Dronken plassen

15-06-2014 10:02 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen nacht kwamen mijn vriend en ik aardig dronken bij mij thuis.. Paar uur nadat ik al in slaap gevallen was hoorde ik mijn vriend uit bed stappen. Hij ging voor mn opmaak tafel staan en ik hoorde een kletterend geluid.. Ik roepen: wat ben je aan het doen? (Tot 4 x toe) en hij heel kalm terug: rustig aan ben aan t plassen.

Daarna verdween die de badkamer in en in eerste instantie dacht ik dat t een grap was.. Maar nee hoor, heel mn bureautje onder de zeik.. Kon alles weggooien!

Ik boos de badkamer in, stond die heel gerust in het bad verder te pissen!! Naast het toilet!!!

Nadat ik hem een goede klap voor zn kop heb gegeven zei die er niks vanaf te weten... Heeft iemand hier ervaring mee? Vind het maar vreemd en smerig! Hoe gebeurd dit niet nog maals??
Oh, ik zou ook des duivels zijn. Make-up is duur en als alles onder de zeik zit moet ik het weggooien. Dronken zijn vind ik geen vrijkaart voor consequenties na dom gedrag.
Oeh mijn ex ook een keer. Eerste nacht was dat, hij staat op en ik zie hem naar de slaapkamer deur lopen. Ik dacht wat doe je! Staat hij tegen m'n deur aan te plassen ! Bah
.
Sja niet lekker nee maar dit komt echt alleen door de drank en dan kan je (rare) dingen gaan doen dus wat wil je er tegen doen?

Ik weet dat mijn broer ook wel eens in de hoek van de kamer heeft lopen zeiken toen hij stomdronken was. Hij gaat ook slaapwandelen als hij te veel op heeft. Doe je volgens mij niets tegen (behalve niet meer zuipen).
Tja, zulke dingen gebeuren bij sommigen als ze TEveel gedronken hebben. Voortaan dus minder drinken.

Een vriend van mij stond ooit naast een andere vriend (die lag te slapen) in zijn slaapkamer te pissen, op vloerbedekking...

Die was ook not amused.

Borrel teveel doet rare dingen met mensen.
Deed mijn ex ook maar die was echt een zware alcoholist, hij is dan ook niet voor niet exit. Hij deed het ook in bed, ik sliep niet voor niets op de bank, ik was ook altijd bang dat hij een keer over me heen zou zeiken maar dat is gelukkig niet gebeurd.
verba volant, scripta manent.
Volgende keer een luier aantrekken voor het slapen gaan?
Dacht vast dat ie in zijn eigen huis was en dat ie echt in de wc stond te plassen.

Hier ook wel gebeurd met een ex. Dacht ook dat ie in de wc stond, maar bij mij thuis was dat de logeerkamer... Getsiederrie wat een smeerboel! Mocht ie wel zelf even opruimen.
Ik zou echt enorm afknappen op iemand die z'n eigen grenzen qua drankinname niet kent. Wat 'n enorme goorlap!
Stel hem aansprakelijk voor je geleden schade. Leert hij er tenminste van.
Power to the people
Ik heb vannacht meteen alles met chloor schoongemaakt (de make-up dingen) en hem de rest laten doen. Denk toch niet dat ik zijn pis op ruim hahahaha! Maar bah wel vies.. Helaas kent hij blijkbaar zn grenzen niet al doet hij niet overdreven dronken zoals anderen..
Dronkenschap is vragen om (mogelijke) problemen. Dronken thuis komen en bijv. nog zin hebben in een vette hap en dan op onverantwoorde wijze even met de frituurpan aan de gang gaan. Spontaan overgeven over het bankstel. Van de trap vallen. En dus ook je zinnen in zoverre niet meer bij elkaar hebben, dat je ergens anders dan op het toilet je behoefte doet. Gewoon wat minder drinken dus, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Pfffffffffff wat vies.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Yuk....
Met chloor? Dat zal lekker zijn voor je make up. Urine is hartstikke zuiver hoor.

Hij zou van mij de schade mogen vergoeden en heel goed in zijn oren mogen knopen dat ie dit niet nogmaals flikt. Wat een afknapper.
Ik vind het ook vies, ja, maar ach... Als ik dit zo lees is dit de eerste keer. Is de drank misschien slecht gevallen of zo? Ik zou er geloof niet zo'n halszaak van maken. Ja, hij kan uiteraard zelf de boel opruimen. En ik denk dat hij zelf wel zo slim is om de volgende keer wat beter op te passen met alcohol. Maar ik vind sommige reacties wel wat overdreven, hoor. Ik drink zelf niet veel, maar het valt soms niet even goed. En als het heel erg gezellig is, drink ik ook wel eens iets meer als anders. Heb nog nooit in een hoekje van de kamer zitten plassen, hoor.

Maar zoiets kan een keer gebeuren, toch?
Maar dat zij hem slaat vinden we allemaal bon ton..
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Je hebt hem geslagen?
En je doet aan boksen? (loepje)
quote:Tommy_Gun schreef op zondag 15 juni 2014 12:37 Maar dat zij hem slaat vinden we allemaal bon ton..Daar had ik blijkbaar over heen gelezen... Maar was dat echt slaan of was dat om hem "wakker" te schudden?
quote:Tommy_Gun schreef op 15 juni 2014 @ 12:37:

Maar dat zij hem slaat vinden we allemaal bon ton..

Heeft ze hem geslagen?

Ik was met de make-up in de pis bezig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh ja, zo.

De klap voor de kop las ik figuurlijk omdat hij wederom in het bad piste.

@TO: Je bent een bokser en jouw vriend is nu een blauw oog rijker?
Ik zou er eigenlijk wel om moeten lachen denk ik... Maar hij zou wel moeten betalen voor de spullen die ik opnieuw moet kopen door zijn actie. En hij zou alles zelf mogen schoonmaken.
Op: nadat ik hem een oede klap voor zijn kop had gegeven...

Ik heb dit verigens 2x gedaan, ergens anders dan op de wc plassen in mijn slaap. Maar dat had niets met alcohol te maken, ik heb heel erg geslaapwandeld toen ik kind was. En in mijn slaapwandelen deed ik rare dingen, zoals denken dat ik naar de wc ging zonder op de wc te zitten. Ik werd allebei die keren wakker ervan, en heb er vreselijk om gehuild omdat ik het zo genant en verwarrend vond.

Maar goed, dit zal wel niets met slaapwandelen en alles met te veel drinken te maken hebben.
Zeg maar Spijker.
Ik weet niet wat ik erger vind: met je dronken kop een plas doen op de verkeerde plek of met je dronken kop je vriend een knal voor zijn harses geven. Of nou ja, eigenlijk weet ik het wel.
Wat een heerlijk koppel.

Afknapper van zowel het pissen als het slaan.

Ach, jullie passen dus wel bij elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven