single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Haha, ja fijn is dat dan he, dat je dan toch nog kunt genieten zonder het zelf klaargemaakt te hebben.

Hm, zit ik net gisteren te typen dat het wel beter lijkt te gaan met zijn knie, heeft ie vandaag weer meer last..pff, het gaat echt op en neer. Nou ja, toch maar hopen dat het heeeel langzaamaan beter gaat.

Bij jou op het werk dus ook al geen feestje, pff, jammer he..

Hoe is het gegaan met de IQ test? Krijg je daar ook gelijk uitslag van? Hoe vindt/vond hij het zelf?

Gaan jullie de boel nog versieren en is er bij jullie uberhaupt al versiert in het dorp? Het valt hier nog heel erg mee (of tegen, haha, is maar net hoe je 't bekijkt), nog niet heel veel oranje versiering. Nog geen bericht over wanneer ik de juichpakken kan ophalen, hopelijk komt dat nog goed..heb ze tenslotte wel betaald
Dat is gek Scarlet, ik kreeg bij bestellen meteen bericht wanneer ik hem af kan halen, en ook een bon die ik uit moest printen met een code er op.

Test ging volgens mijn knul goed vanmorgen. Hij was wel erg moe na afloop, ik heb hem maar even naar school gebracht.

Morgenochtend moet hij weer, dan gaan ze tests doen voor zijn concentratie en planning enzo.

We krijgen de uitslag natuurlijk niet meteen, daar zal wel weer een uitnodiging voor komen.

Hier in het dorp begint ook steeds meer oranje versiering te komen. Wij niet hoor.

Waarschijnlijk nodigen we de 1e wedstrijd wat vrienden uit om te komen kijken. En ik heb voor C een oranje t shirt gekocht, want hij had niks Oranjes...... Wordt best gezellig denk ik.

Morgen wederom een hele dag training. En dan ben ik er wel weer even klaar mee, dat is de 3e woensdag achter elkaar.

C kan gelukkig thuis werken morgen.
Ik denk dat het komt omdat die van ons al in de nalevering zitten.

Toen ik ze bestelde kreeg ik een ordernummer en ik zou een email moeten krijgen wanneer ik ze kan ophalen in de winkel.

Het zou in elk geval voor de 2e wedstrijd van Nederland zijn, stond erbij..dat hoop ik dan maar.

Is natuurlijk ook erg vermoeiend voor je knul en hij heeft natuurlijk ook al net die entreetoets achter de rug. Pittig hoor.

Nog even afwachten dus, de uitslag.

Sowieso weer een gezellige tijd, dat WK. Hopelijk blijft het voor ons ook lang leuk, hahaha. Sterkte morgen, met je training..

Morgen mijn korte dag. Miv vandaag ook nog een collega ziek, bovenop het tekort wat er al is. Hoera :( Maar donderdag moet ik al tot 17.00, dan werk ik 2 uur extra, vind ik eigenlijk wel weer genoeg overwerk. We hebben ze gewaarschuwd, dat dit zou gebeuren, ik vind dat wij ons al genoeg inspannen om de boel een beetje draaiende te houden..
Vandaag dan toch bericht dat ik de 18e die pakken kan halen.

Mooi!
Laat het maar gebeuren scarlet, dan loopt de boel maar in de soep. Je kan niet meer dan je best doen en dan zien ze van zelf dat zaken dus fout lopen.

Ik had een pittige training vandaag. Vanmorgen kwam het juridische aspect aan bod, daar hebben we veel mee te maken tegenwoordig bij al die vechtscheidingen dus dan is het goed om te weten waar jij juridisch staat, maar ook waar de cliënt juridisch staat en waar je naar toe kan verwijzen.

Het middagdeel bestond uit oefenen met acteurs. Met name de gespreksvoering als ouders in scheiding liggen. Hoe blijf je neutraal en hoe zorg je er voor dat je on speaking terms blijft met beide ouders.

Dit kun je nooit genoeg oefenen.

Zoonlief heeft vanmorgen het 2e deel van zijn onderzoek er op zitten. Ik wordt gebeld als ze de bevindingen naast elkaar hebben en dan zal ik wel uitgenodigd worden voor een advies gesprek.

C is nu op kraambezoek bij een vriend en zoonlief en ik zitten voor de buis, klaar voor de laatste oefeninterland.

Het WK komt echt dichtbij nu he....

Fijn dat jullie je juichpak dan ook nog op tijd kunnen ophalen. Ik mag het de 12e ophalen. Ben zeer benieuwd of het past voor zoonlief.

Ik kreeg eind van de dag een mail en ik moet weer op komen draven op het werk. De inspectie komt langs de 17e en ik moet met hen in gesprek over seksueel misbruik op de werkvloer. Pfff fijn weer, voor dit soort dingen weten ze je dan wel weer te vinden hè.

Ik heb net voor sisteract kaarten besteld. We gaan zondagmiddag 15 juni, met Vaderdag dus. Toch een beetje waardering voor C, hij neemt toch al een jaar de zorgrol voor mijn knul op zich. Heb hem gezegd die middag vrij te houden ivm een verrassing.
Dat is een leuke verrassing Dolphine, zal C. vast waarderen!

Hoe waren die acteurs? Ik heb wel eens training gehad met hele goede, maar soms ook dat het totaal niets met de realiteit te maken had.

Lekker dan, dat gesprek met de inspectie..Gaat het dan over seksueel misbruik op de werkvloer in het algemeen of ook met betrekking tot jeugd?

Hoe vond je de wedstrijd? Het was niet echt sprankelend he..

Morgen een lange dag, pff, aan de ene kant maar goed ook, er is vandaag toch weer een bult werk bij gekomen zeg. Niet normaal.

Gelukkig weer bijna een lang weekend!
De wedstrijd was idd niet sprankelend, maar naar wat ik begrepen heb is dat ook niet het belangrijkste. Het gaat tenslotte om het resultaat. Dat is ook wat van Gaal gaat doen straks, resultaat voetbal ipv mooi aanvallend voetbal. En dat is even wennen voor ons Hollanders.

Ik ga er vanuit dat het gesprek met de inspectie gaat over seksueelmisbruik op de leefgroepen of jongeren thuis en welke protocollen. Wij hiervoor hanteren. Het is tenslotte jeugdzorg en we hebben te maken met de commissie Samson.

Ik had vandaag ook een lange/ cq intensieve dag. Kreeg eind van de middag een nieuwe aanmelding binnen, echter niemand krijgt contact met deze moeder, zowel school als hulpverleners niet. Er is ook geen telefoonnummer bekend en ik krijg de vraag om deze zaak op te pakken. Dat zal me wat worden. School maakt zich wel zorgen, omdat ze vermoeden dat er sprake is van verwaarlozing bij deze jongen (brugklas).

Ik ben benieuwd.

Eerst morgenochtend met C naar de kaakchirurg, die heeft een ontsteking bij een wortel, die ze weg moeten snijden. ( gelukkig niet bij mij). Dood eng vind ik het. Maar omdat hij verdoving krijgt mag hij waarschijnlijk daarna niet rijden, daarom mag ik mee.
Brr, dat klinkt niet echt prettig zeg, dat snijden bij C. (echt niet, zeg maar!) Hoe is het nu met hem?

Lekker weekend, met erg warm weer! Moeten jullie nog voetballen? Mijn knul heeft kantinedienst zondag, wanneer de mannen moeten spelen, misschien ga ik wel mee om te kijken. Als het zulk lekker weer is wordt het daar wel gezellig.

En alleen om te kijken he..die kantinedienst mag ie zelf doen. Heb het vaak genoeg gedaan, haha.

En zo vliegt de tijd voorbij en duurt het niet lang meer en dan is het hier zomervakantie. Nog 3 weken!

De boodschappen zijn al binnen. Ik ga van het weekend zelf sushi maken. Heb jij dat al eens gedaan? Ik heb zo'n pakket gekocht waar al van alles in zit, alleen nog zelf vis erbij doen. Heb zalm, tonijn en surimi gekocht. Ik ben heel benieuwd! Hopelijk lijkt het een beetje op dat in een restaurant, haha.
Woehaha, Scarlet als het lukt hou ik me aanbevolen om te komen proeven. Ik heb zelf nog nooit sushi gemaakt.

Geen voetbal dit weekend, wel een druk weekend.

Morgen met een vriendin naar Alkmaar voor een chocolade arrangement wat ik nog voor mijn verjaardag heb gehad.

Plakken er gelijk een dag terrassen aan vast.

Zondag gaan we naar Spa naar de autorace.

Maandag komen mijn ouders en broer bbqen bij ons.

Vol, maar leuk weekend.

C heeft weinig last. Er zat nog 1 stukje wortel van zijn getrokken verstandskies. Dat was gaan ontsteken. Stukje wortel is weggehaald, de ontsteking ook. Met een hechting en pijnstillers kon hij weer naar huis.

Hij heeft nog geen pijnstiller ingenomen. Heeft nergens last van. Voelt natuurlijk ook wel fijn dat die ontsteking weg is lijkt me.

Mijn knul was vanavond om 8 uur pas thuis. Na schooltijd ging hij zwemmen. Om half 5 belde hij op of hij bij zijn vriendinnetje mocht eten. Die was dus de hele dag onder de pannen.
Veel plezier Dolphine! Wat houdt dat eigenlijk in, zo'n chocolade arrangement? Heerlijk weer om te terrassen ja! *al zie ik hier de sluierbewolking op komen zetten* en er worden voor vanavond ook buien voorspeld zag ik? Wat jammer..Druk maar gezellig weekend voor de boeg dus. Ik ga nog even in de zon zitten, voor ie verdwenen is, ik zie steeds meer wolkjes komen..ook niet aardig..
Ik heb geen regen gezien gisteren Scarlet. Het was heel gezellig. Dat chocolade arrangement was voor mij ook een verrassing hoe dat er uit zou zien. Maar we begonnen met een glas proseco. Daarna kregen we een groot bord met allerlei lekkers, stukje appeltaart, brownies, cupcakeje, bonbons en een glaasje Ameretto met slagroom. Daarna nog thee. Was lekker en leuk! Toen we klaar waren was het erg bewolkt en zijn we even gaan winkelen, maar tegen een uur of 5 scheen de zo'n weer volop en zaten we nog heerlijk op een terras. Erg leuke stad Alkmaar, veel water en bootjes, oude gebouwen, erg sfeervol.

Op de terugweg naar huis hebben we gegeten in Loosdrecht. Weet je dat tentje nog waar we ooit met theetje en Daan zijn geweest? Daar hebben we heerlijk gegeten.

Vanmorgen om 6 uur ging de wekker en om 7 uur zaten we in de auto opweg naar Spa. Was ook een zeer geslaagde dag, het weer begon bijzonder grauw en koud, maar vanaf een uur of 11 volop zon. We hadden tickets via een klant van C en konden zodoende in de viptent en gebruik maken van de faciteiten, waaronder gratis drank en een lunch buffet. Zoonlief vond de races geweldig en wil nu automonteur worden😄.

Vanavond rond half 8 waren we weer thuis.
hahahaha die knul van jou...Je zou m haast nergens meer mee naartoe durven te nemen, omdat ie altijd zo enthousiast is dat hij het gelijk wil doen..zo leuk!

Wat leuk zeg, dat chocolade gebeuren. Lijkt haast wel een soort high tea, maar dan anders. Jaaaa, tuurlijk herinner ik me dat tentje nog. wat een lekker dagje heb je gehad. Ik vind Alkmaar ook een erg leuke gezellige stad. En in Spa was het ook alweer zo vervelend genieten..echt naar, zo'n weekend.

Later werd het hier gisteren ook nog erg mooi gelukkig. En vandaag! Vanmorgen regende het eerst, grijs en donker, wat een domper was dat. Mijn knul hoopte al dat de honkbal niet door zou gaan en hij dus geen kantinedienst zou hebben, maar helaas voor hem..Achteraf heeft hij het hartstikke leuk gehad hoor, iedereen weer gezien en gesproken, gezellig dus. Ik had toch maar besloten om niet mee te gaan, ook omdat het zulk raar weer was vanmorgen. Maar ja, toen knapte het al snel geweldig op, strak blauwe lucht de rest van de middag en bloedjeheet..Wat een geweldig weer.Lekker relaxed buiten gezeten. Mijn knul was pas tegen half 8 thuis, zo'n wedstrijd kan erg lang duren, zij spelen 9 innings en die wedstrijd heeft dus gewoon een uur of 4, 5 geduurd. Toen moest hij nog eten. Iedereen natuurlijk vragen wanneer hij weer kwam spelen..Morgen moet zijn eigen team spelen, hij gaat in elk geval kijken, misschien dat ik dan wel mee ga. Waarschijnlijk is het hier dan toch te warm om buiten te zitten, ik las dat het hier meer dan 30 kan worden, kun je misschien beter ergens zijn waar nog een windje is en toch lekker buiten.

Wat een geluk he, zulk weer met de Pinksteren!
Tot nu nog geen druppel regel oid gehad en het ziet ernaar uit, als ik buienradar mag geloven, dat het weer langs ons heen gaat.

Pff, het mag wel een beetje afkoelen van mij hoor!

Vanmiddag werd het even heel donker, met in de verte behoorlijk wat gerommel, maar het is nooit hier gekomen en korte tijd later alweer stralend blauw en zonnig. Dus toch maar naar het honkbalveld. Ze begonnen zó goed aan de wedstrijd. stonden op een gegeven moment met 8-0 voor, die voorsprong werd nog 11-3 en daarna ging het helemaal mis. De pitcher raakte geblesseerd en de pitchers na hem bakten er niet veel van, waardoor ze uiteindelijk de wedstrijd nog verloren hebben ook. Wat vreselijk frustrerend voor die spelers zeg. Want de tegenstander, de nr. 1, was eigenlijk helemaal niet zo goed. Pff, wat is er toch aan de hand met het team..Zelfs die 2 andere gozers, die samen met mijn knul de powerhitters van het team zijn, deden mee. Dit is een seizoen om snel te vergeten, haha, zowel voor het team als voor mijn knul. En dan afwachten wat ze volgend jaar gaan doen. Mijn knul moet dan eigenlijk officieel naar de heren. Mag nog wel met dispensatie bij de junioren blijven spelen. Maar er zijn meer knullen die dan de overstap naar de heren moeten maken en er zijn al heel veel heren, wellicht maken ze dan een 2e herenteam. We zullen zien. Eerst maar eens kijken wanneer mijn knul weer mee kan doen. Pffff.

Lekker gebbqued vandaag?? yamm...
Hier werd het vanmiddag ook nog even heel donker, heb zelfs de was naar binnen gehaald en op zolder gehangen. Daarna weer strak blauw, maar geen zin meer om weer de was af te halen en buiten te hangen.

We hebben het droog gehouden tot we klaar waren met bbqen. Toen heeft het even geregend. Inmiddels is het weer droog en nog geen noodweer gehad. Vannacht trouwens wel. Toen stond mijn knul ineens aan mijn bed. Ik had nog niks gehoord.

Die is logeren trouwens. Vanmiddag om 12 uur heb ik hem al gebracht. Ik hoop dat hij het volhoudt met onweer als dat komt. Anders moeten we er uit om hem op te halen.

Morgen is hij nog lekker een dagje vrij.
Hier nog steeds geen noodweer gehad. Ik denk ook dat het niet komt. Vanmorgen wel behoorlijk waaien en regenen, maar daar is het bij gebleven en toen ik naar kantoor moest, drupte het nog maar een klein beetje. Nu ook niets, maar warm is het wel, in elk geval binnen, pfff. Heb alles open staan, maar het koelt nog niet echt af.

Nou ja, het was wel even lekker, dat mooie weer.

Ik had ook gisteren uit voorzorg wat dingen binnen gezet. Omdat ze nog steeds slecht weer verwachten wacht ik toch nog maar even voor ik het weer buiten zet. Je knul ook geen last meer gehad van het onweer?
Mijn knul heeft er doorheen geslapen vannacht. Hij is vanmiddag rond een uur of 3 thuis gebracht. Het is super gegaan volgens die moeder.

Ik heb vannacht nog wel wat klappen gehoord, maar het was niet heel heftig.

Nu is het hier zeer rustig weer en volgens de voorspellingen blijft dat zo. Hier begon het eind van de middag te regenen, maar dat is inmiddels ook weer gestopt.

Goed voor de tuin zullen we maar zeggen.

Morgen moet ik naar de tandarts. De ene kant gaan ze onder handen nemen. Oude vullingen er uit, nieuwe er in.

Volgende week mag mijn knul ook voor zijn beugel.
Lekkerrr weertje weer vandaag! Jammer dat het minder gaat worden de komende dagen. Nou ja, we gaan er maar van uit dat we de zomer nog tegoed hebben he! haha

Hoe was het bij de tandarts? Brr, ik vind tandarts altijd naar.

Ook al is er niets ernstigs.

Wanneer krijgen jullie ook weer meer te horen over de boventalligheid?
Iets te snel geplaatst, haha.

Morgen begint het WK, leuk weer hoor. Wel jammer dat er toch ook een aantal (op papier mooie) wedstrijden heel laat zijn. Dan komt de vakantie toch net een tikje te laat. Het lijkt mij op zich wel heel bijzonder wanneer Nederland zo ver komt dat zij misschien ook eens 's nachts moeten spelen. Dat het dan donker is, maar toch heel vele mensen op zijn en dus overlicht het licht brandt, vooral als het dan mooi weer is en iedereen de boel open heeft..Ik zie het al helemaal voor me, zo'n feestje 's nachts! :D

Op het werk hangt de oranjeversiering ook alweer in de gang, 1 collega heeft zelfs speciaal voor mij vlaggetjes aan het plafond boven mijn werkplek gehangen. Lief! Alleen vraagt nu iedereen steeds of ik jarig ben...whoehahahah!
Wij horen half juli pas meer over de boventalligheid. Net voor mijn vakantie.

Bij de tandarts ging het op zich wel, alleen lukte het niet meteen met de verdoving, dus ik kreeg uiteindelijk 4 prikjes, de gevulde kiezen zien er goed uit.

