Good Luck!
dinsdag 8 juli 2008 om 13:59
Star, stuur je even wat zonnestralen hierheen?
Ik heb de pé in. Week 29 zou de slaapkamer van Lianne worden geleverd. Wij dit weekend op de website gekeken, ordernummer ingetypt. Staat er vermeld: week 34. Dat is de derde week van augustus. Kan nog net, 6 september gaan we op vakantie. Dan wordt het nóg later.
Kokosman gisteren bij de winkel binnen gestapt (hij was in A'foort aan het werk), die man zou zijn best voor ons gaan doen maar gaf ons weinig hoop.
Er was wel een brief onderweg, die we net hebben gehad: wegens beperkte voorraad in het distributiecentrum..... bla, bla, bla. Je rekent er gewoon op, het staat al 3 weken op week 29 en ineens veranderen ze het.
Nu is week 34 ook nog afwachten of dat door gaat, want ze spreken nog steeds van een 'verwachtte levertijd' en niet een 'vaste levertijd'. We hebben de slaapkamer 2 mei gekocht.
Ik heb de pé in. Week 29 zou de slaapkamer van Lianne worden geleverd. Wij dit weekend op de website gekeken, ordernummer ingetypt. Staat er vermeld: week 34. Dat is de derde week van augustus. Kan nog net, 6 september gaan we op vakantie. Dan wordt het nóg later.
Kokosman gisteren bij de winkel binnen gestapt (hij was in A'foort aan het werk), die man zou zijn best voor ons gaan doen maar gaf ons weinig hoop.
Er was wel een brief onderweg, die we net hebben gehad: wegens beperkte voorraad in het distributiecentrum..... bla, bla, bla. Je rekent er gewoon op, het staat al 3 weken op week 29 en ineens veranderen ze het.
Nu is week 34 ook nog afwachten of dat door gaat, want ze spreken nog steeds van een 'verwachtte levertijd' en niet een 'vaste levertijd'. We hebben de slaapkamer 2 mei gekocht.
dinsdag 8 juli 2008 om 14:08
Hier ook zonzonzon! Lekker na die pislucht van vanmorgen.
Nog niets gehoord van stief... Even afwachten nog. In ziekenhuis vast erg druk met artsenbespreken en zo, dus ik wacht geduldig af..
Etentje: check, ook gereageerd! leuk!
Kokos: wat irritant, balen!
Hel: oei nu ben ik ook wel erg benieuwd naar jouw nieuwe looks!
ehm... rest vergeten. Ga maar weer eens wat doen...
Nog niets gehoord van stief... Even afwachten nog. In ziekenhuis vast erg druk met artsenbespreken en zo, dus ik wacht geduldig af..
Etentje: check, ook gereageerd! leuk!
Kokos: wat irritant, balen!
Hel: oei nu ben ik ook wel erg benieuwd naar jouw nieuwe looks!
ehm... rest vergeten. Ga maar weer eens wat doen...
dinsdag 8 juli 2008 om 14:16
Slordig dat ze niet even contact opnemen om het te melden Kokos. En balen... Hoe is het met jou nu, voel je je beter?
Snoepen met beleid dus, Bam! Doe ik ook. Anders is 't ook niet vol te houden, haha!
M'n droomvakantie gezien, supeaanbieding! M'n vinger jeukt om door te klikken naar "boeken"! Oma had er ook wel oren naar, dus de oppas is geregeld Maar ja. Toch eerst maar even lobbyen overleggen thuis. Vriend moest erg wennen aan het idee dat ik met Mare weg zou gaan.
Snoepen met beleid dus, Bam! Doe ik ook. Anders is 't ook niet vol te houden, haha!
M'n droomvakantie gezien, supeaanbieding! M'n vinger jeukt om door te klikken naar "boeken"! Oma had er ook wel oren naar, dus de oppas is geregeld Maar ja. Toch eerst maar even lobbyen overleggen thuis. Vriend moest erg wennen aan het idee dat ik met Mare weg zou gaan.
dinsdag 8 juli 2008 om 16:53
Hoi,
Zo Hel, goed reisje zeg!! Hoop dat vriend het o.k. vindt. Moet je niet veel sparen voor het huis?
Mal, wat leuk te lezen!!!! Is het officieel zijn eerste woordje? Hoe kan het ook anders he, aan jou de eer!
En nu trachten op te nemen hihi.
Bridges, goed dat hij naar NH komt. Is je moeder al thuis geweest?
Hoop dat er voor je vader gauw een oplossing komt!
Een droge marktdag alvast gewenst.
Suze, ik verwacht morgen ongesteld te worden en zo voelt het ook. Hoe is het bij jou wat dat betreft?
Juud en Rissie..spannend...!!!!
Zo Hel, goed reisje zeg!! Hoop dat vriend het o.k. vindt. Moet je niet veel sparen voor het huis?
Mal, wat leuk te lezen!!!! Is het officieel zijn eerste woordje? Hoe kan het ook anders he, aan jou de eer!
En nu trachten op te nemen hihi.
Bridges, goed dat hij naar NH komt. Is je moeder al thuis geweest?
Hoop dat er voor je vader gauw een oplossing komt!
Een droge marktdag alvast gewenst.
Suze, ik verwacht morgen ongesteld te worden en zo voelt het ook. Hoe is het bij jou wat dat betreft?
Juud en Rissie..spannend...!!!!
dinsdag 8 juli 2008 om 21:29
dinsdag 8 juli 2008 om 21:31
Koopje Hel, ik zou gelijk boeken en dan zonder annuleringsverzekering, dan moet je wel .
Hmm Star ik hoop voor je dat wij hier alle regen hebben en dat je daar heerlijk in het zonnetje staat, nou ja met droog weer zul je ook wel blij zijn.
Waren je schoonouders er zomaar een dagje Jin of blijven ze ook slapen? Was het leuk op je werk, leuke collega's?
Balen van de meubels Kokos, maar daar kun je echt niet van op aan. Die van ons kwamen ook veel later dan gezegd.
Hier ben ik chagerijnig want ik hoor net van de buren dat ze de 27e gaan beginnen met de badkamer . eerst slopen, wat muurtjes eruit, alles er weer in en ze gaan alles zelf doen dus dat duurt weken! Nu heb ik echt hele lieve buren maar dat is ook mijn kraamweek en Vents vakantie en dan wil ik rust en geen geboor en herrie aan mijn hoofd . Zij was helemaal dolgelukkig en het enige wat ik eruit kon krijgen was of ze een beetje rekening wilde houden met Mart z'n slaapjes (aan die van de baby en mij is geen beginnen aan). Ooh ik baal er echt van, ook omdat ik het hun nu gewoon niet gun, ik ben helemaal niet zo'n moeilijke draak, maar nu... .
Hmm Star ik hoop voor je dat wij hier alle regen hebben en dat je daar heerlijk in het zonnetje staat, nou ja met droog weer zul je ook wel blij zijn.
Waren je schoonouders er zomaar een dagje Jin of blijven ze ook slapen? Was het leuk op je werk, leuke collega's?
Balen van de meubels Kokos, maar daar kun je echt niet van op aan. Die van ons kwamen ook veel later dan gezegd.
Hier ben ik chagerijnig want ik hoor net van de buren dat ze de 27e gaan beginnen met de badkamer . eerst slopen, wat muurtjes eruit, alles er weer in en ze gaan alles zelf doen dus dat duurt weken! Nu heb ik echt hele lieve buren maar dat is ook mijn kraamweek en Vents vakantie en dan wil ik rust en geen geboor en herrie aan mijn hoofd . Zij was helemaal dolgelukkig en het enige wat ik eruit kon krijgen was of ze een beetje rekening wilde houden met Mart z'n slaapjes (aan die van de baby en mij is geen beginnen aan). Ooh ik baal er echt van, ook omdat ik het hun nu gewoon niet gun, ik ben helemaal niet zo'n moeilijke draak, maar nu... .
dinsdag 8 juli 2008 om 21:32
Oh ja, dat ik geen centen heb komt dus doordat ik die belastingdienst meer dan 800 euro terug moet betalen van de kinderopvangtoesalg van 2006. Star, jij ging bezwaar aantekenen he? Op welke grond? Ik heb teveel gekregen doordat inkomen boven de maximale som uitkwam dus moet alles terug betalen. Jij?
dinsdag 8 juli 2008 om 21:37
dinsdag 8 juli 2008 om 21:38
Jin wat fijn dat dat achter de rug is! Bleven ze logeren? Kregen ze nu wat meer begrip voor je drukke gezin? En hebben jullie een gesprek gehad of niet? Nou, kijk maar wanneer of/wanneer je reageert hoor..
Star, gek vraagje. Til jij Cee nog steeds met bv? Dus van de ene naar de andere kant. Het wordt me te zwaar, maar kan haar niet uitleggen hoe ze het zelf moet doen.
Star, gek vraagje. Til jij Cee nog steeds met bv? Dus van de ene naar de andere kant. Het wordt me te zwaar, maar kan haar niet uitleggen hoe ze het zelf moet doen.
dinsdag 8 juli 2008 om 21:43
Nouja zeg!! Ooh, daar zou ik echt razend om zijn Juud. Maar ik kan niet tegen lawaai. Ze zijn tegenover ons een pakhuis aan het slopen en daar word ik al crazy van.
Wat mij wel helpt is te weten wanneer het lawaai is te verwachten. Dan overvalt het je niet zo en kun je plannen maken om wellicht weg te gaan.
Niet echt empatische persoontjes zeg.
Wat mij wel helpt is te weten wanneer het lawaai is te verwachten. Dan overvalt het je niet zo en kun je plannen maken om wellicht weg te gaan.
Niet echt empatische persoontjes zeg.
dinsdag 8 juli 2008 om 21:46
Ben ik ook weer even!
He bah Juud, tuurlijk kan je wel naar je moeder maar je wilt toch ook in je eigen bedje slapen.
Haha Suze, Juul staat nu lekker te dansen in de woonkamer?
Hel, o, dat klinkt wel heerlijk die vakantie! Ik zeg; boeken. Waarom kan vriend niet mee, niet vrij van zijn werk?
Jonathan was een beetje ziekjes vandaag. Wat verhoging. Ik hoop dat het snel over is. Hij heeft wel gegeten als een dokwerker dus het zal wel meevallen. Hij heeft weer heel veel mamamama gezegd tijdens het spelen en af en toe papapa er tussendoor, en een paar keer gericht mama. Zo lief!!! Wat kan je dan blij zijn he!
He bah Juud, tuurlijk kan je wel naar je moeder maar je wilt toch ook in je eigen bedje slapen.
Haha Suze, Juul staat nu lekker te dansen in de woonkamer?
Hel, o, dat klinkt wel heerlijk die vakantie! Ik zeg; boeken. Waarom kan vriend niet mee, niet vrij van zijn werk?
Jonathan was een beetje ziekjes vandaag. Wat verhoging. Ik hoop dat het snel over is. Hij heeft wel gegeten als een dokwerker dus het zal wel meevallen. Hij heeft weer heel veel mamamama gezegd tijdens het spelen en af en toe papapa er tussendoor, en een paar keer gericht mama. Zo lief!!! Wat kan je dan blij zijn he!
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 8 juli 2008 om 21:47
Juud, dat is mooi klote zeg, ik ben zelf heel erg makkelijk , maar daar zou ik ook de balen van krijgen. Begrijp eerlijk gezegd ook niet dat ze dan precies beginnen, ze zien toch zeker wel dat je op klappen staat? en wat maakt een weekje of 2 uitstellen dan nog uit.
Wij gaan hier nog wel vragen aan de buren als we maar een paar dingen hoeven te timmeren, wanneer de baby/kindje slaapt, zodat we het buiten de slaapjes van de baby of kindje doen.
Wij gaan hier nog wel vragen aan de buren als we maar een paar dingen hoeven te timmeren, wanneer de baby/kindje slaapt, zodat we het buiten de slaapjes van de baby of kindje doen.