winkels open morgen?

07-06-2014 23:07 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er waar er morgen een winkel open is waar ik luiers kan halen? Heb er tot mijn schrik nog maar 8 en dat gebruik mijn kind al op 1 dag.
Woon in zuid Holland maar niets is open hier had alles al nagekeken. Maandag wel een aantal maar daarvoor had ik er te weinig om daar op te wachten. Iig bedankt voor het meedenken!
Makro?

Edit: is dicht 1e pinksterdag.

Tankstation? Of plaats een berichtje op Facebook, of je een paar luiers kunt lenen van iemand.
Acht per dag is normaal toch? Mijn zoon is 4 weekjes. Elke voeding krijgt hij een schone en ik geef borstvoeding dus dat is dan echt wel nodig want poepen gaat hele dag door bij hem. Heb er in 1 nacht 2 nodig en dan morgen overdag nog
quote:krokobil1252 schreef op 07 juni 2014 @ 23:51:

Acht per dag is normaal toch? Mijn zoon is 4 weekjes. Elke voeding krijgt hij een schone en ik geef borstvoeding dus dat is dan echt wel nodig want poepen gaat hele dag door bij hem. Heb er in 1 nacht 2 nodig en dan morgen overdag nogAcht gebruikte ik er bij borstvoedingsbaby in de eerste paar weken ook per dag, dus je best normaal (hij poepte ook de hele dag door). Hij is ondertussen drie maanden en de poepfrequentie is gelukkig gedaald naar ongeveer één keer per dag.
Jumbo is hier beide pinksterdagen open
Wat me vaak opvalt is dat mensen vaak denken dat hoe het in hun stad gaat, dat dat overal zo is.

Ik weet dat er tegenwoordig in sommige plaatsen winkels op zondag open zijn, zie dat ook als ik bijv. in Rotterdam kom. Maar het is echt niet zo dat dat dus overal zo is. Ik woon in een provinciestadje van zo'n kleine 40.000 inwoners en mooi niet dat hier winkels open zijn op zondag. En in de omliggende dorpen/stadjes is dat ook echt niet het geval. Zondagsrust wordt hier nog heel letterlijk genomen.
quote:isa__88 schreef op 07 juni 2014 @ 23:17:

Albert Heijn xl is vaak een paar uur open op pinksterdag

Nou hier niet hoor. Maandag wel, maar morgen kun je het hier schudden.

Dit is nou precies de reden dat ik altijd een pak of twee op voorraad had .
Hier in een klein dorp in het noorden van het land is de buurtsuper zowel eerste als tweede Pinksterdag 's middags open. Ik was helemaal verbaasd toen ik dat las. Ik vind het wel heel handig, ik ben er gewoon niet meer aan gewend dat er een dag geen supermarkt open is en heb meestal maar weinig voorraad in huis.
Hier regio 070 ook Hoogvliet open en de AH ook.
Hier meer dan 100.000 inwoners en alles is vandaag èn morgen dicht. We schurken nogal tegen de biblebelt, dan krijg je dat. We hebben overigens ook een Jumbo, die net als de AH en alle andere supermarkten hartstikke dicht is.

Ik wacht nu op het station tot er iets open gaat, zodat ik melk kan kopen.
Ga naar de apotheek bij een ziekenhuis, daar verkopen ze babyvoeding en ongetwijfeld ook luiers. Hier ook een moeder die weleens de feestdagen vergat :-)
quote:Lady-Voldemort schreef op zondag 08 juni 2014 00:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "winkels open morgen?"" class="messagelink">isa__88 schreef op 07 juni 2014 @ 23:17</a>:</b>

Albert Heijn xl is vaak een paar uur open op pinksterdag</div></blockquote>

Nou hier niet hoor. Maandag wel, maar morgen kun je het hier schudden.

Dit is nou precies de reden dat ik altijd een pak of twee op voorraad had . Ah ja verstandig. Ik woon op een plek waar eigenlijk altijd wel iets open is. Heel fijn vind ik dat.
.
quote:esther766 schreef op 08 juni 2014 @ 08:09:

Ga naar de apotheek bij een ziekenhuis, daar verkopen ze babyvoeding en ongetwijfeld ook luiers. Hier ook een moeder die weleens de feestdagen vergat :-)In de apotheken die ik ken, hebben ze geen luiers hoor. Babyvoeding wel, maar babyluiers niet. Alleen inco voor volwassenen.
Pfff ik ging er vanuit dat er hier vanaf 12 wel een winkel open zou zijn maar neehoor, alleen op het station. Irritant zeg.
quote:Tomatensoep schreef op 08 juni 2014 @ 08:41:

Pfff ik ging er vanuit dat er hier vanaf 12 wel een winkel open zou zijn maar neehoor, alleen op het station. Irritant zeg.Same here. Helemaal vergeten rekening mee te houden.
Ik ben zo blij dat hier alles gewoon open is. Zo makkelijk.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Het hangt er vanaf of je in een 'touristisch gebied' woont of niet. Zo ja, dan mogen alle winkels alle zondagen open zijn.

Wij wonen in een dorpje naast Roermond en waren nog geen touristisch gebied, Roermond wel. Daar was altijd alles open en bij ons niet.

Zo zal dit ook gelden voor zuid-limburg (en dan Valkenburg, Vaals e.o), parkstad, Amsterdam, de kust.....

Op andere plekken niet, helaas!
In zuid holland is elke Bas/Dirk open van 12 tot 5. het staat niet op de site maar ik heb vanmiddag ook boodschappen gedaan.
quote:neave schreef op 08 juni 2014 @ 19:36:

Het hangt er vanaf of je in een 'touristisch gebied' woont of niet. Zo ja, dan mogen alle winkels alle zondagen open zijn.

Wij wonen in een dorpje naast Roermond en waren nog geen touristisch gebied, Roermond wel. Daar was altijd alles open en bij ons niet.

Zo zal dit ook gelden voor zuid-limburg (en dan Valkenburg, Vaals e.o), parkstad, Amsterdam, de kust.....

Op andere plekken niet, helaas!Verouderde info, gemeenten mogen dit nu zelf bepalen.
En TO; ik neem aan dat je inmiddels luiers hebt, maar bij het tankstation of een AH to Go kun je gewoon luiers kopen.
Boodschappen doen, het is net schaken. Altijd 2 stappen vooruit denken. Zeker met een verse baby in huis, dan weet je dat je nog wel eens een luiertje nodig hebt lijkt me. En je weet waarschijnlijk ook al een poosje dat je supermarkt dicht is op zondag of met feestdagen.
Misschien ging man van TO gisteren de weekendboodschappen doen. Had TO de luiers bovenaan het lijstje gezet. En had TO manlief nog even èxtra op het hart gedrukt om toch vooral de luiers niet te vergeten. En bleek vanmorgen dat man toch geen luiers had meegenomen. Oepsie. Waardoor TO in den vroegte naar het station moest fietsen. Het gebeurt.
Weet iemand of er een website is waar je kan zien welke supermarkten er in jouw omgeving geopend zijn?
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
quote:lizlotte schreef op 08 juni 2014 @ 20:02:

Weet iemand of er een website is waar je kan zien welke supermarkten er in jouw omgeving geopend zijn?Gewoon even eerste pgina ook lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven