Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Dat je getrouwd bent en niet blind..tell us something new diver!

Voetballers liggen bij "Minnaar" overigens niet goed in de markt hè. FYI.

Roosje, het klinkt al aardig als een management project, die mailman van je. Hopelijk is hij jouw moeite van het hem "in de juiste stand manoeuvreren" waard!

Oranje: de Twent viel dus gewoon tegen. Ik denk dat je het graag anders had gezien maar toch ook weer niet heel verrast was. If it was meant to be it would have happened before, zoiets? Automan had waarschijnlijk de beste kaarten om 1,5 definitief naar de achtergrond te verschuiven..

Nr. 2 heeft mij uiteindelijk vrijwel elke dag gebeld in het Zuiden. En het is altijd gezellig aan de telefoon;-) Gaan elkaar dus komende week weer zien in het kader van de schaduwrelatie. Waar ik mee wil zeggen dat het een fait accompli is, onze sterke connectie. Ik laat het steeds een beetje meer los, mijn behoefte aan controle en analyse van hoe, wat en waarom. Ik hou misschien simpelweg van 2 mannen. Al kan ik ze allebei soms schieten.

Heb in principe alleen nog een kennismakingsdate met de piloot, vrijdag. Echt een aantrekkelijke man (vergeleken bij het gros van SF, pfff daar ben ik zó klaar mee). Wordt vervolgd..
Alle reacties Link kopieren
Waarom liggen de voetballers hier niet goed in de markt?

Is dat ook een bekende 'tippetje'? Zoals 'Jager' of zo (heb 'maar' deel 23 gelezen)?

Veel plezier met je date!

Bij mij is het vooral de 'radiostilte', die alleen maar rustgevend is! Heerlijk en bevrijdend. Ik wou de ruimte hier gebruiken om alles van me af te schrijven. Maar er komt geen letter uit mijn vinger deze dagen. Alsof ik een blokade voel als ik daaran moet denken, het begin en al. Voelde iemand ooit hetzelfde? En wat betekent dat?
Ik weet ook niet waarom voetballers hier niet goed in de markt zouden liggen. Volgens mij zijn voetballers de grootste malesluts die er zijn! Al dat testosteron en gehol enzo.

Wat bedoel je met blokkade? En hoe moeten wij weten wat dat betekend?
Misschien voel je een blokkade omdat het je nog steeds dwarszit? Toch nog niet helemaal verwerkt?

Ik merk dat ik ondanks alle "berusting" nog steeds niet helemaal boven een zekere onderhuidse boosheid sta. Veroorzaakt door de onverschilligheid ten aanzien van seks/intimiteit van nr. 1. Dat je het wel buitenshuis móet zoeken maar in je hart liever de deur niet uit zou (zijn ge)gaan. Zoiets, diver?

Male sluts Roos? Bring them on I say
Rooss@

Met blokkade bedoel ik dat ik me geregistreerd heb met de voornamelijke bedoeling om het van me af te schrijven. (Heb het nooit aan niemand verteld en vind het niet gezond om alleen binnen te vreten.) En nu ik het gedaan heb, komt geen letter uit!

Zolang ik over no1 praat - geen probleem. Maar als ik notepad open om de hele 2,3,4,5 thema, en hoe het tot stand is gekomen, om te schrijven - klap ik zo dicht.

Anouk@

Onderhuidse boosheid.... Food for thoughts.
Daag allen, ik lees hier nog geregeld, maar heb niet altijd zin/tijd/puf om te reageren. Kom hier alleen via iphone app dus een bericht typen is best een klus en nadeel van reageren via de app, kan niet tijdens het typen even teruglezen en scrollen om individueel te reageren.

Dus hou ik het maar bij een ego postje

Het gaat eigenlijk heel goed momenteel. Enorme opleving met nr1. Leuke dingen gedaan met z'n tweeën en met gezin en die quality time was heerlijk! Ook weer eens veel&fijne&intieme seks. Lekker! En door deze focus op 1, merk ik dat 2 naar de achtergrond verschuift. En... Dat vind ik prima, geeft rust. Hij zit minder in m'n hoofd, app minder en ben minder met m bezig.

Ik denk erover om ermee te stoppen. Maar ergens vind ik dat wat eng... Hij is ook m'n maatje, we hebben het erg leuk samen. Van diepgaande gesprekken tot dikke lol tot lekkere seks... Het idee om dat fijne maatje uit m'n leven te gooien staat me nog niet helemaal aan. Hoewel m'n nuchtere verstand best weet dat dat het beste is, alleen dán kan ik me weer volledig focussen op thuis.

Maar met die twee ellendelingen (gevoel en verstand) worstel ik al langere tijd
Noekse, ik kan je boosheid heel erg goed snappen. En eigenlijk heb je ook best reden om boos te zijn. Waarom walst hij over je sekszin heen? Waarom neemt hij dat niet serieus? Waarom is zijn (non)behoefte schijnbaar belangrijker dan jouw wel-behoefte? Ik zou ook boos zijn hoor.

Diver, ah dat bedoel je. Ja, wat houdt je tegen? En heb je eigenlijk wel iets te melden met die tussentijdse radiostilte? Lukt het je een beetje om hem tussendoor uit je kop te krijgen of eigenlijk niet?

Mikmakk, waarom stoppen met 2?
Beetje uitleg over nooit aan niemand verteld:

Aan de ene kant, en ongeacht de groene licht, ga ik het echt niet met No1 bespreken!

Vind overspel een scheve toestand en vraag me af hoeveel een mannelijke ego kan verdragen. En wil zijn gevoelens beschermen van details.

Aan de andere kant heb ik het nooit aan niemand anders verteld. Ongeacht de man no1 ervan bewust is. Ik schatte de risico dat het uit zou komen te groot. En dat het hem en zijn aanzien zou kunnen beschadigen. Of hem op welke manier dan ook kwetsen. Dus bij voorbaat niet gedaan.

Ik heb alles in mezelf begraven, ook al zat het af en toe dwars. Zonder piep.

Nu moeilijk om dat afgesloten gedeelte asn te breken. Echt.
Snap ik heel goed hoor. Ik had de mazzel dat mijn man het geil vond als ik op date ging en het liefst alle ranzige details wilde horen

Misschien maak jij er wel een grote taboe van in je hoofd dan strikt noodzakelijk Diver!

Verschillende mensen in mijn omgeving weten/wisten wat ik doe/deed en ik werd eigenlijk niet veroordeeld.
quote:mikmakk schreef op 14 juni 2014 @ 22:58: Enorme opleving met nr1. Leuke dingen gedaan met z'n tweeën en met gezin en die quality time was heerlijk! Ook weer eens veel&fijne&intieme seks. Lekker! En door deze focus op 1, merk ik dat 2 naar de achtergrond verschuift. En... Dat vind ik prima, geeft rust.Mikmakk, wat een omslag in jouw denken.

Vorige week was jij (nog) zo in tunnelvisie op jouw minnaar gericht dat jij overwoog om jouw man en kind te verlaten.

Begin jij nu (ook) in te zien dat alles waar jij jouw aandacht op focussed groeit en (op)bloeit?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Je vergeet een ding diver: je wilt je nummer 1 niet kwijt. Het vertellen (van details) over 2, 3, 4 brengt ook een risico mee. Dat hij jou met andere ogen gaat zien, dat het jullie relatie verandert. Dus in zoverre levert het niets zeggen en wegstoppen jou wel degelijk "iets" op.
quote:mikmakk schreef op 14 juni 2014 @ 22:58:

Ik denk erover om ermee te stoppen. Maar ergens vind ik dat wat eng...

Dit is de zomertime, periode van het jaar dat iedereen het leuk heeft, veel afleiding is en veel leuke dingen te doen (vakanties, reizen, meer tijd met no1 enz). Dagelijkse frustraties lijken minder aanwezig. Denk dat vaak mensen nu overwegen om eruit te stappen. (Ik iig wel.)Zou ideale moment zijn.

Voor mij lost stoppen echter niets op.
quote:Rooss4 schreef op 14 juni 2014 @ 23:12:

Snap ik heel goed hoor. Ik had de mazzel dat mijn man het geil vond als ik op date ging en het liefst alle ranzige details wilde horen

Misschien maak jij er wel een grote taboe van in je hoofd dan strikt noodzakelijk Diver!

Verschillende mensen in mijn omgeving weten/wisten wat ik doe/deed en ik werd eigenlijk niet veroordeeld.

Wat heeft jullie uiteindelijk uit elkaar verdereven? Dit (minnaar, oftewel: over de bepaalde grenzen gaan)?

Of was er iets anders doorslaggevend?
Mijn ex is chronisch depressief Diver. Het werd steeds erger, op het eind wilde hij helemaal niks meer, had zijn slaap-wakker ritme compleet omgegooid, kon geen (goede) vader meer zijn enz enz. Hij koos voor zijn rust en gaf daarmee het mijne terug.

Stond helemaal los van het hele minnaar gebeuren trouwens, het heeft onze scheiding eerder naar voren opgeschoven, beetje leven in de brouwerij.
Ok. Staat in jouw geval duidelijk los van elkaar..
Ja klopt.

Al was de behoefte aan minnaars/ressen natuurlijk wel een teken aan de wand.

Het was nou niet zo dat wij aan een open relatie begonnen met als basis ons eigen spectaculaire seksleven.
Kan me voorstellen. Hij had vast ook last van antidepressiva (of wat dan maar ook anders ) bijwerkingen.
"spectaculair seksleven"

Lijkt wel een contradictie. Spectaculaire seks ok, maar je (hele) leven.. Dat geloof je misschien nog op je trouwdag;-) Nou ja, uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk.

Over sprookjes gesproken: de piloot appt me net uit een Verwegstad dat hij zo weer gaat vliegen en morgen op Schiphol landt, hij wenst me sweet dreams waarin hij voor hoopt te komen...Een keer een heuse piloot hebben is best leuk geloof ik.
quote:Ano*k schreef op 15 juni 2014 @ 00:04:

Een keer een heuse piloot hebben is best leuk geloof ik.Ben benieuwd hoe het 'opstijgen' en het 'landen' gaat verlopen

Ze ziet er niet uit of ze woeste seks heeft gehad, wel? Sowieso zijn haar kousen nog heel. Espressootje is dan wel weer lekker.
Mijn minnaar relatie is een week geleden uitgekomen. Iemand heeft ons samen gezien, en doorgebrieft aan man. Ik ben er heel rustig onder aangezien het mijns inziens het zetje was wat ik nodig had een punt te zetten achter ons ongelukkige huwelijk. Toch zou ik, als ik het over mocht doen eerst een punt zetten achter huwelijk. Man is gekwetst, wat logisch is. Pijnlijk dus dit. Wees voorzichtig, helemaal als je wél een 'gelukkig' huwelijk/ relatie hebt! Ik voel me nu helemaal vrij na jaren van vernedering en agressie...en heb minnaar van de week zelfs hier thuis uitgenodigd en heerlijke seks gehad...maar toch was dit de verkeerde volgorde. Wees gewaarschuwd...hoe goed je ook je best doet eea te verbloemen, het zou zomaar uit kunnen komen
Miss, ja joh, berouw komt na.....

In jouw geval, heel goed. Weg met die man! De manier waarop verdient geen schoonheidsprijs en je hebt gelijk als je schrijft dat het andersom had gemoeten maar het is gebeurt en dat draai je niet terug.

Ben je opgelucht?

Voor je kinderen vind ik het wel heel heftig. Hoe gaat het met hun?
Miss: Wat ik me dan afvraag: waarom heb je eigenlijk gewacht tot dat het uitkwam om er een punt achter te zetten? Blijft natuurlijk achterafpraten, maar als dit een opluchting was... Vraag me gewoon af.

Overigens was mijn vorige post niet bedoeld als een soort oordeel (gezien de reactie van via erop - dat was niet watvik beoogde..). Meer dat ik me afvraag waarom mensen ervoor kiezen om in een slechte (cq far less then perfect) relatie te blijven zitten en het dan buiten de deur zoeken? Moet iedereen natuurlijk voor zich weten maar ik krijg het idee dat het het leven alleen maar moeilijk en ingewikkeld maakt?
Ik ben opgelucht ja, dit kon zo niet langer en het heeft zo moeten zijn denk ik. De kinderen hebben we het samen verteld, de een waas boos de ander verdrietig. Maar eigenlijk werd het daarna rustig in huis. Ik ben alle spanning en negatieve energie kwijt. Ben veel rustiger ook naar hun toe. Ze hebben uiteindelijk veel van de spanning meegekregen denk ik. Het zal nog een lange onzekere weg worden. En ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat we het samen netjes kunnen regelen voor de kinderen.

Imogen, je hebt gelijk en ik stond twee jaar terug op dat punt. Echter dreigde mijn man toen zichzelf iets aan te doen, manipuleerde me met: dit kan je ons niet aandoen, je maakt ons leven kapot en ga zo maar door. Maar hij heeft mijn leven jaren lang verpest met zijn gedrag. Toch besloot ik toen te blijven, te bang dat hij inderdaad zichzelf of de kinderen wat aan zou doen. Nu na twee jaar voortploeteren denk ik dat hij ook wel inziet dat wij elkaar niet meer gelukkig gaan maken. niet meteen nu, want hij voelt zich natuurlijk heel erg verraden, dat is ook iets waar ik veel spijt van heb, ik had hem dit niet aan mogen doen. Dat is een fout die ook ik mijn leven lang mee zal moeten dragen...
Wat erg dat je kinderen dat mee hebben moeten maken, lijkt me vreselijk om mijn ouders zo ongelukkig met elkaar te zien

Sterkte de komende tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven