Papier
vrijdag 13 juni 2014 om 10:42
vrijdag 13 juni 2014 om 11:02
In de droger gaat het er wel uit maar ja, als je die niet hebt, het vorenstaande, eerst een beetje uitkloppen. Mijn echtgenoot heeft de gewoonte tissues in zakken te laten zitten of wc papiertjes waarmee hij zijn bril heeft schoongemaakt, ik moet alles eerst nakijken ook al zegt hij dat er niets meer in de zakken kan zitten. Laatst nog 10 Euro meegewassen, was nog bruikbaar.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 13 juni 2014 om 13:00
quote:MarianneDavids schreef op 13 juni 2014 @ 11:02:
Mijn echtgenoot heeft de gewoonte tissues in zakken te laten zitten of wc papiertjes waarmee hij zijn bril heeft schoongemaakt,
Vanavond de was aan je echtgenoot geven met het verzoek om het papier er even uit te halen.
Met een klein beetje geluk maakt hij dan in het vervolg zijn zakken wel leeg.
Wanneer je hier niets mee doet ziet hij het probleem niet echt en zal hij door blijven gaan met die tissues.
Mijn echtgenoot heeft de gewoonte tissues in zakken te laten zitten of wc papiertjes waarmee hij zijn bril heeft schoongemaakt,
Vanavond de was aan je echtgenoot geven met het verzoek om het papier er even uit te halen.
Met een klein beetje geluk maakt hij dan in het vervolg zijn zakken wel leeg.
Wanneer je hier niets mee doet ziet hij het probleem niet echt en zal hij door blijven gaan met die tissues.
Niet geschoten is altijd mis
vrijdag 13 juni 2014 om 14:27