Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 8 juli 2008 om 14:25
dinsdag 8 juli 2008 om 14:39
96
Vind het ook heel vervelend voor je Sun! Maar hier moet je wel even doorheen. Als je weer een VL-dip hebt, zoek afleiding...dat helpt altijd! Desnoods knal je je hele gevoel op dit topic...wij slepen je er wel doorheen...
En veel posten he?....mag je met mij uit eten als je wilt.... Nemen we Prinses ook mee, gaan we gewoon gezellig met z'n drieën!
Vind het ook heel vervelend voor je Sun! Maar hier moet je wel even doorheen. Als je weer een VL-dip hebt, zoek afleiding...dat helpt altijd! Desnoods knal je je hele gevoel op dit topic...wij slepen je er wel doorheen...
En veel posten he?....mag je met mij uit eten als je wilt.... Nemen we Prinses ook mee, gaan we gewoon gezellig met z'n drieën!
dinsdag 8 juli 2008 om 14:58
Wou dat ik eens keer geen gelijk had. (en dan bedoel ik eigen situatie)
Weet je Sun, het maakt niet uit wie er gelijk heeft. Dit geeft je geen goed gevoel, dus exit, af, over en sluiten. Zelfrespect maakt je onafhankelijk. Wijze woorden van Lafjoe
(tellen kan ik niet dus dat doe ik maar niet meer, geloof 90)
Weet je Sun, het maakt niet uit wie er gelijk heeft. Dit geeft je geen goed gevoel, dus exit, af, over en sluiten. Zelfrespect maakt je onafhankelijk. Wijze woorden van Lafjoe
(tellen kan ik niet dus dat doe ik maar niet meer, geloof 90)