Alleen duurde het lang voordat vanmiddag de verdoving was uitgewerkt. Ook is het nu nog erg gevoelig. Volgende week maar een afspraak maken voor de andere kant.

Vanavond had mijn knul zijn laatste oefen wedstrijd. Ze hebben 2-1 gewonnen en hij heeft ze beide gemaakt.

Zaterdag nog 1 toernooi met de oude D2. Zaterdag ook schoolkorfbal, dat wordt dus nog een uitdaging?.

Eind van de middag een mail van school. Morgen zijn ze vrij, omdat de waterleiding wordt afgesloten de hele dag. Grrrr regel het maar weer ouders.....

Ik breng hem morgenochtend even naar mijn ouders. 'S middags breng ik hem met een vriendje naar het zwembad en daar haal ik ze eind van de middag weer op.

Toch weer opgelost dus
Alle reacties Link kopieren
Haha

Is dit jullie prive topic? ?

Zie steeds maar twee namen voorbij komen.

Hier ook n single mom van twee 'bijzondere' boys van net 6 en bijna 8 (zaterdag)
Haha, Vele68, het lijkt wel zo he!

Nee hoor, iedereen is welkom! De groep was een stuk groter, maar in de loop der jaren helaas steeds meer uitgedund.

Dus..schrijf gerust mee!

Hoe lang ben jij al een single mum?

Nou moe, ik weet zeker dat ik gisteren nog gereageerd had op jouw stukje Dolphine..iets mis gegaan bij posten zeker..

Wat goed van je knul zeg, beide doelpunten gemaakt. Een mooi eind! Nu dan helemaal voetbalvrij tot na de zomerstop?

Hopelijk krijg je dan geen slechts nieuws zo vlak voor je vakantie. Ze weten het wel weer te timen he, dit soort dingen..

Lekker gewerkt vandaag, ondanks de drukte.

Mijn knul was slim: normaal gesproken doe ik altijd op vrijdagmiddag, wanneer ik uit het werk kom, de weekendboodschappen. Die heb ik nu vanmiddag al gedaan en hij is meegeweest voor het betere sjouwwerk, haha. Dat is een lekker gevoel! En dan straks lekker voetbal kijken, ik heb er zin in! Ik wil echt zoveel mogelijk wedstrijden zien, mits ik het volhoud tenminste, qua slaapgebrek...LOL
Voetbalvrij????? Nee hoor. Zaterdag nog een toernooi en vanaf de 25ste begint het jaarlijkse 4x4 toernooi weer.

Het houdt je van de straat he...

Nee hoor, wij hebben geen privé topic, maar op1 of andere manier haakt iedereen af hier. Best jammer, dus voel je vooral welkom om mee te schrijven.

Vandaag het juichpak voor zoonlief opgehaald. Ik blij het een lelijk ding vinden, maar hij is er blij mee.

Zoonlief heeft ook bedacht dat hij de openingswedstrijd vanavond wil zien, maar ik vind het echt te laat voor hem. Hij is het daar uiteraard niet mee eens.....jammer maar helaas voor hem.
Ach..er wordt jullie ook geen rust gegund Dolphine..haha.

Hij baalde er dus van dat hij de opening niet mocht zien. Pff, dat was echt wel erg laat.

Ik vond het al laat, hahaha! En vandaag moet het dus gaan gebeuren..Hoop zo dat ze een beetje goed beginnen.

Hoe gaat je knul dat nu doen zaterdag, met zowel voetbal als korfbal?
Ole, Ole, Ole, wat een wedstrijd gisteren he. Geweldig! En aangezien we een huis vol hadden is het best laat geworden. Nu al weer uit de veren. Om half 9 melden Bij de voetbal en de korfbal. 1e wedstrijd korfbal is 9 uur, voetbal 9:25. Het wordt een uitdaging, we gaan het meemaken.

En ook zoonlief ging natuurlijk veels te laat naar bed, die is nu al moe....
Wat genieten was dat he! Echt super!

Ik vind het genieten hoor, zoveel voetbal. Nu ook Engeland kijken, gaat een latertje worden, dus hopelijk lukt het me om wat uit te slapen en niet morgen om half 7 wakker worden, grrr.

Jullie moesten vandaag vroeg op! Hoe is het gegaan? en korfbal?

Was dat eigenlijk sowieso een beetje bij elkaar in de buurt?

Morgen willen we naar de honkbal, whoehaha, hopelijk hebben we daar nog zin in morgenmiddag..offe..vanmiddag, kan ik beter zeggen..haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven