is een weg
MAC is niet veel goedkoper dus dat kan je dan net zo goed hier halen. MUA heb je hier ook maar is daar stukken goedkoper. Als je dan toch in wilt slaan zou ik voor UD, Nars en Illamasqua gaan. Vooral Illamasqua vind ik geweldig.
quote:Biebeliee schreef op 05 juni 2014 @ 23:21:

Koop MUA!Die kan je ook bij de Kruidvat in NL kopen.
quote:S1em schreef op 06 juni 2014 @ 18:03:

[...]

Jammer! Bedankt voor deze uitleg.

Misschien heb je wel geluk met aanbiedingen e.d. Dat doen ze nog steeds erg goed daar. Vaak ook uitgebreidere collecties, meer keus en spul wat je hier niet kan krijgen.

Ik zou wel wachten met kopen en daar eerst gaan kijken.

En als je nog een scrub zoekt ga dan naar Boots voor Soap & Glory. Heerlijk! Alle vriendinnen voor wie ik het ooit heb meegenomen zijn er verslaafd aan.
Lush was altijd goedkoper daar, of dat nog zo is weet ik niet 100% zeker (en je moet er maar net van houden)
Kiko!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven