Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 10 juni 2014 @ 23:39:

Op zich zou het best grappig zijn als Ruud er uit moet en Billy vervolgens helemaal verliefd wordt op de volgende mannelijke nieuwkomer.Ik zie haar daar direct voor aan
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Marcelina en Ivan erin. Ben benieuwd.... Ivan als alpha mannetje op het punt van de ramadan.... Eens kijken hoe dat gaat.
Ben benieuwd of hij de vooroordelen waar maakt. Zal wel voor lekkere trash tv kunnen zorgen.
Las net dat nicoline 30 is geworden vandaag.

Ik vind haar zo jong in haar doen en laten.

En van mij mogen die nieuwe de boel lekker op stelten zetten, heb wel zin in goeie smeuïge tv de komende tijd.
Nicoline komt heel naief over met al haar idealen. Normaliter is dat er boven de 25 jaar wel uit.
D8 dat ze 23 was ofzo
Nicoline is bovenin de Maslov pyramide opgegroeid, met wat calvinistische waarden maar volop ruimte voor zelfontplooiing en -ontwikkeling. Haar vader is huisarts, meen ik. Ze woonden lekker in Noordwijk. Ze heeft de ruimte gehad en gekregen om zo naief en vol vertrouwen (ondanks) en intelligent en nuchter op te groeien. Ik vind het wel mooi, hoe ze in het leven staat. Al zou ik ook gillend gek worden als ik haar 24/7 om me heen zou hebben.

Maar dat geldt voor iedereen daar.
quote:aarinda schreef op 11 juni 2014 @ 00:47:

Billy lijkt zich een beetje te distantieren van Ruud, sinds de stemming. Dus die blijft gewoon hoor. Is ook sinds vandaag iedereen aan het uitnodigen voor haar verjaardag op 2 juli. Na de exit.

...Borderline gedrag, op zich niks mis mee, maar wel voorspelbaar.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
En Emile is eruit zag ik , eerlijk gezegd had ik die er al eerder uit verwacht. Zoals ik het toen gelezen heb was het de bedoeling dat die na dat worsteltoernooi eruit zou gaan. We zijn nu drie weken verder.
Ik vind het wel jammer dat Emil weg is. En ik wens heeeeeeel hard dat die vreselijke ruud eruit gaat.
Het wordt natuurlijk pas echt leuk als Nicoline bij die Monnik in bed belandt.
Wat deed die Rienk misselijk, bij het excuus van Isa.

Gatver wat een haan !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Jeetje wat moet dat kind door het stof, .............
En dat afscheid van Emile, het leek wel of hij dood was, je kan een afscheid ook overdrijven hoor.
Team Isabel hiero
Rienk moet eens terug op aarde komen, hij denkt volgens mij dat hij god,boeddha en weet ik wie nog meer ineen is.
quote:dolfje schreef op 12 juni 2014 @ 13:28:

Rienk moet eens terug op aarde komen, hij denkt volgens mij dat hij god,boeddha en weet ik wie nog meer ineen is.Nou hè! "Dat wilde ik horen" brrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja hij draait nog meer door dan hij al was.

En hoe Billy op de familie v Nicoline reageert. Wat is het toch een onzekere puber.

En Ruud bij het afscheid v Emil,met dat natte lijf. Gruwel!

Hoe Emil afscheid neemt met zijn gemaakte HE- MAN maniertjes. Pjoek, wat een macho. En wat zal hij floreren naast een labiel zielig meisje.

Even kijken,wie kunnen we nog meer afzeiken: ja, wat kan Vanessa een ordinaire keel opzetten als zij kwaad is.

Geen wonder dat iedereen eieren kiest voor zn geld voor die krokodil.

1Aflevering gekeken en me weer heerlijk kunnen ergeren.
quote:kerriebredsjo schreef op 12 juni 2014 @ 17:02:

Ja hij draait nog meer door dan hij al was.

En hoe Billy op de familie v Nicoline reageert. Wat is het toch een onzekere puber.

En Ruud bij het afscheid v Emil,met dat natte lijf. Gruwel!

Hoe Emil afscheid neemt met zijn gemaakte HE- MAN maniertjes. Pjoek, wat een macho. En wat zal hij floreren naast een labiel zielig meisje.

Even kijken,wie kunnen we nog meer afzeiken: ja, wat kan Vanessa een ordinaire keel opzetten als zij kwaad is.

Geen wonder dat iedereen eieren kiest voor zn geld voor die krokodil.

1Aflevering gekeken en me weer heerlijk kunnen ergeren.

ZWETSERT! ZWETSERT!

Wat een viswijf was het gister weer. En Laura weer de sneakert. Vanessa waarschuwen en bijvallen. En volgende dag grote praat tegen Dennis over Isabel en vervolgens juist poeslief doen tegen Isabel. Echte schijnheil.
Wat was erg met Isabel dan?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alles is erg met Isabel.
quote:Nouschi schreef op 12 juni 2014 @ 14:21:

[...]

Nou hè! "Dat wilde ik horen" brrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Ja!! En en en, dat "Dan leert ze het maar een keertje"

barf.
Als ik president zou zijn in Utopia. Zou ik Rienk zijn uitkering (zakgeld) intrekken, hem de loods uitflikkeren en hem lekker door Utopia laten zwerven.
Kijkt iemand hier trouwens live streams? Ben benieuwd wat bewoners hele dag uitvoeren. Op tv zie ik vooral Nicoline, Rienk, Vanessa en de 2 bouwers aan het werk. Isabel in de ochtend bij de koeien. Soms Ruud. Gio achter de laptop.

Wat doen een Billy, Aike, Marije, Joey, Laura en Charlotte de hele dag?
quote:denachtzuster schreef op 13 juni 2014 @ 08:43:

Als ik president zou zijn in Utopia. Zou ik Rienk zijn uitkering (zakgeld) intrekken, hem de loods uitflikkeren en hem lekker door Utopia laten zwerven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven